X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FFCC og freeloader


Svar
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 18:54 
Godt nyt til alle jer freeloaders der har overvejet at importere FFCC...

"We took a bit of time to test 101% the game with PAL, USA and Japanese GameCubes today and were happy to find out everything works flawless, without any single problem or bug. This is true on absolutely all origins of GameCubes as well as with all versions of the Freeloader (including the old one!)"

(Taget fra Liksang)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/08-03 19:01 
Rigtig dejligt - selvom jeg nok ikke tør tage JPN, da der vel er en del tale i :)
SephirothSephirothSkrevet 05/08-03 19:05, rettet 05/08-03 19:06 
Bestil det og giv os nogle impressions Kimmer! Hvornår blev det forresten udgivet i Japan?

Edit: 8. august =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 19:14 
Forud bestilte det for tre måneder siden og det skulle meget gerne være afsendt :-)

(liksang fik det allerede i søndags, selvom det først kommer i de japanske butikker på fredag)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/08-03 19:30 
Sephiroth >
Bestil det og giv os nogle impressions Kimmer!

What he said!

Jeg forventer en beskrivelse af historie, cutscenes, voiceacting (ved godt det er jap), musik osv.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 05/08-03 20:00 
Jeg har været rimlig spændt på det spil i længe, og efter at have set den sidste video de har frigivet, er jeg ret hooked på det.

Så et par hands-on comments ville blive værdsat Kimmer ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 20:06 
Skal nok komme med en grundtig gennem gang af det hele :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
MadsMadsSkrevet 05/08-03 20:21 
For at importere en JAP version af et FF spil, skal man da næsten kunne flydende japansk, for at få noget ud af det..

Næ nej, venter på US udgaven, hvornår kommer den egentlig?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 20:26, rettet 05/08-03 20:27 
Engang i 2004... sikkert i en af de første par måneder (det var jo planen det skulle have været kommet i december måned i år, men det er blevet udskudt)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SephirothSephirothSkrevet 05/08-03 20:26 
Den er næsten lig blevet udskudt fra november til engang i februar *SUK*

Og jeg tør vædde på, at FFX-2 heller ikke kommer i PAL i år selvom alle release-lister påstår det..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 21:07 
Det er der ingen release-lister der påstår...

Hvis de gør, er de dælme ring'.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 05/08-03 21:14 
Jeg har hørt fra alle steder, at det skulle komme i år. Men det sagde de osse med FFCC
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 21:16 
Du har vist hørt at det kom på engelsk i år, altså i USA...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 05/08-03 21:37 
Nej, ikke når jeg siger PAL ! Det er godt nok realese-lister fra engelske magasiner, og så er det blevet nævnt i flere artikler jeg har læst - det har vel bare været en foreløbig release-dato. Men jeg tror heller ikke på det! FFX PAL udkom 6 mdr efter NTSC-versionen...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 05/08-03 21:40 
Hvad er egentlig konklusionen? Kom CC i europa eller ej?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 05/08-03 21:45 
Ja, bare ikke i dette regnskabs-år. Dvs efter den 1. april.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 22:08 
Ser frem til det Kimmer ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig