X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameTrailers lukker

Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/02-16 08:56 
GT lukker efter 13 år. Meget trist imo da de havde nogle gode shows and seriøse anmeldelser i et marked der i stigende grad bliver tabloidt og overfladisk.

http://www.gamesindustry.biz/articles/2016-0...lers-site-shuts-down
dRxLdRxLSkrevet 09/02-16 10:56 
Øv, dem har jeg altid været rigtig glad for. Især deres anmeldelser.
SIMDSpiller nu: Assassin's Creed IV: Bl..., Super Mario 3D Land, Legend Of Zelda, The: T...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/02-16 11:01 
Det har også været en rigtig god side til at poste trailere fra obskure spil, og der er flere nye Japanske releases som jeg har opdaget igennem dem.
"Rings are cool" -- Knuckles, Sonic Boom (2014)
XiwanaXiwanaSkrevet 09/02-16 14:20 
Øv, ikke mere Kyle Bosman.
Meeen... Det har nu heller ikke været det samme, siden Marcus Beer og Michael Pachter stoppede.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 09/02-16 14:56 
Må indrømme, jeg brugte da GT dengang det var stedet at se de nyeste trailers først. Men som review-site har jeg aldrig dyrket det.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 09/02-16 14:58, rettet 09/02-16 14:59 
Det er også sådan, jeg har brugt det. Ofte efter de store messer. Eller, rettere sagt, under de store messer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 09/02-16 18:48 
Xiwana>
Øv, ikke mere Kyle Bosman.
Meeen... Det har nu heller ikke været det samme, siden Marcus Beer og Michael Pachter stoppede.

Pachter kan du dog få i præcist samme format på Siftd-kanalen på Youtube. De har også ssmlet Pachter Factor i en separat Playliste. Mener der er tolv episoder ude indtil videre og det er lige så godt som i gamle dage.

Håber GT-folkene finder jobs hos nogen af de andre kanaler i spilindustrien. De er nogen af de hyggeligste personligheder indenfor spilpressen. At Brandon Jones næppe kommer til at være voiceover-stemme på anmeldelser igen er virkelig tragisk. Han var perfekt til det.
enfenenfenSkrevet 09/02-16 19:38 
Jeg har ikke brugt dem længe. De var lidt for glade for give høje karakterer til spil - efter den skala hvor alt under 8 er et middelmådigt spil.

Ellers kigger jeg altid gameplay på Youtube.
What is the Matrix?Spiller nu: Call Of Duty: WWII, Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight
JmogJmogSkrevet 09/02-16 19:40 
Jeg synes faktisk de var rigtigt gode til at give lave karakterer, når det var på sin plads. Har set en del anmeldelser på 3, 4 og 5 ud af 10.
BeanoBeanoSkrevet 09/02-16 21:22 
Syntes jeg netop også. Naturligvis undtagelser men generelt mere troværdige scores end f.eks. IGN og Gamespot. Specielt Daniel Bloodworth var en god og fair anmelder hos dem.
XiwanaXiwanaSkrevet 09/02-16 21:43, rettet 09/02-16 21:45 
Jmog>

Pachter kan du dog få i præcist samme format på Siftd-kanalen på Youtube. De har også ssmlet Pachter Factor i en separat Playliste. Mener der er tolv episoder ude indtil videre og det er lige så godt som i gamle dage.

Ja, det spottede jeg godt nok for et par dage siden. Men det er altså ikke helt det samme længere.
GT's karakterer lå lidt i den høje ende, men de var trods alt ofte mere 'spot on' end hos mange af konkurrenterne.
[inspirational quote here]
JmogJmogSkrevet 21/03-16 09:11 
Yes! De er på vej tilbage under navnet Easy Allies. Stort set dem alle sammen er med. For dem der har set deres shows og kender personlighederne er annonceringsvideoen intet mindre end genial:
http://youtu.be/SXrab4xqyvg
slk486slk486Skrevet 21/03-16 22:52 
Ja, det var vist en trailer for fans :)
j/k
JmogJmogSkrevet 25/03-16 23:04 
Patreon-kampagnen gik over al forventning og de røg igennem alle deres stretch goals, hvilket betyder en ugentlig pendant til GT Time plus adskillige andre shows ligesom i gamle dage. De har allerede fået lavet deres første Easy Allies Podcast (= GT Time), som blev udgivet for Patreon backers i onsdags og for alle andre i løbet af i morgen på Youtube. Jeg har lige set den og på trods af at de optager det i Brandons garage, så er showet præcist lige så godt som i gamle dage. De snakker blandt andet om PS4K, lukningen af Revolution Studios, Nintendos stop for produktion af Wii U/snarlig NX og diverse VR indtryk. Deltagere i hver EA Podcast bliver Kyle og Brandon som faste medlemmer og to roterende medlemmer, som denne gang var Ben og Bloodworth.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig