X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hitman (2016)


Svar
jaesjaesSkrevet 07/02-16 23:18, rettet 07/02-16 23:38 
Så først ikke så meget frem til det, men faldt over en gameplay-gennemgang, som får det til at se ret interessant ud - meget sandbox-agtigt og med mulighed for at spille "kreativt". Også grafisk flot på de fleste områder.
https://www.youtube.com/watch?v=cA2VVo9ShwA

Første episode kommer 11/3 til PS4, XBO og pc.

Spillet har i øvrigt fået en ny udgivelsesmodel igen:

- 100% episodisk: Seks episoder + prolog i første sæson (2016); der er planlagt flere sæsoner; hver episode er en historie, men der er også en "sæson-historie"; der kommer andet indhold gennem sæsonen (sikkert minimissioner).
- Intro Pack (E1 + epilog) til $15, øvrige episoder koster $10; opgradering til Intro Pack er $50; alle episoder fra start koster $60; kommer på disk sidst på året.
- De seks hovedlokaliteter: Paris, Italien, Marokko, Thailand, USA og Japan (lader til, at der er tale om én kæmpe level per lokalitet).
- Man behøver IKKE være online når man spiller
https://hitman.com/en-gb/news/hitman-new-year-update

EDIT: Kommer også til XBO og samme dag.

Hitman (2016)
XiwanaXiwanaSkrevet 09/03-16 15:24 
Jeg ved godt, at det hele er ét stort marketingsnummer - men denne live-action-version er altså ret underholdende:
https://www.youtube.com/watch?v=4KXJM_KJDc8
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/11-16 04:00 
Hitman er kick-ass. Købte det på PSN da det er på tilbud med 50% off.
Jeg syntes at Opportunities er en rigtig interessant måde hvorpå man kan blive introduceret til banerne og så begynde at kigge efter de ting der udløser de forskellige challenges.

Oplevede en ret sjov AI freak-out ting, hvor jeg havde forklædt Agent 47 som golftræner for at forføre en kvinde, men den rigtige golftræner var vågnet op efter jeg havde slået ham bevidstløs og tonsede pludselig igennem lokalet imens hun var låst i sin AI routine og derved kun kiggede efter ham men ikke reagerede på det.

https://twitter.com/Monodo/status/802649059764772865
SumezSumezSkrevet 28/11-16 08:26, rettet 28/11-16 08:27 
Jeg prøvede de første par områder i beta'en inden release. Der var ikke meget at lave, men spillet virkede fornuftigt stykket sammen. Det der primært holder mig fra at investere i det er episode-strukturen, som jeg har det rimelig svært med. Jeg venter til der kommer en fysisk udgave med alle sæsoner eller hvad det nu bliver til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/11-16 08:56 
Det er da kommet ud nu?
j/k
SumezSumezSkrevet 28/11-16 09:59 
Nej, der kommer et tidligt næste år med "season 1", og de har planer om 3 sæsonner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/11-16 10:32, rettet 28/11-16 10:32 
Ok, venter også på den komplette udgave - muligvis pr sæson. Er ikke fan af at spille spil i episoder, men kan godt se det kan være med til faktisk at gøre det endelige produkt bedre :)
j/k
SumezSumezSkrevet 28/11-16 10:36, rettet 28/11-16 10:36 
Ja, jeg er absolut ikke negativt stemt overfor spillet på baggrund af episode-opdeliningen, det er bare ikke sådan jeg har lyst til at købe et spil. Hvis der er nok indhold i en enkelt sæson kunne jeg også godt overveje det når prisen falder lidt, men har det generelt ikke godt med at købe "en tredjedel" af at spil. :) Der kommer helt sikkert en opsamling med alle tre når de er færdige med det. Spørgsmålet er så om populariteten kan holde det i live, og det får budget nok til at køre alle tre sæsoner færdigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/11-16 10:46, rettet 24/10-17 19:47 
Personligt har jeg også rigeligt at spille indtil den uundgåelige complete edition, hvis, som du siger, de når så langt :)
Indtil videre tyder det dog på at de fleste har været meget begejstrede for det, og at netop episode-indelingen har holdt det aktuelt hele vejen igennem.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 24/10-17 16:15, rettet 24/10-17 16:16 
Aner ikke om det er noget nyt, eller om det har været nævnt før, men man kan gratis downloade første del af Hitman sæsonen, nåde på PS4, PEECEE og XBÅX.

Link...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 24/10-17 19:48 
Og en GOTY udgave er iøvrigt også lige announced.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 25/10-17 10:08 
Har lagt mærke til at IO hyrer ny UX/UI designer ... Det er godt nok en turbulent branche. Selvom jeg aldrig har formået at holde interessen for Agent 47 særligt længe, så er der nok nationalfølelse i håbet om spillets overlevelse. Måske er et sæson-afsnit mere tilpasset min tålmodighed. Regner med at give det en gennemspilning snarrest.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig