X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Division


Svar
JmogJmogSkrevet 27/01-16 10:06 
Så er det i morgen at betaen starter på XB1 og på fredag på PS4. Tænkte vi kunne have denne tråd med folks indtryk. Jeg er på PS4, så det bliver fredag jeg får prøvet det. Betaen kan preloades nu.

Man får adgang til betaen ved at forudbestille (det har jeg gjort), men hvis man vil "snyde", så kan man forudbestille, hente betaen og afbestille spillet igen og stadig spille be... Se hele indlægget
70 emne(r).
1 2 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 27/01-16 10:06 
Så er det i morgen at betaen starter på XB1 og på fredag på PS4. Tænkte vi kunne have denne tråd med folks indtryk. Jeg er på PS4, så det bliver fredag jeg får prøvet det. Betaen kan preloades nu.

Man får adgang til betaen ved at forudbestille (det har jeg gjort), men hvis man vil "snyde", så kan man forudbestille, hente betaen og afbestille spillet igen og stadig spille betaen.Måske en anelse uldent i kanten, men "beta" dækker i dette tilfælde reelt over "stresstest/demo", da de næppe kommer til at lave nogen større ændringer halvanden måned før launch.

Andre der er i betaen og hvad spiller i på?
AmbyAmbySkrevet 27/01-16 10:47, rettet 27/01-16 10:52 
Jeg har requestet en beta invite, men ikke modtaget noget endnu. Jeg ved ikke helt om jeg tør forudbestille, da jeg til dels er enige med de "bullet sponge"-klager, der har været i betaen.

EDIT: I øjeblikket er det vist billigst ved Zavvi til omkring de 400 kr.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 28/01-16 18:29 
Man får ikke længere beta-adgang ved forudbestillinger.

Og så er der kommet lidt nyheder i forbindelse med at XB1 betaen er igang. Man kan ændre lidt på grafiske settings;
http://www.eurogamer.net/articles/2016-01-28-improve-xbox-one-image-quality-in-the-division-beta

Chromatic apperation kan slås fra og man kan stille på hvor kraftig anti aliasing skal være. 75% ser ud til at være Digital Foundrys anbefaling.
OdinOdinSkrevet 28/01-16 19:50 
Apparition! ^_^
KTCKTCSkrevet 28/01-16 20:38 
Hehe, og "aberration" hvis man skal have en chance for at google, hvad det faktisk handler om :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/01-16 21:03 
Jeg har fået beta adgang til PC versionen... Mest fordi jeg er nysgerrig efter at finde ud af om min computer kan kører spillet.
JmogJmogSkrevet 28/01-16 21:12 
Odin>
Apparition! ^_^

Shit! Doh! Ups!
EltanEltanSkrevet 28/01-16 21:34 
Hvordan er det s�
slk486slk486Skrevet 29/01-16 00:19 
NVidia smider om sig med Beta koder. De kan bruges til alle 3 platforme.

https://contests.nvidia.com/en-gb/the-division-beta-key-giveaway

Snuppede selv en PS4.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-16 01:26 
Jeg er på arbejde, så jeg har ikke prøvet det endnu (ved ikke om PC betaen er oppe endnu), men jeg har lige set Giant Bomb's Quicklook af det. Det kunne godt være interessant at få fingre i når det udkommer.

http://www.giantbomb.com/videos/unfinished-tom-clancys-the-division-beta-01282016/2300-10962/
RaGeRaGeSkrevet 29/01-16 13:30 
Ahh pis! ser først at der er en beta nu :( Er der nogen som ligger inde med en ekstra key eller som jeg må købe for et "symbolsk" beløb :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 29/01-16 13:35 
Hold øje her.
https://www.reddit.com/r/thedivision/new/
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 29/01-16 16:18 
Så har jeg spillet et par timer. Det er godt. Rigtig godt faktisk.

Det ser meget pænt ud på PS4 og ser ud til at holde en stabil 30fps framerate hele tiden. Byen er virkelig en fornøjelse at være turist i og skiftende vejr, lysforhold og julepynt bidrager altsammen til stemningen.

Jeg har ikke bevæget mig ud i Dark Zone endnu.

Hot tip: Slå Show HUD fra. Det er den der er inde midt i skærmen og viser ammo, health etc. Den kommer automatisk tilbage, hvis du skyder eller trykker på reloadknappen og forsvinder igen, når du er ude af kamp. Det gør det hele mere overskyeligt når man er på sightseeing.

Jeg fangede lidt gameplay, som er uden cutscenes og lignende. Blot lidt turisttur og gunfights. Bemærk de fine detaljer såsom skudhuller i vinduer på biler eller da jeg nakker stodderen gennem siden af et busskur.

https://youtu.be/9Z0KENH-Moo
JmogJmogSkrevet 29/01-16 18:40 
Det er godt nok intenst i Dark Zone. Man kan ikke undgå at blive lidt paranoid og hele tiden kigge sig over skulderen.
AmbyAmbySkrevet 29/01-16 20:40 
Jeg har kun lige nået 20 minutter, men det er meget lovende. Hvornår slutter det på søndag? Får nok ikke tid før, medmindre det bliver forlænget.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-16 20:43, rettet 29/01-16 20:43 
Det virker ganske fint.
Strukturen er der ihvertfald. Der er ikke helt nok at skyde på altid, men det bliver der forhåbentligt i den fulde version af spillet.

Rente selv på denne hér sjove bug:
http://imgur.com/wdb2kj6
slk486slk486Skrevet 29/01-16 22:55 
Fik lige spillet et par timer på PS4. Super fedt.

Enig i at Dark Zone godt nok er intenst! Nok bedst som en gruppe :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-16 01:00 
Hvis jeg får en Beta key til PS4 i løbet af weekenden er jeg klar på at kaste ned online :)
slk486slk486Skrevet 30/01-16 10:41 
Dope! :)

Har dog nok kun mulighed søndag.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/01-16 21:07 
Jeg tog nogen screenshots af de forskellige texture i spillet for at se om der var nogen sjove hemmeligheder gemt, men det meste er desværre lidt noget typisk generic Ubisoft-værk.

http://www.giantbomb.com/profile/darkbeatdk/blog/i-took-a-look-at-some-textures-in-tom-clancys-the-/112513/
SephSephSkrevet 12/02-16 14:30 
Åben beta-test næste weekend (19/2 til 21/2). Xbone får igen adgang en dag før (18/2).

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 12/02-16 19:32 
Skal ikke nyde noget.

Første beta var fremragende men at spille den samme mission for tredje gang, når det fulde spil kommer gider jeg ikke. Jeg er allerede overbevist.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-16 00:04 
Jeg vil gerne lige prøve PS4 versionen.
Med alt det hack-værk der var muligt i PC versionen i beta'en, tror jeg ikke at det er den version man skal spille når det udkommer.
slk486slk486Skrevet 13/02-16 06:54 
Jeg har heller ikke behov for mere før release - blev også fint overbevist og det føltes rigtig godt på ps4 :)
j/k
AmbyAmbySkrevet 28/02-16 14:32 
Er I hoppet på season pass? hvis ja, hvor?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
slk486slk486Skrevet 28/02-16 22:54 
Never.
j/k
AmbyAmbySkrevet 03/03-16 20:40 
https://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 09/03-16 22:58, rettet 09/03-16 22:58 
Andre end mig der reelt ikke kan komme igang med spillet pga den åndssvage måde deres "aktivering" af spillere håndteres?

http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-09-the-division-laptop-queue-player

Det er helt utroligt. Det er ikke en reel aktivering. Det er noget de kunne have skippet helt og fjernet fra spillet. Det har ingen praktisk værdi andet end at aktivere at du får en ny quest-destination. Ikke fanget under de to betaer, da det her foregår plotmæssigt før betaen. Patch lortet for helvede.
slk486slk486Skrevet 10/03-16 00:09 
Tosset :)

Køber ikke ind på det, før det er stabiliseret om et par måneder.
j/k
JmogJmogSkrevet 10/03-16 01:04 
Lykkedes mig at komme på. Loggede ud og ind et par gange til jeg kom på en server med færre mennesker i safe houset. Derefter virkede det og alt kørte lige så stabilt som i betaen. Der er små UI ændringer her og der og lidt bedre forklaringer af ting. Jeg oplevede ingen bugs.
AmbyAmbySkrevet 10/03-16 06:28 
Ja jeg er godt igang. Hat ikke haft problemer overhovedet. Alt er kørt glat fra launch.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AmbyAmbySkrevet 10/03-16 09:33 
Og jeg er bestemt klar på at løbe lidt rundt. Havde en uheldig episode i går med en random gruppe som hoppede ud i no respawn zone, så måtte starte forfra...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DunwichDunwichSkrevet 10/03-16 10:06, rettet 10/03-16 10:07 
Baseret udelukkende på Giantbombs timelange quick look, så virker det som et temmelig fesent og ensformigt spil, med et UI der mest virker som designet af en bipolar schizofren, og med fjender der næsten konsekvent nægter at reagere når de bliver skudt på. Hvilket vel forklares bedst pga deres samtidigt næsten manglende hit animationer, og ditto våben feedback. Det er som om, det ikke helt er fyldestgørende i 2016, at i stedetfor at programmere nogle tilfredsstillende våben effekter og hit animationer, bare at lade nogle vilkårlige XP tal sprøjte ud fra fjendernes hoveder og lemmer, og så lade det være det. Selv Destiny havde tilfredsstillende hit animationer og våben feedback, oven i alt dets XP sprøjteri, og siden Ubi Soft har valgt at kopiere dét spil så skamløst, burde de nok have kigget lidt grundigere på skabelonen, trods alt.

Hvad end goodwill The Division havde opbygget hos mig, efter den (grafisk) virkeligt imponerende demo (E3), for nogle år tilbage, må jeg beklageligvis droppe nu. Men mon ikke det sælger tilpas indenfor de næste par dage, og dermed retfærdiggør en motherfucker af en patch inden weekenden er omme.

Flotte ild effekter, i øvrigt.

http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-tom-clancys-the-division/2300-11032/
Per SPer SSkrevet 10/03-16 19:16 
Pressemeddelelse fra Ubisoft (trimmet):

Nyt computerspil fra Øresundsstudiet Ubisoft Massive bryder alle salgsrekorder

Efter 24 timer i handelen kan Ubisoft i dag meddele, at computerspillet ’Tom Clancys The Division’ har solgt flere eksemplarer i det første døgn end nogen tidligere titel i virksomhedens historie*

Computerspillet ’Tom Clancys The Division’ som er udviklet på Ubisoft-studiet Massive i Malmø, har slået sin egen rekord i salg af et nyt spil, i de første 24 timer efter spillets lancering.

Også rekord i digitalt salg
The Division er på samme tid det Ubisoft-spil, der har solgt flest eksemplarer via download på en enkelt dag - på tværs af alle platforme (Windows-pc, Xbox One og PlayStation 4). Dermed står Ubisoft nu bag tre af de fire** mest succesfulde premierer på nye spil-titler i historien.

* Baseret på Ubisoft’s interne salgstal for the Division - på verdensplan og på alle platforme per 9/3 2016.
* * Destiny, The Division, Watch_Dogs og Assassin’s Creed - baseret på data fra NPD, GFK Chart Track og interne estimater.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/03-16 01:52 
Jeg ville næsten ønske at det ikke var Tom Clancy. Det ligger lidt et låg på en historie der kunne være mere interessant. Gameplaymæssigt er det til gengæld virkelig interessant, lige som så mange andre Tom Clancy spil, men fordi historien skal være så tacticool, ender du bare med en masse kedelige personligheder som man ikke kan huske navnene på. Selv Call of Duty formår at have et mere interssant persongalleri.

Anyway, er level 25 nu og hygger mig meget godt med at skyde forbrydere og beskytte civilbefolkningen.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/03-16 13:56 
Er vild med dette spil.
Håber bare der er masser at lave i spillet?

Division engine, ville være perfekt til et zombie rpg spil!!
Andre der har det sådan?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
EltanEltanSkrevet 14/03-16 19:49 
Er også ret glad for dette spil, det er lang tid siden et spil har fanget på den måde.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/03-16 16:53 
Holy shit, de der high-end daily mission er svære! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 20/03-16 19:42 
Det er lettere vanedannende det her spil. Jeg er vild med The Cleaners-modstanderne. Omvandrende tidsindstillede bomber, hvis man kan ramme gastanken på deres ryg. Eksplosionerne er ret flotte.

Jeg havde et encounter, hvor det gik ret godt med at ramme dem:
http://youtu.be/MK2-GnqOme8
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/03-16 14:43 
Efter man har noget Max Level kan jeg meget godt lide hvor casual Gear Grinding er og jeg har det fint med at nøjedes med de dér to Hard Mode dailies, da jeg ikke rigtig gider det dér Dark Zone halløj.

Jeg prøver at specce mod tanking og måske er jeg dum eller noget, men jeg virker til at være den eneste spiller der bruger Ballistic Shield. Det er som om alle andre speccer imod et højt Stamina build, for at have så mange HP som muligt, men jeg tror at Shield bliver essentielt når de får implementeret raids.

Lige nu fungere det mega godt imod Snipers, som normalt godt kan pille et helt team ned i en Hard Mode mission og hvis man ellers kan få aggro, virker det også rigtigt godt imod Blitzers, som man kan holde lidt tilbage imens éns teammates skyder dem ned.

Man er også beskyttet af skjoldet imens man prøver at ressurecte sine teammates, så hvis nogen er løbet for langt frem, kan man stadig nå at redde dem, uden fare for at wipe.

Jeg er dog stadigvæk ikke gearet til at kunne tage lvl 32 missioner (Challenging Level tror jeg de hedder), da de fjender (især dem med LMG), klipper mit shield i stykker på få sekunder. Shield HP kan dog boostes med en høj Electronics stat, så jeg prøver at bygge mod dét og Stamina, frem for Firepower.

Anyway, har det fint nok med at spille de dér 45 minutters tid om dagen og prøve at arbejde mig imod bedre gear. Hvis nu de raids de har planlagt er det værste lort, så er det ikke verdens undergang. :)
JmogJmogSkrevet 21/03-16 15:02, rettet 21/03-16 15:16 
Jeg spiller totalt solo og indtil videre har kombinationen af en sniper og assault rifle været gylden. Min sniper skyder ekstremt hurtigt (over 300 rpm), så den er virkelig effektiv til at pille grupper fra hinanden når de stormer mod mig. Til nærkamp er den også effektiv som alternativ til assault riflen, når dens magasin er tømt.

Mine to skills (jeg er level 16) er pulse, med den perk at jeg giver mere skade mod pulsede fjender, og sticky bomb som giver ekstra skade, hvis eksplosionen rammer flere fjender samtidigt. Indtil videre har det fungeret rigtig godt. Har fundet sniperrifler der giver mere skade, men de har altid haft markant lavere rpm (som regel 55) og halvt så stort magasin. Jeg har lige unlocked min tredje perk og den er nu sat til at et headshot pulser fjenden i ti sekunder. Det er yderst dødbringende kombineret med de andre bonusser og min sniper.
AmbyAmbySkrevet 21/03-16 15:08 
Spiller næsten samme setup. Jeg har dog været i darkzone og handlet extended mag mod. 10 ekstra skud gør en verden til forskel.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/03-16 15:29, rettet 21/03-16 15:29 
Spiller kun challage mode.
Og der skal du ligge ca på 90-100k dps. 60k hp
Men ja sheild er ikke meget værd i den mode, som er en skam!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/03-16 23:35 
Er det når man soloer og kan man virkelig booste sine HP så højt?
JmogJmogSkrevet 21/03-16 23:55 
Jeg soloer men aner ikke hvad challenge mode er.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/03-16 03:26 
På lvl 30 begynder man at kunne tage daily missions. 2 af dem er "Hard Mode" som har lilla og guld fjender og den sidste er "Challenging Mode" som kun har guld fjender med fuld shield.

Daily Missions giver Phoenix Dollars som bruges til at købe High End udstyr med.

Jeg opdagede for øvrigt at jeg allerede havde 68k hitpoints. Jeg havde den idé i hovedet at det var din Stamina der var oppe på 60k.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/03-16 09:06 
Challange mode er super sjov i en god gruppe!

Det er en pain når folk ikke ved hvordan man gør.

Men ja det er ikke svært at få de stats som jeg skrev.
Man skal bare ikke prøve under de stats.
Så skal man tit rammes kun 1 gang.

Det er bare syndt at der kun er få talent/skills som virker og ikke er useless (som sheild)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 03/05-16 12:42 
Hvad skete der egentlig med The Division...? Jeg synes, efter hypen peakede og røgen lagde sig, så er der ikke så mange som taler om The Division længere...
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 03/05-16 12:48 
Spillet lider af alle de børnesygdomme, der typisk plager online shooters: PC-versionen drukner vist nok i snydere, der fusker rundt i PvP, mens xbox-versionen i en overgang slettede save games uden varsel etc. Mange finder desuden, at Ubi har været for langsomme til at gribe ind, og for dårlige til at kvalitetsteste patches. Så deeet...
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 03/05-16 13:25 
Business as usual.
The medium is the message.
70 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig