X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch


Svar
3of193of19Skrevet 22/01-16 12:30 
NX rygtemøllen snurrer godt rundt for tiden:

Det japanske investeringsfirma Macquarie Capital Securities forventer at NX bliver lanceret i to dele:
En håndholdt maskine med release i slutningen af 2016 til ca 200US$ og en partner enhed til hjemmebrug i 2017.
Det passer fint med de patenter Nintendo har fået i de sidste år, samt udtalelser omkring at have en mere strømlinj... Se hele indlægget


Link...
1'573 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/03-19 10:16 
Nintendo laver ikke spil til PS4 :D
SumezSumezSkrevet 29/03-19 10:17 
De laver heller ikke nogen til Switch, de porter bare deres WiiU titler :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/03-19 10:21 
He he he ... der udkommer dog et spritnyt Yoshi-spil i disse dage :)
QQSkrevet 29/03-19 10:36 
Sumez>
De laver heller ikke nogen til Switch, de porter bare deres WiiU titler :P

Og deres GameBoy titler. Det glæder jeg mig til :D
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 29/03-19 12:14 
Sumez>
For mig vil Switch være 100% uinteressant hvis du ikke kan bruge den som håndholdt. Så kan man ligeså godt spille PS4 :)

Bortset fra de spil som ikke er på PS4 :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 11/06-19 18:57 
Har lige skimmet overskrifter her efter Nintendos E3 event.

Er det rigtig forstået, at der ikke blev annonceret nogen hardware upgrades?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JmogJmogSkrevet 12/06-19 04:46 
Korrekt, intet om hardware. Men det havde Nintendo også annonceret for et par uger siden, at der ikke ville komme i år.

Der er helt sikkert én til to revisioner på vej, men dem der har lækket det har lavet den klassiske fejl at antage “under udvikling” betyder “kommer smart”. Det var af samme årsag folk sidste år skrev om at Scarlett og PS5 nok kom i 2019.

Man kan som regel sætte sit ur efter, hvornår design lækagerne fra de kinesiske fabrikker kommer. Har vi intet fra den front, så er det ikke i år.
3of193of19Skrevet 14/06-19 09:54 
Er der nogen der har set steder at bestille Link's Awakening Collector Edition i Europa?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-19 11:42, rettet 14/06-19 11:44 
https://www.webhallen.com/se/product/302976-The-Legend-of-Zelda-Links-Awakening-Limited-Edition

Ikke verdens bedste sted, for hvis ting lige pludselig stiger i pris afsender de ikke varen før man har betalt resten. Meget mærkeligt firma, men de er gode til at få fingre i collectors editions og værk.

Hvis man holder tungen lige i munden og venter får de det garranteret også andre steder om noget tid.


*EDIT*
Shopto er måske nok et bedre valg

https://www.shopto.net/en/swle100-the-legend-of-zelda-link-s-awakening-limited-p113365/
SumezSumezSkrevet 14/06-19 12:11 
Whoa. 1500 kr for at få en bog med? Overser jeg noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/06-19 13:22 
Darkbeat>
Shopto er måske nok et bedre valg

Udsolgt.
slk486slk486Skrevet 14/06-19 14:51 
Sumez>
Whoa. 1500 kr for at få en bog med? Overser jeg noget?

Ja, Nintendo fans... ;)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/06-19 15:14 
Jeg kigger også med , hvis nogle finder et sted hvor de har den? Må i godt smide et link.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 14/06-19 16:21 
Mon ikke GameStop får den ind?
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-19 14:04 
Her er den nye model

https://youtu.be/jZOPC6J4fAA
BeanoBeanoSkrevet 10/07-19 14:41 
Dvs. den kan slet ikke dockes eller tilsluttes TV'et længere?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-19 14:53 
Nej. Derfor er den 100$ billigere,

Her er noget comparison

https://www.nintendo.com/switch/compare/
NaieraNaieraSkrevet 10/07-19 15:04 
Øh, de hoppede vist lige i den forkerte grøft, der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 10/07-19 15:04 
Jeg kan set det forude....

Switch 3D Lite

Switch Lite Stylus

Switch Pro

Nintendo har før været gode til at malke gode konsoller til andre varianter.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-19 15:07 
De er godt igang med Switch Lite ihvertfald. Ud over de tre farvevarianter i videoen kommer der også denne Pokemon model

Nintendo Switch
BeanoBeanoSkrevet 10/07-19 15:16, rettet 10/07-19 15:18 
Darkbeat>
Nej. Derfor er den 100$ billigere,

Her er noget comparison

https://www.nintendo.com/switch/compare/

Tak.

Nogle vigtige muligheder man går glip af for den besparelse imo, men den vil naturligvis sælge flot.

EDIT: Hvad bruges det der hak i bunden af bagsiden til?
3of193of19Skrevet 10/07-19 15:21 
Udover at den ikke kan dockes, hvilket er tåbeligt (de kunne nemt have designet et mindre dock til den som tilbehør) er den præcis som jeg regnede med en mini ville være.
millenniummillenniumSkrevet 10/07-19 15:50, rettet 10/07-19 15:51 
Så tænker jeg bare lidt...

Nå ja, det er en Nintendo PS Vita. Med samme cross-function mangel som en PS Vita. Ret mærkelig hvis Lite skulle være kundens primære valg.
The medium is the message.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/07-19 16:39 
Nogle rygter om der kommer en 100% TV-model? Jeg er nemlig ligeglad med handheld feature :)
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 10/07-19 16:42 
Ingen svjv, men vi er vist et par stykker som syntes det vil være en god ide :D
3of193of19Skrevet 10/07-19 17:19 
SøgAArd>
Nogle rygter om der kommer en 100% TV-model? Jeg er nemlig ligeglad med handheld feature :)

Nok kun et spørgsmål om tid. Der er et markedssegment for det. Switch spil skal skalere alt efter de er docked eller ej, sålænge der ikke er gået dum spaphettikode i deres system burde højere opløsninger ikke være et problem.
BeanoBeanoSkrevet 10/07-19 17:48 
Jeg forventer ikke anden performance end som en docket Switch, koden vil være 100% den samme og samme X1-baserede hardware blot i en anden og mindre form-faktor. Med den reviderede X1 kan den blive meget lille :)
quadquadSkrevet 10/07-19 18:29 
I det mindste har de sløjfet mange af de latterlige joy-con gimmicks og klistret et ordentligt d-pad på denne gang. Skuffet over at batteritiden kun er marginalt forbedret, når skærmen også bliver en del mindre.

Hvis vi ser den til en fair pris i Danmark, er den bestemt interessant for mig. Om end det er lidt ironisk at en konsol der er opkaldt efter dens primære funktionalitet (efter spil), nu mister den funktionalitet.
WehnerWehnerSkrevet 10/07-19 21:17 
Naiera>
Øh, de hoppede vist lige i den forkerte grøft, der.

Damn, det var godt nok ærgerligt :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-19 23:20 
Jeg er nysgerrig efter at se hvordan Lite modellen sælger i f.eks Danmark. Hvis den ikke kan sættes til tv. Hvor mange er så interesseret i en håndholdt switch som ikke kan spille alle spil til den.
Sådan som jeg forstod præsentation filmen af den. Så findes der spil der ikke virker i håndholdt funktion. Hvilke er det?
Lød interessant i starten, men at den ikke kan, ja Switche, det er lidt trist imho.
NaieraNaieraSkrevet 11/07-19 04:02 
Wehner>
Damn, det var godt nok ærgerligt :/

De har vel gjort deres research og fundet ud af, at det er sådan noget her de unge vil ha'. Det var bare ikke lige det jeg havde håbet på :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 11/07-19 10:06 
Jeg følger ikke så meget med, er der kommet nogle nyheder/rygter om den kraftigere model de er igang med?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-19 10:40 
Det er også et FCC notat ude om en revideret udgave af originalen, med en ny CPU - nok en mindre die size. Det er nok den folk har omtalt som Pro-udgaven, som i virkeligheden bare er en lille opgradering i form af et nyt SDK der afløser det gamle.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 11/07-19 17:25 
Det er bare Tegra X1 chippen som er kommet i en revideret udgave som bruger mindre strøm og har mindre varmeudvikling, så logisk nok at anvende den i Switch Lite modellen. Efter sigende den som også sidder i den nye Shield TV revision som er på trapperne.
Nvidia arbejder desuden på en Tegra X2 chip, muligvis den som Nintendo vælger til en Switch 2 eller Pro engang senere, bliver dog næppe i år.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-19 17:30 
Mon ikke skærmen bliver mærkbart dårligere på Mini? Nintendo valgte sandsynligvis kun at sætte IPS-panel i pga kickstand-multiplayer som kræver bedre betragtningsvinkler. Det kan man (heller ikke) med en Mini.

Det er i hvert fald ikke noget firmaet tidligere har prioriteret ret højt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 12/07-19 08:20 
Der er potentiale for at skærmen på Lite kunne være bedre. Den behøver faktisk kun være af samme kvalitet, da mindre størrelse plus samme opløsning vil give en større DPI.

Jeg er dog ikke meget for at gå ned i størrelse. Ærgerligt de ikke bare skrumpede plastikken udenom skærmen. Det burde have været muligt at lave en model der var mindre i hånden med med samme skærm.
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-19 08:27, rettet 12/07-19 08:28 
At den har fået et D-pad, er da et kæmpe plus. Folk snakker altid om, hvor god Switch er til 2D indie titler, men glemmer ofte at nævne, at den ikke har noget D-Pad, så den i praksis er elendig til formålet. Det er jeg glad for bliver rettet. Så kan den måske endelig erstatte Vita'en.

Jeg ville dog også godt have haft en større skærm.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 12/07-19 08:41 
Hvis man har problemer med manglen af et rigtigt d-pad i handheld mode, har Hori lavet en venstre JoyCon med d-pad:

Link...
BeanoBeanoSkrevet 12/07-19 11:10, rettet 12/07-19 11:12 
Den købte jeg - fungerer fint :)

Lidt billigere hos coolshop hvis man er premium-medlem:
https://www.coolshop.dk/spil-og-konsoller/?q=hori%20d-pad
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-19 11:33 
Jmog>
Der er potentiale for at skærmen på Lite kunne være bedre. Den behøver faktisk kun være af samme kvalitet, da mindre størrelse plus samme opløsning vil give en større DPI.

Jeg er dog ikke meget for at gå ned i størrelse. Ærgerligt de ikke bare skrumpede plastikken udenom skærmen. Det burde have været muligt at lave en model der var mindre i hånden med med samme skærm.

Hvis de går TN-vejen bliver skærmen mærkbart ringere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-19 14:45 
3of19>
Hvis man har problemer med manglen af et rigtigt d-pad i handheld mode, har Hori lavet en venstre JoyCon med d-pad:

Kan godt huske, at du har nævnt det før. Tak for det og for at bringe det op igen. Var dog klar over det i forvejen og kan huske jeg afskrev den, da den vist kommer med andre begrænsninger. Kunne være jeg burde tage den beslutning op til revision :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-19 19:38 
Den kan ikke bruges trådløst eller på joycon grip - dvs den virker kun på selve Switch enheden, men det er også der jeg har brug for den, i håndholdt tilstand. Eller spiller man naturligvis med en Pro Controller :D
3of193of19Skrevet 13/07-19 00:28 
Netop
SephSephSkrevet 17/07-19 19:07 
Ny version af Switch (den originale) til september med op til ni timers batteritid.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-19 20:17 
Hvis kun CPU’en er forskellen bør prisen også blive lidt lavere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/07-19 20:42 
Det forventer jeg ikke - sikkert helt samme vejl. pris, den nye X1 revision afløser vel den gamle alligevel ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-19 23:06, rettet 17/07-19 23:07 
Det jeg mente var at en mindre CPU vil være billigere at producere. Det måtte gerne komme kunderne til gode. Men jeg tror da heller ikke meget på det :)

Især ikke med Lite på gaden. Prisforskellen skal gerne holdes så stor som muligt før Lite giver nogen mening overhovedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 22/08-19 17:09, rettet 22/08-19 17:09 
Nogen der har set den nye Switch til en god pris? Det billigste jeg har set er 2599. Min lokale Føtex har den gamle til 1875. Overvejer om ikke jeg kan leve med den kortere batteritid til den pris...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/08-19 18:57 
Det var godt nok billigt. Jeg tror jeg havde levet med batteriet til den pris. Tør man spørge hvilken Føtex du bor i nærheden af? ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 22/08-19 19:21 
Jeg pendler hver dag med en time frem og tilbage. Har aldrig haft brug for et større batteri, så jeg ville umiddelbart selv tage den billigste. Differencen betaler jo for et nyt 1. party spil.
1'573 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig