X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch


Svar
3of193of19Skrevet 22/01-16 12:30 
NX rygtemøllen snurrer godt rundt for tiden:

Det japanske investeringsfirma Macquarie Capital Securities forventer at NX bliver lanceret i to dele:
En håndholdt maskine med release i slutningen af 2016 til ca 200US$ og en partner enhed til hjemmebrug i 2017.
Det passer fint med de patenter Nintendo har fået i de sidste år, samt udtalelser omkring at have en mere strømlinj... Se hele indlægget


Link...
1'573 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 26/07-16 18:19 
Har jeg ikke styr på specs eller ser det ud til at Zelda NX faktisk vil være en grafisk dårligere udgave end Zelda Wii U?

Jeg er stadig enormt fristet af Breath of the Wild on-the-go, men det er lidt trist at vi potentielt kommer til at spille Nintendo-spil på vores tv i lavere kvalitet end den forrige generation.
BeanoBeanoSkrevet 26/07-16 18:26 
Det tror jeg ikke - bør performe bedre end Wii U.
OdinOdinSkrevet 26/07-16 18:50, rettet 26/07-16 19:47 
Ja, Beano har ret. X1 er som udgangspunkt en kraftigere platform end Wii U. Næsten en Gflops-fordobling, når vi taler rå regnekraft.
JmogJmogSkrevet 26/07-16 18:55 
Fantastisk. Ser frem til at spille det i sengen. Håber skærmen bliver af god kvalitet denne gang. Gamepad og især 3DS skuffede fælt der.
JmogJmogSkrevet 26/07-16 19:22, rettet 26/07-16 19:23 
Mht. de der aftagelige sider/controllere; det må næsten betyde en af to ting:

Enten følger der en regulær controller med eller NX behøver ikke sidde i docken for at kommunikere med den, hvis bare de er i samme lokale. Hvorfor? Fordi hvordan vil man ellers skulle kunne spille noget der kræver to sticks og have det på TV'et.

De har jo allerede teknologien til trådløs lagfri 60hz streaming mellem dock og NX, da det blot vil være det omvendte af hvordan Gamepad og Wii U fungerer.
BeanoBeanoSkrevet 26/07-16 19:28, rettet 26/07-16 19:31 
Der har floreret rygter om at der medfølger en HDMI dongle med til trådløs streaming fra konsollen til TV'et.

Jeg håber dog også at den understøtter en standard trådløs controller, ala. Wii U Pro Controller.

Edit: Streaming dongle vil jeg tro bliver tilbehør ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/07-16 02:26 
Oven på DFs analyse er jeg meget positivt stemt over for den Nvidia tegra chip. Jeg tror man hænger sig for meget op i at den kun har været brugt til mobilspil, for den lyder til at være kraftigere end Wii U.

Jeg syntes også at det er smart at Nintendo laver en konsol som mobil, så de kan indfri deres crazy idéer om Street Pass og AR halløj
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/07-16 05:12 
Nintendo en da nogen kegler, hvis det her er sandt.
HVis Pokemon GO har vist os noget, saa er det at mobil gaming nu ligger paa Android og iOS - ikke en eller anden gimicky gnalling af en lam cartridge Nintendo-dims, som ingen ved sine fulde fem vil koebe udenfor Japan, da... det absolut ingen mening giver. Den dims kan ikke noget, som mobiler ikke kan.

Mark my words: Det bliver en fuser uden lige.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 27/07-16 06:29, rettet 27/07-16 06:55 
Odin>For langsom til hvad?

Moderne multiplatform titler. Er det en Tegra X1, der sidder i maskinen kan de godt vinke farvel til dem. Det er de nok ligeglade med da maskinen som håndholdt/stationær combo er et helt andet koncept end konkurrenterne og måske de kan få nogle last gen ports, men det betyder at det endnu en gang bliver for Nintendos egne titler + det løse at man investerer i maskinen.

DeluxScan>
Nintendo en da nogen kegler, hvis det her er sandt.

Det er der nok en god chance for det er, for de samme rygter kørte for nogle måneder siden med andre kilder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-16 09:38 
Jmog>
De har jo allerede teknologien til trådløs lagfri 60hz streaming mellem dock og NX, da det blot vil være det omvendte af hvordan Gamepad og Wii U fungerer.

Det håber jeg ikke er tilfældet. Med mindre at det er meget forbedret vil det betyde color-subsampling i høj grad. Det kan jeg klare på gamepad'en som er lille, men ikke på et 50" TV :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/07-16 18:44 
Om ikke andet så vil der jo være mulighed for at docke den fysisk og så vil det (forhåbentlig) ikke være streaming.
JmogJmogSkrevet 27/07-16 18:46, rettet 27/07-16 18:47 
DeluxScan>
Nintendo en da nogen kegler, hvis det her er sandt.
HVis Pokemon GO har vist os noget, saa er det at mobil gaming nu ligger paa Android og iOS - ikke en eller anden gimicky gnalling af en lam cartridge Nintendo-dims, som ingen ved sine fulde fem vil koebe udenfor Japan, da... det absolut ingen mening giver. Den dims kan ikke noget, som mobiler ikke kan.

Mark my words: Det bliver en fuser uden lige.

3DS har skam solgt glimrende og gør det stadig. Dens primære problem er at der ikke udkommer nok spil til den. Wii U har samme problem. Nu får vi så en maskine der modtager alle Nintendos udvikleres output hvert år (plus tredjeparts). Det har ikke været tilfældet siden den første NES. Og det endda kun indtil Gameboy udkom.

Og den kan i øvrigt noget som mobiler ikke kan. Den har knapper, hvilket betyder samtlige spil vil have optimale controll options.
jaesjaesSkrevet 27/07-16 18:46 
Odin>For langsom til hvad?

Multiplatform og de mere krævende af deres egne titler. Det sidste er selvfølgelig meget subjektivt.
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-16 20:39 
Jmog>
Og den kan i øvrigt noget som mobiler ikke kan. Den har knapper, hvilket betyder samtlige spil vil have optimale controll options.

Amen to that! Har prøvet at spille Sonic 2 på en mobil, den der udvidet udgave der desværre kun kom til mobil. Føj for en skrækkelig kontrol. Må jeg bede om rigtige knapper til den slags spil tak.
SumezSumezSkrevet 27/07-16 20:48 
HVis Pokemon GO har vist os noget, saa er det at mobil gaming nu ligger paa Android og iOS - ikke en eller anden gimicky gnalling af en lam cartridge Nintendo-dims

Ej hold nu op. Hvis noget, så har Pokemon Go bevist at hvis man skal have success indenfor "mobile gaming", så er det ikke et spil man skal lave. Eller for den sags skyld et fungerende produkt... Gudskelov er 3DS et tegn på at rigtige spil stadig kan sælge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/07-16 00:05 
Time will tell.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DunwichDunwichSkrevet 28/07-16 00:10 
DeluxScan>
HVis Pokemon GO har vist os noget, saa er det at mobil gaming nu ligger paa Android og iOS.

Ha ha ha! Det er for varmt til at grine for meget, og nu kom jeg til det alligevel.

https://www.youtube.com/watch?v=oD-KCkpcsvA
WehnerWehnerSkrevet 28/07-16 00:26 
Grin bare løs. Det er det spil, der er toneangivende lige nu. Så kan man hade det nok så meget. Det er overalt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 28/07-16 00:49 
De tre minutter jeg stod og pegede min telefon op ad et træ, for at fange den første Pokemon jeg fandt, alt i mens jeg følte folk stod og betragtede mig som en undsluppet retarderet, var rigeligt. Fem minutter senere, stod jeg og betragtede et ungt par, som stod ved en trafik helle, midt i et fodgængerfelt, og febrilsk pegede deres telefoner rundt og rundt, som et par idioter der ventede på at blive side swiped af en metrobus.

Der er intet i det "spil" som er toneangivende. Det er en hip fad, der er nyt & spændende lige nu, men et toneangivende spil, nej.
WehnerWehnerSkrevet 28/07-16 00:52 
Du må gerne synes noget andet end facts. Det er helt i orden med mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/07-16 08:26 
"Nyt og spændende lige nu" lyder for mig tilpas meget som størstedelen af de øvrige toneangivende spil gennem de sidste par år.
Alle og deres mor skulle have Grand Theft Auto V da det udkom til PS3/X360. En måneds tid senere havde størstedelen glemt det, og var hoppet videre til alt muligt andet.

Jeg har forsøgt mig med både Ingress og Pokémon Go, men de tiltalte mig ikke rigtigt.
Det betyder heldigvis ikke, at alle andre mennesker ikke skal have lov til at hygge sig med det.

- Det eneste der generer mig ift. Pokémon Go, er at skulle se/høre på alle de mavesure mennesker, der på ingen som helst måde har lyst til, at andre mennesker kan have det sjovt, og tilmed være sociale omkring selvsamme spil.
- Jo mere ligeglad man er med noget, jo vigtigere er det naturligvis at sørge for, at _alle_ ved præcis hvor ligeglad man er. :)

TL;DR
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 28/07-16 15:03 
Jeg forstår ikke helt argumentet for, at fordi Pokemon Go er vanvittigt populært, så holder folk der godt kan lide spil til 3DS op med at være interesseret i endnu federe spiloplevelser til NX. 3DS spil sælger godt. Der er ingen grund til at tro NX spil ikke vil være lige så populære blandt folk der spiller på håndholdte.

Og jeg ser på mange fora folk sige "øøøøv, jeg er ikke interesseret i håndholdte". Ja, det er helt fair. Men SAMME maskine kan altså sluttes til dit TV. Hvis denne håndholdte konsol gør dig i stand til at spille Nintendo-spil i 1080p på dit TV, så er det at den også kan fungere som håndholdt da ikke en grund til ikke at købe den. Forudsat at du altså overhovedet er interesseret i Nintendo-spil.

Ja, hvis man kun er interesseret i at spille på TV og er villig til at betale 400$ for en konsol, så får man spil i lavere billedkvalitet på NX end konkurrenterne. Jeg vil dog mene det bliver vejet kraftigt op af, at den vil få langt flere spil end en 400$ konsol fra Nintendo og at den sandsynligvis vil koste omkring 200-250$.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 16:14 
Kilderne siger at NX bliver præsenteret i september. Det er sikkert rigtigt, men det lægger et vist pres. Med de efterhånden ret konkrete detaljer der er lækket, så har det nu skabt en forventning om at Zelda: Breath of the Wild og spil af lignende grafisk kvalitet vil kunne spilles på farten. Forestil jer skuffelsen, hvis det viser sig, at basestationen rent faktisk indeholder hardware/power, som booster konsollen til det niveau.

En af grundene til at siderne af NX kan tages vil så være, at folk kan tage den med sig som en telefon og så spille deres mobilspil. Det er jo en af de ting, der er i deres strategi, at NX skal smelte sammen med deres mobilspil.

Håber ikke det bliver tilfældet. Altså at det kun er via basestationen at man kan spille i Wii U kvalitet og over.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 16:34 
Jmog>
En af grundene til at siderne af NX kan tages vil så være, at folk kan tage den med sig som en telefon og så spille deres mobilspil. Det er jo en af de ting, der er i deres strategi, at NX skal smelte sammen med deres mobilspil.

Eh? Den helt åbenlyse årsag til controllerne kan pilles af tabletten er sgi'da at de skal anvendes som trådløs controller når du slutter maskinen til TV'et og sidder i sofaen.
Og ja - der vil da helt sikkert blive lavet ports af mobilspil til maskinen (givet at den alligevel er ARM-baseret og hvis ellers skærmen er kapacitiv denne gang og ikke resistiv som Wii U, DS og 3DS), men det vil da ske hvad enten controllerne er tilsluttede eller ej.
SumezSumezSkrevet 30/07-16 16:50, rettet 30/07-16 16:54 
Wehner>
Grin bare løs. Det er det spil, der er toneangivende lige nu. Så kan man hade det nok så meget. Det er overalt.

Jeg hader det slet ikke, jeg synes der er noget meget charmerende over det. Men at kalde det for et spil er at stramme den ret meget.
I det hele taget synes jeg, som jmog, at det der sker med sådan en trend er så langt fra den del af spilbranchen "vi interesserer os for", at den nærmest ingen relevans har. 3DS er stadig en success, og det er andre "traditionelle" spil også.
Det er jo heller ikke fordi det har nogen indflydelse på hverken FIFA-serien, Dark Souls eller Super Mario, at det er MOBA'er der udgør 95% af hvad der streames på Twitch. Konceptet med digital underholdning er alt for bredt i dag til at skære det hele over en kam.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 30/07-16 17:08, rettet 30/07-16 17:13 
Odin>
Eh? Den helt åbenlyse årsag til controllerne kan pilles af tabletten er sgi'da at de skal anvendes som trådløs controller når du slutter maskinen til TV'et og sidder i sofaen.

Til dels. De er primært til når du vil spille sammen med andre on the go. En controller til hver.

Til når du vil spille på TV'et vil de være elendige til almindelige 3D-spil da en person ikke kan ramme samtlige knapper når det er en hånd per controller.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 17:26, rettet 01/08-16 00:44 
Jmog>
Til dels. De er primært til når du vil spille sammen med andre on the go. En controller til hver.

Hvor får du det fra? Vi ved jo _intet_ om de controllere og hvis dét scenarie skal give mening, bør der jo være to analoge sticks, to skulderknapper, et D-pad og en sektion med facebuttons på _hver_ controllerhalvdel - hvilket lyder som et ergonomisk mareridt og virkelig usandsynligt. Hvis højre og venstre side imidlertid er differentieret som det er tilfældet på alle controllere idag, vil det imidlertid begrænse det tænkte tospillerscenarie til et absolut minimum af spiltyper, hvilket lyder temmelig half-baked.

Til når du vil spille på TV'et vil de være elendige til almindelige 3D-spil da en person ikke kan ramme samtlige knapper når det er en hånd per controller.

Igen: Vi ved absolut intet om de controllere. Hvem siger, at højre og venstre del ikke kan samles til én mere traditionel controller?
3of193of19Skrevet 30/07-16 17:35 
Jeg ville være super glad for en to-delt controller. Det er super behageligt ikke at skulle krampe håndled.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 17:36 
Se det er da absolut ikke umuligt. Nu kørte jeg bare efter de mockups som EG artiklen havde.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 17:45, rettet 30/07-16 17:45 
Se det er da absolut ikke umuligt. Nu kørte jeg bare efter de mockups som EG artiklen havde.

De tegninger var jo abstraktioner, der ikke nødvendigvis har det fjerneste med virkeligheden at gøre. De mindede utroligt meget om traditonelle patenttegninger, der netop søger at være lige akkurat så abstrakte og brede i deres definition at konkurrenter ikke bare kan planke idéen med små ergonomiske eller kosmetiske ændringer. Jeg ville blive meget overrasket hvis det færdige produkt ligende de tegninger som Eurogamer postede.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 17:48 
3of19>
Jeg ville være super glad for en to-delt controller. Det er super behageligt ikke at skulle krampe håndled.

Sandt nok, men det sætter begrænsninger for spiltyperne. Når du kun har den i en hånd, så er det besværligt at skifte mellem stick og face buttons.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 17:59 
3of19>
Jeg ville være super glad for en to-delt controller. Det er super behageligt ikke at skulle krampe håndled.

Du mener det er super ubehageligt _at få_ krampe i dine håndled, ikke?

Anyway: Jeg har også haft samme drøm om den todelte controller i mange år, men virkeligheden er - som Jmog rigtig fint pointerer - at ergonomien i dem reducerer din respons betydeligt. Jeg har nulret med en del designs gennem tiden da jeg arbejdede på alternative controllere til TV-spil i et tidligere job, men kom aldrig frem til noget, der gav bare tilnærmelsesvis samme ligefremhed som en controller holdt mellem to hænder.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 18:01 
Odin>
Se det er da absolut ikke umuligt. Nu kørte jeg bare efter de mockups som EG artiklen havde.

De tegninger var jo abstraktioner, der ikke nødvendigvis har det fjerneste med virkeligheden at gøre. De mindede utroligt meget om traditonelle patenttegninger, der netop søger at være lige akkurat så abstrakte og brede i deres definition at konkurrenter ikke bare kan planke idéen med små ergonomiske eller kosmetiske ændringer. Jeg ville blive meget overrasket hvis det færdige produkt ligende de tegninger som Eurogamer postede.

Jeg håber det var MEGET abstrakt så :-).
OdinOdinSkrevet 30/07-16 18:43, rettet 30/07-16 18:47 
Sådan så patenttegningerne ud for Playstation Move:
http://www.theregister.co.uk/2008/11/04/ps3_controller_patent/
Således så Nintendo DS ud:
http://www.nintendolife.com/themes/nlifev8/cimages/original.pad/news/2012/05/colour_based_ar_patent_is_hot_stuff/enclosure/0/%5Batentds.png
Og for blot et år siden så afbildingen af NX sådan ud på patentet:
http://static2.gamespot.com/uploads/scale_super/402/4020844/2977501-6349472911-fig1_.jpg

Så ja - MEGET abstrakt er præcis hvad man prøver at gå efter når man søger et patent.
Som sagt handler det om at gøre sit produkt akkurat så definérbart, at patentet kan bruges som tiltænkt (beskyttelse), men også præcis så bredt og udfinérbart, at ingen planker ideen med småjusteringer, og at man kan bruge patentet mod alle der laver noget der bare moderat minder om éns idé. Derudover giver de abstrakte tegninger den fordel, at man som producent kan lave nærmest endeløse permutationer over den samme idé uden at skulle ansøge om nye patenter fordi den praktiske implementation ikke længere ligner.
Da jeg var hos Cisco blev vi aktivt pacet for at patentere alt hvad vi fandt på, og de tegninger man selv kom med blev altid arkiveret lodret og blev tegnet om af en professionel patenttegner der fik ens opfindelse til at ligne resultatet af et spil Tegn og Gæt på en afdeling for udviklingshæmmede.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 19:16 
Helt klart. Men jeg kan nu stadig ikke se hvordan vi skal have separate controllers i hver hånd uden at komme i en Wii situation hvor der gås på kompromis med typer af spil der kan spilles.
OdinOdinSkrevet 30/07-16 19:27 
Hence:

Odin>
Vi ved absolut intet om de controllere. Hvem siger, at højre og venstre del ikke kan samles til én mere traditionel controller?
JmogJmogSkrevet 30/07-16 19:30 
Det er da teknisk muligt, men jeg kan ikke lige forestille mig hvor ergonomisk sådan en controller kan være. Delene skal se pæne ud siddende på skærmens sider OG være store nok til at de kombineret kan føles lige så godt som en regulær controller.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 22:55 
Jeg har tænkt lidt over størrelse, bærbaregnethed, pris, skærm etc. Her er mine gæt:

Skærmen bliver 5 tommer og 540p opløsning. Vita har vist at den opløsning kan se fremragende ud i den størrelse og jeg mener det er det øvre limit i størrelse for en håndholdt som man skal kunne tage med sig. At de ikke går op til 720p vil betyde de kan klemme bedre batteritid ud af den. Forhåbentlig kan det også betyde at der bliver råd til at det kan blive en OLED-skærm.

Der bliver to udgivelser, NX Basic og NX Deluxe. Hhv. uden og med TV-docken. Det giver mening, da en stor portion mennesker vil købe den med nul intentioner om at slutte NX til et TV. Basic vil gøre Nintendo i stand til at kunne reklamere med en "starting at 199" pris. Deluxe vil komme med HDMI docken og en regulær controller. Jeg er lidt usikker på prisen - det kommer en på hvor simpel docken er. Hvis den kan kommunikere trådløst med NX, så bliver Deluxe 299. Hvis ikke, så bliver det 249.

Der vil også være en Zelda Deluxe bundle som kommer til at koste 50 dollars mere end den almindelig Deluxe pris.
JmogJmogSkrevet 30/07-16 23:14 
Kom lige til at tænke på at hvis den virkelig får aftagelige sider/controllere, så vil de være nødt til at spilde plads inde i NX på hele tre batterier. Eller omvendt, hvis kernen kan bruge batterierne fra controller-siderne, når de er connected, så vil vi være i den spøjse situation at maskinens batterilevetid er højere med controllere på end uden.

Glæder mig godt nok til at se præsentationen af maskinen. Der er så mange ubesvarede spørgsmål.
DunwichDunwichSkrevet 02/08-16 12:01 
Wehner>
Du må gerne synes noget andet end facts. Det er helt i orden med mig.

Ingen snakker om facts. Du sagde toneangivende. Det er din påstand.
OdinOdinSkrevet 02/08-16 12:29, rettet 02/08-16 12:31 
Givet hvor meget det spil fylder på internettet og de traditionelle medier vil jeg da kalde det et fact at det spil lige nu er toneangivende.

Vi kan selvfølgelig sagtens diskutere semantik og betydningen af ordet "toneangivende" til køerne kommer hjem, men for mig betyder det "noget der har stor indflydelse". Og det har det altså.
WehnerWehnerSkrevet 02/08-16 12:38 
Ja, det er der ingen grund til at bruge tid på at diskutere. Hvor længe, det kan holde momentum, er så en anden sag. Men uanset langtidsholdbarheden, så vil det med stor sandsynlighed inspirere til flere lignende spil fremover. Som gamer kan man så håbe, at det bliver bedre spil, men Pokémon har et stort socialt aspekt, man ikke skal undervurdere. Den anden aften omkring midnat cyklede jeg hjemad efter en serieaften og kom forbi et af Aalborgs bedste steder ved jernbanebroen. Der var over 200 mennesker. Nogen havde taget et PA-anlæg med (de hørte TopGunn, men hva' faen), unge stod og kyssede, fangede pokémons, drak...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 02/08-16 12:47, rettet 02/08-16 12:50 
Der har været masser af den type spil før, og kommer masser endnu i fremtiden, og det er naturligvis indlysende at PoGo vil have en Minecraft-agtig effekt hvor hundredevis af kloner til overtage ukuraterede distributionskanaler.

Men det virkelig interessante ved "spillet" er hvad der reelt har været skyld i populariteten. Ligesom med Flappy Bird er det jo ikke anderledes end noget vi har set før, og det er jo ikke engang et godt spil - til et niveau hvor udviklerne praktisk talt kan skide forbrugerne i munden uden det har nogen synlig effekt.
Uanset hvor mange kloner der kommer i kølvandet på PoGo, og uanset hvor gode disse kan være, vil deres successpotentiale på ingen måder være sammenligneligt - det er ikke GPS-baserede saml-dem-alle-spil der er populære, det er meget specifik Pokemon Go der er populært. Derfor synes jeg faktisk godt det kan diskuteres hvorvidt spillet virkelig er "toneangivende".
Efter min mening er det i hvert fald ikke nok at spillet bliver efterlignet, hvis efterligningerne bliver ignoreret af forbrugerne. Modsat f.eks. Batman-kampsystemer og Assassin's Creed-parkour som blev pludselig fast inventar i alle større AAA-produktioner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 02/08-16 13:28 
Wehner>
Den anden aften omkring midnat cyklede jeg hjemad efter en serieaften og kom forbi et af Aalborgs bedste steder ved jernbanebroen. Der var over 200 mennesker. Nogen havde taget et PA-anlæg med (de hørte TopGunn, men hva' faen), unge stod og kyssede, fangede pokémons, drak...

http://nordjyske.dk/nyheder/pok-mon-jagt-efterlader-skrald/135632b9-fad0-4eec-b3db-d96dc71e2230/112/1513

Ja, det er skønt. Hvorfor mon det altid er laveste fællesnævner, som bliver fanget af de her hipster fads.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/09-16 23:41 
DeluxScan>
Mark my words: Det bliver en fuser uden lige.


Like I said...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-16 23:45 
Du ved godt at NX ikke er ude endnu og at den artikel du linker til omhandler Wii U og 3DS, ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/09-16 00:56 
20 millioner 3DS. Om det er skuffende lavt kommer da meget an på hvor meget den solgte i resten af verden. De tal er kun for Amerika.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-16 05:03 
Konsolkongen>
Du ved godt at NX ikke er ude endnu og at den artikel du linker til omhandler Wii U og 3DS, ikke?

Naturlich. Jeg proever at paapege en tendens...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OdinOdinSkrevet 27/09-16 10:01 
Jmog>
20 millioner 3DS. Om det er skuffende lavt kommer da meget an på hvor meget den solgte i resten af verden. De tal er kun for Amerika.

Den har solgt 60 millioner på verdensplan. Det kan man vist ikke bestride er en ret stor succes.
JmogJmogSkrevet 27/09-16 19:06 
Ja, det lyder da rigtig flot. Bare fordi man sælger mindre end sin forgænger, så er det jo ikke et flop.
1'573 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig