X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch

Svar
3of193of19Skrevet 22/01-16 12:30 
NX rygtemøllen snurrer godt rundt for tiden:

Det japanske investeringsfirma Macquarie Capital Securities forventer at NX bliver lanceret i to dele:
En håndholdt maskine med release i slutningen af 2016 til ca 200US$ og en partner enhed til hjemmebrug i 2017.
Det passer fint med de patenter Nintendo har fået i de sidste år, samt udtalelser omkring at have en mere strømlinj... Se hele indlægget

Link...
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
1'277 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01 23:31 
Det var også sådan jeg gjorde. Bøvlet, men virkede fint nok.

Nintendo Switch er i øvrigt blevet hacket og kan nu køre homebrew. Det tager nok ikke længe før den går fuld pirat heller. Lad os håbe at Nintendo kan finde ud af at stoppe det effektivt, så udviklerne ikke begynder at undgå den :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 11/01 00:27 
Jeg er som sådan enig, men ScummVM kunne altså være fedt på Switch-skærmen on the go..
OlimarOlimarSkrevet 11/01 04:56 
Konsolkongen>
Det var også sådan jeg gjorde. Bøvlet, men virkede fint nok.

Nintendo Switch er i øvrigt blevet hacket og kan nu køre homebrew. Det tager nok ikke længe før den går fuld pirat heller. Lad os håbe at Nintendo kan finde ud af at stoppe det effektivt, så udviklerne ikke begynder at undgå den :(

Afaik så virker det kun på firmware 3.0.0
BeanoBeanoSkrevet 11/01 09:16 
Soren47>
Jeg er som sådan enig, men ScummVM kunne altså være fedt på Switch-skærmen on the go..

Ellers kan en billig Android tablet også klare denne opgave :)
dRxLdRxLSkrevet 11/01 09:55 
Tak for hjælpen, det virkede sgu, og det viste sig at jeg havde 125kr stående som jeg havde glemt :-p
SIMDSpiller nu: Assassin's Creed IV: Bl..., Super Mario 3D Land, Legend Of Zelda, The: T...
OlimarOlimarSkrevet 11/01 13:27 
According to multiple sources, both in development and retail, in the next few hours Nintendo will announce a Nintendo Direct Mini to air shortly afterwards showing 2018 software for Switch. As part of this Nintendo Direct, Dark Souls Remasteredwill be revealed, updating the original game to be playable portably for the first time. Our sources say this is the closing announcement of the direct.

http://www.kotaku.co.uk/2018/01/11/report-da...eing-announced-today
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01 13:45 
dRxL>
Tak for hjælpen, det virkede sgu, og det viste sig at jeg havde 125kr stående som jeg havde glemt :-p

Det er næsten til Sonic Mania :)
OlimarOlimarSkrevet 11/01 15:06, rettet 11/01 15:27 
Live nu. The world ends with you bla. https://youtu.be/a_u7g5BlfiY
BeanoBeanoSkrevet 11/01 15:11 
lol
SumezSumezSkrevet 11/01 15:13, rettet 11/01 15:15 
Der er åbenbart en rigtig annoncering også :P https://www.youtube.com/watch?v=a_u7g5BlfiY

Kan ellers bedre lide Olimar's video. Der er stort set kun tale om nye switch-udgivelser af eksisterende gamle spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
OlimarOlimarSkrevet 11/01 15:26 
Linkede forkert pga hypen :D men havde ikke set det, hvis du ikke havde skrevet det sumez. Beanos yderst kreative input hjalp ikke.
SumezSumezSkrevet 11/01 15:27 
Det var lidt usikkert om du gjorde det med vilje :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
BeanoBeanoSkrevet 11/01 15:33 
Olimar>
Linkede forkert pga hypen :D men havde ikke set det, hvis du ikke havde skrevet det sumez. Beanos yderst kreative input hjalp ikke.

Wot? Jeg morede mig over videoen...
Bede-xBede-xSkrevet 11/01 15:42, rettet 11/01 15:42 
Jeg er egentlig glad for alle de ports, de kommer med til Switch, men det efterlader godt nok ikke mange eksklusiver tilbage på Wii U. Er snart så eksklusiv-løs som Xbox One :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/01 16:42, rettet 11/01 16:45 
Gals Fighters 2! Godt med noget Neo Geo Pocket love! :)

Nintendo Switch
Nintendo Switch
"Rings are cool" -- Knuckles, Sonic Boom (2014)
NaieraNaieraSkrevet 12/01 13:58 
Hvor mange her har problemer med d-paddet på deres Pro Controller?
There are five lights.Spiller nu: Xenoblade Chronicles 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/01 14:03 
Hvis det er det dér med at den trykker op engang imellem, så har alle de problem.
SumezSumezSkrevet 12/01 14:05 
Det er alligevel ret pro
NaieraNaieraSkrevet 12/01 14:07 
Darkbeat>
Hvis det er det dér med at den trykker op engang imellem, så har alle de problem.

Seriøst? Jeg har absolut intet underligt oplevet i 55 timers Xenoblade.
3of193of19Skrevet 12/01 14:12 
Bede-x>
Jeg er egentlig glad for alle de ports, de kommer med til Switch, men det efterlader godt nok ikke mange eksklusiver tilbage på Wii U. Er snart så eksklusiv-løs som Xbox One :)

Det er selvfølgelig surt for alle de folk der købte spillene på WiiU allerede, men hvis man kigger på hvor mange nye kunder Nintendo har med Switch giver det mening at porte en masse titler over for at give et løft til Switchens bibliotek samt tage en chance og få pengene fra WiiU titlerne ind igen.
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
OlimarOlimarSkrevet 12/01 14:18 
Naiera>
Hvor mange her har problemer med d-paddet på deres Pro Controller?

Min første pro controller, registrerede højre trykken, når jeg trykkede nedaf. Fik den dog byttet til ny uden problemer.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/01 14:41 
Naiera>
Seriøst? Jeg har absolut intet underligt oplevet i 55 timers Xenoblade.

Nej det er heller ikke rigtig noget jeg har oplevet i de fleste spil, men i Puyo Tetris dropper den nogen gange brikkerne når man ikke vil have det.
NaieraNaieraSkrevet 12/01 17:17 
Jeg tror faktisk at jeg netop har oplevet “random up” i Xenoblade :p
Le RoofLe RoofSkrevet 12/01 18:14 
Jeg spiller også udelukkende Puyo Puyo Tetris med joycon controller, hvor den er perfekt.
D-pad’et skulle dog efter sigende være markant bedre på Xenoblade udgaven af Switch Pro Controlleren.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Pullblox, Mario Kart 8, Final Fantasy X / X-2 H...
quadquadSkrevet 13/01 14:13 
Hvordan er XB2 UI? Er det muligt at spille 3-4 meter fra 50" eller er det som XCX hvor man skal rykke en stol hen foran skærmen?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01 14:49 
Det kan du sagtens spille fra lidt afstand. Med fordel faktisk, for spillet er det grimmeste jeg i mit liv har set, da det har et ulækkert-skarphedsfilter som ligner at nogen har indstillet TV'et forkert. Goddamn hvor kan det bare ikke overdrives hvor meget det ødelægger spillet for mig :(

Det er i øvrigt fuldstændig uspilleligt i håndholdt af samme grund.

En skam når Xeno X var så teknisk fremragende på Wii U.

https://www.youtube.com/watch?v=MnyKDzX7lqo
NaieraNaieraSkrevet 13/01 17:40 
Jeg har vænnet mig til det klamme filter og nyder VIRKELIG at spille Xenoblade 2. Jeg er 60 timer inde og kan ikke rigtig få øje på slutningen endnu. Der er vildt mange sjove ting at lave, og det er kun et par dage siden jeg fandt ud af hvordan man udvikler på de der Blade-evner til at lukke kister osv. op :p
1'277 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig