X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Smartphone Virtual Reality


Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/12-15 12:29, rettet 21/12-15 12:31 
...hvis nogen er med på den. :)

Jeg fik så (med tre ugers forsinkelse) et par plastik briller ind af døren i weekenden, som en bedre variation af Google cardbox udgaven. Desværre, desværre undersøgte jeg ikke detaljerne ordentlig og købte et par uden magnet/touch-funktion, så jeg skal åbne brillen hver gang jeg skal trykke. :(

Men jeg er sgu overrasket over hvor godt sådan en lavpraktisk "teknologi" virker. Har tidligere kun prøvet Oculus Rift developer edition, og må sige at opløsningen fra en iPhone retina display gør det til en meget federe oplevelse. (OR var virkelig som at have et biavler-net foran øjnene).

Next step: Apps.

Google egen Card Board app har underholdt lidt i weekenden, men er nødt til at bestille et par briller med knap, så jeg kan strolle gennem Paris i street view.

Derudover har jeg hentet Vrse, som har lidt forskellige demo-film. Særligt en 360 graders musikvideo med MUSE antændte den gamle VR-køresyge.

Nogen der har andre gode forslag til app, som burde prøves (spil??), eller har en god, stabil brille med touch-funktion til iPhone? Overvejede at købe en luksus-udgave med bluetooth control, hvis det altså virker ordentligt.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig