X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CS:GO Kniv


Svar
McBlueMcBlueSkrevet 21/12-15 10:37 
Hej alle!
Hvad er chancen for at få en kniv i en kasse i CS:GO? Jeg har set nogle YouTubere, som mener at chancen er cirka 1 til 250, men er dog ikke sikker på at det er rigtigt. Er der nogen herinde, som har et svar? :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/12-15 12:21, rettet 21/12-15 12:24 
Hvad er CS:GO?

EDIT: ahh okay, Counter Strike...
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 21/12-15 12:30 
CS:GO Kniv tråden....??? :-O
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/12-15 12:48 
CS:GO tråd kniven!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
happyEDhappyEDSkrevet 22/12-15 16:28 
Man må forvente at dette for dør helt ud med tiden, hvis det her er modtagelsen af nye.
Men ok den har også været tæt på total uddød i flere år
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/12-15 16:46 
McBlue har da været på forummet i snart et års tid? Han burde da vide, hvad det er for nogle klaphatte, man støder på herinde :D

Men seriøst, jeg anede virkelig ikke hvad "CS:GO" var. Selvfølgelig hører jeg så stemmer i det fjerne råbe: "Brug Google!", men jeg er bare en sur gammel mand, som er træt af, at al kommunikation foregår med indforståede forkortelser ;)
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 22/12-15 17:08 
CS:GO, TF2, WOW, LOL...

FTW..!! :-D

Brug 15 minutter i en fritidsklubs PC rum, så har du hørt alle forkortelser.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/12-15 19:29 
For at være lidt mere saglig, så tror jeg at Steams egne fora kan give et mere kvalificeret svar end alle på Play:Right til sammen. :)

Digitalt pynt til overpris, er ikke just i højeste kurs herinde.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
happyEDhappyEDSkrevet 23/12-15 08:12 
Men mon ikke der er en del herinde der køber den digitale pynt til overpris, i form af amiibo's mm.
Jeg ved godt at det ikke lige frem er cool at syntes godt om CS:GO og div. online spil herinde. Men det er nu engang spil der har en stor betydning på spil historien.

Og KillerBean2 jeg tvivler jeg på at en person som dig der i det meste af livet har brugt en stor del af livet på spil, ikke kender til det..

Killerbean: "Det var også ca. i den sidste halvdel af 90'erne, jeg droppede konsollerne og gik over til PC-gaming, så det er specielt FPSer fra den periode, jeg har et særligt nostalgisk forhold til. En af mine kammerater havde fyret hele sin indtjening fra et sommerferiejob i Djurs Sommerland af på en PC (100Mhz Pentium, hvis jeg ikke husker helt forkert), og så spillede vi Duke Nukem 3D til vi segnede. Senere købte han også Quake II og Unreal (og C&C: Red Alert, men det er jo en anden historie). Jeg var pænt misundelig og sørgede for selv at få fat i de to spil, da jeg senere fik min egen PC."


millennium: "Tror grunden til at jeg spillede det så meget var, at jeg arbejdede på et forlag hvor vi meget brugte Mac, og som den eneste FPS på Mac, var valget indlysende. Efterfølgende arbejdede jeg i et pre-press firma hvor vi til fyraften spillede Marathon 2 på netværk. Alle-mod-alle battle. Den første forsmag på LAN parties, og vi råbte lige så mange skældsord efter hinanden som i nutiden."

Sandheden er at mange har brugt mindre eller større dele af deres liv på ligenden spil, men er nu kommet videre, blevet ældre og hellere vil stå ved de spil der er set som noget stort herinde og inde for retro spil.
Vi vil heller snakke shmups, RPG's og skøre japanske og sjælende udgivelser.

Det skal lige siges at jeg ikke spiller CS, jeg gjorde for 10- 15 år siden, og det er minder der er nogle af de bedste jeg har. At bo i en lejlighed med 7 andre hvor tide gik med at spille online spil hver dag sammen. Det er noget jeg savner i hverdagens trommerum med børn og job.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/12-15 08:54 
Så nu beskylder du mig straight up for at lyve? Det er sgu lidt voldsomt, synes jeg alligevel :(

Det er ret vildt, hvis du forventer, at alle mennesker, der spiller PC-spil, skal have styr på samtlige titler, som er udkommet til platformen. Selvfølgelig ved jeg, hvad Counter Strike er, og jeg har også hørt om Source-udgaven, men jeg anede oprigtigt ikke, at der var kommet flere kapitler i serien. Jeg kunne sagtens have gættet på, at det havde noget med Counter Strike at gøre, men det ville kun have været et gæt.

Når man laver en tråd med en så kortfattet overskrift og undlader at linke den til spillets infoside, kan det da ikke komme som nogen overraskelse, at der kommer en kommentar fra et asshole eller to. Hvis der ikke skal mere til, før man som "ny" på forummet løber skrigende væk, trænger man da til psykologhjælp ;)
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 23/12-15 09:09 
Jeg elsker skam stadig sociale FPS (behøver skam ikke hente dokumentation fra tidligere udsagn for at påvise dette), og som far til en 11årig kender jeg (de fleste) udtryk.
Jeg var bare lidt paf over at dedikere en hel tråd til en kniv i en kasse. Begrænser ligesom udfoldelsen lidt ... selvom debatten åbenbart også kan gå i uventede retninget, som nu. :)
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/12-15 12:21 
happyED>
Men mon ikke der er en del herinde der køber den digitale pynt til overpris, i form af amiibo's mm.
Jeg ved godt at det ikke lige frem er cool at syntes godt om CS:GO og div. online spil herinde. Men det er nu engang spil der har en stor betydning på spil historien.

Bevares.
Men med amiibos får folk trods alt noget de kan stille på en hylde, samtidig med at de får digitalt indhold af varierende grad. :)

Der hvor min kæde hopper af ift. diverse våben skins i CS:GO, er hvordan nogen kan bestemme at skin X skal koste $200 og opefter fordi det er "sjældent"... Det er 100% digitalt, 100% kosmetisk, og processen for at gøre det mere udbredt er jo i princippet bare "CTRL+C CTRL+V" for de der står for 'distribution' af skins.
... Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes det er næsten lige så dumt når en amiibo overstiger den oprindelige butikspris med en mindre formue.


Jeg tilhører i øvrigt også selv gruppen af de ikke-så-cool mennesker herinde, der oftest spiller online.
Måske jeg bare er lidt farvet/biased, når en bekendt vælger at bruge 700 kroner på fem (5) skins (der ærlig talt var grimmere end de langt billigere han allerede ejede). I et spil der har kostet en tiendedel... Og efterfølgende klage over alle de spil han godt kunne tænke sig på Steam, men ikke har råd til. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-15 06:19 
happyED>
Man må forvente at dette for dør helt ud med tiden, hvis det her er modtagelsen af nye.
(..)
happyED>
Jeg ved godt at det ikke lige frem er cool at syntes godt om CS:GO og div. online spil herinde.

Jeg synes der har været en del snak om det her gennem det sidste lange stykke tid. Er der noget os der regulært frekventerer forummet kan gøre bedre, for at få flere folk ind? Og er vi sikker på at størrelsespotentialet for et forum af den her type er meget større på dansk?

Selvfølgelig er der en fremherskende diskurs herinde, ligesom der vil være på andre lignende forums, men det omdiskuterede består nu en gang af det folk bringer med her ind og hvis folk ikke interesserer sig for online spil, er der jo ikke noget at gøre ved det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 28/12-15 17:46 
FancyPants>
Der hvor min kæde hopper af ift. diverse våben skins i CS:GO, er hvordan nogen kan bestemme at skin X skal koste $200 og opefter fordi det er "sjældent"... Det er 100% digitalt, 100% kosmetisk, og processen for at gøre det mere udbredt er jo i princippet bare "CTRL+C CTRL+V" for de der står for 'distribution' af skins.
... Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes det er næsten lige så dumt når en amiibo overstiger den oprindelige butikspris med en mindre formue.


Udbud og efterspørgsel. Men vil dog være enig i at det har større effekt ved fysiske genstande, for som du siger er digitale reelt set blot et spørgsmål om at kopierer.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DunwichDunwichSkrevet 31/03 10:38, rettet 02/04 09:06 
Spøjs udvikling der er sket i Counter-Strike, hvor Generation Z segmentet i dag, hele tiden vil overgå os gamle spillere, som allerhøjest ødelagde vores mus i vrede, eller væltede skålen med ostepops. De mennesker må jo mangle protein og basale vitaminer, i deres kost.

Link...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig