X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Playstation Experience 2015


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 15:11, rettet 05/12-15 18:32 
Sony afholder Playstation Experience her i weekenden:

Deep breath: PlayStation Experience is officially a go for 2015! The epic two-day PlayStation community event is back, relocating to sunny/foggy/windy San Francisco this December 5th and 6th.

What can you expect this year? For starters, a ton of hands-on time with 2015 and 2016’s biggest games,... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 06:41, rettet 07/12-15 06:42 
Annonceringen var forvirrende - før traileren sagde Boyes "PS4 exclusive" men lige bagefter stod der tydeligt "PS4 console debut" (dvs tidseksklusivt) på væggen bag ham.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 07:56 
FF7 Remake bliver episodisk :!
SumezSumezSkrevet 07/12-15 08:15 
Christ
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 07/12-15 08:43 
Sumez>
Odin>
Den blev da også vist frem igår?

Måske, men ingen har nævnt noget om det

Jo da:

Darkbeat>
Ni No Kuni 2!
Level 5 sidder lige i skabet, når det kommer til at lave moderne JRPGer som ikke bare er sådan noget moe nonsens! :)

3of19>
Ni no Kuni 2 og Rez Infinite er de bedste nyheder til mig personligt.
OdinOdinSkrevet 07/12-15 08:43 
Beano>
FF7 Remake bliver episodisk :!

Goddamnit!
SumezSumezSkrevet 07/12-15 08:58 
Odin>
Jo da:

Er ikke sikker på hvad du prøver på at diskutere :P Flere folk snakkede om Ni No Kuni, ingen sagde noget om nogen trailer, derfor linkede jeg til den, så folk kunne se hvad røren var omkring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 09:04 
Mere gameplay fra Ratchet & Clank:
https://www.youtube.com/watch?v=6tS7iJBebqA
OdinOdinSkrevet 07/12-15 09:37 
Sumez>
Odin>
Jo da:

Er ikke sikker på hvad du prøver på at diskutere :P Flere folk snakkede om Ni No Kuni, ingen sagde noget om nogen trailer, derfor linkede jeg til den, så folk kunne se hvad røren var omkring.

Ah. Jeg tror bare jeg misforstod hvad du skrev. No biggie.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 09:42 
Gravity Rush Remastered gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=KeFStJHIqfI

Udgivelse forøvrigt flyttet en smule frem til d. 2. februar.
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-15 11:11 
Beano>
FF7 Remake bliver episodisk :!

Det lyder som en rigtig dårlig ide. Fint med remakes til at få det moderne publikum med og glæde fansene, men det bør ikke være noget der spænder over en længere årrække, som det lyder til at blive nu. Spild af firmaets tid og ressourcer hvis de kigger i bakspejlet for længe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 11:17 
Everybody's Golf gameplay demo:

https://www.youtube.com/watch?v=9-FIWj-heVE
SumezSumezSkrevet 07/12-15 11:28 
Bede-x>
men det bør ikke være noget der spænder over en længere årrække, som det lyder til at blive nu.

Det er heller ikke et spil der har noget at vinde ved at blive MERE lineært. Jeg havde håbet på det modsatte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 07/12-15 11:37 
Det er heller ikke et spil der har noget at vinde ved at blive MERE lineært. Jeg havde håbet på det modsatte.

Jeg har det fuldkommen på samme måde. En episodisk opdeling er en direkte garanti for et mere lineært spil.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-15 11:48 
Dreams - 20min create-mode demo:

https://www.youtube.com/watch?v=awFYdzRi9b8

Imponerende sager.
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-15 12:34 
Beano>
Gravity Rush Remastered gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=KeFStJHIqfI

Udgivelse forøvrigt flyttet en smule frem til d. 2. februar.

Ser ud til at gøre sig rigtigt godt på PS4. Stilen gør meget for det stadig ser tiltalende ud. Forhåbentlig er der rigtige knap tryk alternativer til alle gimmick tiltag, som fx det swipe for at undgå der nævnes i klippet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 07/12-15 23:11 
Odin>
Det er heller ikke et spil der har noget at vinde ved at blive MERE lineært. Jeg havde håbet på det modsatte.

Jeg har det fuldkommen på samme måde. En episodisk opdeling er en direkte garanti for et mere lineært spil.

Det kommer til at skade salg helt vanvittigt. Rigtig mange ville have givet fuld pris pga hypen, selvom de aldrig har spillet originalen. Er episode 1 ikke noget der falder i deres smag, så er de tabte kunder.

Og dem der ER til det vil blive vildt irriterede over at skulle vente mere end en måned på næste episode. Istedet for at konkurere mod en enkelt rival for købernes penge så skal de kæmpe mod adskillige hver gang et nyt kapitel udkommer.

Du synes episode 2 var lidt kedelig og så udkommer episode 3 samtidig med et helt nyt, komplet spil som anmelderne og dine venner siger er det bedste siden pizza. Hvad køber du? FF får et problem. Især hvis der er grind, hvilket jo plejer at være en stor del af gameplayet.
3of193of19Skrevet 07/12-15 23:18 
Episodisk udgivelse behøver jo ikke betyde ti episoder á 5 timer over et år, det kunne ligesågodt være tre 30 timers spil over 18 måneder (Shining Force 3).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-15 23:43, rettet 07/12-15 23:44 
Det er fuldstændig åndssvagt at opdele et spil, hvor en stor del af brugerbasen allerede kender historien i forvejen.
Jeg er slet ikke klar på at støtte projektet længere, og min interesse faldt allerede betydeligt da de sagde at de ville ændre i spillets gameplay. Jeg har aldrig spillet FF7 igennem, men kunne godt lide det jeg har spillet. Et remake behøver ikke pille ved andet end grafik- og lyd-side hvis resten ellers fungerer.
Vides det om de laver markante ændringer ved kamp-systemet? Værst tænkelige udfald ville være hvis de erstattede det med sådan noget som i Final Fantasy 12 eller 15 som er nej tak.

Jeg synes det er så ærgerligt at vi ikke ser gode JRPG'er med traditionelle kampsystemer længere. Jeg har altid foretrukket tur-baserede spil frem for de Tales-agtige hack and slash, som for mit vedkommende altid ender med ligegyldig button mashing.

3of19>
Shining Force III-spillene var komplette spil hver for sig og har aldrig været udgivet i samlet form, så jeg forstår ikke helt sammenligningen. Er der steder i Final Fantasy 7 hvor det giver mening at bryde historien op?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 07/12-15 23:59, rettet 08/12-15 00:02 
Det giver mening på den måde, at med den detaljegrad vi ser fra traileren ville det være helt urealistisk at forvente et 60 timers spil til 60$.

Der er steder hvor man fint kunne lave cuts. Aerith' død er ret oplagt, samt når Cloud går i koma feks.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-15 00:27 
Mon dog at det er ingame? Square har altid haft for vane at pynte helt åndssvagt på deres trailers i forhold til de færdige spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 08/12-15 00:30 
der var en del materiale fra PSX der var ingame
BeanoBeanoSkrevet 09/12-15 14:31 
Mere fra Dreams:

https://www.youtube.com/watch?v=4gJ1YjEfHVE
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig