X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mit SEGA NAOMI 2 setup?


Svar
nerosnerosSkrevet 29/11-15 15:04 
Jeg har fået mig et NAOMI 2 motherboard, Capcom jamma converter og ekstra strømforsyning.

Jeg har tænkt mig at sætte en supergun til skidtet og den vej igennem få gang i nogle SEGA Naomi spil.

Jeg har en Boardmaster supergun og en Raven supergun. Regner med at bruge min Boardmaster til det.

Jeg har ingen spil endnu men tænkte på om det måske var muligt at boote systemet op uden spil for at se om det hele virker, så kan man egentlig det?

Jeg har undersøgt det hele meget længe og tror jeg har godt styr på hvordan det hele skal sættes op.

Spillene som jeg har købt til at starte med er DOA2: Millinium og Giant Gram 2.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 01/12-15 14:20, rettet 01/12-15 14:21 
Man kan godt power et Naomi 2 setup uden spil i ;-) Jeg gjorde det her i dag.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/07-16 09:57 
Nåh lang tiden siden jeg skrev her men alt kører i den fineste orden nu. Det er helt fantastisk at kunne spille Naomi med min supergun :D Virkelig et fedt arkadesystem.

Mine spil er indtil nu:
Capcom Vs SNK
Giant Gram 2000: Zen Nihon Pro Wres 3 Eikou no Yuushatachi
Dead Or Alive 2: Millinium
Virtua Fighter 4
Giga Wing 2

Jeg efterlyser svar på om det skulle være muligt, at spille de her baseball spil kaldet Dynamite Baseball '99 mener det har andre navne efter region osv.

Problemet er at arkademaskinen har et bat-handling control som man skal bruge til at slå med, men måske er det muligt at slå det fra og bare spille med normalt arcadestick og knapper? Jeg har forsøgt at google det men fandt ingenting måske er der nogle mere kyndige arkade eller naomi follk herinde som kan hjælpe?
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig