X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One bagudkompatibilitet


Svar
DunwichDunwichSkrevet 12/11-15 11:54, rettet 22/02-17 14:26 
Det skulle være oppe i dag, den 12 november.

Glæder mig til at se om mit Sega Rally Revo og Gears of War 3 virker.

Liste over alle spil
527 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-16 22:25 
Ja, jeg vil da gå ud fra at de har testet spillet ud fra senest mulige patch på det tidspunkt. Ellers er der ikke meget mening med videoen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 21/01-16 22:44, rettet 21/01-16 22:45 
Bede-x>
W2 er ikke gratis i DK

Øhh... spillet dukker altså hos mig som gratis download.
http://marketplace.xbox.com/da-DK/Product/The-Witcher-2/66acd000-77fe-1000-9115-d8024e4d0855?noSplash=1
Jeg har i al fald ingen problemer med at knytte det til kontoen og downloade det til XO'en.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-16 23:28 
Ja det er gratis for mig også. Men seriøst, man skal tilføje et kreditkort før man kan "købe" ting der er gratis. Hvor er det vildt. M$ for pokker... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 21/01-16 23:50 
Så er Witcher 2 tilføjet min konto. Overvejer at give det en chance til den store oplevelse, Witcher 3 har været.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ProzelProzelSkrevet 22/01-16 00:05 
Konsolkongen>
Ja det er gratis for mig også. Men seriøst, man skal tilføje et kreditkort før man kan "købe" ting der er gratis. Hvor er det vildt. M$ for pokker... :/

Ligeså irriterende det er, ligeså meget tænker jeg MS gør det for at undgå misbrug med en masse dummy kontis, der kun henter W2, og derefter bliver solgt videre?
jaesjaesSkrevet 22/01-16 00:07 
Er også sat i kø her (X360). Tak til Bede og Xiwana for info :)
3of193of19Skrevet 22/01-16 00:35 
Tak for det alternative link Xiwana, det virkede bedre end linket Major Nelson gav.
Spøjst...
Bede-xBede-xSkrevet 22/01-16 01:23, rettet 22/01-16 01:29 
Xiwana>
Øhh... spillet dukker altså hos mig som gratis download.

Fedt! Dog sært at MS ikke skriver at det gælder her også.

EDIT: Kan se MS har ændret det..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 22/01-16 01:25 
Kan det være fordi i hentede det via Games With Gold på jeres 360'ere i sin tid? For så vil det give mening.

Bagudkompatibelt for alle men kun gratis for Tier 1-landenes Gold-medlemmer og folk der har købt det før.
Bede-xBede-xSkrevet 22/01-16 01:27, rettet 22/01-16 01:28 
Nej, de har ændret det:

**Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in all markets excluding Japan

Tidligere stod der:

Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in the U.S., Canada, United Kingdom, France and Germany. The giveaway is from January 21 (6 a.m. PST) through February 5 (12 a.m. UTC).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 22/01-16 01:29, rettet 22/01-16 01:29 
Nej, det kan ikke være det. Jeg var ikke online med min 360'er, og kunne som sagt hente spillet uden problemer. Major Nelson har nok blot glemt DK (og de øvrige skandinaviske lande?) på sin liste over lande, der får W2 gratis.

EDIT: Bede kom mig i forkøbet.
[inspirational quote here]
3of193of19Skrevet 22/01-16 01:47 
Ah det var derfor :)
Jeg kunne ikke rigtig finde det rigtige link inde på One i første omgang (US Store).
Jeg kunne umiddelbart kun finde Witcher 2: Assasin of Kings, som så gsv problemer da det var et eller andet bundle-værk.
Først efter jeg havde skiftet maskinen til DK fandt jeg basis spillet i shoppen (men det kan godt være jeg havde overset det i det hav af DLC der er til Witcher 3), det var ikke i mit "klar til at installere" heller.
Men nu er det hentet ned på begge maskiner, og jeg må så se om jeg hellere viol spille det på One eller 360, alt efter om One udgaven holder.
3of193of19Skrevet 22/01-16 01:53 
Jmog>
Kan det være fordi i hentede det via Games With Gold på jeres 360'ere i sin tid? For så vil det give mening.

Bagudkompatibelt for alle men kun gratis for Tier 1-landenes Gold-medlemmer og folk der har købt det før.

Hmm, det er da noget spøjst. Jeg må have overset det tilbage i slutningen af Januar 2015, da det var på GwG.
Bede-xBede-xSkrevet 23/01-16 17:54 
Digital Foundry har testet åbningssektionen af The Witcher 2:

http://youtu.be/rnHwXS5TYOI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-16 20:35 
Wehner>
Så er Witcher 2 tilføjet min konto. Overvejer at give det en chance til den store oplevelse, Witcher 3 har været.

Har du så rent faktisk kunne downloade det? Jeg var inde og claime det (og give M$ mine kontooplysninger uden grund) da jeg sidst skrev. I dag ville jeg så sætte det til download, men fandeme om de ikke har fjernet det fra min konto igen. Det står stadigvæk som gratis på hjemmesiden, men jeg får nu bare at vide at det ikke er tilgængeligt for min region...
Jeg ved ikke hvornår det er ændret, men hold nu kæft! Er det ikke snart HVER ENESTE gang jeg har fingrene i et Microsoft produkt at de giver mig fingeren på en eller anden måde? :O

Hold kæft jeg er glad for at jeg har undgået mavesår og skørbug, ved at have været næsten totalt windows fri i snart ti år.

Lorte firma og lortekonsol. Men er jeg overrasket? Næ... :(

God controller stadigvæk... Så ender vi på en positiv bemærkning :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 04/02-16 22:17 
Hmm mit Witcher 2 virker stadig...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-16 23:12 
Det var godt :) Jeg håber bare ikke du får et problem hvis du skal downloade det igen :(

Jeg må prøve at ringe til M$ i morgen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 05/02-16 00:16 
Held og lykke med det. De skider på deres kunder mere end nogensinde. For nogle måneder siden havde jeg et lignende problem, og på trods af at jeg havde gode argumenter og fortalte deres "support" at jeg havde haft Gold Live i omkring 12 år, så ville de ikke røre en finger for at afhjælpe problemet.

At de satte en udløbsdato på mine ms points, som jeg havde betalt for tidligere, er heller ikke god stil, og også en grund til at jeg fik nok af deres pis.

Mit Gold Live blev ikke fornyet da det løb ud sidst, og der skal noget til, før jeg ofrer en krone på dem igen fremover.

/Rant over
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 05/02-16 00:35 
Jeg skal nok se, om det kan hentes i løbet af weekenden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-16 23:21, rettet 07/02-16 00:25 
RaGe>
Er det helt udelukket at Red Dead Redemption nogensinde bliver kompatibel med Xbox One?

De har ikke smidt det op officielt endnu, men følger man den rigtige bruger er den digitale udgave af RDR bagudkompatibel nu:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1180698

De andre spil det er sket med er udkommet kort efter, så krydsede fingre for det også sker med RDR (Tekken Tag 2/Symphony of the Night/Left4Dead er vist bagudkompatibel efter samme opskrift...).

EDIT: Det lyder til Geometry Wars også er kommet på listen, men kan ikke helt finde ud af om det er officielt eller "følg en bruger" opskriften og har ikke haft tændt for One'en for at se efter).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-16 23:39 
Lige en opfølgning til mit problem. Jeg fandt ud af at jeg kunne hente Witcher 2 på min Xbox 360'er af en eller anden grund. Men stadig ikke på min Xbox One, hvor jeg hellere vil spille det pga. v-sync og langt bedre controller :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-16 23:41 
Godt nok uheldigt og underligt hvad der er gået noget galt. Hos mig dukker spillet bare op under mine spil & apps på One, hvor jeg så kan hente det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-16 23:51 
Jeg havde også voldsomme problemer med at tilgå mine købte Arcade-spil efter jeg skiftede land til Danmark. Det blev nu tilsyneladende fikset efter et par dages samtaler med to fra Xbox support linjen. Gad vide om der stadig ikke er noget bøvl dér et sted...? :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-16 23:56, rettet 07/02-16 00:25 
I hvert fald træls hvis man skal til at kontakte supporten omkring det, for de er næsten lige så uduelige som Valves. Håber det kommer til at virke for dig uden for megen besvær.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-16 00:22 
Jo tak :) Jeg orker næsten ikke besværet med at ringe til dem heller. Det er ikke noget jeg står og skal spille nu og her, det er bare princippet i det. Og det er da bestemt ikke oplevelser som denne, som får mig til at poste penge i Live Arcade-titler eller Xbox Live, det ville være endnu mere træls hvis dét gik galt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 07/02-16 15:42 
Bede-x>
RaGe>
Er det helt udelukket at Red Dead Redemption nogensinde bliver kompatibel med Xbox One?

De har ikke smidt det op officielt endnu, men følger man den rigtige bruger er den digitale udgave af RDR bagudkompatibel nu:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1180698

De andre spil det er sket med er udkommet kort efter, så krydsede fingre for det også sker med RDR (Tekken Tag 2/Symphony of the Night/Left4Dead er vist bagudkompatibel efter samme opskrift...).

EDIT: Det lyder til Geometry Wars også er kommet på listen, men kan ikke helt finde ud af om det er officielt eller "følg en bruger" opskriften og har ikke haft tændt for One'en for at se efter).

Har bestilt spillet lige efter nyheden kom frem :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-16 17:26 
Det er vigtig at nævne, at det ikke er udkommet officielt og som sådan virker den fysiske skive ikke. Ville da gætte på at det sker indenfor de nærmeste måneder, men det er ikke noget som er 100% garanteret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 07/02-16 18:45 
Spændt på om det også kommer til at gælde Undead Nightmare. Den fik jeg aldrig gennemført og kunne godt tænke mig at give endnu en chance.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/02-16 21:00, rettet 07/02-16 21:03 
Har ikke prøvet The Witcher 2 endnu. Har en fysisk udgave af spillet og det fylder 2 disk. Kan man så bare installere den ene disk, ved nogen af jer det?

Efter den tegneserie med UNO der blev postet i Sjove billeder tråden. Så skulle de tag og lave det gamle UNO spil på Xbox360 bagudkompatible til One.
RaGeRaGeSkrevet 07/02-16 23:12 
Bede-x>
Det er vigtig at nævne, at det ikke er udkommet officielt og som sådan virker den fysiske skive ikke. Ville da gætte på at det sker indenfor de nærmeste måneder, men det er ikke noget som er 100% garanteret.

Er det den digitale udgave jeg skal have fat i så?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JmogJmogSkrevet 07/02-16 23:42 
Lige nu ingen. De har "lukket hullet" om jeg så må sige. Så snart de lægger det på rigtigt, så er det ligegyldigt om det er skive eller download. Skive vil dog være markant billigere.
Bede-xBede-xSkrevet 11/02-16 21:06, rettet 11/02-16 21:07 
Enkelte ny BC titler:

Trials HD, Sam & Max, Alan Wake’s AN & LEGO Batman are now playable on your Xbox One via BC

https://mobile.twitter.com/majornelson/status/697790938006097920
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 11/02-16 21:24 
Please - kom nu også med Earth Defense Force 2017. For pokker da!
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 11/02-16 21:48 
Forsættelsen står til at udkomme til PS4 i morgen og det er tosse fedt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-16 18:30 
Dark Souls bliver bagudkompatibelt snart og følger med digitale pre-orders af Dark Souls 3:

http://www.videogamer.com/xboxone/dark_souls_3/news/dark_souls_coming_to_xbox_one_backwards_compatibility_free_with_dark_souls_3_pre-orders.html

Galaga er også kommet på listen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 02/03-16 22:40 
Konsolkongen>
Wehner>
Så er Witcher 2 tilføjet min konto. Overvejer at give det en chance til den store oplevelse, Witcher 3 har været.

Har du så rent faktisk kunne downloade det?

Nå, inspireret af, at jaes er gået i gang, ville jeg lige sætte mit Witcher 2 til download på Xbone. Alt så fint ud, på xbox.com/live på min pc, hvor jeg fik denne besked:

Tak, fordi du købte The Witcher 2!
Du ejer nu The Witcher 2 til Xbox 360.
Dette spil er blevet købt tidligere. Det er føjet til overførselskøen.
Hvis dette produkt er en del af Xbox bagudkompabilitet, vil det blive vist i "Klar til at installere" feltet, under Mine spil og apps, på din konsol, når dette produkt er tilgængeligt.

Men hvis jeg tændte min One og gik til 'Spil og apps,' så dukkede Witcher 2 altså ikke op i køen. Men så gik jeg manuelt ind i butikken på min One, fandt Witcher 2 og så kunne det fint sættes til download. Incoming.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-16 22:53 
Det kunne jeg ikke gøre på min. Der stod Witcher 2 som "bundle" og når man trykkede dér kom der bare en fejlkode.
Kan det tænkes at det er blevet rettet i forbindelse med den fejl de havde, hvor man ikke kunne spille sine digitale spil pga. ting og sager?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/03-16 22:58, rettet 02/03-16 22:58 
Der var i hvert fald en 495 mb update, da jeg tændte, så det må være et forsøg værd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-16 22:59, rettet 02/03-16 23:00 
Konsolkongen>
Kan det tænkes at det er blevet rettet i forbindelse med den fejl de havde, hvor man ikke kunne spille sine digitale spil pga. ting og sager?

Nej, det tror jeg ikke har noget med det at gøre. "Fejlen" - der sådan set ikke er en fejl, men simpelthen sådan maskinen er opbygget - med de digital spil skete hvis man ikke gik i rigtig offline mode med sin konsol og påvirkede alle apps og spil.

De har næsten lige meldt ud at de ville tilføje bagudkompatible spil til One storen her i marts. Troede ikke det var sket endnu, men det kan måske være det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 02/03-16 23:00 
Det er det vel, hvis jeg kunne finde det, eller hur?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-16 23:02 
Det tyder det på, ja :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-16 23:07, rettet 02/03-16 23:08 
Jeg tjekker sgu lige med det samme, inden jeg smutter i seng.

Det du snakker om Bede, har jeg oplevet lidt af med maskinen for længe siden. Jeg mener det var noget med Rare Replay og save files, som tilsyneladende kun var cloud stored, med mindre maskinen var helt offline. Kan ikke huske detaljerne, men mon ikke jeg har brokket mig i detaljer herinde? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-16 23:13 
Det ville jeg tro :)

Mit gæt er at hvis maskinen er online, så er den sat til at verificere spil og apps på Live, også selv om det er ens primære maskine, hvor licenserne virker offline. Hvis så der er problemer med Live og den ikke kan få den verifikation, får man ikke lov til at benytte spil og apps overhovedet, før man sætter den i offline mode, hvor det så går op for den, at man har de rette tilladelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-16 23:38 
Det er stadig det præcis samme for mig. Intet dukker op under spil der er klar til at downloade, og går jeg ind i Xbox Store, står det som bundle only, hvorefter den siger at den ikke finder noget når jeg går ind under det.

Den update jeg skulle hente var præcis 500mb, altså fem bedre (eller måske dårligere) end Wehners. Jeg er sikker på at fejlen ligger der og ikke i Xbox's store interface :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/03-16 23:48 
Og har du igen været inde på xbox.com/live vælge at downloade til X360, så du får den melding, jeg quotede ovenfor?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-16 23:56, rettet 03/03-16 00:00 
Nej, det hele var på Xbox One. Jeg har af en eller anden grund fint kunne downloade spillet til min 360'er, men der ønsker jeg ikke at spille det pga. controlleren som jeg afskyr. Så vidt jeg forstår så burde det også dukke op som fri download på Xbox One, ligesom den download udgave af Gears 1 der fulgte med til Judgement.

På xbox.com står Witcher 2 også som "Bundle Only" (hvad det så end betyder). Når jeg trykker på knappen i browseren, så tager den mig bare til bunden af samme side. Det giver ingen mening.
https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Witcher-2-Assassins-of-Kings/ab7b9a9f-32ae-44e3-a422-bb37c6b099fa#bundleWidgetWrapper
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 00:00 
Det var mere for at du havde gjort alt det, som jeg har gjort. Her er linket:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Product/The-Witcher-2/66acd000-77fe-1000-9115-d8024e4d085
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-16 00:01 
Dit link giver mig bare en fejl "Hov hvad er der sket med denne side?".
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 00:04 
Det gør det faktisk også her. Nå, men så scroll lidt ned på denne side. Det må virke.

http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one/backward-compatibility
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-16 00:08 
Det virkede ja. Men jeg har stadig kun muligheden for at hente til 360. Den teasede dog med at hvis spillet var bagudkompatibelt så ville det nu være tilgængeligt på Xbox One under games and apps. Det var vidst præcis det samme jeg gjorde første gang, for at få spillet til at downloade på 360'eren, så jeg har min tvivl hvorvidt det har gjort en forskel. Men jeg tjekker i morgen. Tak for hjælpen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
527 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig