X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One bagudkompatibilitet


Svar
DunwichDunwichSkrevet 12/11-15 11:54, rettet 22/02-17 14:26 
Det skulle være oppe i dag, den 12 november.

Glæder mig til at se om mit Sega Rally Revo og Gears of War 3 virker.

Liste over alle spil
527 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 00:09 
Vi får se. Jeg gjorde det nemlig også alligevel en ekstra gang. Og så var det, at jeg manuelt kunne finde på One'en. Håber det lykkes i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-16 17:45 
Det lod sgu til at virke. Tak Wehner :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 03/03-16 17:50 
Dejligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 17/03-16 16:29 
Alan Wake, Symphony of the Night og Pac-Man tilføjet til programmet:

https://mobile.twitter.com/majornelson/status/710480981732552704
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-16 06:58, rettet 18/03-16 07:01 
Jeg har gennemført Gears of War og er næsten i gennem forsættelsen også, begge bestemt brugbare på One, selv om de ikke er perfekte. En ting jeg har lagt mærke til på tværs af de titler jeg har spillet, er scratchy audio. Det sker utroligt sjældent, ofte med mange timer i mellem, så det er ikke noget stort problem, men det sker så vidt jeg kan bedømme i alle titler. Gå til 4:30 i den her DF video og vær opmærksom på baggrundslyden:

http://youtu.be/Q7lMDjzfMsA

Har oplevet det samme i alt jeg har prøvet. N+, Gears, Splosion Man spillene, The Witcher 2, Perfect Dark osv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 18/03-16 09:15, rettet 18/03-16 09:16 
Det var også min bøf med Halo Reach - scratchy audio. Som om der ikke er cycles nok, til at emulere lyden ordentligt, men det er nok blevet bedre siden du oplevede det så sjældent.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-16 11:48, rettet 18/03-16 11:58 
Jeg har planer om at spille Reach i gennem igen inden alt for længe og skal nok prøve at ligge mærke til om det er forbedret. I den første version de udgav skete det også, men der var så mange andre problemer, at det nok ikke burde være blevet udgivet. Er dog blevet patched nogle gange siden, så nu må vi se :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-16 12:02 
Assassin's Creed, Dark Void og Grid 2 er nu bagudkompatible:

https://twitter.com/majornelson/status/711939430957903872
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/03-16 17:11 
Dark Souls og Tekken Tag Tournament 2 er røget på listen:

http://majornelson.com/blog/xbox-one-backward-compatibility/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 25/03-16 11:30 
Jeg har tænkt mig at spille Halo Reach på one'n i den nærmeste fremtid. Men hvordan? Anskaffer jeg bare disken og putter den i?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Bede-xBede-xSkrevet 25/03-16 12:15, rettet 25/03-16 12:16 
Ja, så downloader den spillet + wrapper og du vil fremover kunne spille det når disken er i maskinen. Trykker du start + select samtidigt bringer den 360 fanerne op, som kan benyttes til invites, beskeder og den slags i 360 spil, men man kan også stadig bruge normale One funktioner som record, screenshot mm. på guideknappen.

Reach var et af de dårligst kørende bagudkompatible spil, da det udkom. Ved ikke hvor meget bedre det er blevet siden..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 25/03-16 12:32 
Glimrende, tak. Har lige købt en One, og masterChief collectionen. Er nu nået til Halo 4, og det har været en god tur, indtil videre. Prøver med Reach når jeg er færdig med Halo 4.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/03-16 11:27 
Nu er bagudkompatible spil kommet i online butikken på xboxone.
Bede-xBede-xSkrevet 26/03-16 11:57 
Sejt. Jeg kiggede efter det forleden, men kunne ikke finde det. Var nok kun kommet i USA på det tidspunkt. Burde gøre det lettere at hente 360 games with gold frem over.

På Gaf var der en der skrev at Left4Dead 2 var tilgængelig, men det er ikke noget Major Nelson har skrevet om..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/03-16 17:15 
Jeg så det igår, det ligger under gamestore og så backwardscompatible games. Hvis din maskine ikke har hentet marts opdateringen. Så prøv at kør den ind og se om det ikke hjælper.
Bede-xBede-xSkrevet 27/03-16 08:35, rettet 27/03-16 09:08 
Jeg kan finde spillene, hvis jeg søger på dem direkte, men der står "kun bundt" og de kan ikke købes.

EDIT: Nå, jeg prøvede at kigge efter opdateringer manuelt og det virkede. Det ser dog ud til, at det ikke er alle spil man kan købe pt. Talte det til 76 og der er nogen flere i programmet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 27/03-16 11:22 
Det er vist ikke alle spil der er med i backcompat programmet der også blev udgivet som download.
Bede-xBede-xSkrevet 28/03-16 20:28 
Så er det derfor.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/03-16 20:29 
Halo Wars, King of Fighters 98 og Soul Calibur 2 er kommet i dag:

http://www.polygon.com/2016/3/28/11318248/xbox-backward-compatible-games-list-halo-wars
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-16 20:48 
Er Soul Calibur 2 udkommet på 360?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/03-16 21:02 
Der kom en online HD version til arcade:

http://marketplace.xbox.com/en-us/Product/SOULCALIBUR-II-HD/66acd000-77fe-1000-9115-d80258411411
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-16 21:04 
Oh! :)

Troede der var tale om en slåfejl og de mente 4 eller 5.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 29/03-16 20:37 
Bede-x>
På Gaf var der en der skrev at Left4Dead 2 var tilgængelig, men det er ikke noget Major Nelson har skrevet om..

Det har han så nu:

https://twitter.com/majornelson/status/714844618865709056
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 29/03-16 22:42 
Jeg frygter, at Elder Scrolls-spillene kommer på, hver gang der er en update. Det vil alt andet lige mindske sandsynligheden for en genudgivelse. Og omvendt.

Selvom det selvfølgelig er Morrowind, jeg ønsker allermest.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 30/03-16 17:48 
Dead Space skulle være ude nu ifølge Gaf.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/03-16 01:55 
Det kan faktisk lade sig gøre at spille online med en silver account på XO, fordi guld virker på alle accounts på maskinen. Fra Gaf:

So, I tried yesterday and you can play online between a gold account on 360 and a silver account on X1. I played yesterday Gears 3 with my brother, he was using my gold account on my 360 and I was using his silver account on my X1 (which has my gold account as principal). Party chat and game chat doesn't work but we can use skype.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/03-16 02:17 
3of19>
Det er vist ikke alle spil der er med i backcompat programmet der også blev udgivet som download.

Bede-x>
Så er det derfor.

Og så alligevel. Der er faktisk ret mange titler som man ikke kan købe på One, men som er udgivet som download fx Gears of War 3.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-16 16:07 
Bede-x>
Det kan faktisk lade sig gøre at spille online med en silver account på XO, fordi guld virker på alle accounts på maskinen. Fra Gaf:

So, I tried yesterday and you can play online between a gold account on 360 and a silver account on X1. I played yesterday Gears 3 with my brother, he was using my gold account on my 360 and I was using his silver account on my X1 (which has my gold account as principal). Party chat and game chat doesn't work but we can use skype.


Jeg er ikke sikker på jeg forstår. Så man kan spille gratis, eller hvordan?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 31/03-16 16:27, rettet 31/03-16 16:30 
Ja, fordi guld gælder for hele husstanden på ens hjemme konsol:

At home with Xbox One

As an Xbox Live Gold subscriber, you can share the benefits of Xbox Live Gold with others while they’re using your Xbox One console in your home. Friends and family can simply create their own account and gamertag on the console, which gives them the ability to enjoy Xbox Live online multiplayer gaming.

Friends or family members with their own gamertags coming over to play? No problem. They can sign in and play online multiplayer games, even if you sign off.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/xbox-live/xbox-live-gold-sharing-features

Eksempel: Person A køber guld og har en One konsol. Han sætter sig nu til at spille på en 360 eller en anden One, hvor hans guld stadig gælder. I mens sætter person B sig til at spille på As One med en helt anden account, men fordi guld gælder for husstanden på As maskine, kan han stadig spille multiplayer, samtidigt med at A gør det på den anden 360/One.

To personer spiller online, men kun en skal betale. Det er dog ikke uden besvær :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-16 16:31 
Ah på den måde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 12/04-16 18:43 
Duke Nukem MP, Garou MotW og Sonic the Fighters er klar nu:

https://mobile.twitter.com/majornelson/status/719918092944556033

For nyligt kom også Outland, Gunstar Heroes og Saint's Row IV.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-16 11:44 
Doom 3 skulle også være klar nu.
Bede-xBede-xSkrevet 16/04-16 12:55, rettet 16/04-16 12:58 
Jeg har lige gennemført det på PC, for at være klar til fireren og det holder stadig ganske godt. Der går dog for meget Half-Life 2 i den ene udvidelsespakke, mens den anden er ligegyldig, men det er alligevel rart at de er med i pakken.

Monaco er også kommet på listen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 24/04-16 14:58 
Skulle lige prøve hvordan Shadow Complex kørte i BC-udgaven i aftes. Igen måtte jeg sande at det er et spil man ikke bare lige "prøver". Det blev til afskillige timer og pludselig var det sengetid. Performance er ofte mærkbart dårligere end på Xbox 360 men det er absolut spilbart. Det er også stadig et pissegodt spil. Også sjovt at høre Nolan North lave en Nathan Drake før han var kendt for det.
JmogJmogSkrevet 24/04-16 16:23 
Ok, jeg tager det med spilbart tilbage igen. Efter jeg fik power armor-opgraderingen er frameraten konstant omkring de 20fps. Det er rædselsfuldt.

Jeg fyrede op for Xbox 360'eren for at se om det var nostalgi, der havde farvet min erindring om hvordan det kørte og efter at have fumlet lidt med hvordan man får et cloud save ned, når man ikke har Gold (det er muligt), så jeg ikke behøvede begynde forfra, var konklusionen klar: Det kører fremragende på Xbox 360. Helt flydende og uden mærkbare dyk, hvilket BC udgaven har ofte. Jeg spiller det færdigt herfra.
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-16 19:18, rettet 24/04-16 19:19 
Jeg er ved at gennemføre de fire Gears spil igen i singleplayer og co-op for at være klar til det nye senere på året, og der er også nogle steder hvor oplevelsen lider under emulatoren både med black crush og især i Judgement med frame raten. Man unlocker et bonus kapitel til Gears 3 kampagnen i Judgement og et af de første områder er et større boligkompleks, hvor man overfaldes af Wretches mens lysene i lokalerne blinker, men på One er området så mørkt, at det kan være svært at se noget. Sætter dog stadig stor pris på at kunne spille dem igen, uden at skulle sætte en 360'er til.

Rayman Origins er forresten blevet bagudkompatibelt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 26/04-16 18:46 
Nye titler:

Altered Beast
Comix Zone
Double Dragon Neon
Ghostbusters: SoS
The Cave
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-16 21:56 
Flere titler:

Dig Dug
Samurai Showdown 2
Runner2
Phantasy Star 2
Sonic & Knuckles
Star Wars: The Force Unleashed
Star Wars: The Force Unleashed 2
Jet Set Radio
MX vs. ATV Reflex
Texas Hold 'Em
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-16 18:06, rettet 17/05-16 18:07 
Emulatoren understøtter nu multi disc udgivelser og der er kommet lidt nye titler:

Final Fight: Double Impact
Faery: Legends of Avalon
Frogger 2
Puzzlegeddon
Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut
Call of Duty: Black Ops

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/05/13/xbox-one-backward-compatibility-can-now-accommodate-multi-disc-games.aspx
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 19/05-16 18:05, rettet 19/05-16 18:08 
Amazon lister nogle digitale 360 spil som udkommer 14 juni og "plays on Xbox One":

http://www.videogamer.com/xbox360/ssx_deadly_descents/news/ssx_and_halo_3_odst_coming_to_xbox_one_backward_compatibility_in_june.html

Gaf brugere har fundet flere der udkommer 14 juni (Dragon Age 2, Fight Night Round 4, Burnout Revenge, Need for Speed Hot Pursuit) så det virker sandsynligt der bliver annonceret en stak titler på E3.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 19/06-16 23:58 
Desværre ingen tilstedeværelse for bagudkompatibilitet på E3, men der er alligevel kommet nogle titler over den seneste måned:

Babel Rising
Brain Challenge
Flashback
Left 4 Dead
Portal 2
Aqua
Anomaly Warzone Earth
Lazy Raiders
XCOM: Enemy Within
Foul Play
Monopoly Plus
SEGA Bass Fishing
XCOM: EU
Ducktales Remastered
Magic 2012
Domino Master
Unbound Saga
Hexic 2
SSX
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 20/06-16 03:38 
Ingen Red Dead Redemption :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-16 05:49, rettet 20/06-16 05:51 
Desværre ikke. Kan være det kommer op ifm. annonceringen af den meget rygtede Red Dead forsættelse, hvis rygterne ellers viser sig at være sande. Bortset fra at det ikke altid er de titler, folk vil have, går det ellers fint fremad med tilføjelser til servicen. Over de seneste tre måneder er der kommet 57 nye spil til programmet, men det vil selvfølgelig tage flere år at nå op på bare halvdelen af alle 360 spil med det tempo, hvis de nogensinde når så vidt. Og det er når man ser bort fra indie kanalens spil, som man må antage der lukkes helt ned for på et tidspunkt. Online DRM og den typiske en dollar pris, gjorde dem altid til lidt som at gå i en arcade hal, hvor man fik 10+ års (?) adgang til spillene. Bortset fra det forventede tab af dem, var det positivt at få bekræftet på E3, at alle de normale bagudkompatible 360 spil kører med over på Scorpio også.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/06-16 14:04 
Så er der vel en rigtig god chance for at mange spil kommer til at køre meget bedre på Scorpio? De spil der kører dårligst nu på Xbox One er ifølge DF ofte dem der er mest CPU-tunge, mens de spil der krævede mest GPU ofte kører bedre allerede nu. Det er nok lidt forsimplet forklaret, men pointen er at det lyder yderst lovende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 20/06-16 20:38 
Hmm, egentlig vil Scorpio have samme problem. Dens CPU er lidt hurtigere, men den består stadig af kerner, som er markant langsommere enkeltvis end den CPU, der sad i Xbox 360.

Hvis de kan lave en emulator som bruger GPU'en til at lave CPU-arbejde, så kunne det måske give noget.
slk486slk486Skrevet 20/06-16 21:04 
Selvom Scorpio ikke er clocket lige så højt som 360, kan den godt være hurtigere til samlede instrukser alligevel.
j/k
JmogJmogSkrevet 20/06-16 22:48 
Ja, men det burde den almindelige Xbox One egentlig også være. Men ok, det er jo ikke 1:1 performancemæssigt når det gælder emulering, så det kræver et gigantisk overhead at få samme performance som den originale hardware. Hvis den har nok, så burde den kunne brute force sig igennem det.
slk486slk486Skrevet 21/06-16 06:20 
Taget i betragtning hvor godt det alligevel fungerer på XO, burde en hurtigere cpu næsten gøre det op for de små hickups - hvis det altså ikke er pga fejl i emulationskoden :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 23/06-16 19:47 
Nye titler:

Fallout: New Vegas
D&D: Chronicles of Mystara
Blood Knights
Red Faction Battlegrounds
Joe Danger
Crystal Quest
Comic Jumper
I Am Alive
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-16 20:44, rettet 05/07-16 21:03 
RaGe>
Ingen Red Dead Redemption :(

Xbox One bagudkompatibilitet

https://twitter.com/RockstarGames/status/750389006823723008

EDIT:
Today we're happy to announce that Red Dead Redemption will be released as part of Microsoft’s Xbox One Backward Compatibility program this coming Friday, July 8th.

Starting on Friday, every Red Dead Redemption Xbox 360 owner will be able to play the game directly on their Xbox One, regardless of which version of the game they own (Red Dead Redemption, Undead Nightmare and Red Dead Redemption: Game of the Year Edition). And for those who have yet to experience it, the game will be available to purchase on Friday from the Games Store on Xbox One.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52635/red-dead-redemption-on-xbox-one-backward-compatibility?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=newswire&utm_campaign=reddead-07052016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
527 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig