X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox One bagudkompatibilitet

Reply
DunwichDunwichSkrevet 12/11-15 11:54, rettet 22/02-17 14:26 
Det skulle være oppe i dag, den 12 november.

Glæder mig til at se om mit Sega Rally Revo og Gears of War 3 virker.

Liste over alle spil
316 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Reply
Bede-xBede-xSkrevet 18/01 18:24 
Beano>
Så vidt jeg kan se er PGR spillene ikke BC, nogen rygter eller info om det er på vej?

Phil Spencer har sagt, at de planlægger at tilføje alle first party titler til servicen, så længe der ikke er nogle problemer med rettigheder. Det kan desværre være tilfældet med PGR spillene med licenserede biler og musik, så vi må se.

Der kom nogle Magic titler i dag:

Xbox One bagudkompatibilitet
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/01 19:01 
Bede-x>
Phil Spencer har sagt, at de planlægger at tilføje alle first party titler til servicen, så længe der ikke er nogle problemer med rettigheder. Det kan desværre være tilfældet med PGR spillene med licenserede biler og musik, så vi må se.

Frygter også det kan være tilfældet :/
3of193of19Skrevet 18/01 19:33 
Beano>
Så vidt jeg kan se er PGR spillene ikke BC, nogen rygter eller info om det er på vej?

Problemet med PGR er at der er licenserede biler i spillet, og hvis licensaftalen ikke fremadrettet tillader publicering af spillet på andet end Xbox 360 bliver det nok ikke til noget.
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
spectrespectreSkrevet 20/01 10:50 
Er licens problemet ikke kun et problem hvis de vælger at ville sælge spillet igen?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 20/01 12:06 
Det kommer an på aftalen. Hvis de licenserede bilerne i en bestemt tidsramme eller en bestemt platform kan der være problemer, da XBO backcompat teknisk set er en genudgivelse på XBO.
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
JmogJmogSkrevet 20/01 12:26 
En stor del af incitamentet til at gøre et spil bagudkompatibelt er jo også at de kan sælge det digitalt.
3of193of19Skrevet 20/01 13:37 
Helt klart, men det er netop dér licenser kan være et problem. Der skal forhandles priser, og hvis licensholderen vil have et beløb i forud, kan det sagtens være det ikke kan betale sig for udgiveren, da de potentielle indtægter på 360 back compat titler må gås ud fra er forholdsvis lave.
slk486slk486Skrevet 21/01 01:02 
Da back compat afhænger af ny digital distribution (image download), vil licens vel altid være et issue - også selvom det ikke nødvendigvis skal sælges igen.
j/k
spectrespectreSkrevet 21/01 10:10 
Så bliver Outrun Online arcade aldrig bagud kompatibel :/
3of193of19Skrevet 21/01 10:54 
slk486>
Da back compat afhænger af ny digital distribution (image download), vil licens vel altid være et issue - også selvom det ikke nødvendigvis skal sælges igen.

Bingo!
slk486slk486Skrevet 22/01 09:56, rettet 22/01 09:58 
spectre>
Så bliver Outrun Online arcade aldrig bagud kompatibel :/

Nej - ikke medmindre de kan få det originale 360 download image til at fungere, men der er nok ikke så meget incitement før "alle" andre titler er på plads :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01 10:43 
Jeg ville personligt meget hellere have OR2 og 2006. Der er mere indhold i de gamle udgivelser og grafisk vil der ikke være den store forskel hvis de alligevel opskaleres til 4k. Jeg synes også bedre om banerne i OR2 end i Online Arcade.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 22/01 16:13 
2006 er klart at foretrække da online arcade er en slags sammensmeltning af de 2 og 2SP. Men i sidste ende er der vel ligeså lille chance for nogen af dem, da de alle er med Ferrari licens...?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01 17:19 
Ja det er en skam. Lortebiler :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 22/01 17:33 
3of19>
Bingo!

Heh, du skrev faktisk det samme - fangede jeg ikke lige før nu :D
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 22/01 19:03 
Konsolkongen>
Ja det er en skam. Lortebiler :(

Ja det trist at det lige er licensen der afholder det hele. Godt man stadig kan spille det på Xbox og Xbox360.
Ser stadig pænt ud på den gamle Xbox. Især hvis man får den sat til kunne bruger component kabel. Så der ikke den der overdrevet røde farve på bilen som hvis man sætter den til via Scartstik(var hvis noget filter som de brugte dengang).
Men ja, OutRun ville ikke være OutRun uden Ferrari. Forstil jeg OutRun med andre biler. Ville aldrig være det samme.
316 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Username
Password
Remember me