X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Star Wars: The Force Awakens


Reply
SumezSumezSkrevet 05/11-15 12:23 
Lad os hellere få en ny tråd på banen, før filmsnak-tråden bliver til Star Wars-tråden. :) Der bliver sikkert nok at sige om den her film når den på et tidspunkt udkommer.

I mellemtiden har RedLetterMedia netop udgivet en forholdsvis lang video hvor Mike og Rich kommer med teorier omkring hvad der vil ske i den nye film: Se hele indlægget


The Force Awakens predictions
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
223 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Reply
slk486slk486Skrevet 04/10-16 19:26, rettet 04/10-16 19:27 
ChronoSousa>
Tog lige et kig i 3-5 min....
Kunne ikke holde ham ud! (måden han taler på :)
QUIT.

Samme her - forfærdeligt påtaget stemme, usjovt og røvkedeligt :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 05/10-16 08:04, rettet 05/10-16 08:06 
You didn't think it was funny....

But your brain did. ;)


En af de store mysterier jeg godt gad få afdækket ... har Lucas og JJ mon set hans reviews?! Især Lucas har han det svært ved.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 05/10-16 08:51 
Lad os lige få en ting på det rene - Mr. Plinkett er en figur, og jeg er heller ikke meget for de ligegyldige "humor"-segmenter imellem hans filmsnak, eller den sløje måde at snakke på (nb ChronoSousa - man vænner sig til det).

Men hans skarpe iaggtagelse omkring film og den både fornuftige og underholdende måde han kommunikerer sine indtryk på er fuldstændig uforligneligt, og den del er 100% Mike Stoklasa, altså personen der indtaler disse reviews. Han deltager i alle de andre regelmæssige filmshows på RedLetterMedia, hvor han (i hvert fald i større grad) spiller "sig selv", så hvis Plinkett figuren irriterer en, men man interesserer sig bare lidt for film, og gerne vil have mere af hans skarpe og humoristiske filmkritik, så er der timevis af fantastisk og informerende underholdning i Half in the Bag.
Jay er også rigtig god.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 05/10-16 08:59, rettet 05/10-16 08:59 
Præcis. Jeg skrev faktisk nogenlunde det samme, men mit indlæg blev øjeblikkeligt begravet, da slk486 skrev.
slk486slk486Skrevet 05/10-16 09:02, rettet 05/10-16 09:21 
Sumez>
Lad os lige få en ting på det rene - Mr. Plinkett er en figur

Det tror jeg vist ikke der er nogen tvivl om. Nåede aldrig ind til hans "skarpe" iagtagelser af ovennævnte grunde.

Pris være diversitet og forskellig smag :)
j/k
SumezSumezSkrevet 05/10-16 09:49, rettet 05/10-16 09:49 
Nu skærer du vist også voldsomt meget i dit quote lige dér...
Hvis man læser mere end første halvdel af første linje vil man opdage at jeg ikke formoder at folk tror at Mr. Plinkett er en rigtig person, men at jeg tværtimod er enig i at han er irriterende og ikke særlig sjov, men derimod påpeger at Mike Stoklasa er både underholdende og interessant at høre på, hvorfor jeg anbefaler at se de videoer hvor han agerer sig selv i stedet for figuren Mr. Plinkett...
Se nu Half in the Bag anmeldelsen af Force Awakens i stedet, før du begynder at snakke om "forskellig smag"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/10-16 09:53, rettet 05/10-16 09:59 
Ah, læste nok lidt hurtigt - sorry. Forsøgte at se noget "Half in the bag" og fandt dem påtagede og tåkrummende, men det kan være jeg har valgt nogle uheldige episoder (X-Men og Blair Witch), så giver dem lige en chance mere senere :)
j/k
SumezSumezSkrevet 05/10-16 10:01 
Ok det er ærgerligt, for jeg synes virkelig de er sympatiske. HITB har også de der scriptede "comedy"-sekvenser, men de er heldigvis ret korte og kun i starten og slutningen af afsnittene, hvor imellem de to figurer + evt. gæster er 100% dem selv.
For 100% seriøse (men stadig laid back) anmeldelser er der Re:view.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/10-16 10:08 
Jeg tror jeg er kommet uheldigt ind i netop de halv-scriptede "comedy"-sekvenser og har ikke set nok af selve kødet. Som sagt giver det lige en chance mere :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 14/12-16 14:58 
Skal denne tråd også bruges, når der begynder at rulle Rogue One diskussioner ind...? :-D

Eller ny tråd?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 14/12-16 15:52 
Jeg synes umiddelbart vi bør bruge No Man's Sky tråden.

(ja, ny tråd naturligvis :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlumarinaBlumarinaSkrevet 23/01-17 18:00 
Efterfølgeren til Star Wars: The Force Awakens er nu blevet navngivet og har fået titlen Star Wars: The Last Jedi. Spændende.
WehnerWehnerSkrevet 23/01-17 18:35 
Spoiler alert: Det er Luke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 23/01-17 18:47 
Mon ikke nærmere vi får et Empire Strikes Back øjeblik, hvor Luke krasser af og så bliver Rei "the last Jedi".

Det eneste der taler imod det er at det godt nok vil virke som en gentagelse af Force Awakens.
WehnerWehnerSkrevet 23/01-17 18:49, rettet 23/01-17 18:49 
Jo, helt klart oplagt. Men pt. er det altså Luke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/01-17 18:49 
Det lyder ret sandsynligt. Force Awakens kan i hvert fald ikke beskyldes for at tage chancer eller have originale idéer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Mes1983Mes1983Skrevet 23/01-17 19:02 
Jedi kan både være singularis og pluralis;-)
WehnerWehnerSkrevet 23/01-17 19:04 
True dat. Jeg havde egentlig regnet med, at de ville dræbe de tre gamle i en tretrinsraket så Luke ville være den næste og så Leia i den sidste. Men det fik Carrie Fishers helbred jo desværre forpurret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/01-17 19:13, rettet 23/01-17 19:16 
Det bliver en "interessant" udvikling hvis hendes figur faktisk dør i denne film til gengæld. Tvivler dog på at de havde planer om at gøre noget særligt med Leia i nogen af de to film, jeg synes det er ret tydeligt at hun mest dukker op i TFA for at forbinde filmen med de ældre (på samme måde som de andre tilbagevendende figurer), og at producenterne har besluttet at hun både var for gammel(trist, men ja...) og for ringe en skuespiller til at ville bringe for meget fokus på hendes figur.
Når det så er sagt, så har jeg kun respekt til overs for Carrie Fisher, hun var tydeligvis et fantastisk menneske.

Hvis man ser de gamle film er det jo faktisk ret tydeligt at den oprindelige vision med historien (uanset om det var et oplæg til en potentiel filmatisering, eller om det kun skulle tegne billedet i vores fantasi) lagde op til at Leia skulle være den næste i rækken til at løfte arven fra Skywalker-familien, og "lære the force at kende". Det er ikke engang diskret, det bliver understreget ret tydeligt i adskillige scener i løbet af Jedi. :)

Men når nu der skulle vise sig at gå 32 år før den næsten film blev lavet, synes jeg det er fair nok at de sprang lidt let henover det - det er ofte ret ødelæggende for en fortælling hvis der skal forestille at være foregået for meget relevant historie mellem to kapitler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 23/01-17 19:58 
Helt enig mht Leia. De havde næppe store planer med hende i de to næste film og nu vil det sandsynligvis bare blive noget med at en CGI udgave af hende vil står i baggrunden mens handlingen foregår i forgrunden. De kan faktisk skrive hende fuldstændigt ud af filmene, forudsat at Darth Emo dør til slut. Hvis han blev bragt tilbage til den lyse side og overlevede, så ville en genforeningsscene være obligatorisk. Den ville dog også være ret svær at håndtere, så jeg tror aldrig det var planen.

"Mom! I'm not evil anymore! So... about dad..."
NaieraNaieraSkrevet 24/01-17 03:27 
Man har meldt ud at der ikke bliver mere CGI-Leia. Carries scener til otteren ér filmet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 24/01-17 03:35 
Interessant. Siden nieren ikke nævnes kunne det betyde at hun dør i otteren eller at hendes scener nemt kan skrives ud af nieren. Tilbage til teorien om at Darth Emo dør.
la0sla0sSkrevet 24/01-17 09:40 
Rygterne går på noget andet, og det er ikke engang svært at google sig til.


Link
Hvad sker der?
223 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Username
Password
Remember me