X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Square Enix Mana og FF rygter


Svar
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 13:00 
Front Mission 1 er på vej til PSX, men rygterne siger at både Seiken Densetsu 3 og Final Fantasy III er ved at blive oversat, til udgivelse i vesten på PSX!!

The Magic Box
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 13:14 
Det er da meget najs... :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 13:16 
Jeg er glad fordi FFIII er den eneste jeg mangler :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 17:46 
Hehe... :-)

Forstår faktisk heller ikke hvorfor det ikke kom dengang Square alligevel udgav IV, V, VI og Chrono Trigger.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 05/08-03 17:47 
Det er også det eneste, der endnu ikke er blevet -officielt- oversat til engelsk. Sjovt sammentræf :)
Samme gælder Front Mission og SD3, så det er jo spændende nok... Gider bare ikke have dem, hvis det er ports, der fuldstændig ligner SNES udgaverne, med ekstra belastende load-tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 05/08-03 17:58 
Jeg ved ikke med SD3 og FF3, men Front Mission er Wonderswan versionen som bliver genudgivet på PS1, ligesom Final Fantasy I & II (Final Fantasy Origins) gjorde det :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 18:51 
FM1 er sikker, men nu må vi lige vente at se med FFIII og SD3. Meeeen, det ville da være rart, hvis man kunne gemme sine SF carts lidt væk :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 05/08-03 18:59, rettet 05/08-03 18:59 
Det ville være rart, hvis man fattende en kæft af, hvad der foregik i SD3 ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 19:15 
Haha... hvor langt er du kommet Rune?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 05/08-03 19:40 
Jeg har prøvet at starte... ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 05/08-03 20:06 
Det er meget svært at komme nogen steder i SD3, når man ikke forstår hvad de siger ;)
Læs en guide til spillet, ellers kommer du ingen vejne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 05/08-03 20:13 
Ahhh... så besværligt er det ikke... i hvert fald ikke før man kommer til spøgelsesskibet :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 05/08-03 20:27 
Har Square udgivet Chrono Trigger herovre?
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 05/08-03 20:35 
Nej, ingen Chrono Trigger til Europa :/

Jeg har gennemført den uofficielle oversættelse af SD3, og syntes det er et fremragende spil. Men jeg skal da klart have det til GBA hvis Square får det oversat denne gang.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 21:08 
GBA!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 05/08-03 21:23 
Hov, troede det var til GBA... Til PSX så vil jeg nok hellere være fri. De emuleringer de har udgivet indtil nu har ikke været videre gode.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 22:18 
Der ER dog noget Seiken Densetsu på vej til GBA i Japan ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 05/08-03 22:20 
Chrono >
Til PSX så vil jeg nok hellere være fri. De emuleringer de har udgivet indtil nu har ikke været videre gode.

Udover loadetider - hvordan mener du så, at PSX-konverteringerne er dårligere end GBA-konverteringerne!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 05/08-03 22:49 
Kimmer >
Hehe... :-)

Forstår faktisk heller ikke hvorfor det ikke kom dengang Square alligevel udgav IV, V, VI og Chrono Trigger.

'Fik det bare til at lyde som om, at det var udkommet.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 05/08-03 22:58 
RJK >

Udover loadetider - hvordan mener du så, at PSX-konverteringerne er dårligere end GBA-konverteringerne!?

Og der skulle desuden være gjort MEGET ved loadetiderne i alle "old-FF" udgivelserne siden 6'eren... (i hvert fald i Origins, men så vidt jeg husker altså også i Anthology!)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/08-03 23:59 
RJK >
Udover loadetider - hvordan mener du så, at PSX-konverteringerne er dårligere end GBA-konverteringerne!?

Jeg synes selv loade-tiderne er et STORT problem, det har en stor indflydelse på hvordan man spiller spillet, og de forekommer uhyggeligt tit.
Når grafikken og musikken ellers er præcis den samme, føler jeg mig virkelig til grin over at spille en forringet port, der ikke tilføjer andet nyt end et par videosekvenser, der alligevel føles som udenfor selve spillet (selv i CT), og ligeså godt kunne ses ved siden af. FF Origins er der i det mindste en god grund til at spille! Bedre grafik (fra WSC), rigtig flot musik (var dog lidt skuffet over FF2 temaet, der er en af mine yndlings FF-sange gennem tiderne), flere bugfixes og lignende forbedringer samt nye oversættelser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/08-03 00:15 
Jeg disser skam ikke SNES-originalerne (har jo selv Seiken Densetsu III), men jeg forstår bare ikke, at man kan foretrække GBA-udgaverne. Meget mindre opløsning, dårligere lydkvalitet, mere begrænset multiplayer (for SD's vedkommende) og et par andre ting.

Hvis der er styr på loadetiderne - og det er min forudsætning - så ville jeg da klart foretrække en PSX-konvertering over en GBA-konvertering.

Originalen vil altid være at foretrække :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/08-03 00:31 
Hvis Final Fantasy 1 kommer til GBA en dag, ville jeg da købe den, og proppe i min GB Player, men 3'eren og SD3 kom aldrig på engelsk, så det er ærligt talt lidt ring' at begynde at klage over loadetider, når det nu endelig er blevet oversat officielt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 06/08-03 01:25 
Jeg vil da mene at det er federe at kunne spille en port af et klassisk spil på en håndholdt, end at emulere det på en maskine der umiddelbart minder om den, spillet oprindeligt var lavet til, men alligevel er ringere til at køre spillet.
En port skal efter min mening have noget ekstra at byde på udover originalen før den er værd at anskaffe sig, og det har PSX versionerne af CT og FF6 bestemt ikke. (Ekstra materiale tæller ikke, det er jo "ved siden af" spillet)
Det skal dog siges at jeg heller ikke har planer om at skaffe mig nogle af de eksisterende SNES til GBA ports, jeg er ikke selv så hooked på det håndholdte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/08-03 07:19 
Ekstra at byde på = engelsk fremfor japansk...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 06/08-03 07:34, rettet 06/08-03 07:35 
Nu tænkte jeg jo også nærmest på Chrono Trigger og Final Fantasy 6.
De førnævnte spil har dog været oversat uofficielt før...
Og af samme grund er det svært at fortsætte samtalen og forsvare mine pointer uden at bevæge os ud på usikker grund..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 06/08-03 08:41, rettet 06/08-03 08:43 
Jeg må lige korrigere mig selv. FF Origins er faktisk nogle gode konverteringer med minimale loadetider. Men de er også forbedret markant siden NES udgaverne, bedre grafik og frem for alt bedre lyd. Det kan man ikke sige om de andre konverteringer. Men okay, jeg får nok ikke råd til at købe de originale SNES udgaver igen, og så er det da bedre end ingenting.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kimmerkimmerSkrevet 06/08-03 15:17 
Rites >

'Fik det bare til at lyde som om, at det var udkommet.



Det er det jo også, bare ikke i Europa
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig