X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game & Watch-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 20/10-15 17:50, rettet 20/10-15 17:51 
På opfordring fra anden tråd...

Scener fra min samling #1

Dengang i 1982 var spørgsmålet ikke xbox eller playstation? Det var Donkey Kong eller Oil Panic? Langt de fleste havde Donkey Kong, så for at være på tværs ønskede jeg mig Oil Panic i julegave. Som det eneste.
Denne Oil Panic er den samme som jeg har haft siden barndommen, og den eneste Nintendo G&W jeg fik ... Se hele indlægget
The medium is the message.
52 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 21/12-17 08:11 
Jeg tror de har ligget der et stykke tid nu. Det er relativt nyt at de er steget så meget (fik både min Donkey Kong og Donkey Kong II -den udgave af Jr du vil have- til 100kr stykket) men har også indtrykket at priserne stagnerede ret hurtigt efter den stigning.

Men altså det er ikke til at sige. Jeg synes priserne på retrospil bliver ved med at overraske mig på den ubehagelige måde her på det seneste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 21/12-17 09:23, rettet 21/12-17 09:24 
Ja, fornemmer også at almindelige sælgere er mere bevidste om den store markedsinteresse for brugte retrospil, og udnytter det. Var engang til et loppemarked i hvor nogen forsøgte at sælge en gammel, falmet, misfarvet NES til 800kr. Det er nok slut med at finde G&W spil til småpriser.

Har ellers stadig et par G&W spil på must-buy listen, men prisniveauerne er for høje for mig.
The medium is the message.
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig