X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Triforce Heroes


Svar
3of193of19Skrevet 15/10-15 01:07, rettet 15/10-15 20:37 
Spillet røg ud af min "must-have" liste da Nintendo annoncerede at online delen vil være splittet i regioner (totalt åndsvagt når der alligevel ikke er direkte kommunikation og kun et short-cut chatsystem). Har jo US 3DS, så hvis jeg ikke kan spille med mine venner kan jeg være lidt ligeglad.

Jeg fik dog til gengæld en demo kode i postkassen her idag, og der fulgte to ekstra med. Så hvis der er nogen med US 3DS'ere her på forummet der vil prøve spillet skal i være velkommen til at bruge koderne (skriv venligst i tråden hvis I gør, så folk ikke skal sidde og taste koder omsonst).
Hvem ved, måske er der nok folk med US maskiner her alligevel så man kunne lave en gruppe.
Gad vide om lokal multiplayer virker med forskellige spiludgaver, der er Nintendo jo også ofte rimelig mærkelig...

Kode 1 gået til Sumez
B0HHFXC11BBXH3GX
SumezSumezSkrevet 15/10-15 08:07 
Jeg tager gerne den øverste kode, hvis jeg kan nå at komme hjem i dag inden en anden har taget den...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 15/10-15 09:40 
Glemte lige detaljerne til denne mini-demo:

Once downloaded, you can play the available dungeon with two friends* via local play. (Other modes such as single-player and download play won’t be available.)
You can also try out online co-op mode during these hours:
10/16: 5 PM - 10 PM PT
10/17: 5 PM - 10 PM PT
10/18: 7 AM - 12 PM PT
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig