X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Talos Principle


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 14:53, rettet 13/10-15 14:55 
Som opfordret af Sumez, er der hermed oprettet en dedikeret tråd til spillet :)

Allerede ude på Windows, Linux, Mac og Android. Udkommet i dag til PS4.

PS4 version koster pt. kr 299,- på PSN Store, fysisk udgave kan også købes hvis man kan finde den ;)

PSN Store link
OdinOdinSkrevet 13/10-15 18:07 
PS4 version koster pt. kr 299,- på PSN Store, fysisk udgave kan også købes hvis man kan finde den ;)

Mit blev afsendt igår fra Game.co.uk, så det var der altså ingen ben i. Den slags butikseksklusive udgivelser er dog røvirriterende. Især fordi de jo aldrig nogensinde kommer til distribution i et lille, folkefattigt Tyttebøvseland som Danmark.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 21:12 
Men jeg *vil* jo ha' en Tyttebøvseland-udgave ;)

Ok ok, nupper den fra GAME hvis der ikke dukker en bedre deal op snart.
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-15 21:18 
Nu hører man det efterhånden med så mange spil, men Talos er endnu et af dem, hvor det er bedst bare at gå til oplevelsen, uden at høre noget om det. Der er mere end en spoiler anmeldelse derude.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 13/10-15 21:35 
Jeg har med vilje holdt mig væk fra al info om spillet siden det blev udgivet. At det har været rost højt er det eneste jeg ved, og det var præcis hvad jeg håbede på. Så jeg går ind i det uden nogen som helst idé om hvad jeg kommer til at opleve.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 21:38 
Tak for spoiler-advarslen - går også bare ud fra det er godt, har kun hørt positivt om det.
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-15 23:04, rettet 13/10-15 23:38 
Det er pisse godt. Eneste jeg måske kunne have savnet lidt, var at de var bedre til at behandle de emner der indrages, frem for bare at smide en masse bolde op i luften, men det kan vi vende tilbage til, når der er flere der har prøvet det. Det er et mindre kritikpunkt i den større sammenhæng.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 19:29 
Retail PS4 udgaven kan købes hos Coolshop nu:

https://www.coolshop.dk/produkt/the-talos-principle-deluxe-edition/AM98W6
OdinOdinSkrevet 28/10-15 19:58, rettet 28/10-15 19:58 
Damnit. Og min udgave fra Game.co.uk er stadig ikke dukket op i posten til trods for at det er over to uger siden jeg modtog bekræftelse på at det var afsendt. That was money well spent.
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 20:43 
Dukker vel op men trals :(
OdinOdinSkrevet 30/10-15 13:34 
Jeg skrev til Game.co.uk i tirsdags for at høre hvor i alverden mit spil er blevet af og modtog idag en mail fra dem, hvor en kunderservicerepræsentant svarede, at jeg skal skrive til dem igen om 45 dage hvis den ikke er dukket op. Først da vil de undersøge hvor pakken er blevet af. Halvanden måned!? Det var så både første og sidste gang jeg handlede dér.
SonicSonicSkrevet 30/10-15 15:14 
Keep calm, game.co.uk er åndsvagt langsomme til at sende deres pakker. Jeg har været nervøs mange gange, og handler der kun, hvis man ikke kan få spillet andetsteds.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 30/10-15 15:17 
Lader til jeg var heldig at få min i mandags :o

Er også helt holdt op med Game.co.uk medmindre jeg ikke har andet valg.
j/k
OdinOdinSkrevet 30/10-15 15:18, rettet 30/10-15 15:18 
Sonic>
Keep calm, game.co.uk er åndsvagt langsomme til at sende deres pakker. Jeg har været nervøs mange gange, og handler der kun, hvis man ikke kan få spillet andetsteds.

Problemet er at den allerede ER blevet afsendt. For 18 dage siden. Så det er ikke Game.co.uk der hænger i bremsen.
SonicSonicSkrevet 30/10-15 16:35 
Yes, jeg er usikker på hvilke kanaler de bruger til shipping, men mine spil derfra er altid kommet godt efter ca. 14 dage efter forsendelse. Ikke holdbart.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DunwichDunwichSkrevet 20/01-16 12:50 
Købte PS4 udgaven i går (fysisk deluxe edition m. DLC), og er vild med det. Lige det spil jeg trængte til, uden at vide det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig