X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Assault Android Cactus


Reply
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-15 19:24, rettet 30/09-15 19:25 
Assault Android Cactus kom på Steam for en uges tid siden. Op til 4 player coop twin stick shooter med hvad udviklerne kalder moderne Dreamcast æstetik:

Assault Android Cactus

Assault Android Cactus

Perspektivet er måske mere hensigtsmæssigt ift. at vise grafikken frem for at skyde og undvige, men derfor kan det godt være sjovt alligevel. Kommer til PS4 næste år og vist også Wii U/Vita. Giantbomb quicklook:

https://www.youtube.com/watch?v=tZ3Cq7vPVh8
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/10-15 02:18 
Det ser slet ikke så tovligt ud :)
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 01:25, rettet 06/10-15 01:28 
Hurtigt førstehånds indtryk: AAC har en klar umiddelbar appel og på anmeldelser samt udenlandske forums, kan jeg se, at der er mange, der er faldet for det. Som en casual twin stick shooter virker det fremragende, men det perspektiv de har valgt er håbløst efter min mening. Hvis de i stedet for at sætte kameraet lidt på skrå, havde sat det lige oven over spillerfladen, ville det være betydeligt lettere at sigte og undgå skud. Det er decideret fejl design, der primært tjener grafikken frem for spillet, hvilket gør at det aldrig er anvendeligt til andet end casual brug og det bliver kun endnu værre på de baner, hvor kameraet roterer. Jeg er heller ikke specielt begejstret med, at når man rammes, falder man om og der skal tappes på en knap for at rejse sig igen. Det ødelægger flowet.

Mængden af aktivitet på spillerfladen får det dog til at se fremragende ud, det støtter høje framerates (120fps og op efter kræver et godt grafikkort) og virker sjovt i kortere perioder, så helt slemt er det ikke.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 29/07-16 00:09 
Så fik jeg endelig prøvet det. Dejligt kaotisk og meget flot spil. Optog lidt gameplay:
https://youtu.be/ucYZxUOLjwY

Det ser dog endnu flottere ud når man spiller det da min capture er 720p30 og spillet kører 1080p60.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me