X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vores Mario Maker-baner


Svar
SumezSumezSkrevet 17/09-15 15:41, rettet 23/09-15 10:57 
Dedikeret tråd til at submitte de baner brugerne herinde har lavet i Mario Maker, så vi kan prøve hvad folk laver og evt. komme med feedback. :) Hvis man er rigtig flink, giver man også hinanden stjerner.

Dette indlæg bliver opdateret løbende med de koder folk tilføjer.


Jmog
0797-0000-004C-3985 - "Normandy Beach Landing" - Landgang på stranden blan... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
75 emne(r).
1 2 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 17/09-15 15:41, rettet 23/09-15 10:57 
Dedikeret tråd til at submitte de baner brugerne herinde har lavet i Mario Maker, så vi kan prøve hvad folk laver og evt. komme med feedback. :) Hvis man er rigtig flink, giver man også hinanden stjerner.

Dette indlæg bliver opdateret løbende med de koder folk tilføjer.


Jmog
0797-0000-004C-3985 - "Normandy Beach Landing" - Landgang på stranden blandt miner og derefter går det gennem vild beskydning fra bunkerne inden man når toppen.
9ACE-0000-0043-6B62 - "Skull Land 1-1" - Første forsøg i New SMB-stilen. Den giver nogle ret sjove muligheder for non-gameplay visuel kreativitet, som jeg leger lidt med.
902A-0000-003E-D3EC - "Shroom-Catcher in The Dark" - Spilleren skal time sit hop over afgrunden, så han rammer svampen i luften.

Kamek
3A95-0000-003D-7680 - "Den er lidt irriterende at rende igennem ;-)"

Xsane
2031-0000-0047-2F49 - "Ghost Town"

Hellefisk
5292-0000-0047-9998 - "Mariovania" - Lang Metroid-inspireret bane med flere bosser og indbygget "checkpoint"-system.

3of19
CF89-0000-0040-C878 - "Leap of Faith"
A29F-0000-0059-7579 - "Remember the Spin" - Udfordrer spilleren til at bruge skulderknappen i NSMBU mode til at forlænge Mario's hop
85DF-0000-0049-ECB5 - "Spiny Gaunlet"- Inspireret af Sumez #1 trolly enemy: Lakito sky med en Spiny anbragt i omkring Mario's hovedhøjde :)

Sumez
99C6-0000-0058-C566 - "Giants and Mushrooms" - Har forsøgt at holde et fokus på at give spilleren mulighed for at prøve igen hvis man fejler, i stedet for at man dør med det samme. Derfor er der også spredt powerups ud rundt om på banen - nogle meget tydelige, andre gemt af vejen.
AE5E-0000-004C-D918 - "Infiltrate Thwomp's Airship" - Et forsøg på at tackle checkpoint-udfordringen på min egen måde i bosskampen til sidst på banen. Man kan gå tilbage og nulstille kampen med et rør, hvis man skulle falde ned.
6B84-0000-0043-F2FC - "Sewers of Castle Koopa" - Åben bane med subworld og en del potentiel udforskning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XsaneXsaneSkrevet 17/09-15 20:58 
2031-0000-0047-2F49
HellefiskHellefiskSkrevet 17/09-15 23:14 
Fantastisk måde at få delt baner på. Her er en metroid-inspireret bane (i forhold til at man skal finde en specifik powerup for at komme videre). Der er også indbygget et checkpoint system man kan nå via røret i starten, som man selvfølgelig ikke skal bruge til at snyde sig længere frem i banen uden at være nået dertil :)

5292-0000-0047-9998
SumezSumezSkrevet 17/09-15 23:57 
Rigtig mange gode påfund i den bane, Hellefisk! Kan især godt lide den måde du lavede Bowser 2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/09-15 11:25 
Xsane>
2031-0000-0047-2F49

Husk at skrive en kort kommentar om din bane - navn, lidt om konceptet, evt. sværhedsgraden osv.
Prøver din bane senere i dag og danner mit eget indtryk, så ryger den på listen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/09-15 00:54, rettet 19/09-15 01:29 
Titel: Normandy Beach Landing

Kort beskrivelse: Landgang på stranden blandt miner og derefter går det gennem vild beskydning fra bunkerne inden man når toppen.

Bemærkninger: Der skal nok en del suspension of disbelief til, da jeg stadig er noget begrænset i mit toolset. Var dog så flittig under designet af denne bane (tog over tre timer) at jeg tre gange blev belønnet med nye unlocks.

Den indtil videre sværeste bane jeg har lavet. Bunkerne er nemmere/hurtigere at komme igennem hvis man er lille Mario med nogle genveje, men det er selvfølgelig det farligere. I borgsektionen bagefter er der gemt en blomst og i den sidste platformssektion er der to forskellige måder at nå frem til målet på. Den ene med heftig beskydning og nemme hop og den anden med lange svære hop uden beskydning.


0797-0000-004C-3985
SumezSumezSkrevet 19/09-15 03:03 
Infiltrate Thwomp's Airship
Har lavet en airship bane, hvor jeg prøver at tackle checkpoint-udfordringen på min egen mode i bosskampen til sidst på banen. Han prøver at skubbe en ned i hullet, men man kan gå tilbage og nulstille kampen med et rør, hvis man skulle falde ned.

Vores Mario Maker-baner

AE5E-0000-004C-D918
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 19/09-15 11:49, rettet 19/09-15 11:49 
Jmog>
Bemærkninger: Der skal nok en del suspension of disbelief til, da jeg stadig er noget begrænset i mit toolset. Var dog så flittig under designet af denne bane (tog over tre timer) at jeg tre gange blev belønnet med nye unlocks.

Ja jeg synes det står meget tydeligt at Mario Maker er god til at presse sit eget tema nedover hovedet på folk. Ikke desto mindre har banen stadig et meget tydeligt tema, selv hvis man ser det som "bare en Mario bane", hvilket helt klart virker til dens fordel. Jeg kan godt lide idéen med bunkerne som rent faktisk har en gameplaymæssig betydning, i og med at man ikke kan deaktivere kanonerne ved at stå på eller opad dem.
Rigtig god bane - nem nok til at jeg klarede den i første forsøg, men alligevel fik en fornemmelse af at den ydede noget udfordring, den balance har jeg ret svært ved at ramme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/09-15 13:09 
Tak for rosen! Det var lige præcis den balance jeg gik efter. :-)

Tog du den lave eller den høje rute til sidst?
SumezSumezSkrevet 19/09-15 14:34 
Bemærkede ikke at der var to ruter, så ved ikke hvilken af dem det var. :) Tror den var lav?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/09-15 16:01 
Der er nogle sky tiles placeret oppe i himlen som man kan lave nogle lange hop mellem. Går hele vejen til flaget. Har også lavet en pil der angiver hvornår det er tid til at gå ned igen.
JmogJmogSkrevet 19/09-15 16:50 
Shit, jeg skal vist ikke skrue yderligere op for sværhedsgraden. 12 mennesker har spillet min bane. 40 forsøg. Kun 3 har gennemført den.

Men ok, der er vist en del Mario nybegyndere derude. En fyr på Eurogamer forummet kommenterede at han ikke engang kunne komme forbi den første bunker. SÅ svært er det heller ikke.
JmogJmogSkrevet 19/09-15 18:02, rettet 19/09-15 19:14 
Sumez>
Infiltrate Thwomp's Airship

For meget Dark Souls for mig, desværre :-(

Jeg vil godt kunne komme længere (nåede til lidt over første warp pipe) hvis jeg bliver ved, men efter 10-15 forsøg så er de tidlige dele af banen bare ikke sjove mere. Jeg sætter dog pris på at designet er gennemtænkt. Intet virker tilfældigt.

Rettelse: Lidt over anden pipe
SumezSumezSkrevet 19/09-15 18:11, rettet 19/09-15 18:12 
Jeg kan godt se at jeg har meget at lære.
Prøver at lave en nem bane til en afveksling og får at vide at den er "for meget Dark Souls" >_<
Men tak for at du gjorde forsøget :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 19/09-15 19:13, rettet 19/09-15 19:16 
Jeg kan faktisk rigtig godt lide alle delelementerne, men det er pacingen der er (mit) problem. Du lægger ud med de der flammedimser i asynkron sekvens. God ide! Men kombineret med at banen autoscroller, så er det reelt Dragon's Lair trial&error, da man ikke har tid til at finde ud af sekvensen. Det med den flyvende blomst som man kunne få ved at hoppe på kanonkuglen var en rigtig god valgmulighed. Da jeg endelig tog mig tid til at finde ud af hvordan jeg fik den, var det meget nemmere at komme videre gennem banen.

Derfra og til Warp pipe nummer 1 er faktisk rigtig godt. En lille smule sværere end klassisk Mario, men ikke for meget. Det er en RIGTIG god ide at du ikke lavede indendørssekvensen autoscrolling og også en rar pause. Tid til at planlægge nu, hvilket er vigtigt, når man skal time sine løb mellem skud og savklinger. Det eneste, som føles en anelse uretfærdigt, er det sidste af denne sekvens. Den kanonkugle man skal bruge som springbræt er meget nem at komme til at dø på. Hvis kanonen havde være en enkelt tile længere væk, ville det være perfekt. Eller behold dens lokation og lad spilleren få en svamp lige inden, så man har to forsøg. Det sidste hop over savklingen i toppen, er det muligt som stor Mario? Det lykkedes mig aldrig, så jeg gik altid gennem pipen som lille Mario, fordi jeg ramte klingen.

Jeg kan desværre ikke huske hvad der kom på den anden side af pipen, men jeg døde kort efter en 3-4 gange. Det var der jeg gav op. En svamp der ville være perfekt da det vil være de færreste som er stor Mario ud af pipen.
JmogJmogSkrevet 19/09-15 19:35 
Hvor vil det dog være fantastisk hvis Nintendo giver os mulighed for at lave checkpoints. Bare et enkelt i din bane og det ville være en af de bedste jeg har spillet. Manglen på checkpoints tror jeg er primær årsag til at mange hurtigt giver op på svære baner.
OdinOdinSkrevet 19/09-15 19:36 
det vil være de færreste som er stor Mario ud af pipen.

Det skal være min signatur de næste fem-seks år, tror jeg.
JmogJmogSkrevet 19/09-15 20:38 
Put that in your pipe and smoke it :-D
3of193of19Skrevet 19/09-15 21:29 
Den der Megaman bane du har stående Sumez, er det en du har re-upped eller hvorfor er den ikke nævnt i tråden? Den var ellers vild fed.
SumezSumezSkrevet 20/09-15 03:09 
Det var bare noget jeg lavede for sjov :) Var ikke selv så begejstret for den, men tak :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/09-15 21:55, rettet 20/09-15 21:57 
Mange tak for din detaljerede feedback Jmog, det er noget jeg vil tage til mig til de næste baner jeg laver.

Jmog>
Du lægger ud med de der flammedimser i asynkron sekvens. God ide! Men kombineret med at banen autoscroller, så er det reelt Dragon's Lair trial&error, da man ikke har tid til at finde ud af sekvensen.

Må indrømme at jeg ikke helt forstår den problematik - der er ikke nogen "sekvens", flammerne skiftes altid på den måde man ser i min bane, og der er intet særligt ved dem, så de burde være 100% forudsigelige når man ser dem. At blande dem med en autoscroller var gjort helt bevidst for presse spilleren til at reagere hurtigt på fælden. Men med forbehold for at alle måske ikke har erfaring med lignende opsætninger ville det helt klart have været en bedre idé at lave en lignende opstilling med mindre tidspres tidligere på banen, for at vænne spilleren til idéen. Må bare indrømme at jeg aldrig så den del som nogen særlig udfordring.

Det med den flyvende blomst som man kunne få ved at hoppe på kanonkuglen var en rigtig god valgmulighed. Da jeg endelig tog mig tid til at finde ud af hvordan jeg fik den, var det meget nemmere at komme videre gennem banen.

Er glad for at høre at den havde den ønskede effekt! Det er præcis min tanke da jeg lavede den.

Det eneste, som føles en anelse uretfærdigt, er det sidste af denne sekvens. Den kanonkugle man skal bruge som springbræt er meget nem at komme til at dø på. Hvis kanonen havde være en enkelt tile længere væk, ville det være perfekt.

Det havde nok været en god idé ja. Er dog overrasket over at du havde problemer med det hop - det var meget ligetil for mig, derfor tænkte jeg ikke over at ændre på det. Til at starte med var der to kanoner, men det var lidt besværligt og lidt for tilfældigt, så det stykke er allerede gjort lettere. Et rigtig godt eksempel på at det ville hjælpe mig at have en beta-tester til at løbe banerne igennem inden jeg uploader :P

Eller behold dens lokation og lad spilleren få en svamp lige inden, så man har to forsøg. Det sidste hop over savklingen i toppen, er det muligt som stor Mario? Det lykkedes mig aldrig, så jeg gik altid gennem pipen som lille Mario, fordi jeg ramte klingen.

Der er skam en svamp lige inden. :P
Og nej, det sidste hop er ikke muligt som stor Mario, det er en meget klar designfejl som resultat af at jeg ikke havde fået testet den del som Super Mario efter de sidste justeringer. En fejl jeg også har lavet på flere andre baner (men dog rettet inden upload). Meget dumt. :(

Jeg kan desværre ikke huske hvad der kom på den anden side af pipen, men jeg døde kort efter en 3-4 gange. Det var der jeg gav op. En svamp der ville være perfekt da det vil være de færreste som er stor Mario ud af pipen.

To hammerbrødre i den klassiske "dræb dem ved at hoppe op i blokkene nedefra"-formation. Igen nogen særlig svær fjende, men hvis man får dem af vejen hurtigt nok, kan man nå at få en ny powerup i en at blokkene, som hjælper rigtig meget i det efterfølgende stykke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/09-15 21:57 
Jeg har prøvet på at lave en nem bane denne gang, så må feedback og statistik vise om det er lykkedes.

Vores Mario Maker-baner

Som man kan se er det en "svampebane" med mange hop, men der er kun få steder man decideret ryger i afgrunden hvis man falder. Har forsøgt at holde et fokus på at give spilleren mulighed for at prøve igen hvis man fejler, i stedet for at man dør med det samme. Derfor er der også spredt powerups ud rundt om på banen - nogle meget tydelige, andre gemt af vejen.

99C6-0000-0058-C566
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/09-15 00:17 
Giants and Mushrooms har jeg lige spillet her til aften. God udfordring og alternative veje man finder.

Har lavet et par super simple baner, der hver udfordrer spilleren med en teknik spilleren skal mestre for at være god til Mario.

Leap of Faith:
CF89-0000-0040-C878

Remember the Spin
A29F-0000-0059-7579

Spiny Gaunlet:
85DF-0000-0049-ECB5
Inspireret af Sumez #1 trolly enemy: Lakito sky med en Spiny anbragt i omkring Mario's hovedhøjde :)
SumezSumezSkrevet 21/09-15 02:04 
Ja den er virkelig trolly den fjende :D En Lakitu der ikke kan besejres. Prøv at give dem vinger for ekstra troll-points.

Jeg har virkelig lyst til at gå i gang med en Kaizo-agtig bane, der virkelig kræver indlæring, udholdenhed og en evne til at løse puzzles ved at tænke udenfor boksen, at klare. Problemet er bare at baner der er for svære er der slet ingen der gider bruge tid på at spille, iblandt den overflod af baner man finder i Mario Maker :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/09-15 02:15 
Kaizo baner er jo også mest designet til spil med save-states, det mangler Mario Maker vist lige et par patches til.

Måske prøv at præsentere sådanne ideer i komprimeret form, små bidder der tåler at blive prøvet om og om igen til man klarer det.
SumezSumezSkrevet 21/09-15 09:47 
Tænkte mere i koncept end i sværhedsgrad. :) Om ikke andet er manglen på checkpoints 100% en barriere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 21/09-15 17:37 
Ikke at jeg har åbnet for dem endnu, men teoretisk set kunne man via dørene lave checkpoints. Tricket bliver at placere dem på en måde i starten, så man ikke ser dem, når man starter.

Hmm, måske lige over nogle usynlige ?-blokke. Når man når halvvejs gennem banen og finder døren og går igennem, så falder man lodret ned til startpunktet. Under faldet kan der så være synlige tiles i et fast mønster. Den sidste er så usynlig men pga mønsteret kan man regne ud den er der. Så ved man til næste gang man dør at man kan gå derop og starte ved "checkpointet".
SumezSumezSkrevet 21/09-15 17:59 
Har tænkt over lignende, men det er godt nok en kompleks måde at skulle kommunikere noget så simpelt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/09-15 18:29 
Samt at det stadig sætter store begrænsninger ift at Mario kan dø :)
JmogJmogSkrevet 21/09-15 18:46 
@3of19: ikke forstået? Det var netop tænkt som en løsning hvis du dør efter du er kommet forbi midtpunktet på banen, hvor døren er. Forudsat at du har brugt den, så ved du at du kan hoppe direkte dertil fra banens start.
3of193of19Skrevet 21/09-15 20:19 
Ah gotha
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-15 00:32 
Vores Mario Maker-baner
JmogJmogSkrevet 24/09-15 08:38 
More info needed. :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/09-15 09:34 
Giant Bomb's community designede bane (en chat der sad og råbte forslag i munden på hinanden).

Jeg foreslog at der blev skrevet "POLICE STATE" med mønter i baggrunde, en anden forslog med blokke, hvilket de så, men de besluttede sig så selv for at skrive det med mønter for at der skulle være plads til det. :D

https://www.youtube.com/watch?v=4SAawvn1cB8
JmogJmogSkrevet 24/09-15 20:19 
Fed bane :-D
JmogJmogSkrevet 25/09-15 23:58 
Ny bane fra mig.

Titel: Use The Checkpoint!
ID: 41EA-0000-006D-2C84

En SMB3 bane i Ghost House stil. Middelsvær (sammenlignet med mine andre baner). Ca. halvvejs gennem banen er der et checkpoint. Lad høre om i synes det fungerer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-15 21:29 
Jeg har kun lige fået spillet i går, og har stadig ikke unlocket noget. Så min første bane er uhyre simpel. Men jeg har forsøgt at lave den i stil med et traditionelt Mario-spil. Altså ikke særlig svær.

Banen hedder Simple Bo Larsen tribute. Og jeg har forsøgt at forestille mig hvordan det ville ha' været hvis Bo (Darkbeat) havde levet i 1985. For jeg tænker at det ville ha' haft indflydelse på det originale Mario og gjort det mere populært.

Der er egentlig ikke ret meget at se. Tænker at den bliver fjernet igen når jeg har mulighed for at lave bedre baner :)

F7A6-0000-0082-0614
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/10-15 21:30 
Nu bliver jeg jo også nødt til at få fat i Mario maker for at spille den :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-15 00:13 
Så fik jeg lavet endnu en bane. Denne gang i Mario 3-stil.

Bo Larsen takes to the skies! Er et forsøg på at lave en Mario-bane hvis Data East havde designet den, som altid med Darkbeat som inspirations-kilde :)

Den er en del bedre end min første bane :)

894A-0000-0096-C5B7
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/10-15 01:15 
Yeah! Jeg må få prøvet dem senere!
millenniummillenniumSkrevet 19/10-15 17:06 
Min søn har lavet denne bane, og jeg advarer jer: Han laver ikke de letteste baner. :)

8320-0000-00B5-2BDE
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 27/10-15 17:12 
Der kommer et Update næste uge med checkpoints, event baner, i meget mere:

Link...
SumezSumezSkrevet 27/10-15 17:27 
!!! Hurra !!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 02/04-16 18:01 
Så kom jeg med en bane. Run forrest run for your life
B0F2-0000-0213-D92F

Er der en grund til, at man ikke kan lave rekorder i sine egne baner?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-16 14:27 
Konsolkongen>
Så fik jeg lavet endnu en bane. Denne gang i Mario 3-stil.

Bo Larsen takes to the skies! Er et forsøg på at lave en Mario-bane hvis Data East havde designet den, som altid med Darkbeat som inspirations-kilde :)

Den er en del bedre end min første bane :)

894A-0000-0096-C5B7

Sjov bane, jeg har nu tangeret 1 pladsen, men jeg kan simpelthen ikke skubbe vedkommende af. 14.108 er det tætteste jeg kan komme, og det er bare ikke nok.
Hvis jeg skal slå rekorden, skal der være en måde, og få Mario til og løbe hurtigere på..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-16 22:36 
Konsolkongen>
Så fik jeg lavet endnu en bane. Denne gang i Mario 3-stil.

Bo Larsen takes to the skies! Er et forsøg på at lave en Mario-bane hvis Data East havde designet den, som altid med Darkbeat som inspirations-kilde :)

Den er en del bedre end min første bane :)

894A-0000-0096-C5B7

Kæft en fed bane, men fuck den var bøvlet og gennemføre.. Men det lykkes 02.35.080 jeg er åbenbart den eneste som havde tålmodighed men din bane.. :-D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-16 22:48 
Jo tak :) Kan være jeg skulle tage mig sammen og få lavet nogle flere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 03/04-16 23:07 
Ja tak.... :-D jeg har også lige smadret rekorden i din anden bane Simple Bo Larsen Tribute.. 00.21.465
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/04-16 01:47 
Sumez>
Ja den er virkelig trolly den fjende :D En Lakitu der ikke kan besejres. Prøv at give dem vinger for ekstra troll-points.

Jeg har virkelig lyst til at gå i gang med en Kaizo-agtig bane, der virkelig kræver indlæring, udholdenhed og en evne til at løse puzzles ved at tænke udenfor boksen, at klare. Problemet er bare at baner der er for svære er der slet ingen der gider bruge tid på at spille, iblandt den overflod af baner man finder i Mario Maker :\

Der tager du fejl, jeg kan godt lide en bane, som jeg skal bruge 6-7 timer på og mester, fordi så ved jeg rekorden bliver min. Der er ingen andre der gider forsøge.. ;-)
Forresten alle dine baner er smadret med rekorder af mig Sumez, jeg glæder mig til og se nogle nye.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/04-16 01:48 
3of19>
Giants and Mushrooms har jeg lige spillet her til aften. God udfordring og alternative veje man finder.

Har lavet et par super simple baner, der hver udfordrer spilleren med en teknik spilleren skal mestre for at være god til Mario.

Leap of Faith:
CF89-0000-0040-C878

Remember the Spin
A29F-0000-0059-7579

Spiny Gaunlet:
85DF-0000-0049-ECB5
Inspireret af Sumez #1 trolly enemy: Lakito sky med en Spiny anbragt i omkring Mario's hovedhøjde :)

De er også smadret med rekorder af mig.. :-P
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
75 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig