X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Project Morpheus fremvises i Danmark


Svar
Per SPer SSkrevet 10/09-15 00:08, rettet 10/09-15 00:27 
Pressetekst, trimmet:

PlayStations kommende Virtual Reality-system ’Project Morpheus’ bliver for første gang nogensinde vist frem i Norden. Det sker til spilmessen GameStop Expo i Bella Center ved København den 17. september 2015, hvor et udvalg af danske forbrugere selv får mulighed for at prøve kræfter med Virtual Reality.

Når deltagerne til en af Nordens største spilmesser GameStop Expo går igennem døren til Bella Center den 17. september, kan de som de første i Norden opleve Sony PlayStations nye Virtual Reality-system ’Project Morpheus’ på helt tæt hold. PlayStation har nemlig valgt Danmark som det første land i Norden, hvor almindelige forbrugere kan træde ind i Morpheus’ virtuelle verden.

Project Morpheus er et headset med en skærm, der dækker hele spillerens synsfelt. Dermed giver det en følelse af at være fysisk tilstede i computerspillets virtuelle verden. Project Morpheus lanceres i butikkerne i første halvdel af 2016.

GameStop Expo er en af Nordens største computerspilmesser, og for første gang nogensinde er den i år åben for offentligheden.

Alle, der køber billet til GameStop Expo, kan komme i betragtning til at prøve Project Morpheus.

Da hver session tager ca. 10 min., er der dog begrænsede pladser, som tildeles efter først-til-mølle-princippet med en kø på messen. Det er muligt at købe to typer billetter til messen: Morning Ticket (fra 9:00-13:00) og Evening Ticket (fra 14:00-18:00).

Der vil være en kø til at prøve Project Morpheus for hver af de to billet-typer. Dem, der ikke selv får mulighed for at prøve Project Morpheus, kan stadig se systemet på tætteste hold og se trailere m.m. på storskærm.

Mere information og billetter findes på hjemmesiden (se linket).

Hvornår: Torsdag den 17. september 2015

Hvor: Bella Center, København

GameStopexpo.com
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/09-15 03:59 
Det kunne da være at man skulle tage ind til dét. :)
millenniummillenniumSkrevet 10/09-15 15:17, rettet 10/09-15 15:19 
Jeg tror bare jeg må lytte til bruger verdicts. Har hverken tid eller råd til at komme derind. Fordømt, voksenalder! :)

Spøjst nok var jeg også engang i Bella Centeret i 90'erne, hvor jeg fik mulighed for at prøve denne lille, lette sag...

Project Morpheus fremvises i Danmark
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 10/09-15 18:12 
Jeg har tid og råd, men er blevet alt gammel til at stå i kø i flere timer for at prøve noget i 10 minutter.

Så vil jeg langt hellere købe den og sælge igen hvis det var et fejlkøb.
millenniummillenniumSkrevet 10/09-15 18:49 
Ja det er helt hul at pine folk med en kø. (Ikke sarkastisk). Hvor ikke lave et træk-en-billet system med klokkeslet, når de nu ved at det vil tage 10min pr deltager? Så kan man i det mindste dimse rundt imens.
The medium is the message.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 10/09-15 19:41 
Det skal mig og kaptajnen da kigge på, lyder awesome!
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig