X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania 3 tegnefilms-serie


Svar
SumezSumezSkrevet 06/09-15 17:37, rettet 06/09-15 17:38 
Hvorfor har jeg slet ikke hørt om det her før nu?

Det er ikke bare rygter, Adi Shankar (Dredd 3D) har skaffet rettighederne til at producere en animeret tv-serie over selveste mesterværket Castlevania III, og samarbejder bl.a. med nogle af hovederne bag Adventure Time og andet godt.

Selvom jeg af indlysende årsager ikke tør være særlig positiv omkring filmatiseringer af computerspil, så lyder den her opsætning godt nok virkelig lovende! Det eneste jeg er bekymret om er kvaliteten af animationen.

http://www.cinemablend.com/television/Castlevania-Animated-Series-Coming-Here-What-Expect-81427.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-15 06:41 
Spændende! Dredd 3D er mega god.
SumezSumezSkrevet 25/05-17 18:56, rettet 25/05-17 18:57 
https://www.youtube.com/watch?v=iIMrFnl5NiA

Jeg har stadig svært ved at tro at der kan komme noget godt ud af det her, men indtil videre ser alt ud fuldstændig som det skal. Det er kun en teaser, men vi får close-ups af både Trevor, Sypha og Alucard, og et kort klip af Dracula der ligner den klassiske gyserfilms-dracula.


Og en tåkrummende "nostalgi"-intro med en NES og en padde der puster ned i en cartridge :3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 26/05-17 13:51 
Heh, Kevin Spacey på NES i introen, nice :-)
Castlevania ser interessant ud, og det ser ud til at den har premiere snart (7. juli).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 07/07-17 18:20, rettet 07/07-17 18:20 
Wow. Serien er faktisk god.

Måske ikke et mesterværk, men velgjort, spændende og nuanceret historie med gode figurer, og den formår endda at følge og respektere forlægget fuldstændig. Absolut det bedste forsøg på at filmatisere et spil, jeg har set.

De første fire afsnit kan ses på Netflix nu, og jeg håber ikke vi skal vente et helt år på at se flere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 08/07-17 21:46 
Har set første episode. Den startede SLET ikke som jeg havde regnet med. Og kors hvor holder den ikke igen på gore, hvilket er fedt, da det virkelig fastsømmer, hvorfor Dracula er så farlig. Visuelt er den også rigtig fin.

Meget positivt indtil videre. Jeg ser helt klart videre.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-17 09:18 
Jeg så den igennem igår og syntes også at den er rigtig god. Universet minder mig om Vampire Hunter D, på den måde hvor almindelige mennesker ligesom må prøve at indordne sig under konstante trælse vampyr og monster angreb.
JmogJmogSkrevet 09/07-17 15:52 
Så fik jeg set resten. Den er helt i spilseriens ånd og ganske underholdende. Der kommer en sæson 2 på 8 episoder næste år. Glæder mig til at se mere.
SumezSumezSkrevet 01/08-18 08:48 
Season 2 trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Kbb8zPQBmOw
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-18 11:27 
Håber det bliver bedre end sæson 1. Det var sgu lidt fesent :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/08-18 20:18 
Jeg var egentlig ok underholdt med sæson 1. Kan godt lide de går all in med gore og tegnestilen er ret flot. Så glæder mig faktisk lidt til sæson 2 :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-18 23:28 
Jeg synes det var ekstremt forudsigeligt og egentlig ret langtrukkent. Havde det ikke været Castlevania havde jeg ikke gidet se det til ende. Det sluttede dog okay, så forhåbentlig er sæson 2 langt bedre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/08-18 21:42 
Man ved jo på forhånd godt hvordan det hele ender ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/10-18 15:14 
Sæson 2 er oppe på Netflix nu :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-18 20:37 
Jeg kan rigtig godt lide Castlevania-universet og også tegnefilm, så det burde være en super kombination. Men det er sgu lidt småskod synes jeg :)

Historien snegler sig afsted, og hovedpersonerne går bare og hygger. Dialogen er også tåkrummende ringe, især deres brug af ordet "fuck" virker forceret og pinlig, og ligeledes hele snakken om hvad rindende vand er for noget i afsnit 2. Det er ren nonsens :)

Der er ikke meget Castlevania over det her, man skal vidst virkelig være fan for at kunne få udbytte af serien. Og jeg er tydeligvis ikke fan nok :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/11-18 23:32 
Ja, sæson 2 stank godt af amatørarbejde. :( De samme tegn var der i sæson 1, men det var ikke helt så ødelæggende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig