X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det danske FIFA 2015 mesterskab


Svar Sortering
Per SPer SSkrevet 28/08-15 23:41 
Pressetekst:

Det danske mesterskab i FIFA 15 afvikles den 5. september i København, hvor der vil være et væld af konkurrencer og spændende spiloplevelser.

Er du den bedste FIFA-spiller i Danmark?
Lørdag den 5. september kan du finde ud af, om du har, hvad der skal til for at kalde dig Danmarksmester i FIFA 15, når Electronic Arts i samarbejde med Microsoft afvikler de officielle danske mesterskaber på Aalborg Universitetscenter København. Kampene afvikles på Xbox One.

Der vil være tale om den største årlige FIFA 15-begivenhed i Danmark, hvor deltagerne kæmper om både titel, 20.000 kr. og en plads i EA’s officielle ”hall of fame” til vinderen.

Et lækkert konkurrenceområde danner rammen om mesterskaberne, hvor det også vil være muligt at kigge nærmere på en række af de nyeste spil fra Electronic Arts. Derudover kan man tilmelde sig en eller flere af de sideturneringer, der afvikles under mesterskaberne.

Dato og tid: Lørdag d. 5. september 2015 kl. 08.45 – 18.30 (se nærmere tidsplan herunder)
Adresse: Aalborg Universitetscenter København, A. C. Meyers Vænge 15, 2450 Kbh. SV
Pris: 100 kr. + evt. gebyr til Place to Book

På dette link (kræver Facebook konto) kan man læse mere vedr. Praktisk Info til deltagerne, Guide til eventen, spille- og turneringsregler mm..

Link...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 10/09-15 01:22 
Pressetekst:

Dansk FIFA-mester for 4. år i træk

19-årige August ‘Agge’ Rosenmeier er stadig Danmarks bedste FIFA-spiller, efter at han i går vandt Danmarksmesterskabet i FIFA for fjerde år i træk.

Over 500 af landets bedste FIFA spillere var samlet på Aalborg Universitet i København, hvor de i næsten 12 timer kæmpede om titlen, æren og en vindercheck på 20.000 kr.

Fra de indledende runder til finalen kæmpede spillerne én mod én i FIFA 15 på de mange hundrede Xbox One spillekonsoller, der var opstillet til arrangementet. Da finalen var spillet kl. 19, stod den forsvarende mester August ‘Agge’ Rosenmeier tilbage som vinder – for fjerde år i træk.

‘Agge’ levede således op til favoritværdigheden; han er nummer to på verdensranglisten og tidligere verdensmester i FIFA.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 10/09-15 09:03 
Tak for update! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 10/09-15 13:12 
Hvis man kan vinde 20.000 for at være ekstra god til FIFA som 19-årig, så synes jeg da godt at det bør nævnes og fremhæves. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Soren47Soren47Skrevet 10/09-15 13:22 
Jeg synes det er ekstra godt gjort når han har kunnet gøre det 4 år i træk! :D
Jeg gider ikke engang at spille Fifa i 5 min.... :b
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig