X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gunstar Heroes 3D? Jeg er SÅ klar :D


Svar
3of193of19Skrevet 18/08-15 19:32 
Den nyeste skud på stammen af 3DS MegaDrive ports er Gunstar Heroes. De her konverteringer er nok det bedste Sega har smidt på markedet siden Sonic Generations i 2011, så jeg glæder mig til at prøve denne udgave af GSH, da det er et af de spil jeg med stor skam må tilstå jeg aldrig har fået spillet sådan rigtigt.
Udkommer på 3DS eShop denne uge (PAL og US)

Interview med M2 omkring port
dRxLdRxLSkrevet 19/08-15 07:58 
Og hele den serie af interviews, som jeg bemærkede da du likede ovenstående på facebook i aftes, er super charmerende. Lidt alá "Iwata Asks", omend sidstnævnte bongede langt voldsommere ud på mit charme-barometer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 19/08-15 09:47 
Ja det er interessant læsning. De har en dejlig passion for de titler de arbejder med (lyder det i hvert fald som) og det er spændende at høre hvordan deres emulation virker, inkl 3d konverteringen.
SumezSumezSkrevet 19/08-15 10:02, rettet 19/08-15 10:02 
Ja, M2 er virkelig en af de mest sympatiske japanske udviklere i øjeblikket. Det er nok dem der kommer tættest på de firmaer vi elskede i 90'erne. Mener også mange af de ansatte er gamle genier fra netop både Konami og Treasure. Fik de ikke også opsnappet nogle af dem fra Cave for nyligt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig