X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken Zelda-figur er dette?


Svar
McBlueMcBlueSkrevet 04/08-15 15:09 
Hej alle!

Jeg surfede lidt rundt på nettet i dag, da jeg pludselig faldt over dette produkt hos CDON.dk
http://cdon.dk/spil/zelda_promotion_figurine-31791152 (Zelda Promotion Figurine (Multiformat)

Hvad er det? Jeg har forsøgt at google mig til et potentielt billede af produktet, men der kommer ingen passende resultater frem. Dernæst kontaktede jeg CDON's kundeservice, som heller ikke vidste, hvad produktet er. De ligger hverken inde med billede, produktbeskrivelse eller noget andet end hvad der er beskrevet på hjemmesiden (som er meget sparsomt)
Jeg ved ikke om jeg tør at bestille produktet, da det jo kan være hvad som helst :-D

Er der nogen, som har en idé om hvad produktet er? :-D
XiwanaXiwanaSkrevet 04/08-15 15:33 
Mit bedste bud er den Skull Kid-figur, der fulgte gratis med forudbestillinger af Majora's Mask (3DS). Det passer nogenlunde med udgivelsestidspunkt (slut februar 2015) - dog langt fra med prisen, naturligvis.
Hvilken Zelda-figur er dette?
[inspirational quote here]
McBlueMcBlueSkrevet 04/08-15 15:59 
Tak for svaret! :-)
Ja, det tænkte jeg også kunne være en mulighed. Prisen er netop den eneste faktor, som ikke indikerer på, at det kunne være Skull Kid-figuren. Dernæst synes jeg det er dårligt, at CDON ikke selv ved, hvad de selv sælger på deres webshop.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig