X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Commodore er tilbage - som smartphone


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 16/07-15 17:18 
Der skulle komme en ny mobiltelefon med det dejlige navn Commodore PET :-), bliver spændende at følge og se og prøve den når den kommer.

Link...
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/07-15 17:36 
En billig Android-mobil med noget emulator-halløj præinstalleret? Lyder desværre ikke voldsomt spændende i mine ører :/
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/07-15 18:04 
Men tænk på hvor dejligt det bliver at kunne spille med touch controls i stedet for et rigtigt joystick!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 16/07-15 18:43 
Commodore døde med Amiga. End of story really.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 16/07-15 19:17, rettet 16/07-15 19:17 
Commodore udgiver en smartphone... Det svarer til at Nintendo udgiver en røremaskine. Uinteressant.
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 16/07-15 21:30 
Commodore brandet var engang kongen. I dag er det bare en trækkerdreng, der sælger sig selv til klamme typer (produkter).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SonicSonicSkrevet 16/07-15 21:38 
Jeg forstår i grunden slet ikke hvem produktet skulle henvende sig til, udover hardcore c64 fans, og de ved jo godt, at det er noget skrammel. Dead in the water I'd say.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 17/07-15 09:00 
Commodore ville få min fulde attention, hvis de reproducerede en ny brødboks C64 med top klasse komponenter, harddisk og fuld integration til nutidens netværk, uden at miste sin gamle simplicity. Og så skal Ultimate 1541 naturligvis være indbygget.
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 17/07-15 09:48 
Firmaet har ikke eksisteret i 21 år. Alt hvad der er sket siden, har været andre firmaer, som i større eller mindre grad har forsøgt at malke navnet. Så med mindre nogle af de kloge gamle hoveder fra det oprindelige Commodore, der stadig lever, beslutter sig for at købe deres brand tilbage, vil der nok aldrig komme noget godt med Commodore brandet på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 17/07-15 11:48 
millennium>
Commodore udgiver en smartphone... Det svarer til at Nintendo udgiver en røremaskine. Uinteressant.

Præcis :D Kunne ikke have sagt det bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 17/07-15 11:53 
Lige på nær at Nintendo eksisterer endnu, mens Commodore forlængst er død.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig