X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sea of Thieves


Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/07-15 16:31 
Har I set, at Rare har et piratspil på vej? Efter sigende skulle det være et rigtigt spil.

Fra E3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-18 11:37 
Med GamePass er spillet bedre value og en fair nok deal, men det aendrer ikke paa, at det saelges alene for 500 kr.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-18 13:45 
Uden at have prøvet det tør jeg godt vove den påstand at der ikke er indhold til seks ugers spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/03-18 13:47 
Det kommer nok an på, hvor meget, man er klar på at grinde :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-18 13:51 
Problemet er jo at grind ikke fører til noget som helst i spillet, andet end kosmestiske ting. Altså det er komplet ligegyldigt om man spiller det fem eller hundrede timer. Det man laver er præcis det samme :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/03-18 13:57 
Jeg er ikke uenig. Det får førsteudgivelsen af Destiny til at se spækket med indhold ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/03-18 00:35 
I har ret!!
Men der er noget som er helt nyt for mig, som jeg ikke har set i andre spil før. Og har gamet siden 1985 :O

Idag sad jeg med en ven i 7 timer i træk of spillet det :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 29/03-18 06:05, rettet 29/03-18 06:18 
The worldwide excitement for Sea of Thieves has made it the fastest-selling first-party new IP of this generation.

https://news.xbox.com/en-us/2018/03/28/community-thank-you-sea-of-thieves/

De må vel mene Microsoft first party, for der er da noget helt galt med verden, hvis det her har solgt hurtigere end Horizon: Zero Dawn. På Windows siden har det solgt mere end alle andre Microsoft first party spil (Gears 4, Quantum Break, Ori m.fl):

Alongside this, Sea of Thieves is already the best-selling Microsoft Studios first-party title on Windows 10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/03-18 15:54, rettet 30/03-18 15:55 
Synd at xbox one ikke kan optager 15-20min tilbage.

Havde lige et epic moment!
Var på en ø for at løse en skattekort gåde!
Hvor efter 4 pirater i et stort skib kom og sank mit skib. (Var langt ind på øen, kunne ikke gøre meget. Dog intet loot på mit skib) så jeg fandt vej ind på dere skib. Og de havdet 12 skull og 8-10 kister. Smed hele lortet i havet, imens de var på vej til en outpost med det. :D
Karma is a bicth!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig