X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sea of Thieves


Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/07-15 16:31 
Har I set, at Rare har et piratspil på vej? Efter sigende skulle det være et rigtigt spil.

Fra E3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/07-15 16:31 
Har I set, at Rare har et piratspil på vej? Efter sigende skulle det være et rigtigt spil.

Fra E3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/07-15 16:46 
Det er MMO-ish. Ingen interesse herfra.

Kom nu, en eller anden. Kopier piratdelen fra AC4 og lav et spil ud af det med stort, eventyrligt piratplot og et ordentligt kampsystem. Tag eventuelt den lette udvej og brug et Batman-kampsystem. Vi vil ELSKE det.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/01-18 14:33 
Efter jeg har set denne video, er jeg blevet mere hook på spillet. (På tide xbox)
Det ser virkeligt sjovt ud.
I videoen bliver der vist:

I kamp med andre skibe, skal man have sat en mand af til at repair huller som vil kommer fra andre skibes kanon kugler. Imens resten af dit crew, skal sejle og skude med kanoner imod fjenden.

På jagt efter skatte, som kommer af quest man får fra byer. Man skal selv finde hvor skatten er gemt. Og kan være et ræs mod andre om at komme først?

Gameplay video.
https://m.youtube.com/watch?v=ldFMizNNhLw
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 03/02-18 16:59, rettet 03/02-18 17:00 
Ok, efter at have set Giant Bombs video er jeg interesseret igen:
https://youtu.be/wJPmNPp_xMc

En del af morskaben kommer klart af at de lever sig ind i rollerne og at de kommunikerer rimelig godt mens de betjener skibet. Hvad jeg ikke vidste var at man ikke behøver have et crew. Spiller man solo, så får man et mindre, hurtigere skib men er stadig i samme verden som de store skibe med mandskaber.

Alene det at sejle, tage højde for vinden og justere sejl, vejr etc. ser sjovt ud.

Tror jeg hopper på Gamepass igen, når det udkommer.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/02-18 18:39 
Håber på en xbox one x bundle med spillet!
Nogle der har hørt noget ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 27/02-18 22:19 
Uhhh, det var nyt for mig. Man kan få handelsmissioner, hvor man skal bringe last fra A til B. Det er ren Sid Meier’s Pirates.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/02-18 07:23 
Yep, dyr og mad. Det er til de pirater som godt vil ud af kriminalitet :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 28/02-18 09:58 
ChronoSousa>
Håber på en xbox one x bundle med spillet!
Nogle der har hørt noget ?

Der er annonceret en One S:

https://news.xbox.com/en-us/2018/02/27/xbox-one-s-seaofthieves-bundle/

Der var også et tilsyneladende leak omkring en One X med det, men er ikke sikker på, om den er blevet bekræftet. Ellers sker det sikkert snart, hvis leak'et var korrekt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/02-18 10:58 
Fedt. Tak
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-18 16:24 
Sea of thieves final beta er ude i denne weekend. Gratis. Nogle der vil coop?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-18 01:09 
Nogen der spiller betaen? Jeg synes godt nok, det virker noget tomt. Hver gang jeg vil goere noget ala Skyrim, saa kan jeg ikke...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-18 10:25, rettet 10/03-18 10:32 
Jeg spiller.
Læste et sted der max kan være 25 skibe p/ sever?
Jeg møder en del andre som prøver tager mine fundet kister

Hvad er ala Skyrim? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 10/03-18 11:03 
Samle alt muligt ligegyldigt op, se NPC’er sidde fast i hjørner af bygninger og argumentere på fora at kvantitet trumfer kvalitet :-D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-18 13:23 
Jeg kan ikke stoppe, har nok smidt 12 - 15 timer i der på 2 dage :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-18 14:09 
Så ikke et stor skib bag mig. De jumpet mig!! Farvel 4 skattekister
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-18 21:49, rettet 10/03-18 21:51 
Jeg synes bare, der er mere potentiale. Ja, det er da meget sjovt at sejle, men hvorfor stoppe der? SOm det er nu er det et ikke et fuldpris spil - ej heller en AAA titel, som jeg ærligt talt forventer fra et erfarent 1st party som Rare. Skeletterne kunne da i det mindste give lidt guld når de dør. Nu er de jo bare et irritationsmoment.
Det virker lidt som en No Mans Sky, og så bliver det jo slagtet af Skull & Bones om 6 mdr, hvis der vitterligt ikke er mere indhold.

Det kører heller ikke ligefrem fantastisk. Selv character select har tearing og framedrops.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-18 22:27, rettet 10/03-18 22:30 
Hvis skeletter dropper guld vil du se masser af guld farmer på skelet øen.
Så skulle de gi' minder end 1 guld stykke p/kill.

Enig i at der skal bygges vider på denne ide. For at sejle rundt og finde kister er sjovt. Men nok ikke i 500+ timer?
Der skal bare være mere af finde dyr/kister.
Har ikke prøvet "raid'et" i nu. (På skelet øen.)

Men det er en vild følelse at komme til en outpost med 5 guld kister (ca 4000 guld)
Og der kommer andre til øen! Men for bare travl med at hive anker op , og komme væk :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 11/03-18 00:25 
Der er godt nok vild tearing i hvad der må forventes at være final code så tæt på launch. Vandet er dog helt fantastisk og det er ganske sjovt at styre skibet.

Selvom man kan spille det uden et crew, så fandt jeg det dog desværre ret kedeligt alene. Man sejler en del uden der sker noget og her ville et crew virkelig gøre en forskel mht at få tiden til at gå. Desværre er jeg allergisk overfor multiplayer, hvor man skal kommunikere og så fandt jeg syslerne på øerne kedelige. Sejlads var guldet for mig, men med de lange perioder, hvor man ikke møder nogen, er jeg ikke solgt på at kaste mange timer efter det.

Glæder mig til Skull And Bones som kun er skibskamp, hvilket jeg syntes var det bedste i Black Flag.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/03-18 07:42, rettet 11/03-18 07:43 
Ja, dette skal ikke spilles alene.
Når man spiller med folk man kender stiger gameplayet!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/03-18 05:30 
Mjaeh, det stiger maaske til det dobbelte, men naar man starter ud som en 2/10 saa goer det jo ikke rigtig det store.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DunwichDunwichSkrevet 22/03-18 00:22 
Karak siger, at Rare har lavet et spil uden indhold.

https://www.youtube.com/watch?v=oga_kkNEWxU
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-18 00:48, rettet 22/03-18 07:50 
Har kun set det Giant Bomb har spillet, men det virker meget sådan ja. Total mangel på progression og lige så intetsigende quests som Breath of the Wild :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/03-18 14:43 
Jeg hører folk kalde det for No Man's Sea rundt om i krogene. Forbes skriver det her.

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2018/03/21/xbox-ones-sea-of-thieves-is-no-more-than-10-of-a-finished-game/#1f72f24426be
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/03-18 21:57 
Jeg er rigtig glad for det.
Spiller man solo, eller med random? Så kan jeg godt genkendt de problemer med sea of thieves.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 22/03-18 22:27 
Har stillet spørgsmål helt fra start om hvad man egentligt skulle foretage sig i det spil? Lader til at det bare er en gøgl rundt med vennerne simulator ala GTA Online bare med meget mindre indhold.

Pass
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WehnerWehnerSkrevet 22/03-18 23:46 
No Man's Sea. De lægger ikke fingrene imellem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 23/03-18 00:01 
Jeg har ikke spillet SoT og der er sikkert underholdning at finde, men af det jeg har set, ser det trist ud. Ligner en tidlig beta version af et F2P spil. Art-direction syntes jeg er cool nok.
WehnerWehnerSkrevet 23/03-18 00:09 
Jeg tror også, der ligger en smule underholdning her og der, men jeg er slet ikke blevet fanget af deres markedsføring. Måske efter et års updates.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-18 02:06, rettet 23/03-18 02:09 
Er helt enig med Forbes. Det her spil er en fornaermelse mod gamere. No Mans Sky er vand i sammenligning.

F*ck, hvor er det bare et rip-off.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 23/03-18 10:02 
Wehner>
Jeg tror også, der ligger en smule underholdning her og der, men jeg er slet ikke blevet fanget af deres markedsføring.

Jeg tror egentlig deres markedsføring har været fornuftig nok ift. at nå ud til streamers og influencers, som er ekstremt vigtige for den her type spil, hvilket tal på fx Twitch også afspejler. Det ville jeg så gætte på ikke er den bedste måde at ramme folk som os herinde på (Side pointe/gætværk: Jeg har længe gået med en fornemmelse af at spil eksperter ved mindre om spil mediet, end fx film eksperter gør om film mediet, simpelthen på grund af de interesse felter spil eksperter knytter sig til, sjældent overlapper med mange af mediets store fænomener).

Det store problem virker dog til at være, at der tilsyneladende ikke er et spil, men det kan vist ikke komme som en overraskelse, da samtlige fremvisninger og beta'er aldrig har givet indtryk af andet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/03-18 12:14, rettet 23/03-18 12:15 
Har nok lagt 30 timer i det.
Kommer nok ikke til at end-game det i 300+ timer. Men prøv det sammen med folk i kender. (Pc-xbox crossplay)
Det er gratis i 14 dage, med xbox game pass. Efter de 14 dage er ens beslutting taget af spillet. Spillet kan nemt gå fra 6/10 til 9/10 med update. Grundstenen af spillet er godt. Der mangler bare et mere rpg system i din karekter opbygning.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/03-18 15:22 
Boat physx :D

https://twitter.com/PCBrown/status/976989493310906369
JmogJmogSkrevet 23/03-18 18:07 
For satan da, hvor er det ærgerligt der ikke er capture set fra den båds besætnings synsvinkel :-D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/03-18 18:48 
Min reaktion havde nok været "Mere grog på dét!"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/03-18 22:58 
Recommended på EG. Aldrig har jeg set noget så korrupt. Spillet er 4 spillere på en båd i Battlefield, bare uden resten af spillet.
Jeg forstår vitterligt ikke den score? Hvis det var FTP, så måske.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 27/03-18 23:15 
Ikke overraskende da de har kørt slet skjult kampagne for spillet mindst en måned.
JmogJmogSkrevet 27/03-18 23:26 
Korrupt? Ahr, hold nu op. Jeg er uenig i karakteren, men der er rigeligt med indtryk online til at det er plausibelt, at en person der spiller med sine venner kan have en fremragende oplevelse. Anmeldelser handler ikke om hvilken oplevelse andre kommer til at have. Det handler om hvad anmelderen oplevede.
JmogJmogSkrevet 27/03-18 23:28 
Beano>
Ikke overraskende da de har kørt slet skjult kampagne for spillet mindst en måned.

Massiv dækning af et multiplayerspil i kraft af løbende betaer. Massiv dækning som følge af stor interesse for spillet blandt læserne.

Der er ikke noget korrupt ved det. Det er helt normal og forventelig dækning. Hvis man har fulgt artiklerne og deres streams vil man også have bemærket at flertallet faktisk har haft rigelig med saglig kritik.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/03-18 23:40 
Jeg synes bestemt, det lugter af Rare favoritisme/payoffs. Havde et hvilket som helst andet studie udsendt det spil, så havde det fået 3/10.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/03-18 23:43 
Deluxscan :
Hvorfor er du så sur på spillet? :)
Fair nok det ikke er de typer spil du gamer, men der er masser som godt kan li dette spil. Jeg hygger mig meget sammen med mine venner. Og vi kan osse godt se at der mangler at putte mere content i spillet.
Det kan alle dem som kan li deres sea of thieves køb.

Angryjoes review rammer plet. (Som kom ud i dag) :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 27/03-18 23:56 
DeluxScan>
Jeg synes bestemt, det lugter af Rare favoritisme/payoffs. Havde et hvilket som helst andet studie udsendt det spil, så havde det fået 3/10.

Vel kun hvis samtlige spilanmeldere har samme smag. Det har de ikke.

En anmeldelse er ikke en kollaboration mellem hele redaktionen. Det er én enkelt persons mening. Fordi man er anmelder, betyder det bestemt ikke, at man har samme bedømmelse som gennemsnittet.
BeanoBeanoSkrevet 28/03-18 00:05 
Jmog>
Massiv dækning af et multiplayerspil i kraft af løbende betaer. Massiv dækning som følge af stor interesse for spillet blandt læserne.

Eller massiv dækning for at skabe interesse.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-18 02:43 
Jeg synes bare at tilbede halvfærdige of tydeligt rushede spil er en farlig sti at bevæge sig ind på.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 28/03-18 02:45 
Beano>
Jmog>
Massiv dækning af et multiplayerspil i kraft af løbende betaer. Massiv dækning som følge af stor interesse for spillet blandt læserne.

Eller massiv dækning for at skabe interesse.

Med den logik, så er det jo umuligt at dække spil/efterkomme læserinteresse uden at blive beskyldt for korruption.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-18 04:55 
Ah, EGs coverage af SoT har været mistænkelig, synes jeg.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 28/03-18 07:11 
Jmog>
Med den logik, så er det jo umuligt at dække spil/efterkomme læserinteresse uden at blive beskyldt for korruption.

Har jeg aldrig påstået, jeg siger EG’s dækning har virket suspekt.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/03-18 08:00 
DeluxScan>
Jeg synes bare at tilbede halvfærdige of tydeligt rushede spil er en farlig sti at bevæge sig ind på.

Der gik egentlig lidt tid, før jeg kom i tanke om at det er et spil der er prissat til $60, og ikke det halve, som jeg åbenbart havde fortalt mig selv. :!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-18 09:34 
Hvordan kan man KUN have forskellige typer skeletter som de forskellige fjendetyper?

Anyway, Crowbcat har lavet en video for nyligt som lige minder én om hvad der blev lovet på E3 og hvad slutresultatet er.

https://youtu.be/hs-ZjfUTP4c
DunwichDunwichSkrevet 28/03-18 10:15 
Hvem er egentligt tilbage på Rare, til at lave deres spil? Designerne og programmørene som lavede deres spil i 90'erne, er vel forlængst smuttet, og har fået koner, børn og familieliv, mens de primært spiller mobil spil i fritiden, og ikke er en del af branchen.

Spillet står til 500 kr i Elgiganten, og udover den sælsomme pris, for noget som er ufærdigt, skal man punge ud med et XBL gold membership, for overhovedet at spille det. Jeg ved godt spillet teknisk set har en singleplayer del. Eller var det bare et bulletpoint på en placeholder æske, for 2-3 år siden.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/03-18 11:07, rettet 28/03-18 11:11 
Du kan osse spille gratis i 14 dage. Efter det 59kr /m
Det vil sige 59kr for de første 6 uger.
Er man stadig hook på spillet efter 6 uger. Der er spillet nok 500kr værd for den person?
(Med xbox game pass, skal der mere end 8 måneder til, før den fulde pris er billiger)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig