X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De nørdede livsstilsting


Svar
WehnerWehnerSkrevet 02/07-15 18:27, rettet 03/07-15 18:17 
Vi har på det seneste set en del fede ting herinde. Ting, der på én gang er super nørdede og samtidig så stilfulde, at mange mainstreamfolk også burde kunne lide dem. Nørd-gear med god smag, kunne man også kalde det. Jeg synes, vi skulle samle den slags ting i tråden her, gerne med link til bestilling, tips etc.

Jeg tænker eksempelvis på Beanos kopper:
Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 02/07-15 18:27, rettet 03/07-15 18:17 
Vi har på det seneste set en del fede ting herinde. Ting, der på én gang er super nørdede og samtidig så stilfulde, at mange mainstreamfolk også burde kunne lide dem. Nørd-gear med god smag, kunne man også kalde det. Jeg synes, vi skulle samle den slags ting i tråden her, gerne med link til bestilling, tips etc.

Jeg tænker eksempelvis på Beanos kopper:
http://foto.bilka.dk/fotogaver/krus/krus.html

De nørdede livsstilsting

Darkbeats über-retro Famicon t-shirts:

De nørdede livsstilsting

Diverse retroplakater såsom KillerBeanos Phantasy Star:
https://www.candb.com/en/

De nørdede livsstilsting
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/07-15 18:31 
Tidligere har Art Prints by Astor Alexander også været oppe at vende. Jeg har lige bestilt denne i str. medium til $29 + $15 i forsendelse. Der kommer sikkert dummebøde på, men jeg blev enig med mig selv om, at den ville være det værd.

De nørdede livsstilsting

Art Prints by Astor Alexander
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Soren47Soren47Skrevet 02/07-15 19:27 
De nørdede livsstilsting
Jeg downloadede en image fil herinde fra:
http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=195492
Og sendte så filen til en af de dér steder på nettet der kan lave plakater til én :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/07-15 19:49 
Nice :)

Man kan også stadigvæk få second edition af:

No One Wants to Play Sega with Harrison Ford
AV Intelligent Terminal
spectrespectreSkrevet 03/07-15 07:43, rettet 03/07-15 07:43 
Jeg tror det eneste nørd lir der sniger sig uden for husets 4 vægge er min 1up mushroom perler art jeg har til at hænge i forruden i bilen:
http://youtu.be/GSG75LDdkQw?list=PL0qZ2gAlpLA0YAdTNC-n2fc5G7OPzJbXg

Og så min CAVE kop på arbejde:
http://lh3.googleusercontent.com/n6_AJYx09CGuh1DqxsNYdM-yLk0YXNpgrkCTowugMww=w553-h737-no
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
ElgenElgenSkrevet 03/07-15 11:29 
Den der Cave-kop };-P
Har du et link til hvor man kan købe den?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
spectrespectreSkrevet 03/07-15 12:34 
Jeg mener det var en på arcade otaku der lavede dem på et tidspunkt. Der findes også officielle der blev solgt for år tilbage.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 03/07-15 17:41 
Wehner>
Sonics über-retro Famicon t-shirts:

Ja de er virkli' fede, men er det ikke Darkbeat der har fået dem lavet? ;)
BeanoBeanoSkrevet 03/07-15 17:42 
KillerBean2>
Nice :)

Man kan også stadigvæk få second edition af:

Jeg har den røde udgave på væggen - dejlig skæv artwork :)
SonicSonicSkrevet 03/07-15 18:14 
Hehe ja, det er ikke mig med de Famicon tshirts. Jeg har tilgengæld nogle andre:
De nørdede livsstilsting
Commodore t-shirt jeg vandt til Outline 2015. I billedet ses også en moderigtig nøglering fra RSi.

Dem du tænker på er nok disse Zelda tshirts jeg købte sidste år:
De nørdede livsstilsting
De nørdede livsstilsting

Jeg har også en Press Play On Tape og en The Party 2001 tshirt et eller andet sted.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 03/07-15 18:17 
Ah ja. Så giver det mening, hvorfor det var dig, jeg forbandt med t-shirt. De' nice!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 03/07-15 18:31 
De er begge brune :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
spectrespectreSkrevet 03/07-15 19:17 
Kan godt lide de zelda shirts. Mine The Party 1994-2000 røg til genbrug for et par år siden...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
XiwanaXiwanaSkrevet 03/07-15 19:42 
Jeg vil også lege med!
De nørdede livsstilsting
[inspirational quote here]
GreaseballGreaseballSkrevet 04/07-15 20:23 
Mange flotte ting folk har...
Har selv lidt spil plakater og lign. som dekoration der hjemme.
De nørdede livsstilsting
De nørdede livsstilsting
De nørdede livsstilsting

Der også min taske fra Infamous 2 ^^ De nørdede livsstilsting
(beklager billede kvaliteten. Brugte bare kameraet på tabletten)

Af andre praktiske pop culture ting som jeg bruger meget er min Indiana Jones jakke og bruger til dagligt en meget flot replica af tasken som Indy bruger i filmene.
WehnerWehnerSkrevet 04/07-15 21:18 
Dem må du også gerne flashe, når du gider :) Jeg har også et par ting til, der snart kommer op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 05/07-15 10:44, rettet 05/07-15 10:51 
Fandt det her billede af mine Indiana Jones ting på Facebook.
De nørdede livsstilsting
Hatten er så ikke en Indy hat, man passede meget godt ind på billede ^^

Jakken er her fra: http://www.wested.com/indiana-jones-9-c.asp
Tasken var en gave fra en engelsk ven. Kan ikke huske hvilke webshop han fandt den på. Men er meget godt lavet og holder til lidt af hver. Remmen er ikke den samme, da den udgave af tasken kom uden nogen rem. Så fik en med som han havde fundet. Den er bred og behagelig.
WehnerWehnerSkrevet 07/07-15 20:21 
Wehner>
Tidligere har Art Prints by Astor Alexander også været oppe at vende. Jeg har lige bestilt denne i str. medium til $29 + $15 i forsendelse. Der kommer sikkert dummebøde på, men jeg blev enig med mig selv om, at den ville være det værd.

Afsendt i dag :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/07-15 16:17 
Fik endeligt mine Irske Game Icons frimærker i rammer. Skal dog anskaffe noget sort pap/papir til baggrunden i stedet :)

De nørdede livsstilsting
WehnerWehnerSkrevet 31/07-15 16:21 
Big like. Jeg har de amerikanske Star Wars-frimærker fra 2001, mener jeg det var. Købte du via eBay eller direkte fra det irske postvæsen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/07-15 16:35, rettet 31/07-15 16:40 
Direkte ;)

EDIT: Link: http://www.irishstamps.ie/shop/c-190-game-icons.aspx
WehnerWehnerSkrevet 31/07-15 16:52 
Tak for link. Dem skal jeg også have :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/07-15 17:01 
Ja de er jo til at betale sig fra :)
WehnerWehnerSkrevet 31/07-15 18:31 
Det må man sige. Har du både bestilt arket og block of 4, eller fulgte tingene i rammen til højre med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/07-15 18:41 
Jeg bestilte både arket og førstedagskuverten på deres site. Førstedagskuverten er åbenbart ikke til salg længere :P
WehnerWehnerSkrevet 31/07-15 18:43 
Ah, tak for info.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/08-15 16:23 
Jeg fik lavet et nyt krus, denne gang med Forbidden Forest som tema. Desværre gået lidt galt med den blå farve nederst - måske en fejlproduktion.

De nørdede livsstilsting

De nørdede livsstilsting De nørdede livsstilsting
SonicSonicSkrevet 07/08-15 09:51 
Du får altså lavet de fede krus Bønne :) 'Spect :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 07/08-15 10:03 
Min lillebror var i USA i 14 dage her i sommers, så det passede lige med at han kunne tage en tshirt fra Etsy med hjem. I love it! :-)

De nørdede livsstilsting
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 07/08-15 13:07 
@Sonic: Tak :)

Der laves en ny kop til mig gratis, så håber jeg resultatet bliver bedre denne gang :D
SumezSumezSkrevet 07/08-15 13:21, rettet 07/08-15 13:21 
Jeg synes ellers klart det ser pænere ud at den blå farve ikke er "solid". Det giver et mere naturligt look der fungerer bedre til en kops design, end sådan et screenshot der bare er klistret ind over. :) Jeg tænker man bør overveje at gøre det med vilje, med nogle af de andre farver også
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/08-15 13:38 
Måske men jeg bryder mig primært ikke om de lodrette striber der fulgte med fejlen :)
WehnerWehnerSkrevet 07/08-15 14:05 
Har du overvejet at blive pro retrokopdesigner?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 07/08-15 16:22 
Kunne være det skulle skrives på CVet i tilfælde af der kommer et marked for det :D
WehnerWehnerSkrevet 08/08-15 10:14 
Beano>
Jeg bestilte både arket og førstedagskuverten på deres site. Førstedagskuverten er åbenbart ikke til salg længere :P

Jeg fandt førstedagskuverten på eBay og har lige vundet auktionen :)

http://www.ebay.co.uk/itm/161777619181?_trksid=p2057872.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-15 10:53 
Nice :D
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 16:00 
Fik en ny Forbidden Forest kop i dag og denne gang er farverne som de skal være... 99,5% i hvert fald :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/08-15 18:51 
Wehner>
Tidligere har Art Prints by Astor Alexander også været oppe at vende. Jeg har lige bestilt denne i str. medium til $29 + $15 i forsendelse. Der kommer sikkert dummebøde på, men jeg blev enig med mig selv om, at den ville være det værd.

Nu kunne jeg ikke dy mig mere og købte en lille udgave af Taken... Again :)

De nørdede livsstilsting
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 18/08-15 19:44 
De er sååå fede. Skal se, om jeg kan lægge et billede op i aften.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
amnesiaamnesiaSkrevet 20/08-15 08:52 
Lidt arkadekrus, til dem som ikke selv vil designe.

http://www.arcademugs.com/
Græsset ER grønnere på den anden side!
BeanoBeanoSkrevet 20/08-15 09:25 
Tror da vist jeg skal nuppe et par stykker :)
WehnerWehnerSkrevet 20/08-15 13:59 
Jeg synes nu dine med screens er federe end de her, der virker lidt mere generiske.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 20/08-15 15:41 
Shit ... Hvem der bare var single og kunne drikke ti kopper kaffe på én gang. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 20/08-15 16:23 
@Wehner: Ih tak :)
WehnerWehnerSkrevet 20/08-15 17:16 
amnesia>
Lidt arkadekrus, til dem som ikke selv vil designe.

Ud over at Beanos krus er federe, så ligner arcademugs også ret meget organiseret piratkopiering. Det er i hvert fald let at betvivle, at de har indhentet licens hos alle de firmaer, hvis ip'er, de lukrerer på. Lad os prøve at holde tråden fri for den mere organiserede masseproduktion og holde den til eget forbrug og mere officielle kanaler :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
amnesiaamnesiaSkrevet 20/08-15 17:38 
Der er tale om en enkeltperson på et arkadeforum i England, som laver disse. Jeg tvivler på at det er noget der er nogen guldrandet forretning.

Men du fjerner da bare mit indlæg, kære moderator, såfremt du finder behov for dette.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/08-15 16:42 
Kom også til at bestille et par sofapudebetræk fra Society6, så nu ser den ene side af min sofa sådan her ud:
De nørdede livsstilsting

Og den anden sådan:
De nørdede livsstilsting
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 21/08-15 19:36 
Den grønne pude er genial.
WehnerWehnerSkrevet 22/10-15 23:51 
Så er der flere Star Wars-frimærker.

England
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 23/10-15 00:15 
Slap lige af, de er ikke kede af det :O
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig