X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy VII remake


Svar
jaesjaesSkrevet 20/06-15 15:24 
Nu da vi jo desværre :P får et remake, kunne det da være sjov at høre, hvordan folk synes, det skulle laves (tråden kan også bruges til generel info/diskussion om spillet).

Square Enix har nævnt, at spillet både skal tilfredsstille fans og tiltrække nye fans, så det skal selvfølgelig være med det in mente.

-----

Jeg synes, det skal holdes så tæt på originale... Se hele indlægget
80 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 20/06-15 15:24 
Nu da vi jo desværre :P får et remake, kunne det da være sjov at høre, hvordan folk synes, det skulle laves (tråden kan også bruges til generel info/diskussion om spillet).

Square Enix har nævnt, at spillet både skal tilfredsstille fans og tiltrække nye fans, så det skal selvfølgelig være med det in mente.

-----

Jeg synes, det skal holdes så tæt på originalen som muligt - så ikke noget med tredjepersonskamera eller stemmeskuespil. Ellers mister spillet sit feel. Selvfølgelig skal det have åbenlyse opdateringer som bedre grafik.

Disse mere specifikke ændringer synes jeg vil være passende:

- 3D-baggrunde med semi-fast kamera. Så stadig det cinematiske feel fra originalen. Grafikken er god nok i dag til at gå væk fra prærenderede baggrunde, og det giver nogle fordele.

- In engine cutscenes (de samme argumenter som ovenover).

- Forbedret World Map: I originalen var det så tomt, at man næsten ligeså godt kunne have haft et kort med genveje. Flere objekter vil gøre en del, men der bør også være nogle sjove events og personer at tale med.

- Meget længere mellem random encounters - de ca. 30-60 sekunder (alt efter område) i originalen dræbte næsten al lyst til at gå på opdagelse. Det kunne sagtens hedde ca. 1-5 minutter i stedet som hovedregel.

- Opstrammede minispil.
SumezSumezSkrevet 20/06-15 16:01, rettet 20/06-15 16:03 
Efter min mening giver en remake af FF7 absolut ingen mening medmindre de tager sig en del friheder og prøver at give en markant anden oplevelse end den vi allerede kender (bortset selvfølgelig fra alle de nøgleelementer der definerer det bedste i oplevelsen af spillet). Jeg så gerne at de tog det så langt fra originalen som muligt, så længe det bliver i en fornuftig retning.
Spillet vil naturligvis have voice acting. Traileren der blev vist havde voice acting.

Jeg ville synes nedenstående ændringer ville være meget passende:

- Skrot materia-systemet som det fungerer i FF7. Materia er selvfølgelig en central del af historien og skal bevares, men jeg så hellere at det fungerede mere som magicite i FF6 (hvlket det jo er :)), og binder egenskaber til de enkelte figurer, i stedet for at de individuelle figurer nærmest er komplet ligegyldige fra et gameplay-synspunkt, og alle deres evner kan udskiftes fuldstændig frit.
Et job-system i stil med 3'eren, 5'eren og Tactics ville være rigtig oplagt.

- Langt mere taktiske kampe. FF7 virkede virkelig fordummet i forhold til seriens tidligere spil, især med reduktionen til 3 medlemmer i et party. I DS remaken af FF4 var der rigtig meget fokus på det element, så jeg håber det er en filosofi de tager videre. I den forbindelse burde det i hvert fald være oplagt at skrue party-størrelsen op til mindst 4 igen.

- Hurtigere random encounters! Synes ikke frekvensen i FF7 var særlig problematisk - problemet var at alting blev afbrudt, spillet skulle loade data, og man skulle se på alle mulige langtrukne animationer og kamera-showoff både inden og under kampen. Det er fint ved bosskampe, men random encounters skal ind, slås-slås-slås, og ud igen, uden man føler at man skal sidde og vente.

- FFX's version af ATB-systemet. Dette går meget hånd i hånd meget begge ovenstående ønsker. FFX's turbaserede system fungerer essentielt fuldstændig ligesom klassisk ATB, men skærer ventetiderne mellem angreb fra, og forhindrer desuden at man kan udnytte wait-menuer eller lange animationer til sin fordel, eller omvendt blive røvrendt af at bruge for lang tid i menuen.

- In engine cutscennes - helt enig på det punkt. Mindre adskillelse mellem det spil man styrer, og det man ser udspille historien. Men det kommer garanteret ikke til at ske - Square skal blære sig med alle deres penge.

- Flere sidemissioner, og mere udforskning nonlinearitet i spillets overworld - Selvfølgelig ikke helt fra starten af, spillet skal have lov til langsomt at åbne op efterhånden som man kommer igennem det, og hen imod slutningen vil jeg gerne have flere steder jeg kan begive mig ud i og udforske, for at finde valgfri dungeons, skjulte byer, osv. Ligesom World of Ruin i FF6. I stedet for at være brændt inde med Weapons og chocobo racing.

- Overraskelser i historien. Vi har alle spillet FF7 før, og ved hvad der sker. Kom med nogle nye ting, nogle (fornuftige) ændringer er velkomne, så længe det ikke går på kompromis med det der fængede ved originalen. Fjern gerne flere af de større story-elementer der ikke tjener andet formål at gøre plottet mere forvirrende og skabe plothuller.

- Ingen minispil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 20/06-15 16:08 
Aeris overlever og japansk tale i de vestlige udgivelser :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 20/06-15 16:14 
-Ingen korridorer, tak!
-Ingen tidsrejser, tak!
-Meget mere Turks
-Flere minispil - flere chocobos
-Flere bosser, herunder sværere Weapons
-Hurtigere kampe
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 20/06-15 16:23 
Tidsrejser? Hvor kom den fra?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 20/06-15 16:39 
Ikke fra FFVII, men de senere FF-spil har været proppet med dem. Kedelig trend!
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/06-15 18:05 
7 grunde til hvorfor FF7 Remake skal smides i havet, fra Videogamer.
Min ynglingsgrund er at "Det bliver præcis som du vil have det, men du er dum, så det bliver noget lort" :D

7 Reasons why the Final Fantasy 7 Remake can get in the sea!
DarkenDarkenSkrevet 21/06-15 01:57 
IMHO så er 7'eren der har lidt mest af sin alder. Både grafisk og hvad man formået at proppe i spillet. Som mange af jer andre, finder jeg SNES alderen af grafik tæt på tidsløst (hey jeg køber endda RPG Maker spil på steam ;) og jeg kan sætte mig ned og nyde spillene uden at krumme tæer, som jeg gør med FF7.

Vi mister ikke noget ved at de laver et remake, vi har stadig den gamle version. Og man kan jo blive glædeligt overrasket... og ærligt, med den kreativitet som de har vist i senere tid, så fortrækker jeg altså et remake af en elsket titel end endnu et FF13 >_<
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 21/06-15 16:02, rettet 22/06-15 17:43 
Sumez>
Efter min mening giver en remake af FF7 absolut ingen mening medmindre de tager sig en del friheder og prøver at give en markant anden oplevelse end den vi allerede kender

Selvom jeg synes en relativt tro kopi er det bedste valg, så er et markant ændret spil det næstbedste, og det spil jeg helst selv vil spille. Noget grums midtimellem de yderligheder vil være temmelig skod.

I et eventuelt markant ændret spil, kunne det være ret fedt, hvis de indflettede nogle lange, historiedrevne side-quests, så folk der har spillet det* får en relativt frisk historiemæssig oplevelse. Det kunne sådan set også virke i en mere tro udgave af spillet.

EDIT: * Mener det originale FF7, for lige at uddybe det.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-15 17:17 
Hvis man ikke kan få nok FF7, kommer konverteringen af PC versionen stadig til PS4 i oktober...

http://www.dualshockers.com/2015/06/22/while-you-wait-for-the-ffvii-remake-ps4-port-of-original-final-fantasy-vii-coming-this-october/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-15 17:25 
Er der nogen fordele ved PC-versionen frem for PS1? Så vidt jeg husker skulle den være enormt buggy, men det er kun hvad jeg har hørt.

At PC-versionen udkommer gør mig lidt nervøs for at de ændrer remake markant. Da jeg aldrig rigtig har fået spillet originalen. Det værste jeg kan forstille mig er at de laver kampsystemet helt om så det bliver sådan noget FFXIII-helvede :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/06-15 17:37 
Tror bare PC versionen stadig kommer fordi konverteringen blev igangsat før remaken. Ikke noget man bør gå i panik over imo ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-15 17:37 
Det er ikke den originale PC version. Det er en port af en port til PC der kom ud for noget tid siden, som nu kommer til PS4... Så det er sådan opskaleret i grafikken og sådan :)
BeanoBeanoSkrevet 22/06-15 18:00 
Så der var to PC versioner?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-15 18:03 
Darkbeat>
Det er ikke den originale PC version. Det er en port af en port til PC der kom ud for noget tid siden, som nu kommer til PS4... Så det er sådan opskaleret i grafikken og sådan :)

Gælder det også baggrundene? Jeg husker dem ellers som ~320x240 på PC også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/06-15 18:13 
3D-grafikken var til gengæld også både højere opløsning og i kampscenerne var modellerne mere detaljere, allerede i den gamle PC-udgave fra 98
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-15 20:03 
Ja, der er to PC versioner. Der er den gamle PC udgave fra 98 hvor FMV afvikles fra CD-Rom, musikken var midi og det er noget være rod at få til at kører på moderne maskiner, og så er der den nye genudgivelse, kendt som "Steam Version" som er lige til højrebenet, skalere ordentligt osv.

Den originale ser sådan her ud:
https://youtu.be/vTj_ycUDsrA

Og Steam versionen ser sådan her ud:
https://youtu.be/qSwQ2IZB8c4
WehnerWehnerSkrevet 22/06-15 20:24 
Steam-versionen ser ud, som jeg husker spillet. Vel vidende, at det ikke heeeelt så sådan ud :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/06-15 20:32 
@darkbeat: Åh det vidste jeg ikke, tak for info :)
Til prisen skal det nok checkes ud - med mindre de fucker det op...
WehnerWehnerSkrevet 22/06-15 20:50 
Sumez>
- Flere sidemissioner, og mere udforskning nonlinearitet i spillets overworld - Selvfølgelig ikke helt fra starten af, spillet skal have lov til langsomt at åbne op efterhånden som man kommer igennem det, og hen imod slutningen vil jeg gerne have flere steder jeg kan begive mig ud i og udforske, for at finde valgfri dungeons, skjulte byer, osv. Ligesom World of Ruin i FF6. I stedet for at være brændt inde med Weapons og chocobo racing.

Det er også sådan noget her, jeg gerne vil have flettet ind. Mere udforskning. Noget af det spændende ved spillene var sådan noget som at finde Gogo, Tau og Vincent. Cyans mareridtscene i sekseren var også fantastisk for sin tid.

Jeg er også enig i, at fire karakterer i partyet i stedet for tre ville pynte.

Kortere kampe er et must. Jeg tror stadig, at Knights of the Round er ætset ind i min hornhinde. Det var flot nok med de vilde angreb et par gange, men det blev hurtigt til triviel loadetid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 23/06-15 21:30, rettet 23/06-15 21:32 
hmn, når men jeg følger med i Co-Optional Podcast (Jesse Cox, Dodger og SumCookie), hvor Jesse nævner at der er blevet sagt at hvis FF7 Remake sælger godt, så bliver 5&6 også lavet. Jeg kan dog ikke finde noget om det på youtube, kun folk der snakker om det er blevet sagt. Det skiftelige findes i denne artikel, hvor skribenten citerer Nomura for følgende:

Tetsuya Nomura>
“Considering that we have remakes of Final Fantasy up to IV and then we have VII — I’ve been working with Mr. [Yoshinori] Kitase since Final Fantasy V, and we’ve noticed that V and VI are missing. That bothers me,” Nomura said. “How come we skipped over those two?”

Det ville ikke være skidt... <insert kefka laugh here>

http://venturebeat.com/2015/06/17/nomura-wants-more-final-fantasy-remakes-but-not-from-the-playstation-era/
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 23/06-15 22:05 
Jeg vil meget gerne have de to - eller primært sekseren. Det er det eneste jrpg, jeg har spillet to gange, og det kunne være sjovt med en tredie. Den steampunkverden var bare så gennemført.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 24/06-15 00:11, rettet 24/06-15 00:13 
Jeg har sagt det før, så ikke så meget grund til at gå i detaljer, men for mig giver en remake af 6'eren meget mere mening - det kan godt være at grafikken er mere tidløs end FF7, der har tendens til lidt at ligne bæ, men hvis man ser udover det, begyndte FF-serien at gøre nogle nye ting med historiefortællingen i forbindelse med overgangen til 3D, som ikke var muligt da det visuelle blot bestod af sprites presset ind i små tiles som kun kunne bevæge sig frem og tilbage på en flad baggrund.
Med det forbehold, revolutionerede FF6 selvfølgelig også hvad man kunne med så simpelt et forlæg, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se spillet bryde de rammer, og lade figurerne blomstre. For mig at se er figurerne i FF6 så godt beskrevet at de stadig fremstår virkelig livagtige i mit hoved, men et moderne 3D-remake af spillet vil være lidt som at se en af ens yndlingsbøger blive filmatiseret.

Med det sagt så er der af samme årsag også meget mere der kan f***es up. Historiens styrker er i dens simplicitet og de små enkeltstående historier, mens Nomura har tendens til at overkomplicere sine plots. Jeg kunne også godt frygte at spillet bliver "for japansk", som tit har været folks kritikpunkt af de senere FF-spil. 6'eren synes jeg er behageligt frit for de værste anime-klicheer.

FF5 kunne også være spændende. Det er et af de mest fængende spil i serien for mig ganske enkelt fordi det er så hyggeligt, farverigt og let tilgængelig, samtidig med at jobsystemet og den overraskende dybde i spillets gameplay er sjovt og spændende at fordybe sig i. Til gengæld har det også nogle af seriens mest overfladiske figurer og mest ligegyldige plot, så her kunne være rigtig meget interessant at arbejde med i en remake, og ikke særlig meget der kan decideret ødelægges. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 08/12-15 02:12, rettet 08/12-15 03:29 
Fra den anden tråd...

Konsolkongen>
Vides det om de laver markante ændringer ved kamp-systemet? Værst tænkelige udfald ville være hvis de erstattede det med sådan noget som i Final Fantasy 12 eller 15 som er nej tak.

Jeg synes det er så ærgerligt at vi ikke ser gode JRPG'er med traditionelle kampsystemer længere. Jeg har altid foretrukket tur-baserede spil frem for de Tales-agtige hack and slash, som for mit vedkommende altid ender med ligegyldig button mashing.

Her er lidt (vage) svar om både kamp og årsagerne til de går episodisk:
http://gematsu.com/2015/12/final-fantasy-vii-remake-details-reason-multi-part-release-cyberconnect2-collaboration-more

Så ikke traditionelt ATB eller turbaseret, men lyder heller ikke til button mashing.

Jeg er enig med 3of19 i, at det kan virke med en opdeling, hvis det tænkes ordentlig ind fra starten - specielt fordi historien også ændres lidt. Det bedste IMO vil være, hvis det bliver en trilogi der både føles som tre spil og en samlet historie (tænker generelt og ikke som FF13, da jeg ikke bar spillet dem). Så behøver det heller ikke blive lineært.

EDIT: Det lugter faktisk af trilogi: "Each entry will have its own unique story. As a gaming experience, each entry will have the volume of content equal to a full-sized game."
http://kotaku.com/sounds-like-the-final-fantasy-vii-remake-will-be-episod-1746564216
SumezSumezSkrevet 08/12-15 07:35 
Konsolkongen>
Et remake behøver ikke pille ved andet end grafik- og lyd-side hvis resten ellers fungerer.

Helt uenig, men der snakker vi nok som en der har prøvet spillet flere gange før, vs. en der aldrig har prøvet det.
Jeg kan slet ikke se hvad der er interessant i en remake i så stor skala, hvis det ikke kommer til at føles som et helt nyt spil. Det er ikke bare en remaster for quick cash, det ligner et rigtig langvarigt projekt, og det ville være ærgerligt hvis størstedelen af det var genbrug. Jeg skriver lidt mere om hvorfor jeg synes det i et indlæg længere oppe.
En anden ting er så at jeg personligt IKKE mener at resten fungerer. FF7 har nogen af seriens mest overfladiske kampe uden særlig meget taktik, og er nok den primære årsag til Final Fantasy's misforståede rygte for at være "tryk A for at vinde"-kampe.


Er der steder i Final Fantasy 7 hvor det giver mening at bryde historien op?

FF7 er faktisk lidt unikt i at der er en virkelig stor del af spillet der foregår i Midgar, spillets fremtrædende sci-fi/cyberpunk inspirerede by, inden man overhovedet kommer ud på det mere klassiske (final) fantasy-verdenskort. Men jeg synes også det skift er en stor del af spillets charme, og en af de få rigtig unikke ting i det. At dele det op så hele episode 1 er Midgar, og lade det være, efter deres egen udtale, "på størrelse med et fuldt spil", vil ikke have nogen effekt udover at fjerne hele oplevelsen ved det skift i spillet.
Men det VILLE være det mest åbenlyse sted at opdele mellem episode 1 og 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 08/12-15 07:54, rettet 08/12-15 08:00 
Konsolkongen>
Vides det om de laver markante ændringer ved kamp-systemet?

Jeps. And you're not gonna like it. Det bliver et et action-orienteret kampsystem i tråd med nyere Final Fantasy-spil. Fra hestens mund:
http://www.playstationlifestyle.net/2015/12/07/square-enix-explains-why-final-fantasy-vii-remake-episodic-is-multi-part-talks-about-battle-system-changes/

[UPDATE: Dette indlæg blev første postet ovre i Playstation Experience 2015-tråden. Jeg kan dog se at at jaes kom mig i forkøbet i denne tråd]
NaieraNaieraSkrevet 08/12-15 13:09 
Sumez>
FF7 er faktisk lidt unikt i at der er en virkelig stor del af spillet der foregår i Midgar ...

Arh, vi taler om seks timer, til at starte med, af et spil der gerne tager 80-100 timer at komme igennem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/12-15 13:30 
Tror max jeg brugte 30-40 timer på det første gang. Så længe man ikke spilder tid med chocobo-avl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 08/12-15 13:38, rettet 08/12-15 13:38 
70 timer senere...
"KNEP SÅ DEN ZEIO-NØD!! KNEP, FOR HELVEDE!! Far skal bruge den guld-Chocobo!"
millenniummillenniumSkrevet 08/12-15 14:06 
Taler vi stadig om Final Fantasy....? :-D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-15 18:27 
Sumez>
Helt uenig, men der snakker vi nok som en der har prøvet spillet flere gange før, vs. en der aldrig har prøvet det.
Jeg kan slet ikke se hvad der er interessant i en remake i så stor skala, hvis det ikke kommer til at føles som et helt nyt spil. Det er ikke bare en remaster for quick cash, det ligner et rigtig langvarigt projekt, og det ville være ærgerligt hvis størstedelen af det var genbrug. Jeg skriver lidt mere om hvorfor jeg synes det i et indlæg længere oppe.
En anden ting er så at jeg personligt IKKE mener at resten fungerer. FF7 har nogen af seriens mest overfladiske kampe uden særlig meget taktik, og er nok den primære årsag til Final Fantasy's misforståede rygte for at være "tryk A for at vinde"-kampe.

Men jeg har jo netop prøvet spillet før. Det skrev jeg tidligere.

Selvom jeg ikke har spillet spillet lige så meget som du sikkert har, så er det i hvert fald ikke sandt at FF7's kampsystem bare er tryk X for at vinde kampene. Der er i hvert fald flere bosser der har nogle gimmicks som gør at det ikke er tilfældet.

Jeg forstår simpelthen ikke pointen i at ændre så markant ved spillet i et remake. Så lav da et nyt spil i stedet for... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-15 18:31 
Bare rolig, de siger at de laver 3 spil... Det betyder nok at vi kun får to og det sidste så hedder Final Fantasy XVIIIIIXIIJ :D
The DaneThe DaneSkrevet 08/12-15 19:49 
Hvis det blot er en genudgivelse af 7, samt to nye så er jeg mere rolig - ligesom FF13. Men at sige det er i episoder giver mig en dårlig smag i munden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/12-15 20:14 
Mon ikke Darkbeat var ironisk? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 18/02-17 23:53 
Tetsuya Nomura har delt er par screenshots fra FFVII Remake.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SumezSumezSkrevet 11/06-19 08:17 
Ok, det her ser mærkbart bedre ud end den fesne trailer de slap for en måneds tid siden:

https://www.youtube.com/watch?v=eBZyJl7_OPM
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/06-19 08:39 
Stadig planlagt som episodisk?
SumezSumezSkrevet 11/06-19 08:59 
Jeg har ikke hørt andet. De snakker om at de nye består af to dele, én i Midgar og én udenfor. Jeg går ud fra at det kun er episode 1 der snakkes om der, da Midgar trods alt kun var en "lille" del af de originale spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/06-19 13:24 
Helt klart stadig episodisk. De skal have tjent alt det ind de brændte af på at være så længe om at udvikle XV.
SumezSumezSkrevet 11/06-19 14:41, rettet 11/06-19 14:44 
Gameplay, og noget snak om det episodiske.
https://www.youtube.com/watch?v=kJvzzivkK28

Og ja, hvis de ikke gjorde det her spil episodisk, ville vi ende med FFXV-style vaporware. Jeg er overrasket over at vi får en release "allerede" tidlig 2020.

EDIT: Hele Midgar-delen er åbenbart sit helt eget spil/episode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/06-19 14:51 
Jmog>
Helt klart stadig episodisk. De skal have tjent alt det ind de brændte af på at være så længe om at udvikle XV.

Og resten håber de nok at tjene de på deres "Summon Materia DLC"
Jeg håber virkelig at det bliver det eneste tilkøb.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SephSephSkrevet 14/01-20 19:21 
Udskudt til 10. april.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 02/03-20 10:26 
Så er der en demo på PlayStation.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 03/03-20 18:23 
Virkeligt flot og gennemført, men kampsystemet bliver jeg nok ikke fan af :/
JmogJmogSkrevet 03/03-20 21:38 
Er det FF15 om igen?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-20 21:59 
Jeg er ret overrasket over hvor godt det umiddelbart fungerer - og jeg kunne slet ikke lide FF15s kampsystem. Det er tydeligt der er tænkt mere over tingene her. De to karaktere er meget forskellige, og med hver deres forcer og svagheder. Der er mere strategi forbundet med de kampe der er i demoen - bare det at systemet fungerer på begrænset plads er en verden til forskel fra 15, hvor alt blev til lagkage, så snart man ikke var i et vidt åbent område. Der kan pauses undervejs, og gives kommandoer, uaghængigt af hvilken karakter du styrer.

Umiddelbart kunne jeg godt bruge en højere sværhedsgrad end normal, der ikke bare er flere hitpoints til fjender, men nok snarere at de gør mere skade, så man er tvunget til at tænke sig mere om.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 08/04-20 16:04 
Spørgsmål. Er det rigtig at det som er udkommet indtil videre, af FF7 Remake, ikke er hele spillet. Men det stopper ved flugten fra Midgar?
Hvis ja, hvornår tror i man kan købe en komplet udgivelse? Som nok fylder 6 disk eller lignende.
SumezSumezSkrevet 08/04-20 16:49 
Jeg tror ikke der kommer en "komplet ugivelse". Måske en bundle engang om mange år, men som jeg forstår det er idéen at det her stadig er et komplet spil, selvom det historie-mæssigt kun dækker en lille del af det originale FF7.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/04-20 20:05, rettet 08/04-20 20:06 
Der er ca. 40 timers spilletid i FF7 remake.
(Indtil nu)

Så et fuld FF7 spil på 1 disk kommer der nok ikke :D PIS!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 08/04-20 20:45 
Sumez>
Jeg tror ikke der kommer en "komplet ugivelse". Måske en bundle engang om mange år, men som jeg forstår det er idéen at det her stadig er et komplet spil, selvom det historie-mæssigt kun dækker en lille del af det originale FF7.

Ja det var også en bundle jeg tænkte på. Om de vil udgive det samlet i en boks om nogle år. Kunne være flot. Sådan en Part 1, 2 og 3 eller hvor mange de vil dække sig over.

Hvis del 1 er 40timer spil ca. Hvor meget har de udvidet det gamle spil med?
Jeg var ikke på PS1 vognen dengang. Jeg var på Saturn. ;) Efter at prøvet demoen af FF 7 remake. Så jeg meget betaget af spillet.
80 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig