X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mass Effect: Andromeda


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 10:53 
Andromeda er noget af det, jeg ser mest frem til fra E3 2015. Tænker at spillet lige så godt kan få sin egen tråd med det samme.

Trailer fra E3 2015
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/07-17 20:31 
Der er forskellige rygter, der tyder på, at Mass Effect-serien er ved at blive kørt ud på et sidespor. Der ser slet ikke ud til at komme DLC til Andromeda - men det er dog stadig på rygtestadiet.

https://www.bleedingcool.com/2017/05/10/bioware-put-entire-mass-effect-series-hiatus-possibly-including-andromedas-dlcs/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 04/07-17 22:36 
Det var et falskt rygte lavet af trolls. Der var artikel om det på Eurogamer.
WehnerWehnerSkrevet 04/07-17 23:01 
Nå, ok. Det lød jo sådan halv-plausibelt ud fra spillets modtagelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 04/07-17 23:03 
De var ret grove. Udgav sig for at være et firma der var med til at lave DLC'et og sagde derefter at Bioware/EA havde annulleret/stoppet produktionen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-17 23:13 
Jeg synes det havde været positivt hvis en så stor titel undlod DLC... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 04/07-17 23:15 
Det spin tænkte jeg også på. Aflyst dlc smager bare ikke helt så godt som "færdigt da vi udgav det."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/08-17 01:18 
Jeg gik i gang her til aften og er indtil videre positivt overrasket alt taget i betragtning - om end jeg frygter, at man kommer til at scanne rigtig mange ting rigtig mange gange.

Andre der har fået spillet det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 02/08-17 04:06 
Jeg har spillet det til ende og var rigtig godt tilfreds. Det er ikke så godt som toeren og treeren, men alle der kunne lide de gamle bør helt sikkert også spille Andromeda.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
spectrespectreSkrevet 02/08-17 07:55 
Stadig i folie, men overvejer at gå igang snart
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WehnerWehnerSkrevet 18/10-17 00:25 
Så er det gennemført inkl. næsten alle quests. Jeg blev virkelig grebet af det, og kan ikke helt forstå den uretfærdigt hårde kritik. Men det _er_ ikke helt så godt som de gamle. Det er især et lidt tyndt figurgalleri, der trækker ned. Ligeledes er den tekniske udførelse altså for svag - selv til min tilgivende open world-smag.

Til gengæld trækker det op, at spillet (også) er en rigtig god shooter. Jeg spillede de første 4-5 timer på normal, og det var jævnt kedeligt, men så snart, jeg satte sværhedsgraden op, var jeg fanget.

8/10
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 18/07-18 20:50 
Spillet kan fås til 47kr på DK PSN lige nu.
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig