X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mass Effect: Andromeda


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 10:53 
Andromeda er noget af det, jeg ser mest frem til fra E3 2015. Tænker at spillet lige så godt kan få sin egen tråd med det samme.

Trailer fra E3 2015
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 10:53 
Andromeda er noget af det, jeg ser mest frem til fra E3 2015. Tænker at spillet lige så godt kan få sin egen tråd med det samme.

Trailer fra E3 2015
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 07/09-16 23:49 
Så er der video fra Playstation Meeting 20016.

Ikke vildt ophidsende, men det er gameplay og ser flot ud: https://www.youtube.com/watch?v=vtg9UhhG_Mc

Og her med commentary: https://www.youtube.com/watch?v=jW1xXZ95Xiw
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 08/09-16 00:04 
Pænt, men en enormt kedelig demo. Tydeligvis kun betegnet til at vise grafik og ikke gameplay.
WehnerWehnerSkrevet 08/09-16 00:48 
Ja, det er et specielt valg. Altså at vise noget kedeligt til hele verden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 08/09-16 22:02 
Digital Foundry kigger på traileren.

https://www.youtube.com/watch?v=jU-sQiNhsPw&feature=youtu.be
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/11-16 19:13 
Det er N7 dag og derfor har EA nu annonceret Pre-Order, Deluxe og Collectors editions af spillet.

Standard Edition Pre-Order Bonus ($59.99)

Deep Space Explorer Armor
Nomad Skin
Multiplayer Booster Pack

Deluxe Edition ($69.99)

Deep Space Explorer Armor
Nomad Skin
Multiplayer Booster Pack
Pathfinder Casual Outfit
Scavenger Armor
Pathfinder Elite Weapon Set (4)
Pet Pyjak
Digital Soundtrack
Multiplayer Deluxe Launch Pack

Super Deluxe Edition ($99.99)

Deep Space Explorer Armor
Nomad Skin
Multiplayer Booster Pack
Pathfinder Casual Outfit
Scavenger Armor
Pathfinder Elite Weapon Set (4)
Pet Pyjak
Digital Soundtrack
Multiplayer Deluxe Launch Pack
Multiplayer Super Deluxe Booster Packs






Collectors edition er en bil. Spillet medfølger ikke.
https://www.masseffect.com/en-gb/buy/collectors-edition
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/11-16 19:29 
Men der medfølger en steelbook, som du kan putte dit spil i, når du har købt det!

Så kan man bruge det tomme standardcover som et super upraktisk cigaretetui.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/11-16 19:42 
Ja, eller til at printe disc-coveret på, lime på en ABBA CD og trade in hos Gamestop. :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/11-16 20:02 
Nu ved jeg ikke om der er reapers med i Andromeda, men ellers ville det være passende at erstatte ABBA CD'en med en Blue Öyster Cult single CD.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 05/01-17 10:12, rettet 05/01-17 10:12 
Udgivelse i Europa d. 23. marts.

http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-04-mass-effect-andromeda-release-date-finally-confirmed-for-march


CES trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=YcidXF1pk4c
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/01-17 12:17 
Det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal syntes om endnu. Bioware's trackrecord har været nedadgående i noget tid og det ser helt mærkeligt ud når de løber rundt i cirkler og bliver skudt af fjenderne i den trailer dér. Ville foretrække cover mechanics, men nu må vi se hvordan det ender med at være.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-17 12:46, rettet 05/01-17 12:47 
Jeg antager der stadig er cover-system, selv om det ikke vises i den korte sekvens.
NaieraNaieraSkrevet 15/01-17 17:18 
Kan vi rent faktisk regne med, at det her spil kommer ud om de her to måneders tid? Hvis vi kan, så er jeg ved at blive lidt spændt. Persona 5 må vente, når det ikke kan finde ud af at komme ud til tiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 15/01-17 17:54 
Tør ikke spå om chancerne for en udsættelse så sent, krydser bare fingre for det er "færdigt" når det udkommer ;)
WehnerWehnerSkrevet 15/01-17 19:48 
"Færdigt når det udkommer" er so last decade.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-17 19:55 
Det er så Final Fantasy XIII.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/01-17 20:07 
Wehner>
"Færdigt når det udkommer" er so last decade.

Jeg ved det men jeg har i min endeløse naivitet lov at håbe ;)
WehnerWehnerSkrevet 15/01-17 20:11 
Ja, jo. Men omvendt er det måske sundere bare at indstille sig på den virkelighed, vi nu engang lever i. Spil er i dag digitale* og kommer med dag 1-patch. Tænk på hvor mange ærgrelser, jeg sparer mig :)

*Jeg ved godt, at de stadig sælger ufærdige versioner af mange nye spil i fysiske eksemplarer. Det tæller ikke rigtig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-17 20:34 
Vi burde alle vente mindst en måned med at købe nye spil, så industrien kunne lære ikke at sælge skindet før bjørnen er skudt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 15/01-17 20:39 
Og så vi kan få det færdige spil. Alle vinder :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 16/01-17 10:14 
Jeg venter som regel 6-12 måneder for at kompensere lidt for andre, der køber dag 1 ;)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/02-17 12:15 
Jeg ville virkelig ønske at Bioware lavede en form for udskiftning eller outsourcing af deres animationer så de kunne komme af med de dér 12 år gamle, stive og akavede animationer som man har set i Mass Effect Andromeda. Når man ser hvad eksterne studier laver til Knights of the Old Republic udvidelserne.

https://youtu.be/LbpDxrew4A0


Jeg ved godt at in-game er noget andet end pre-rendered, men Bioware burde smide hele den resource ud og mocappe noget nyt, så man kan se forskel på Jade Empire og Mass Effect :D
JmogJmogSkrevet 19/02-17 13:35 
Ny video der gennemgår kampdelen af Andromeda:
https://youtu.be/HrWgLMH8yRU

Jeg synes det ser rigtig sjovt ud.
WehnerWehnerSkrevet 19/02-17 17:24 
Bortset fra at det ligner et godt kampsystem, så synes jeg også at de andre ting, man kan ane, ser rigtig lovende ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 19/02-17 19:44 
Synes desværre, det ser endnu mere actionpræget ud sammenlignet med ME3. Nu har jeg stort set ikke set nogle af de andre videoer fra spillet. Så jeg ved ikke, om de viser mere RPG.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-17 21:13 
De vil nok ikke spoile for meget og det har jeg det også fint med.
Jeg må indrømme at jeg er blevet ret fænget af det dér "Shit-eating grin" som female Ryder har på et eller andet tidspunkt i samtlige klip hun er i.

Mass Effect: Andromeda
BeanoBeanoSkrevet 19/02-17 21:29 
enfen>
Synes desværre, det ser endnu mere actionpræget ud sammenlignet med ME3. Nu har jeg stort set ikke set nogle af de andre videoer fra spillet. Så jeg ved ikke, om de viser mere RPG.

Det er en combat-fokuseret trailer ;)
jaesjaesSkrevet 19/02-17 21:30 
Det er fedt, at det får mere åbne og varierede områder - har kun spillet de to første, men de var begge en snas ensformige mht. omgivelser.

Kampene lader også til være mere varierede - mindre fokus på cover. Men det kunne godt se lidt ud som, at det bliver noget med jævnligt at indtage 'outposts' Ubisoft-style. Forhåbentlig sker det ikke konstant :)
enfenenfenSkrevet 19/02-17 23:29 
Beano>
Det er en combat-fokuseret trailer ;)

You don't say :)

Det har jeg fattet.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 19/02-17 23:35, rettet 19/02-17 23:38 
"Welcome to the Mass Effect: Andromeda gameplay series. In this video, learn all about combat."

Som titlen angiver, er det den første video i en serie, denne handler om combat. Så mon ikke der vises andre aspekter af spillet snart? ;)
jaesjaesSkrevet 06/03-17 19:11 
"MASS EFFECT: ANDROMEDA ! Exploration & Discovery ! Official Gameplay Series - Part 3"
https://www.youtube.com/watch?v=Ts9WLMSAYVE

Det virker som en pænt sjat bedre end i hvert fald de første to spil mht. variation af gameplay og udforskning :)

Nogen der ved om spillet vil spoile noget fra ME3?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/03-17 22:40 
Forskellige outlets kan nu få lov at vise character creation frem og Gamespot prøver at mose så meget rundt med den som muligt i denne video

https://youtu.be/SHvIJLUk2wo
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/03-17 06:08, rettet 15/03-17 06:32 
Rock, Paper, Shotgun kan ikke lide det.

https://www.rockpapershotgun.com/2017/03/14/mass-effect-andromeda-review-opening-hours/

Jeg ville være klar på at opleve historien ud for hvor retarederet de siger den er, men jeg ikke helt om jeg har tålmodighed til at det dér crafting værk og UI der er ligeså træls som DA:I
BeanoBeanoSkrevet 15/03-17 08:32 
Damn.... :/
WehnerWehnerSkrevet 15/03-17 10:29 
Fuck, en svada :o

Generic Grumpy Space Captain Lady is there, right up front. With a deft hand she begins by correcting your grammar from “who” to “whom”, and then in the same conversation says “less” when she means “fewer”. Whatever, but don’t play Grammar Corrector if you don’t know any.

Det her må dog være det værste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/03-17 11:43 
Jeg syntes faktisk næsten at han lyder lidt snobbet, ham fra RPS, sådan mht. til hvordan spillet er skrevet, hvilke er lidt af en trend hos nogen game bloggere... De er så fa'ens intellektuelle engang imellem, hvilket er fint nok, men det er ikke alle spil der behøver at være et Krzysztof Kieślowski'sk tankespind af underfundigheder for de VIRKELIGT kloge. Nogen gange kan man også bare tage ud i rummet og skyde nogen fucking aliens i deres ansigt :D

Når det er sagt, så har jeg allerede set nogen gifs af Bioware's stock-animationer som ser helt knækket ud i sådan et moderne spil, så jeg glæder mig faktisk lidt til at se det her trainwreck i aktion :)
slk486slk486Skrevet 15/03-17 12:13 
Det har de sgu altid været på RPS, men det betyder jo ikke nødvendigvis at de tager fejl :)
j/k
jaesjaesSkrevet 15/03-17 12:21 
Havde allerede gættet forfatteren baseret på Wehners citat :p

Walker er tit syrlig at høre på mht adventurespil, så antager at det samme gælder ved RPG. Jeg vælger i hvert fald at ignorere artiklen ;)
slk486slk486Skrevet 15/03-17 12:51 
Han skriver faktisk han elsker ME1-3, så det kan desværre ikke bare hældes af på genrehad.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 15/03-17 13:05, rettet 15/03-17 13:08 
Hvad retning er de egenlig gået i med spillet? Præmoderne Bioware mht fokusering eller DA:Inquisition med fetch quests og skrammel opsamling som det dominerende?

Prøver at undgå spoilers så har ikke læst op på det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/03-17 14:44 
Du kan faktisk sagtens læse artiklen uden at få spoilet noget, efter min mening.

Det er ren "Sværd og Troldom" som det plejer at være, så som hovedperson er man ligesom omdrejningspunkt for hele universet og historien. Bioware's styrke plejer at ligge i de alsidige personer af éns crew og Walker er sur over at de åbenbart er voldsomt dårligt skrevet og siger hvordan og hvem de er, frem for at vise det.

Der er også et meget kort videoklip i artiklen som viser hvordan dine to AI partnere står på en sofa og glitcher op af en væg fordi det er teknisk broken også. :D
Bede-xBede-xSkrevet 15/03-17 16:19, rettet 15/03-17 16:20 
Ja, det er jo standarden at folk står og venter på at hovedpersonen kommer forbi og plukker blomster for dem, afleverer deres breve og slår deres rotter i kælderen ihjel, før man endelig begiver sig ud for at stoppe den store overhængende fare der truer hele verden og universet.

Fik skimmet artikelen og den lyder meget negativt, især taget i betragtning af at det, som slk486 nævner, kommer fra en ME fan.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 15/03-17 16:56 
slk486>
Han skriver faktisk han elsker ME1-3, så det kan desværre ikke bare hældes af på genrehad.

Han kan også godt lide adventurespil så han er nok bare en hård dommer :)

Det sætter jeg personligt pris på men nogle gange er han nærmest ondskabsfuld...
la0sla0sSkrevet 15/03-17 17:18 
Det er jo også en kæmpemæssig franchise, og de eksempler han fremviser er i hvert fald ikke særlig god skrivekunst. Jeg må sige det er lidt morsomt. Selvom det er hardcore.
Han sparker jo ikke nedad, det er en kæmpe franchise for et kæmpe firma, der skyder enorme mængder penge i marketing. Og et spil der nok skal få ok anmeldelser, og nok allerede ses på positivt på grund af deres historik.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 20/03-17 08:55 
Der er begyndt at komme anmeldelser. Virker som et meget ujævnt spil med 72/100 og både fordele og ulemper, så nok vigtigere end normalt at lige tjekke op på det.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/mass-effect-andromeda
BeanoBeanoSkrevet 20/03-17 09:26 
DF performance analyse:
https://www.youtube.com/watch?v=DJG9d6zcwLk


Bliver en titel jeg vil nuppe når prisen er faldet, har fået et stak patches.... og jeg har bedre tid.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-17 10:31 
Det er selvfølgelig ikke nogen nyhed at alle spil bliver downgraded af forskellige årsager nu om dage, men prøv at se hvor meget bedre Andromeda har set ud engang

https://my.mixtape.moe/yugchn.mp4
slk486slk486Skrevet 28/03-17 11:05 
Så længe det ikke har været ude som reel gameplay footage. Men ja, det ser væsentligt bedre ud. Mest lys og tone.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-17 12:21 
Jeg synes især ansigtsanimationerne er helt ude og skide i den færdige udgave i forhold til den tidlige :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/03-17 13:56, rettet 28/03-17 13:57 
Deres day 1 patch lavede karaktermodellerne betydeligt grimmere, ret vildt faktisk for det er ikke et teknisk problem.
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig