X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2015


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/06-15 15:03, rettet 14/06-15 19:24 
Så er det snart E3 tid igen. Første press event (Oculus) starter i dag kl 19.00 dansk tid.

Fuld tidsplan herunder med danske tider markeret med rødt.

E3 2015

(klik for zoom)

EDIT: Stream links..... Se hele indlægget
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 09:33, rettet 16/06-15 09:44 
Helt gakket så fedt et show Sony fyrede af i år - taget var jo ved at lette. TLG som forventet flyttet til PS4 og lever stadig i bedste velgående. Smukt spil men de har bare at levere på "datoen" denne gang! GG's Horizon: Zero Dawn ser blæret ud og et cool post-apocalyptisk koncept. GG har også brug for at sætte tænderne i andet end Killzone. Mm's Dreams er heldigvis ikke Morpheus eksklusivt som frygtet og ser virkeligt unikt og smukt ud - ingen andre i industrien laver den slags. Jeg ved stadig ikke præcist hvad det er men elskede det.
Løftet om FF7 Remake (den annoncerede port af FF7 PC versionen er vel droppet nu?) og Shenmue 3 fik folk til at gå amok selv om de er flere år ude i fremtiden. Faktisk skørt men virkede 100% for dem. Og så sluttede de af med en stor bid Uncharted 4 gameplay som trods en fejl-start imponerede i vildskab. Ikke småting der foregik på skærmen - wow!
Nye og kendte Morpheus spil blev kort vist men heldigvis ikke spildt for meget tid på det - kommer vel en seperat event næste år eller måske på PSX i december? No Man's Sky live gameplay var dejligt at se og stadig lovende spil men intet konkret mht. lancering så jeg formoder det ikke er i år :(
COD og Destiny tids-eksklusivt indhold? Øjj... med forbruger-brillerne spændt godt på, er det spild af penge.

MS havde et solidt show i år men slet ikke i samme kaliber og ikke hvad de havde hypet det til. Underligt nok slog de et stort slag for BC hvilket vel er en dejlig feature at have men knap så relevant 1½-2 år efter lancering. Håber det fungerer bedre end BC på 360. Ny controller til $150, har de spist søm?
Halo 5 og det nye Gears til 2016 så godt ud og stærke kort for dem. Forza 6 viste de kun i trailer form hvilket overraskede mig. Rare Replay er et must når maskinen engang anskaffes. Rise Of The Tomb Raider var faktisk det flotteste de viste frem - lovende spil!

EA's viste SW Battlefront gameplay på både deres eget show og Sony's - spillet ser bestemt lækkert ud. Unravel var en positiv overraskelse fra EA - smuk og charmerende puzzle-platformer med stærk LBP-vibe. Mirror's Edge 2 flottere end mine forventninger - håber jeg kan spille det denne gang uden at blive søsyg :D Garden Warfare 2... hmmm tjaaa nårh ja måske.

Ubisoft viste ikke meget der appellerer til mig - en stak Tom Clancy militær/tactical shooters som jeg har svært ved at skælne fra hinanden, Men utroligt flot er det lavet og rammer 100% publikummet. Trackmania kommer til konsollerne og så ganske sjovt ud. AC: Syndicate vistes kun i trailer form på Ubisofts og Sonys events - intet live gameplay. Jeg er stadig ikke solgt på det spil, mest pga. setting.

Spændt på hvad Nintendo byder på i aften - håber der er nyt guf til Wii U'en :)
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 09:36 
Sumez>
Damn det ser vildt ud! Men der er godt nok meget "proof of concept" over den trailer, jeg bliver mindet om den gamle Killzone 2 trailer som var 100% scriptet og endte med på ingen måde at være repræsentativ for det endelige spil.sv.

Nej det er gameplay :)
SonicSonicSkrevet 16/06-15 09:36 
Ja er også spændt på Nintendo.
Jeg havde halvvejs regnet med at se noget Crash Bandicoot fra Sony, da de vist har teaset det rundt omkring på facebook, men man ved jo ikke hvad deres marketings folk har i hovederne, da der tilsyneladende spilles på alle trumpeter for at lokke folket til.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 16/06-15 09:57 
Beano>
Nej det er gameplay :)

Det var Killzone 2 også. :P
Men uanset hvor meget "gameplay" man mener der er, er store dele af traileren jo tydeligvis scriptet, det lægger de ikke ligefrem skjul på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:00 
Sony ejer desværre ikke Crash IP'en svjv, men de kan naturligvis have købt den tilbage af Activision? :)
De har naturligvis stadig krudt tilbage som ikke er fyret af, måske er Crash iblandt.
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:00, rettet 16/06-15 10:44 
Sumez>
For utroligt mange i vesten var FF4, FF6, FF8 eller Chrono Trigger også deres første møde med JRPG'er

Helt sikkert, men det blegner i forhold til mængden af mennesker for hvem Final Fantasy VII var deres første møde.
Final Fantasy VII solgte over 10 millioner kopier i sit oprindelige run. De fleste af dem i vesten. Til sammenligning solgte FFVI 860.000 i vesten. FFIV solgte 1.44 millioner i Japan og mindre i vesten (re-releases ikke talt med, da jeg ikke har kunnet finde data på dem). Chrono Trigger solgte 600.000 i vesten. Det eneste som kommer snerper mod FFVIIs salgstal er FFVIII, som solgte over 8 millioner globalt.

Men selv hvis vi ignorerer salgstallene, står vi stadig med det faktum, at mængden af støj fra folk der råber på remakes af de andre spil bliver totalt overdøvet af mængden der råber på Final Fantasy VII. Den mindshare er jo i dén grad blevet understreget af, at Final Fantasy VII er den kilde Square-Enix har genbesøgt flest gange - både i spil-spinoffs, film, serier og hvad har vi.

Ville det iøvrigt ikke også give meget mere mening at lave et remake af et spil færre folk har spillet, end et alle allerede har spillet?

Jo, i en verden hvor man ignorerer forretningsaspekter.
Tro mig - jeg ville elske remakes af de andre spil også. Men jeg forstår udemærket at de vælger at smede der hvor fanbasen og sikkerheden er størst.
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:02, rettet 16/06-15 10:07 
Sumez>
Det var Killzone 2 også. :P

Nej KZ2 traileren fra 2006 var tydeligvis prerendered og ikke engang lavet af dem selv. Dette er tydeligvis realtime. Common.

Horizon er flot men heller ikke ikke *så* flot at det er et stort skridt over hvad der ellers vises på de nye konsoller, rent teknisk altså.
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:05, rettet 16/06-15 10:05 
Jeg tror Sumez' kommentar var en spydighed møntet på, at Guerilla Games stædigt fastholdt, at der var tale om faktisk in-engine gameplay i den trailer. Indtil de måtte krybe til korset og undskylde. Motorstorm og flere andre lavede samme svinestreg det år.
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:10 
Faktisk Tretton eller Harrison der påstod det så vidt jeg husker men ja, er med på hvad han mener. Skulle tro man var kommet videre på 10 år og set hvad der ellers er sket i mellemtiden.
SumezSumezSkrevet 16/06-15 10:16 
Beano>
Horizon er flot men heller ikke ikke *så* flot at det er et stort skridt over hvad der ellers vises på de nye konsoller, rent teknisk altså.

Jeg snakker jo slet ikke om grafikken!? Jeg snakker om gameplayet. Styringen af figuren osv. ser meget reelt ud men mange af de ting der sker, som fremstilles som "dynamiske" er jo sammensat for at skabe en cinematisk oplevelse til E3. Det eneste jeg siger er at traileren kun formår at vise konceptet bag spillet, men næppe giver et reelt eksempel på hvordan det vil være at spille det. Den slags er rimelig normalt på E3, medmindre vi er ude i spil der alligevel primært spilles gennem QTEs...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:21 
Så forstår jeg bare ikke du bringer netop KZ2 op, de har jo lavet utroligt flotte spil siden. Never mind.
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:22, rettet 16/06-15 10:23 
Beano>
Faktisk Tretton eller Harrison der påstod det så vidt jeg husker men ja, er med på hvad han mener. Skulle tro man var kommet videre på 10 år og set hvad der ellers er sket i mellemtiden.

Jeg synes netop det backlash vi oplevede i 2006 havde en meget positiv eftervirkning. I langt de fleste tilfælde sørger udgiverne og spiludviklerne idag for at gøre opmærksom på, om der er tale om reelt gameplay footage (og fra hvilken platform), om det blot er in-engine, eller prærenderet CGI. Jovist, vi svømmer stadig i bullshots i deres pressekits, men på videosiden synes folk at være ret opmærksomme på at dække deres røv. En gang imellem er der stadig en udvikler der bliver taget på fersk gerning, men der bliver prompte statueret et eksempal af dem. Gearbox' fadæse med Colonial Marines kostede dem dyrt i forbrugertillid.
SumezSumezSkrevet 16/06-15 10:25, rettet 16/06-15 10:26 
Odin>
Helt sikkert, men de fleste af dem blegner i forhold til Final Fantasy VII.

....det er vist en MEGET subjektiv holdning, den der...
At Final Fantasy også var et kæmpestort brand i forhold til spilbranchen inden FF7 udkom, er der vist heller ikke nogen der kan benægte. Det er trods alt nummer syv i en serie.

Jo, i en verden hvor man ignorerer forretningsaspekter.
Tro mig - jeg ville elske remakes af de andre spil også. Men jeg forstår udemærket at de vælger at smede der hvor fanbasen og sikkerheden er størst.

Jeg er bestemt heller ikke overrasket, det er klart den mest logiske beslutninge.
Det er også meget nemt at forfalde til at forsvare industriens beslutninger ud fra forretningsmæssige synspunkter, men husk nu på at du selv er forbruger, også selvom du arbejder for et spilfirma.

Dine argumenter om at mange er kommet ind på serien via FF7 bunder reelt i spillets præsentation i forbindelse med FMV'er og 3D-grafik, samt Sony's massive markedsføring af deres konsol til en bredere målgruppe, og selvfølgelig det faktum at det er det første i serien der blev udgivet i Europa.
Det er jo reelt set allesammen gode argumenter for at at man netop bør give andre spil i serien præcis den behandling - i stedet for de spil der allerede har den i forvejen. Hvis der er ti gange så mange der har spillet FF7, som har spillet FF6 (hvilket nok er noget af en overdrivelse), fortjener de folk der skal have 3D-grafik før de gider lægge hænder på et FF-spil så ikke også at opleve nogle de spil der er endnu bedre end 7'eren?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/06-15 10:25 
Beano>
Så forstår jeg bare ikke du bringer netop KZ2 op, de har jo lavet utroligt flotte spil siden. Never mind.

Sumez>
Jeg snakker jo slet ikke om grafikken!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:27 
Sumez>
Odin>
Helt sikkert, men de fleste af dem blegner i forhold til Final Fantasy VII.

....det er vist en MEGET subjektiv holdninge, den der...

Dårlig formulering fra min side. Jeg talte ikke om kvaliteten af spillene - men om mængden af mennesker der havde dem som deres første møde. Jeg har derfor rettet min sætning i indlægget til denne:

"Helt sikkert, men det blegner i forhold til mængden af mennesker for hvem Final Fantasy VII var deres første møde."
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:35 
Odin>
Jeg synes netop det backlash vi oplevede i 2006 havde en meget positiv eftervirkning. I langt de fleste tilfælde sørger udgiverne og spiludviklerne idag for at gøre opmærksom på, om der er tale om reelt gameplay footage (og fra hvilken platform), om det blot er in-engine, eller prærenderet CGI. Jovist, vi svømmer stadig i bullshots i deres pressekits, men på videosiden synes folk at være ret opmærksomme på at dække deres røv.

Skulle da lige være f.eks.Ubisoft der downgrader spillene fra afsløring til release :O

Muligvis mit videostream som snød, men så The Division ikke mærkbart dårligere ud på deres presentation i går?
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:36, rettet 16/06-15 10:40 
Sumez>
Det er også meget nemt at forfalde til at forsvare industriens beslutninger ud fra forretningsmæssige synspunkter, men husk nu på at du selv er forbruger, også selvom du arbejder for et spilfirma.

Jeg forsvarer dem overhovedet ikke. Jeg forklarer dem. Der er en stor forskel.
Du kender også udemærket min holdning til de ting fra P.T.-tråden. Jeg vægter i allerhøjeste grad spil som kultur over spil som forretning.

At jeg så personligt synes tidlig 3D-grafik og low-res præ-renderet baggrundsgrafik ældes langt dårligere end 2D pixelart og jeg derfor hellere vil have remakes af netop de spil, er så en helt anden sag.
OdinOdinSkrevet 16/06-15 10:39, rettet 16/06-15 13:37 
Beano>
Muligvis mit videostream som snød, men så The Division ikke mærkbart dårligere ud på deres presentation i går?

Ah, tak! Jeg havde nemlig samme oplevelse, men der var flere andre der syntes det ligende en million, så jeg tænkte, at det nok bare var mig. Bevares - det er ingenlunde et grimt spil (det er der i virkeligheden meget få spil der er idag), men jeg husker det som flottere. Måske er det bare fordi barren er blevet sat højere siden sidste års fremvisning?
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 10:42 
Ja, som om texturekvalitet og detaljer i omgivelserne (affald osv) var lavere. Skal nok se et direct-feed først :)
jaesjaesSkrevet 16/06-15 13:20, rettet 16/06-15 13:21 
Med mindre det bliver relativt low budget - og det tvivler jeg meget på - er FF7 remake en meget dårlig idé i min bog.

Hvorfor ikke lave et *lignende* spil - det er da win-agtigt for både folk der har spillet FF7 og nye FF-fans. Evt. bruge noget af castet, lokaliteter og historieelementer fra FF7, så det bliver en slags Final Fantasy VII-2.

Ellers godt sjov fra Sony. Positivt at heltinden i dinorobotspillet (efter hvad jeg kunne se i et halvdårligt stream i dag), ikke er en babe men mere almindelig at se på - det tror jeg ikke jeg har set før i et actionspil. Det kunne filmbranchen også lære noget af, hvor både mænd og kvinder i castet efterhånden alle ligner fotomodeller og har tænder der blænder, selv i film der foregår for århundreder siden eller mere. Hvad blev der af karisma over flotte ansigtstræk?
SumezSumezSkrevet 16/06-15 13:27 
De har jo lavet masser af FF7-2'ere, ingen af dem har været kæmpesucceser tror jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/06-15 13:28 
jaes>
Positivt at heltinden i dinorobotspillet (efter hvad jeg kunne se i et halvdårligt stream i dag), ikke er en babe men mere almindelig at se på

Måske et spørgsmål om personlig definition, men jeg ville nok ikke have svært ved at definere hende som en babe:
http://assets.vg247.com/current//2015/06/horizon_zero_dawn_header_2.jpg
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 16/06-15 13:39, rettet 16/06-15 14:21 
Sumez>
De har jo lavet masser af FF7-2'ere, ingen af dem har været kæmpesucceser tror jeg.

Mener du X-2, XIII-2 osv.? Hvis ja, så har det vel ikke så meget med FF7 at gøre - de er blevet mindre succesfulde pga. selve kvaliteten er mit indtryk (har ikke spillet dem).

Sumez>
Måske et spørgsmål om personlig definition, men jeg ville nok ikke have svært ved at definere hende som en babe:
http://assets.vg247.com/current//2015/06/hor...ro_dawn_header_2.jpg

Må tilstå jeg glemte at researche. Men nu hvor jeg kigger billeder, kunne det tyde på, at spillets grafik fejler lidt, når hun åbner munden - når hun lukker munden er hun rigtig nok ret køn.

E3 2015
SumezSumezSkrevet 16/06-15 13:42, rettet 16/06-15 13:43 
Hentyder du til at kvinder er pænest når bare de lukker munden??

Jeg synes hun er ret pæn på begge billeder, men hun har lidt mere "personlighed" i sit udseende, hvilket også er attraktivt, men på en mere jordnær og behagelig måde. Lidt ligesom pigen i Enslaved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/06-15 13:44, rettet 16/06-15 13:44 
jaes>
Mener du X-2, XIII-2 osv.? Hvis ja, så har det vel ikke så meget med FF7 at gøre - de er blevet mindre succesfulde pga. selve kvaliteten er mit indtryk (har ikke spillet dem).

Nej, jeg mener Dirge of Cerberus og Crisis Core :) Begge er vist også udmærkede spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 16/06-15 14:09, rettet 16/06-15 14:11 
Sumez>
Hentyder du til at kvinder er pænest når bare de lukker munden??

Selvfølgelig ikke - er lidt skræmt over hvor dårligt du "kender" mig efter 10+ år på P:R ;) Det kan selvfølgelig bare være dårlig formuleret fra min side, men synes ellers ved genlæsning at det var ret 1:1 i budskabet :)

Men i tilfælde af, du ikke skulle være klar over det, så er jeg nærmest den modsatte type, når det kommer til respekt for det modsatte køn (og meget andet, herunder etniske minoriteter, seksuel orientering, religion m.m. Det er lige før jeg vil kalde mig en moderne hippie på de områder).

Sumez>
Jeg synes hun er ret pæn på begge billeder, men hun har lidt mere "personlighed" i sit udseende, hvilket også er attraktivt, men på en mere jordnær og behagelig måde. Lidt ligesom pigen i Enslaved.

Ja, køn på begge billeder. Men jeg synes der er relativt markant forskel - på det første er hun nærmest "model-perfekt" (ikke at det betyder perfekt i praksis, det handler bare om symmetri, kindben osv.).

EDIT: Vinklen er naturligvis forskellig på de to billeder, hvilket vi skal have i baghovedet :)
SumezSumezSkrevet 16/06-15 14:11, rettet 16/06-15 14:11 
jaes, det var bare en dårlig vittighed. :)
Hun har helt sikkert et model-udseende, men det gælder jo nærmest alle menneskelignende spilfigurer, uanset køn. Lidt ligesom alle de mennesker man ser i reklamer og blade, osv. der sjovt nok også ligner modeller :D I det mindste ser hun ikke ud som om hun er kreeret udelukkende til det mandelige publikum - selvom hun altså er rimelig lækker :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 16/06-15 14:18 
Fair nok :)

Fandt lige et billede med lukket mund og tættere på at være taget lige foran hende - det ligger lidt midtimellem det vi taler om. Så hun er åbenbart kun fotomodel fra skrå vinkler!

Hun er i hvert fald tilsyneladende mindre "babe på den klassiske måde" end fx Lara Croft, og det er positivt, synes jeg.

E3 2015
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 16:08 
E3 indtil videre:

E3 2015
SumezSumezSkrevet 16/06-15 16:11 
Fordi det er så vildt at taget er blæst af bygningen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 16:15, rettet 16/06-15 16:18 
Det er både det ultimative laser eventyr og der er så meget ild i det at man brænder helt ned over det! :D

....og vi er ikke engang nået til Nintendo endnu! Det er for vildt!
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 16:30, rettet 16/06-15 16:30 
Nogen rygter eller teorier om hvad de vil vise?

Super Mario Galaxy 3, F-Zero U, Metroid, ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 16:34 
Jeg er spændt på at se hvad det dér nye Star Fox er for noget. Tænk hvis det er sådan helt crazy Rogue Squadron-agtigt og ikke "bare" en rail shooter?
SonicSonicSkrevet 16/06-15 16:46 
Gief Rogue Squadron da!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 16:49 
VR drømmen lever endnu! Ny ENGELSK trailer for Summer Lesson! Sony's definitive E3 spil! :D


https://youtu.be/wIl2-5f8NTo
3of193of19Skrevet 16/06-15 16:58 
Beano>
Nogen rygter eller teorier om hvad de vil vise?

Super Mario Galaxy 3, F-Zero U, Metroid, ...

Captain Toad's Treasure Tracker 3D?

Hyrule Warriors 3DS blev jo leaked allerede.

Men et nyt Mario er vel ret sikkert, spørgsmålet er bare om det kommer til 3DS eller WiiU.

Der er også rygter der svirrer om et nyt Paper Mario.
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 17:17, rettet 16/06-15 17:29 
Sumez>
Hun har helt sikkert et model-udseende, men det gælder jo nærmest alle menneskelignende spilfigurer, uanset køn.

Det er så slemt, at man/jeg specifikt ligger mærke til det, når det ikke sker. I Life is Strange er der i starten af spillet en skolelærer, der står og samler underskrifter ind, hvor det slog mig øjeblikkeligt, hvor usædvanligt proportioneret (overvægtig) hun var ift. så mange andre spil. Selvfølgelig ikke uhørt, men ofte noget der ikke afspejler virkeligheden ligeligt.

Vi har langt endnu..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/06-15 17:18 
@3of19: Krydser fingre for Wii U ;)
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 17:22, rettet 16/06-15 17:23 
Beano>
GG har også brug for at sætte tænderne i andet end Killzone.

Jeg synes Sony fortjener stor ros for at tillade deres studier, at skifte så ofte fra en franchise til en anden, i særdeleshed når der er tale om en ny. De har jo gjort det i mange år, men det er endnu mere imponerende i dag, hvor man ved hvor risikofyldt spiludvikling kan være.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 17:34, rettet 16/06-15 17:35 
25 minutters gameplay fra XCOM 2: https://www.youtube.com/watch?v=AzAKyj-KK-E

Firewatch (PS4/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hGfd1MwL-T4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 16/06-15 18:03 
Nintendo er så fjollede <3
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 18:03, rettet 16/06-15 18:31 
De dukker kommer til at blive brugt i en million gifs :)

Star Fox!

EDIT: trailer https://www.youtube.com/watch?v=mwGhHM2F4vs
Gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=paRjy7QAjsk
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 16/06-15 18:10 
Havde ikke regnet med det store fra Nintendo i år, de har alligevel haft rimelig travlt de sidste par år - men Starfox er en rimelig lækker start alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 16/06-15 18:10 
AHR YES!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 18:17, rettet 16/06-15 18:36 
Zelda Triforce Heroes til 3DS. Multiplayer og udkommer i år.

EDIT: Trailer https://www.youtube.com/watch?v=YgQtzy95Djw
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 16/06-15 18:18, rettet 16/06-15 18:19 
Nyt Zelda Four Swords (3DS)!!
Eller rettere: Three Swords
[inspirational quote here]
SonicSonicSkrevet 16/06-15 18:19 
"Four Swords" til 3DS... OMGZ.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 18:26, rettet 16/06-15 18:31 
Metroid Prime Federation Force til 3DS. Udkommer 2016.

Var svært at mærke hypen på det lidt der blev fremvist, men det havde i det mindste Metroid brandingen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 16/06-15 18:27 
Metroid :)
SonicSonicSkrevet 16/06-15 18:29 
Betyder det ikke der kommer et rigtigt Metroid til maskinen så? De lavede da noget First Hunt til DS'en også mener jeg, før det "rigtige" spil kom.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig