X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2015


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/06-15 15:03, rettet 14/06-15 19:24 
Så er det snart E3 tid igen. Første press event (Oculus) starter i dag kl 19.00 dansk tid.

Fuld tidsplan herunder med danske tider markeret med rødt.

E3 2015

(klik for zoom)

EDIT: Stream links..... Se hele indlægget
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/06-15 17:37, rettet 14/06-15 17:39 
Det er vist lækket at Dishonored 2 vil blive annonceret. Doom burde være en selvfølge - har de ikke allerede lovet fremvisning på E3?
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-15 17:40, rettet 14/06-15 17:41 
Jo, deres superkorte "gameplay" trailer sagde det ville være på E3.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=P37HtAP4YCQ
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/06-15 17:46 
Jeg mente af vigtige ting ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-15 17:47 
Lol. Håber på at se så meget fra deres singleplayer franchises som muligt og så lidt online/F2P som muligt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 14/06-15 17:50, rettet 14/06-15 17:52 
Wehner>
Mit håb til Bethesdas event i nat er, at de ikke kan bruge al tiden udelukkende på Fallout.

Hvis du kigger på det wallpaper der er på deres stand-by skærm for streamen, kan du se en masse prikker. Hvis du rykker tættere på skærmen, vil du opdage, at det er små vaultboy- og doomguy-hoveder. Så som minimum vil de komme til at tale om Doom også.

Omvendt kan de naturligvis heller ikke stjæle opmærksomhed fra Fallout med ES: VI. Men måske kunne de annoncere en HD-remaster af Morrowind og/eller Oblivion...

Keep dreaming. ^_^
WehnerWehnerSkrevet 14/06-15 17:51 
Faktisk kommer jeg lige præcis til at ligge og drømme, når deres event kører. Men det er i hvert fald det, jeg håber på. De andre franchises, de har, siger mig ikke noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-15 18:10 
https://twitter.com/yu_suzuki_jp/status/610110764704141312

Han er vist i trolde humør... Det må han være.. Ikke?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/06-15 18:34 
Så peakede pre-E3 hypen officielt :D
BeanoBeanoSkrevet 14/06-15 18:38, rettet 14/06-15 18:38 
Jeg har opdateret det første indlæg med stream links fra neogaf, efter bede-x's kommando :)
JmogJmogSkrevet 15/06-15 00:37 
Seneste rygte: Sony vil annoncere på deres konference at Quantic Dream med Yu Zuzuki som Lead vil producere Shenmue 3 eksklusivt til PS4.

Rygtet er RET løst. Kommer fra et fransk site, som påstår deres kilder siger det er sandt. Neogaftråden er ret underholdende efterhånden som der kommer flere og flere "beviser" på:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1062734&page=24
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-15 01:28 
Shenmue 3 ville være fantastisk. Men svært at forestille sig uden alle Sega-referencerne. Men omvendt kan man selvfølgelig sige at Yakuza fint leverer det nødvendige fan-service :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 15/06-15 06:14, rettet 15/06-15 09:01 
HOLY HELL! Det bliver saftsusemig svært for noget andet på E3 at blæse Bethesdas show af pinden.
SonicSonicSkrevet 15/06-15 07:15 
Med Last Guardian rygter, er der håb.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 15/06-15 08:31, rettet 15/06-15 08:32 
Odin>
HOLY HELL! Det bliver saftsusemig svært for at noget andet på E3 at blæse Bethesdas show af pinden.

Var der noget særligt til deres show udover Fallout 4 og Doom?
Doom 4 ligner alle andre FPS'er, ved ikke hvad jeg havde ventet. I det mindste er det ikke Doom 3! Og Fallout 4 ligner fuldstændig Fallout 3. De bliver sikkert begge udmærket, men jeg er ikke ligefrem blæst væk, må jeg indrømme. :) Måske man skulle have set konferencen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 08:31, rettet 15/06-15 08:33 
Konsolkongen>
Shenmue 3 ville være fantastisk. Men svært at forestille sig uden alle Sega-referencerne. Men omvendt kan man selvfølgelig sige at Yakuza fint leverer det nødvendige fan-service :)

Det kan der vel stadig være? Shenmue er trods alt Sega IP og derfor involveret :)
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 08:34 
@Sumez: Dishonored 2 og port af Dishonored til PS4/XB1.
SonicSonicSkrevet 15/06-15 08:41 
Er også skuffet over hvad jeg så af Doom. Det havde jeg ikke lige regnet med.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 15/06-15 08:45 
Beano>
og port af Dishonored til PS4/XB1.

Ja okay! Årets pressekoncert :D
Nej, fair nok. Dishonored 2 bør helt klart have mere fokus - uden overhovedet at have set noget fra spillet endnu, ser jeg langt mere frem til det end de to andre, alene ud fra hvad jeg har spillet af 1'eren. Er glad for at spillet får en efterfølger, og ikke bare bliver glemt. Det spil gjorde IMO alt det Bioshock Infinite og Thief 4 burde have gjort.

Men min personlige spilsmag har måske også noget at gøre med min reaktion. Der skulle gerne mere end tre FPS'er til at få mig op ad stolen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 08:53, rettet 15/06-15 09:04 
Janemlija, men altså det som blev vist.

EDIT: Der kommer også en "funktionel" Pip-boy med Fallout 4 CE. Hvad mere vil du ha' ??? :D
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 09:00 
Sonic>
Er også skuffet over hvad jeg så af Doom. Det havde jeg ikke lige regnet med.

Viste de andet end traileren? For den syntes jeg heller ikke rigtigt gav et positivt indtryk af spillet.
SonicSonicSkrevet 15/06-15 09:03 
Beano, gameplay demo findes her; https://www.youtube.com/watch?v=AXhpg9Qx6l0
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 09:14, rettet 15/06-15 09:17 
Åh tak :D

Det var bedre og ser da ganske fedt ud for hvad det er (Doom). Jeg er ikke blæst væk af det men ser faktisk bedre end jeg havde forventet.
PapandPapandSkrevet 15/06-15 11:55 
Doom, meh... Battlecry, skrammel... Fallout 4, den skal bare sejles sikkert i havn... Dishonered 2, balance på en knivsæg. Undgå at blive Assassins Creed eller Bioshock, men udvikle samtidig Dishonered så tilpas meget at en 2'er føles som noget nyt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-15 11:58 
Jmog>
Seneste rygte: Sony vil annoncere på deres konference at Quantic Dream med Yu Zuzuki som Lead vil producere Shenmue 3 eksklusivt til PS4.

Rygtet er RET løst. Kommer fra et fransk site, som påstår deres kilder siger det er sandt. Neogaftråden er ret underholdende efterhånden som der kommer flere og flere "beviser" på:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1062734&page=24

Håber kun det er et rygte.
Hvis ikke, så er da der en undskyldning for at købe en PS4.
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 12:20, rettet 15/06-15 12:22 
Det er kun et rygte og det giver ingen mening, hvorfor en publisher skulle investere i Shenmue på nuværende tidspunkt, med mindre der er tale om en remaster eller et projekt med et mindre budget. Dog umuligt at afvise med de rygter der kører lige nu :)

Jeg glæder mig til Dishonored 2 og Fallout 4, men var ellers ikke så imponeret over beth konferencen. Battlecry, deres spil som service (Bethesda.net) og Fallout Shelter (F2P mobile) var allesammen skridt i den forkerte retning. Ender nok med at købe Doom, uden det helt blev forklaret hvorfor jeg skulle gøre det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 12:33 
Jeg tror også mere på at det er noget remaster-halløj, hvis der overhovedet er noget om snakken. Og Quantic Dream har vel nok at se til med det uannoncerede PS4 spil de er i gang med.
Soren47Soren47Skrevet 15/06-15 12:43 
Jeg er virkelig, virkelig hyped over Fallout 4. Hvis jeg ikke var en fattigrøv skulle jeg have den pipboy! :D
OdinOdinSkrevet 15/06-15 13:07 
Soren47>
Jeg er virkelig, virkelig hyped over Fallout 4. Hvis jeg ikke var en fattigrøv skulle jeg have den pipboy! :D

Jeg har allerede modtaget preorders på min venstre nyre og ditto lunge fra en sortbørshobbykirurg i Litauen.
Jeg skal fucking have den Pip-Boy-udgave. Basta.
jaesjaesSkrevet 15/06-15 13:17 
Doom gav godt nok mixed feels... Ligner en god gammeldags run and gun, men essensen ved Doom har IMO aldrig været ekstrem vold og få farver. Jeg tror volden lynhurtig bliver trættende. Hastigheden virkede også en smule langsom.

Jeg er måske lidt underlig i den retning, men ville faktisk hellere have et spil med simplere grafik. Måske noget dystert cell shading. Det er heller ikke gjort så tit.

FO4 og D2 virkede til gengæld lovende... Og det gjorde mobilspillet faktisk også :o
SumezSumezSkrevet 15/06-15 13:53, rettet 15/06-15 13:53 
Ja, mindre fokus på smarte voldsscener, mere fokus på gameplay, færre melee finishers, hurtigere spil og mere skyderi.

Og mindre brunt. Mere cheesy helvede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 15/06-15 14:03 
Kommer Fallout 4 så i denne uge eller hva'? Ellers bliver jeg nødt til at brænde noget ned. Et eller andet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 15/06-15 14:13, rettet 15/06-15 14:14 
10. November i år.
Så du må som minimum stikke ild på et par papirkurve. Eller en af brokkehovederne ovenfor. Du vælger selv hvem. Der er nok at tage af. ^_^
SumezSumezSkrevet 15/06-15 14:14 
Hvis du ikke kan vente til november, så kommer der jo også Mad Max spillet i september, det ser umiddelbart bedre ud. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 15/06-15 14:15, rettet 15/06-15 14:15 
Odin>
10. November i år.
Så du må som minimum stikke ild på et par papirkurve. Eller en af brokkehovederne ovenfor. Du vælger selv hvem. Der er nok at tage af. ^_^

Jeg kan stikke ild til deres P:R-konti ;)

Udgivelse i 2015 er acceptabelt. Det kommer nok bare til at klatte sammen med Persona 5 og Xenoblade X. Jeg ved ikke om jeg skal have den Pipboy, men jeg skal have en udgivelse hvor season ass er med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/06-15 14:28 
GamesTop har en Vault Boy bobblehead ved forudbestilling. Det ser godt ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 15/06-15 14:46 
DOOM 4 ser vanvittig fantastisk ud! Endelig noget ordenlig FPS til min smag. Ikke så meget pjat bare PLØØØK!!

Mere singleplayer gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=AXhpg9Qx6l0&feature=youtu.be
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/06-15 15:09 
Håber der kommer en patch der gør spillet 30-50% hurtigere, og fjerner de der finisher-animationer, der ødelægger spillets flow :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-15 15:11 
Jeg så lige Doritospaven på Periscope igår og han virker så meget mere naturlig når han ikke snakker ned i en teleprompter.

Geoff Keighley elsker spil, men han virker bare som en mand hvis sjæl har forladt ham når han skal agere hypeman for de store firmaer... Især når det er over for nogen der ikke holder sig the manuskriptet :D
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 15:20 
Sjælløs? Hvad mener du :)

E3 2015
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/06-15 15:23 
Jeg har også samme hvor-er-det-nærmeste-toilet? ansigtsudtryk når jeg smager på de varer :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-15 15:36 
Er der nogen der har nævnt at der er "Nindies" på Wii U eShoppen nu? Det er nogen demoer af spil som man kan få rabat på når de udkommer, hvis man har hentet demoen over E3. Der er bla. en demo af Freedom Planet som er det dér Sonic wannabe spil.

Det er mega pænt, men der er måske lige nogen physics de skal arbejde lidt med...

E3 2015
Soren47Soren47Skrevet 15/06-15 15:37 
Fuck gravity! Gotta Go Fast!
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 15:41 
Darkbeat>
Der er bla. en demo af Freedom Planet som er det dér Sonic wannabe spil.

Det spiller slet ikke ligesom Sonic, selv om det er det første man tænker, når man ser det, men grafisk rigtigt flot. Som et forsvundet Saturn spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/06-15 15:45 
Det er ellers bygget over en MMF-engine som netop er lavet med det mål at klone MegaDrivens Sonic-spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 15:46, rettet 15/06-15 16:12 
Derfor spiller det stadig ikke som Sonic og det er der i øvrigt masser lavet med MMF der ikke gør (Det meste faktisk).

Og er det grafikken du tænker på, så ligner den kun et 16-bit spil i starten. Jo længere man kommer ind, jo flere effekter bringer tankerne hen på Saturn (i hvertfald på PC udgaven, har ikke spillet Wii U udgaven). Enkeltvis kan man sagtens finde mange af dem på Megadrive, men sjældent i den overflod de præsenteres med her.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 15/06-15 15:58, rettet 15/06-15 16:04 
Sumez>
Håber der kommer en patch der gør spillet 30-50% hurtigere, og fjerner de der finisher-animationer, der ødelægger spillets flow :P

Jeg er klar på brutality og finsihers :D

Den måde man samler våben op er jeg ret vild med. Det ligner at man har gjort en del ud af detalje graden i den slags.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/06-15 15:59, rettet 15/06-15 15:59 
Jeg tænker ikke på MMF generelt, det er en engine nogen har lavet i MMF som decideret hedder Sonic engine eller sådan noget, og var udviklet til et Sonic fanspil der vist aldrig er blevet lavet færdigt.

Freedom Planet har selvfølgelig nogle unikke idéer der ikke er taget fra Sonic, men helt generelt er fysik-enginen lavet til at klone Sonic - at den så ikke gør det særlig korrekt kan kun skyldes at den ikke er lavet "godt nok" :P (og at MMF måske ikke lige er det optimale værktøj til det projekt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-15 16:02 
Man løber da rundt i et loop på et tidspunkt! 100% Sonic spil! :D
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 16:06, rettet 15/06-15 16:15 
Sumez: Hvis meningen er at klone fysik-enginen, så rammer de godt nok helt forbi, men bortset fra startområderne, er mange af platformene konstrueret på en måde, så der er behov for en anderledes fysik end Sonics i Megadrive spillene for at navigere dem. Alene det momentum Sonic har ville gøre det her umuligt. Nok også derfor nogen af de senere baner er tættere på Rocket Knight end Sonic, uden nogensinde at blive ligeså gode.

Forsøg at spille det som et Sonic spil og det falder helt til jorden. Måske på dets egne præmisser man kan få noget ud af det, men jeg synes det blev ved med at føles "off", modsat sådan noget som Shovel Knight der gik rent ind.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 16:17, rettet 15/06-15 16:19 
Rare HD Collection på vej til Xbox One?

What we’ve heard is that the collection could feature up to 30 games including beloved Rare classics like Battletoads (NES), Jet Force Gemini (N64), and Banjo Kazooie (N64), according to a person who requested anonymity because they were not authorized to speak publicly about the upcoming game. It’s unlikely we’ll see old Rare games whose licenses are owned by other companies—don’t expect Donkey Kong Country or Goldeneye here—but other names mentioned by various sources include Kameo (360), Perfect Dark (N64/360), and Blast Corps (N64), which will come as pleasant news to anyone looking for a way to replay those old games on modern systems.

http://kotaku.com/we-hear-theres-a-rare-collection-coming-to-xbox-one-1690794030

Krydsede fingre for at det er sandt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig