X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2015


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/06-15 15:03, rettet 14/06-15 19:24 
Så er det snart E3 tid igen. Første press event (Oculus) starter i dag kl 19.00 dansk tid.

Fuld tidsplan herunder med danske tider markeret med rødt.

E3 2015

(klik for zoom)

EDIT: Stream links..... Se hele indlægget
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Svar
SumezSumezSkrevet 18/06-15 18:41 
Odin>
Overlay-grafik overalt med animerede rektangler, linjer, farver, blinkende dimser, infographics og partikler sejlende rundt i én stor, forbandet pærevælling - hvoraf det meste overhovedet ikke giver mig nogen brugbar information som spiller, men blot er til stede for "at se fedt ud" og The Division ser ud til at tage det et skridt videre. Seriøst - prøv lige at se hvor meget pis der foregår på den skærm: https://youtu.be/acPMqBsOYL4?t=6m42s

Helt enig, det er fuldstændig håbløst. Det var også det der tændte mig mest af ved "For Honor". De værste eksempler er moderne MMORPGs - spil hvor gameplaymekanikkerne er så abstrakte at man nærmest ikke ser grafikken til fordel for fokus på stats, ikoner, navne, buffs, angrebsmarkører, etc. At klare en boss i den slags spil føles mere som at ordne et spreadsheet end at spille et spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-15 18:45 
Jeg havde slet ikke fanget at det dér Shin Megami Tensei x Fire Emblem projekt var et Wii U spil. Jeg troede det var til 3DS. Det ser super godt ud!

Nintendo Treehouse Live @ E3 2015 Day 2 Genei Ibun Roku #FE
SumezSumezSkrevet 18/06-15 18:49 
Det er vist mere Persona end det er Shin Megami Tensei. Må indrømme at jeg er lidt skuffet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 18/06-15 19:06 
@Odin

Jeg har det helt på samme måde med indlevelse der ødelægges af overlays. Jeg nød Assassin's Creed 2. Jeg købte treeren og glædede mig til skibskampene, men nåede ikke engang ud af prologen før det røg på hylden. De der konstante linier der går i alle retninger, fjender med digitale omrids osv ødelagde al fornøjelse.

Deres historiske (tidsmæssigt) verdener er fantastiske rent visuelt. Hold for helvede op med at minde mig om at det er scifi!
la0sla0sSkrevet 18/06-15 20:54 
Naiera>
Det er for at det skal kunne køre på pc.

Hvordan giver det mening?
Hvad sker der?
OdinOdinSkrevet 18/06-15 20:56, rettet 18/06-15 21:56 
Sumez>
De værste eksempler er moderne MMORPGs - spil hvor gameplaymekanikkerne er så abstrakte at man nærmest ikke ser grafikken til fordel for fokus på stats, ikoner, navne, buffs, angrebsmarkører, etc.

Åh, tak! Det er præcis sådan jeg har det de fleste MMO'er. Bevares - jeg holder lige så meget af stats og min-max'ing som så mange andre RPG-spillere, men jøsses hvor er der bare for meget UI i de spil.

Det sagt, så forstår jeg jo også udemærket godt hvorfor det er sådan: UI'et i moderne MMO'er jo designet på samme præmisser som produktivitetssoftware, og er i høj grad dirigeret af den samme kunde: Superbrugeren. Ingen spiller World Of Warcraft casually. Ingen tager et slaw World Of Warcraft i en time eller et par gange om måneden. Stort set alle er superbrugere. De spiller det hver eneste dag i timevis, og når man spenderer så meget tid med et spil, begynder man hurtigt at irriteres over alle de ting som kræver for meget navigation, for megen tid og for mange klik. Og når man som designer lader sig diktere af superbrugere, skal man være mere end almindelig standhaftig for at det hele ikke ender i feature creep og user-customization i N'te grad - præcis ligesom Word, Excel, etc. Tilføj en levetid på ti år og så er det ikke svært at se hvorfor det ser ud som det gør.

At klare en boss i den slags spil føles mere som at ordne et spreadsheet end at spille et spil.

Dagens citat. Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre.
OdinOdinSkrevet 18/06-15 20:58 
Jmog>
Deres historiske (tidsmæssigt) verdener er fantastiske rent visuelt. Hold for helvede op med at minde mig om at det er scifi!

Precisely.
NaieraNaieraSkrevet 18/06-15 21:22 
la0s>
Naiera>
Det er for at det skal kunne køre på pc.

Hvordan giver det mening?

Det' gas.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 18/06-15 21:39 
Tjek! Var bare i tvivl om de havde brugt det som årsag.
Hvad sker der?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-15 23:55 
Shuhei Yoshida har fået taget et billedet af sig selv med Hololens på. Han er ren Robocop :D

E3 2015

https://twitter.com/yosp/status/611648883060375552
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/06-15 01:30 
E3 2015
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/06-15 10:50 
Darkbeat,konsolting , teddyboyblue og chronosousa snakker om E3
https://www.youtube.com/watch?v=7eQWartbJUo
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-15 15:14, rettet 09/07-15 15:17 
Bede-x>
Nyt Hitman som rygtet.

EDIT: "Leading with a digital release"?

Det er blevet klarificeret hvad der lå i det:

How exactly are you releasing HITMAN?

We’re doing things a bit differently, as you may have read in our 'Announcing HITMAN' blog post. HITMAN will launch on PS4, Xbox One and PC on December 8th this year as a digital download. That’s when the experience will begin. And it’s really important to us that this is understood as a ‘beginning’.

What we release on December 8th is not the full game. It’s a sizeable chunk of it. Throughout 2016 we’ll release more locations and missions until the story arc is done and finished. All of that content is included in the $60 price.

We know that the specifics of exactly what is included on December 8th are very important to some of you. We’re finalizing those plans and look forward to sharing them with you. Stay tuned for more details on this.

Is HITMAN an ‘early access’ game?

No. Early access can often mean something unfinished or unpolished. That’s simply not the approach we’re taking. All of the content we release live to our players will be complete and polished, whether that’s the locations and missions we release on December 8th, the live events or the locations and missions that we will release in 2016. It will always be a polished Hitman experience.

Is HITMAN episodic now?

We think the word ‘episodic’ sets up the expectation that we will sell individual content drops for individual prices but that’s not something we're planning to do. That said, there are some episodic elements to the story in the sense that it’s delivered in chunks over time, so experiencing the story will probably feel episodic. But there is also a ton of other content including live events, which have nothing to do with the story. We’ll also be improving and changing the game constantly whilst you’re playing it. Our ambition is to have a stream of content available from December 8th until the story arc is finished.

The thing is, there isn’t really a term to describe what we’re doing. That’s why we’re calling it a ‘live’ experience because it feels like that’s what it is – something that lives, grows and evolves. This question was asked a lot at E3 and if anyone out there comes up with a brilliant term, please get in touch. Seriously.

What does it all cost? How much do I have to pay to experience everything?

The entire game will cost you $60 or the regional equivalent.

That $60 includes everything we create in this story arc; from what we release on December 8th through to the end of the story arc in 2016 and all the live events too. There’s no micro-transactions or hidden costs in there. No extra paid DLC on top either. It’s one package, all-in for $60. We want that to be simple and clear and it was important for us to be up-front about that.

https://hitman.com/en-us/news/hitman-q-a#

I stedet for at udsende spil + season pass, hvorfor så ikke bare lave hele spillet til et season pass? :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 09/07-15 20:04, rettet 09/07-15 20:07 
Det giver ingen mening at tage fuld pris for det. Det kan godt være at man får hvad der svarer til et fuldt spil i løbet af de følgende måneder, men hvorfor skal jeg betale forud for noget jeg ikke kan spille endnu? Hvad hvis de bliver forsinkede? Hvad hvis jeg er gået videre til et andet spil fordi jeg løb tør for indhold? Gider jeg så gå tilbage?

Det er en virkelig dårlig løsning for forbrugere det her. Hvad er årsagen til at udgive det på den her måde? Jeg kan ikke finde på andet end at de ikke kan nå at få alt indholdet klar til den dato hvor "spillet" udgives. Jeg bryder mig virkelig ikke om det. En langt bedre løsning ville have været at tage 20$ for den første udgivelse og så sælge det efterfølgende materiale som DLC pakker.

Eller, endnu bedre, vent til i er fucking færdige med HELE spillet.

"We think the word ‘episodic’ sets up the expectation that we will sell individual content drops for individual prices but that’s not something we're planning to do."

Nej, i har tænkt jer at lade folk betale forud for et episodisk spil. Spillet ER et season pass.
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig