X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arkade Fonts?


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 10/06-15 22:24 
Er der nogen som kan genkende arkade fonten i logo'et Kaneko? Jeg har brug for at finde ud af hvilken font det er?

Link:
http://www.emphatic.se/logos/kaneko.png
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/06-15 22:26 
Mon ikke det er displaytypografi lavet specifikt til formålet? Sådan plejer det at være med firmalogoer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/06-15 09:12 
Jeg tænker at det må være noget med at tage udgangspunkt i de versaler der allerede indgår i logoet, og så forsøge selv at tegne de andre bogstaver så de passer ind. Tvivler også stærkt på at du kan finde det som font, med mindre en anden allerede har lave samme øvelse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 11/06-15 09:58 
Det er faktisk lykkedes mig at finde ret mange fonte fra arkade logo'er, men det kan godt være den her bliver svær. Men hvis nogen kender en font som ligner ville det også være fedt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-15 16:06 
dafont.com har tit gengivelser af poplære logo-skrifte. Kaneko er dog næppe populært nok til at være iblandt dem, men mindes at jeg har set en del logoer med lignende bogstaver, så måske kan kan være heldig at finde noget nogenlunde brugbart?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 11/06-15 17:49 
Arkade Fonts?

Stop
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/06-15 18:15 
Den er godt nok voldsomt tæt på :) Nice
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig