X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls 3 annonceres på E3 (rygte)


Svar
JmogJmogSkrevet 06/06-15 00:30 
Intet officielt fra From Software, men de her leakede screenshots er RET overbevisende. Hvis deres kilde kan stoles på, så står Miyazaki igen for at være director.

Neo Gaf tråd
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-15 00:38 
Kewl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 00:42 
Der har kørt rygter de seneste dage fra flere steder:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1055867

Synes det begynder at gå for hurtigt nu med serien, hvis det viser sig at være sandt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-15 00:48 
Forhåbentlig kommer det ikke før næste år. Så de kan nå at finpudse det (og forhåbentlig få skidtet til at køre ordentligt, modsat DS2 på PS360...) :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/06-15 00:55 
Det kommer helt sikkert ikke før næste år. Enten marts eller november. Jeg forudsiger det bliver november i annonceringen og tre måneder før skyder de det til februar 2017, fordi de har brug for mere tid til finpudsning.

To år efter Bloodborne. Virker rimeligt.
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 00:57 
Jeg regnede skam med det først ville være næste år og mener stadig det er for hurtigt. Tæller man Demon's Souls og Bloodborne med, er det femte spil i en serie fra 2009 og der har været en remaster ved siden af det. Men det er nok smag og behag, har dog altid været fortaler for højest en forsættelse hvert tredie år og gerne betydeligt længere end det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-15 01:00 
Mener du seriøst at Assassins Creed godt kunne trænge til en puster i ny og næ? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-15 01:03 
Lol. En generation eller tos pause til Ubisoft Game og så vil det nok stadig være for tidligt med en efterfølger :D
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-15 01:04 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 06/06-15 01:35 
Fallout 4 OG Dark Souls 3 på trapperne? Fantastisk!

For min skyld kan de udgive et nyt Dark Souls hver uge, hvis bare de holder niveauet. Jeg køber hele pisset, med figur, blæk, fjerpen og hvad de ellers vil stoppe i en collectors version.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 06/06-15 11:02 
Jeg synes det er fedt nok at Souls serien har vist at man sagtens an udgive gode spil med så høj frekvens uden nødvendigvis at gå på kompromis med kvaliteten (DS2 var dog lige et klart tilbagefald hvad det angår...)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 06/06-15 11:35, rettet 06/06-15 11:35 
Det lyder jo glimrende. Synes alle Souls spil er gode på hver deres måde. Yep, DS2 var klart et tilbageskridt ift. lvl design, men den tekniske præsentation var glimrende IMO (SotFS). Ligeledes var der andre tilføjelser, som gjorde RPG elementer en del bedre, ift. forskellige build og muligheder.

Selvom jeg mener at DS2 ikke er på højde med DS som helhed, er det stadig forbandet godt, og iblandt de bedste spil i genren, ingen tvivl!

Enig med Papand. Smid gerne et spil ud hvert uge, hvis kvaliteten forbliver på det høje niveau.
Spiller nu: Animal Soccer World
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig