X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cristiano Ronaldo og Hugo sammen på mobil


Svar
Per SPer SSkrevet 04/06-15 12:15, rettet 04/06-15 12:18 
Pressetekst:

Superstjernen Cristiano Ronaldo slår sig sammen med Hugo i Ronaldo&Hugo: Superstar Skaters - et helt nyt og actionfyldt eventyr til mobiltelefoner og tablets.

Verdens største sportsstjerne, Cristiano Ronaldo, skal sammen med spilkarakteren Hugo, flygte fra den evig jagtende Paparazzi Pete i mobilspillet Ronaldo&Hugo: Superstar Skaters. Det sker i fuld fart gennem Las Vegas' funklende gader.

Henrik Kølle, grundlægger og CEO for Hugo Games, udtaler: "Vi er hos Hugo Games både stolte og glade over at kunne annoncere et samarbejde med verdens største sportsstjerne, Cristiano Ronaldo. Cristiano er et globalt ikon, med en personlighed og styrke, der er elsket verden over. Vi har allerede nydt godt af superstjernens fantastiske personlighed i vores samarbejde. Det har kort sagt været en udsøgt fornøjelse at arbejde sammen med Cristiano og hans team om Ronaldo&Hugo: Superstar Skaters."

"Vi er ikke i tvivl om at Cristiano Ronaldos personlige kvaliteter sammenholdt med hans gode kontakt til fans i og udenfor banen samt hans næsten 200 millioner følgere på de sociale medier er et perfekt match med vores egen verdenskendte spilfigur, Hugo. Sammen forventer vi, at de kommer til at sætte et markant aftryk i mobilspillenes verden i de kommende år. "

Udvikleren fortæller, at de ønsker at levere en sjov og konkurrencepræget oplevelse med et spil i endless runner-genren. Her får alverdens spillere og fans af de to personligheder en chance for at træde i skoene på nogle af verdens mest kendte superstjerner.

Actioneventyret er tilgængeligt fra i dag. Du kan hente Ronaldo&Hugo: Superstar Skaters gratis på Google Play eller App Store.

Ronaldo & Hugo: Superstar Skater - Gameplay Trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
XiwanaXiwanaSkrevet 04/06-15 12:24 
Er der noget, Ronaldo (og Hugo) er kendt for, så må det da være skateboarding. Det er åbenbart lige det, jeg altid har ventet på.
[inspirational quote here]
Soren47Soren47Skrevet 04/06-15 12:40 
Kunne de ikke opkøbe Jungledyret Hugo og bruge ham i stedet? :D
Han har jo sit superduper, skæppeskønne skateboard!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/06-15 13:43 
Det er da godt nok noget af det sorteste pis, jeg nogensinde har set :D

Man skulle tro, det var en joke, men det er det åbenbart ikke.
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 04/06-15 13:47 
Det er freemium. Det behøver ikke give mening.

The end is nigh!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 04/06-15 13:58, rettet 04/06-15 19:07 
Jeg sad jo hos NDS (det gamle ITE) og skal da blankt indrømme, at jeg følte et vist misligehold af det franchise. Og let's face it: Med al respekt til Krogh Mortensen, så har Hugo ærligt talt heller aldrig haft personlighed nok til at bære mere end de to oprindelige Amiga-spil - og da slet ikke de 30+ udgivelser han er blevet trukket gennem. Han burde have været lagt i graven cirka samtidig med at Eleva2ren lukkede, men så opdagede TV-stationer verden over fænomenet og så gik der Klondike i den.

Jeg var sandt at sige også ret lettet da vi tog beslutningen om at sælge ham til Krea. Jeg havde indtrykket af at de havde langt mere mod på at gøre noget med ham end vi gjorde. Og så passede han jo rigtig fint ind i deres Pixeline og Magnus Og Myggen-edutainment portefølje. Derfor fattede jeg først ikke en brik af ovenstående pressemeddelelse til det gik op for mig, at Hugo åbenbart allerede er blevet solgt videre igen.

Vi må have Budbrain-drengene på banen igen, så vi kan få gjort en ende på galskaben én gang for alle.
https://youtu.be/0y0ElNOjsTs?t=10m16s
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/06-15 14:30 
Xiwana>
Er der noget, Ronaldo (og Hugo) er kendt for, så må det da være skateboarding. Det er åbenbart lige det, jeg altid har ventet på.

Ting vi ikke vidste, at vi altid havde savnet.

Glæder mig allerede til at daske løs på touchskærmen med den ene hånd. Imens jeg i ren morskab og fjollet latter, klasker løs på det ene lår med den anden hånd.


Kølle/10 would skate again.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OdinOdinSkrevet 04/06-15 15:08 
Kølle/10 would skate again.

AAAaarhHahhahahAHahahah!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/06-15 19:02 
KillerBean2>
Det er da godt nok noget af det sorteste pis, jeg nogensinde har set :D

Man skulle tro, det var en joke, men det er det åbenbart ikke.

Haha helt enig!! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/06-15 19:20 
Hvor er det trist at se hvad computerspil er blevet til i dag :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 05/06-15 23:06 
Ja, Hugo er faldet dybt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WikzoWikzoSkrevet 08/06-15 20:46 
Sindssygt at se en dansk virksomhed klone en anden dansk virksomheds spil: Subway Surfers ...
SonicSonicSkrevet 09/06-15 08:19 
Jeg kaster lidt op.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 09/06-15 14:37 
Jeg fik også lidt opkast i munden, som jeg diskret sank igen.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/06-15 15:16 
Fik lige smidt den her banner i hovedet, da jeg surfede på et andet forum:

Cristiano Ronaldo og Hugo sammen på mobil

Stakkels Hugo er vist bare blevet en cash cow, der skal malkes til han ikke har en dråbe væske tilbage i kroppen.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/06-15 15:35 
Hvis Hugos ansigtsudtryk ikke skriger "kill me.", så ved jeg ikke hvad der gør.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig