X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pre-moddede Nintendo-maskiner


Svar
lyrakkenlyrakkenSkrevet 29/05-15 18:50 
Hej gutter.
Er der nogen der ved hvor man kan købe pre-moddede NES og SNES eventuelt også N64 maskiner til en pris der er til at betale.
Jeg vil nemlig gerne have 60hz RGB over hele linjen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/05-15 19:03 
Aner ikke, hvor man kan købe "færdige pakker", men jeg selv og flere andre her på forummet kan sikkert godt lokkes til at lave mods på en maskine eller to, alt efter hvem der har tid og overskud :)

Når der bliver holdt træfs, er der som regel også personer til stede, som kan svinge en loddekolbe.
AV Intelligent Terminal
OdinOdinSkrevet 29/05-15 19:37 
Jeg har købt et par stykker på http://www.wolfsoft.de/shop/ (kig under "Umbauten).
Deres priser er rimeligt fornuftige, men de konsoller du modtager _kan_ godt være i mindre pæn kosmetisk stand (den SNES jeg modtog var f.eks. ret gul). Hvis du allerede har pænere maskiner, handler det til gengæld bare om at bruge en tyve minutter med en skruetrækker og flytte hardwaren over i det pænere kabinet. Den operation er jo dejligt smertefri med switchless mods.
lyrakkenlyrakkenSkrevet 29/05-15 20:21 
Jeg har set lidt på lab23.se og oldskoolkonsoles.com
Hvad siger i til dem, jeg kan godt lide at man kan få en SNES mini med RGB og 60hz switch og NES med RGB og 60hz hos oldskool.

Mht. Gule konsoller, kan man så ikke bare bruge rertobright?

kan i se forskel på 1-chip, mini eller normal SNES?
OdinOdinSkrevet 29/05-15 21:00, rettet 29/05-15 21:00 
Mht. Gule konsoller, kan man så ikke bare bruge rertobright?

Jo, det kan man - hvis man har tålmodigheden til at sætte sig ind i alle de ingredienser der skal til og har tiden til at gennemgå den langsommelige proces.

Det lød totalt afvisende og mavesurt, men faktum er, at det har jeg faktisk rigtig længe selv ønsket at prøve kræfter med. Jeg har simpelthen bare måttet opgive. Alle de ting der nævnes i Retr0bright-ingredienslisten er amerikanske name-brands og forretningskæder. Jeg har været adskillige steder (materialister, byggemarkeder, farvehandlere) og forhørt mig, men blot blevet mødt med blanke blikke fra ekspedienterne. Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig en liste over danske varianter af produkterne samt steder hvor de kan fås.
lyrakkenlyrakkenSkrevet 29/05-15 21:14 
Det er måske noget jeg kan kikke på, er kemi lærer irl, så når jeg får tid kan jeg se på lidt alternativer.
OdinOdinSkrevet 29/05-15 21:18 
What a stroke of luck! Det må du hjertens gerne. Og opret endelig en dedikeret tråd til det hvis der ikke allerede findes en. ^_^
lyrakkenlyrakkenSkrevet 29/05-15 21:20 
Har samtidig en gammel defekt c128 printer der kan fungere som prøveklud, så det kan blive et sommer projekt
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/05-15 21:30 
Vanish kan man jo købe alle steder, og både glycerin og brintoverilte kan man få i Matas. Xanthangummi burde man kunne få i en helsekostforretning. Det bliver brugt som tilsætning i glutenfri bagning. Men man kan også bruge majsstivelse(maizena), hvis Xanthan ikke kan skaffes.

Brintoverilte er desværre bare åndssvagt dyrt her i landet. Sandsynligvis fordi det kan bruges til at lave acetoneperoxid. Det er så tåbeligt. Hvis en idiot vil lave sprængstof, er det sgu ikke den slags tiltag, der forhindrer ham i at gøre det. Det gør bare livet mere besværligt for os andre :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 29/05-15 22:59 
lyrakken>
Hej gutter.
Er der nogen der ved hvor man kan købe pre-moddede NES og SNES eventuelt også N64 maskiner til en pris der er til at betale.
Jeg vil nemlig gerne have 60hz RGB over hele linjen.

Ham her:
http://www.ebay.com/usr/doujindance

Han har ikke noget lige nu, men han er hver at holde øje med. Jeg købte min N64 RGB modded fra ham og det er kvalitets arbejde han udføre. Virkelig godt!
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 30/05-15 00:08 
Japan? Ender det ikke med at blive halvpebret i forsendelse, moms og dummebøder?
nerosnerosSkrevet 30/05-15 08:19, rettet 31/05-15 17:35 
Næh..Jeg fik ikke mit i tolden.

Forsendelse fra Japan er ikke dyrt!

Der er selvfølgelig en risiko med tolden men det er for mig at se underordnet. Den slags er jeg ligeglad med hvis jeg får det bedste af det bedste.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig