X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HDMI switch


Svar
XsaneXsaneSkrevet 28/05-15 18:08 
Er der nogle der kan anbefale en HDMI switch med 4 porte.
amnesiaamnesiaSkrevet 28/05-15 19:45 
Jeg har en fjernbetjent 4x2 HDMI matrix liggende jeg har købt, men aldrig fået brugt - den skal blive din i bytte for et eller andet interessant spilrelateret. Du skal i hvert fald have budet :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
NaieraNaieraSkrevet 28/05-15 20:26 
Det er meget nemmere bare at købe en Lumagen Radiance.

HDMI switch

De koster kun lidt over 30 stærke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 28/05-15 20:58 
Den her har tjent mig trofast i et par år nu:
http://www.av-connection.dk/?PGr=6904

Eneste minus er den ret kraftige blå lysdiode når den er tændt, men der har jeg bare altid en spilæske liggende foran.

Plusser:
-Fjernbetjening. Som i øvrigt kun skal bruges når du har flere kilder tændt samtidigt, da den automatisk skifter til hvad end der er tændt.
-Fylder ikke ret meget
-Ingen problemer med at køre 1080p/3D igennem den

Ville helt klart købe en til magen til, hvis jeg havde behov for flere enheder sluttet til.
QQSkrevet 29/05-15 00:37 
Er der nogen, der har erfaring med de helt billige, der oftest er passive (dvs. uden strømforsyning)?

Jeg har ikke noget imod at skulle skifte manuelt på selve boksen og kabellængden vil for mit vedkommende være under 1 meter på begge sider af omskifteren. Burde det ikke fungere udmærket?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-15 00:46 
Jeg ville ikke bruge en passiv switch til HDMI kabler. Der er større chancer for problemer hvis signalerne ikke bliver forstærket :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 29/05-15 02:02 
Jeg ville nærmest blive overrasket hvis du ikke fik problemer med en passiv switch.
amnesiaamnesiaSkrevet 29/05-15 08:43 
Jeg fandt lige et billede af førnævnte - smid en besked - hvis det var noget der kunne have interesse :-)

https://drive.google.com/open?id=0Byp1Onynk50kM1BkeER0U2oxMUk&authuser=0
Græsset ER grønnere på den anden side!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig