X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fatboy - go eller nogo


Svar
JmogJmogSkrevet 25/05-15 14:06 
Overvejer at købe en fatboy, så jeg har et let flytbart og behageligt møbel til de gamingsessioner, hvor jeg gerne vil sidde tættere på tv'et. Også praktisk med noget ekstra at sidde på/i, når der er gæster. Nogen der har erfaringer med sådan en?

Mine bekymringer:
-Får man en behagelig stilling i forhold til at kigge på et tv?
-Holder den faconen med tiden?
-For varm at bruge om sommeren, eller...?

Er det de 1200kr værd?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/05-15 14:28 
Har haft en klon-Fatboy i nogle år, men jeg endte med at forære den væk.

Du skal i hvert fald kun købe den, hvis du har masser og masser af gulvplads, ellers ender den med at ligge i vejen og være træls det meste af tiden. Lidt som en tyk død mand, man aldrig har fundet tid til at få begravet.
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 25/05-15 14:37 
Som KB2 skriver, så er gulvplads et must, for den er gigantisk. Efter vi har fået ny lejlighed med mindre stue, så har jeg måtte sælge mine pga. pladsmangel.

Jeg har haft både kloner og den originale. Forskellen er der bestemt, men jeg synes ikke en Fatboy er den stive pris værd. Man sidder ganske udmærket, men en god stol er nu altid bedre. I forhold til varme og sådan havde jeg ingen problemer.

Skulle jeg tættere på mit TV i dag, så havde jeg ofret lidt ekstra og købt en god flytbar stol i stedet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 25/05-15 15:07, rettet 26/05-15 09:02 
Den er overraskende behagelig at sidde i, i forhold til rygstøtte m.v., men selv ved almindelig stuetemperator synes jeg hurtigt den bliver alt for varm at opholde sig i i længere tid, da det er syntetisk materiale, der komplet omfavner din røv og ryg. Allerede efter en times spil føler jeg mig pænt fugtig. Og så optager den bare enormt meget plads.

Et helt andet problem som jeg aldrig ser blive nævnt: Statisk elektricitet.
Min kammerat fik dagligt adskillige rap over nallerne hver gang han rørte ved større metalobjekter efter at have siddet i sin Fatboy og det var et under, at han ikke nåede at få grillet mere hardware end han gjorde, før han skilte sig af med den igen. YMMV, da luftfugtigheden i rummet, det tøj du går i og gulvmaterialet har en del at sige.
WikzoWikzoSkrevet 25/05-15 15:13 
Man sidder rigtig godt i den, men hvis du har hund, skal du passe lidt på, da sækkestolen hurtigt bliver slidt og ødelagt. Vores kom i hvert fald til at rive stoffet i stykker.
JmogJmogSkrevet 26/05-15 01:54, rettet 26/05-15 01:55 
Plads er ikke et stort (haha) problem. Har en to kvadratmeter ude i siden af lokslet som reelt aldrig bruges til noget.

Hverken hund eller børn her, men det lyder godt nok lidt bekymrende med varmen. Alt for mange kilo på kroppen, så der skal ikke meget temperaturstigning til før jeg bladrer i "Strandferie på Antarktis"-kataloget. Den statiske elektricitet havde jeg ikke overvejet. Skræmmende tanke at jeg kan komme til at svitse noget af mit legetøj.

Tror jeg venter til jeg flytter. Så kan et par stykker af dem komme til at udgøre den billige forreste række i hjemmebioen. Tak for tilbagemeldingerne, alle sammen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig