X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splatoon


Svar
QQSkrevet 24/05-15 00:35 
Andre der deltager i den "Global Testfire" der kører lige nu?

Det er kun lykkedes mig at komme igennem til en enkelt kamp, men fik en fin first impression.
Let tilgængeligt og ret skægt. Men synes indtil videre ikke det adskiller sig markant fra andre instant-respawn team shooters...

Lader dog til at matchmakingen er nede lige pt.

"Searc... Se hele indlægget
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
115 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
3of193of19Skrevet 02/06-15 22:12 
Ja. Tror heller ikke jeg gider det før jeg når lv 20.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-15 00:35 
Helt mærkeligt, så prøvede jeg og Konsolkongen at joine et Ranked spil samtidig over skype og vi endte i den samme match... Det virkede dog kun første gang. Fik noget connection error og blev smidt ud af kampen efter et par stykker.

Og Miiverse update spottet på mit plaza :D

Splatoon
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-15 22:40, rettet 03/06-15 22:40 
3of19:

Ifølge nogle brugere på Gamefaqs så kan man godt stacke skills:
http://www.gamefaqs.com/boards/805617-splatoon/71894290

Så har jeg nok misforstået Judd :)

Skatepark i Splat Zones er faktisk rigtig sjov, fordi der er to zoner. Her er det ikke kun latterlig camping der er key. Vi havde to disconnects på mit hold, men formåede alligevel at forsvare godt nok til at tiden kørte ud. Vi tabte naturligvis, men kun 70-30 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 02:14 
Miiverse community er så godt uden stamps! :D

Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 16:04 
Tegningerne på Splatoon Miiverse er vilde, men tegningerne på det Japanske Splatoon Miiverse er endnu vildere!

https://miiverse.nintendo.net/titles/14866558073673172576/14866558073673172583/hot
SumezSumezSkrevet 04/06-15 18:07 
"It's over 9000!!!!" findes åbenbart også i Japan!

Splatoon
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 19:39 
Ja, de er vidst lidt til det dér Dragon Ball dernede af :D
3of193of19Skrevet 06/06-15 02:45 
Bliver det dyrere med levels at købe gear fra Spike?!
Jeg manglede lidt penge til at købe et par briller jeg havde bestilt hos Spike. Mens jeg grindese penge nåede jeg også Level 16.
Inden jeg var Level 16 kostede de 15 kilo, efter 30!!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-15 09:10, rettet 06/06-15 09:10 
Det må det gøre, så... Vildt nok :O
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-15 11:19 
Ja alt koster 30k for mig nu :/

Der åbner sig i øvrtigt flere muligheder for customization når du rammer level 20 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-15 13:00 
Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
Splatoon
JmogJmogSkrevet 07/06-15 13:09 
Fremragende Jurassic Park reference!

Er dit billede nummer to i øvrigt en reference? Jeg kan ikke lige genkende det.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/06-15 16:15 
Nej, det er bare Callie og Marie fra spillet... Men det er vildt godt tegnet.
quadquadSkrevet 08/06-15 19:46 
Jeg er hooked. Mangler Miiverse-friends! Nintendo Network ID: SBW-quad
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/06-15 21:11, rettet 08/06-15 21:14 
Jesus christ!

Splatoon
Splatoon
Splatoon

Jeg kan ikke finde dig på det ID, quad?
WikzoWikzoSkrevet 08/06-15 22:47 
Er ret misundelig over alle de flotte/skøre tegninger, folk laver til Miiverse/Splatoon.

Derfor skrev jeg dette :P

Splatoon
3of193of19Skrevet 09/06-15 13:34, rettet 09/06-15 13:45 
Så blev jeg Level 20 her til morgen, og B- rank.
Må sige ranked mode er meget sjov alligevel, da der er god nicher til de forskellige våben.
Chargers på Seaspray Rig er ret vilde da der er ret højt liggende områder modstanderne ikke kan nå fysisk (kun skyde med andre Chargers).
Penslen er super mobil og smarte spillere kan bruge den til hurtigt få holdet til strategisk vigtige positioner.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-15 18:03, rettet 09/06-15 18:03 
Jeg kom også i Rank B+ sidst jeg spillede.

Det hjælper rigtig meget at man totalt undgår at befinde sig i zonen. Dør man derinde splatter man ud i fjendens farve, og så har man næsten med sikkerhed tabt den.
En anden meget vigtig ting er at rende banen rundt og male for at opbygge sin special, ligeså snart der ikke er fjender ved zonen. Så har man, i mit tilfælde, inkzooka klar, så man kan tage de usle campers ud med et enkelt skud.

Jeg vandt 8/10 kampe sidst jeg spillede det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-15 22:40 
Jeg landede også lige på level 20 i formiddags inden work, netop ved at terpe ranked og vinde en hel del gange i træk! Så skal jeg lige have levellet mine ting lidt op og så er jeg klar til Splatfest om et par uger! :)

Mere miiverse ballade!

Splatoon
Splatoon
Splatoon
WikzoWikzoSkrevet 10/06-15 23:48 
Ny bane i morgen. Kelp Dome:

Splatoon
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-15 23:58 
Kewl. Den tænkte jeg nok ville komme, da den er med som "bot-bane" i singleplayer :)

Så kommer der i hvert fald mindst en til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-15 00:50 
Nintendo har lagt en trailer op for den første Splat Festival der i Japan løber af staben i denne weekend.

https://youtu.be/_PsBfxHrQHY
JmogJmogSkrevet 11/06-15 02:05 
I gør det altså ikke nemt at holde min "ikke købe flere spil før du er færdig med dem du sidst købte!".

Kom så, led mig i fristelse. Hvor kan jeg få det billigst?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06-15 09:00 
Fona har det til 300Kr.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 11/06-15 12:11 
Før du postede skulle jeg til at skrive at det nok var coolshop (299 + fragt).

Fona, så kan jeg spille det allerede i aften. Takker!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06-15 12:14 
Så lidt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 11/06-15 12:26 
Hvad får man ekstra ved at investere i Splatoon Amiibo figurerne...?
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 11/06-15 14:25 
Hver Amiibo åbner op for 15 variationer af single player baner. De giver et 2 stjerne Armor sæt, et mini game, samt en kosmetisk variation af våben.
Inkling er en blanding af Time Attacks og begrænset blæk.
Boy Challenges spilles alle med Splat Roller.
Girl spilles med Charger.

Inkling sælges i Europa vist kun i Special Edition med spillet.
WikzoWikzoSkrevet 11/06-15 16:33 
Jmog>
I gør det altså ikke nemt at holde min "ikke købe flere spil før du er færdig med dem du sidst købte!".

Splatoon er for mig blevet mit main-spil, som jeg regner med at spille i mange timer fremover (er vist allerede oppe på 50-60 timer, hvoraf kun 2-3 af disse er singleplayer). At der kommer nyt content jævnligt er kun en bonus, som gør, at folk konstant vender tilbage :)
SumezSumezSkrevet 11/06-15 16:40 
Spiller I bare online mod fremmede, eller hvordan? Eller har I bare venner på besøg hele tiden? Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg ville få spillet Splatoon særlig meget, men jeg er sikkert også mere end normalt utilpas med den slags online-spil. Det ser ud til at være fantastisk sjovt i local multiplayer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/06-15 17:47 
Splatoon er i tasken, jeg sidder på Halifax og venter på min burger og når den er spist har jeg billet til 19-forestillingen af Jurassic World i Imperial på det bedste sæde i salen. Derefter går turen hjemad hvor jeg kan nå to-tre timers Splatoon inden sengetid.

En god aften!
JmogJmogSkrevet 11/06-15 17:48 
Sumez>
Spiller I bare online mod fremmede, eller hvordan? Eller har I bare venner på besøg hele tiden? Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg ville få spillet Splatoon særlig meget, men jeg er sikkert også mere end normalt utilpas med den slags online-spil. Det ser ud til at være fantastisk sjovt i local multiplayer.

Har det i øvrigt præcist som dig med multiplayer, så jeg skal nok vende tilbage med mine erfaringer.
3of193of19Skrevet 11/06-15 18:10 
Pt kan man ikke lave hold.
Hvis man har venner online, der er igang med at spille Turf War, kan man blive sat i kø for at joine den lobby efter næste kamp (hvis der bliver plads). Holdene bliver så blandet. Har spillet en del sammen med Konsolkongen og Darkbeat, hvor vi kørte Skype ved siden af.

Senere på sommeren kommer der mere robust matchmaking, hvor man kan joine et party til ranked mode (men evt kun mod fire andre i party, det var ikke helt tydeligt i den video).
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-15 18:08 
Jeg syntes jeg har hørt noget om at der skulle være kommet et nyt våben idag? Eller måske er det imorgen?

Splat Fest er ihvertfald igang i Japan, hvor det er "Team Brød" vs "Team Ris" og det bærer det Japanske Miiverse præg af.

SplatoonSplatoonSplatoonSplatoonSplatoonSplatoon


De er for syge til at tegne, derovre :O
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-15 20:34 
Verdens mest taktiske spil :D

Splatoon
JmogJmogSkrevet 24/06-15 23:49 
Jmog>
Sumez>
Spiller I bare online mod fremmede, eller hvordan? Eller har I bare venner på besøg hele tiden? Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg ville få spillet Splatoon særlig meget, men jeg er sikkert også mere end normalt utilpas med den slags online-spil. Det ser ud til at være fantastisk sjovt i local multiplayer.

Har det i øvrigt præcist som dig med multiplayer, så jeg skal nok vende tilbage med mine erfaringer.

Efter et par timers spil må jeg sige at jeg overgiver mig. Det er dødskægt i multiplayer (langt mere end i singleplayer). Jeg er næsten konsekvent bedst eller andenbedst på mit hold, selvom jeg sjældent dræber fjender. Jeg hygger mig gevaldigt med at rende rundt og male territorie mens stridssporerne på holdet går i flæsket på modstanderne.
SumezSumezSkrevet 24/06-15 23:52 
Men hvem spiller du mod/med? Bare tilfældige matches online?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 24/06-15 23:59 
Jep. Helt tilfældige.
JmogJmogSkrevet 25/06-15 00:05 
Man skal ikke være nervøs for at spille mod garvede modstandere. Jeg lægger slet ikke mærke til om de er level 2 eller 14.
JmogJmogSkrevet 25/06-15 13:53 
Det var dog... uventet. Jeg hyggede mig rigtig godt med det i aftes. Og nu sidder jeg på arbejdet og har helt vilde abstinenser. Jeg må bare male et eller andet. Hvad som helst. Godt vi ikke har nogen pensler herinde, for så ville det blive slemt:
http://www.thegamercat.com/comic/dont-try-this-at-home/
OdinOdinSkrevet 25/06-15 14:45 
Jmog>
Jeg må bare male et eller andet. Hvad som helst. Godt vi ikke har nogen pensler herinde

http://museum.geekculture.dk/visbillede.php?id=15693
quadquadSkrevet 25/06-15 15:52, rettet 26/06-15 10:26 
Efter at have været igennem singleplayer et par gange og spillet til level 20 i Turf Wars, synes jeg det var på tide at prøve ranked. Fra C+ til A-, med 22 flag! Endnu en gang imponerer det simple gameplay, der er så fængslende at man sidder klistret til gamepadden.

Glæder mig til de nye gamemodes, der ligger hundredvis af timer gemt i Splatoon endnu.

Edit: Ingen kommunikation er i øvrigt perfekt. Tit og ofte glemmer man at det overhovedet er et multiplayer-spil.
WikzoWikzoSkrevet 26/06-15 09:57 
Jep, enig, og der kommer stadig nye baner og våben.

Splatfest er i øvrigt blevet rykket til den 4. juli.

Splatfest: pop vs. rock
JmogJmogSkrevet 26/06-15 15:46 
Efter endnu en aftens spil, hvor jeg har skamspillet de få baner der er, er jeg ikke blevet det mindste træt af spillet. Om noget så glæder jeg mig endnu mere til at komme hjem og spille noget mere.

Der er irritationsmomenter:
-Quit til hubben for at skifte våben er tåbeligt. Det burde være muligt i lobbyen hvor man venter på den finder nok spillere til en kamp.
-Jeg vil gerne se nogle flere baner, da jeg synes man spiller de samme mange gange i træk.

...og det er stort set det. Kernegameplayet er gyldent og konceptet med at det handler om at dække areal med sit holds farve er perfekt. Det er ikke kun et spørgsmål om at det bidrager til holdets vinderchancer i form af procentdækning men også at man kan bevæge sig markant hurtigere (i squidform). Jeg kan ikke engang se mig alt for sur på det begrænsede antal baner, da det virkelig sørger for man lærer dem godt at kende på kort tid. I andre multiplayershooters føler jeg mig tit hæmmet af at alle teenagerne kender alle 30 baner i hoved og røv, mens jeg skal være heldig hvis jeg på en uge kan få tid til at prøve alle baner en enkelt gang.

Mit yndlingsvåben er den overstore malerrulle. Den passer perfekt til min "ALT SKAL MALES!" OCD-tendens. Også en sød detalje at når man vil skyde med den, så laver man et fremadgående sving som om man vil ryste maling af. Kort rækkevidde/stor skade, så den er reelt en shotgun. Dødnem at ramme med. Og så er det hysterisk morsomt hver gang en fjende kommer svømmende i høj fart og jeg så bare ruller henover det område han gemmer sig under og dræber ham i processen.

At der ikke er nogen voice chat synes jeg faktisk er rigtig rart. Udover at det fjerner brud på indlevelse i spillets verden, så er det umanerligt tilfredsstillende, når man uden et ord kommer i en situation, hvor man koordinerer noget helt rigtigt med en holdkammerat. Og det gør også kampene uforudsigelige, da det kan gå helt af helvede til afhængigt af hvem man spiller med. Man føler aldrig at det var uretfærdigt at man tabte, fordi man ramte guldholdet med veteraner på.

Elsker det her spil. Bedste spil på maskinen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-15 16:45, rettet 26/06-15 17:25 
Det er vildt godt! Virkelig en overraskelse på en platform hvor folks brede forventning er at spil fra Nintendo bare skal være mere af det samme... Bare se hvor skuffede folk er over det nye Metroid Prime.

...Det er også lige gået op for mig at det hér kun ligner en skål ris fordi der er kanjiet for "Ris" på det

Splatoon

Fucking Japan :D
Til stadighed er de dog stadig vilde til at tegne på det Japanske Miiverse.

SplatoonSplatoon
SplatoonSplatoon
SplatoonSplatoon
LarsGLLarsGLSkrevet 29/06-15 11:19, rettet 29/06-15 14:18 
Nøj, hvor er det spil vanedannende! Jeg købte en Wii U i weekenden, fordi alle videoerne fra Splatoon simpelthen så for godt ud. Det har jeg godt nok ikke fortrudt, og jeg har nærmest ikke skævet til Mariokart 8, som jeg også købte med. Lige som Jmog sidder jeg og længes efter at male, når jeg ikke spiller.

Jeg er ikke engang så glad for multiplayer.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SonicSonicSkrevet 29/06-15 12:00 
Man al den hype om det her spil. Ordered damnit :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
LarsGLLarsGLSkrevet 30/06-15 10:53 
Der er sket noget ret utroligt. I morges stod jeg op en time før, jeg plejer, for at spille Splatoon inden arbejde. Det er aldrig sket før.

Jeg er endelig blevet level 10 og har prøvet et par ranked matches. Det er godt nok ikke lige så sjovt at kæmpe om at besætte små områder, som det er at have hele banen som flade.

Add mig endelig. Så kan vi spille på hold sammen, når der engang bliver lukket op for det. ID: Da Grew.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-15 14:35 
Jeg kom helt fra spillet igen lige efter jeg blev level 20. Kunne godt være jeg skulle tage mig sammen og komme tilbage. Der er sikkert sket en masse siden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 30/06-15 14:58 
Fik det idag. Kan godt se hvor hypen kommer fra nu :D Damn da!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
115 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig