X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hellboy the movie


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/08-03 21:38 
Jeg har sovet - men det her projekt ser lækkert ud!

Hellboy
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 04/08-03 00:49 
Jeg kan ikke fordrage folk der bruger flash...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 04/08-03 00:54 
Sådan har jeg det også, hver gang jeg sidder bag en computer hvor det ikke er installeret ;)

=)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dRxLdRxLSkrevet 04/08-03 00:59 
av...

Men meget elegant =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/12-03 15:26 
Fortæl mig lige at denne film ikke bliver kickass?!

Se Hellboy og andet guf
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/12-03 17:52 
Så længe den er tro mod den helt geniale tegneserie-stil, er der grund til at juble >;) Ser helst ingen lalleglad Ben Cornflake-agtig Dæmon-ting, tak...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 07/02-04 02:11 
Jeg er ellers ikke så meget til amerikanske tegneserier, men efter kontakt med det nye(re) danske tegneserieforlag G. Floy Studio fik jeg deres "komplette udgivelser" til anmeldelse (*reklame* læs i nærmeste fremtid på Geek Culture *reklame*). Her i blandt først afsnit af Hellboy.

Den fangede mig fra første side og da jeg havde læst den færdig, startede jeg forfra. Nu er jeg ved at være igennem den for tredje gang inden for få uger. Selvom den er fortænkt, så er der bare noget over den.

Jeg var glad for Del Toros arbejde med Mimic og som jeg forstår det, har Mignola været pænt meget med indeover og de har generelt delt opfattelsen for filmprojektet. Det synes jeg lyder lovende.

Gode superheltefilmatiseringer er der ikke mange af, men jeg fristes godt nok meget til at gå ind og se Hellboy.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/02-04 02:27 
Da jeg så traileren til filmen for et par uger siden tænkte jeg; ooooooooh noooo... helvedes-drengen, klap lige hesten før i læser nogle reviews af filmen, tror ikke at det er en film der vil gøre det helt store indtryk på mig, men jeg kan jo sagtens tage fejl ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 07/02-04 02:30 
Som sagt så er den fortænkt, men det fungerer, fordi det er gennemarbejdet og stilrent.

Husk nu at jeg snakker om tegneserien - ikke filmen :)

Jeg så lige traileren nu og den var jo desværre meget X-Men-action-agtig... :-/ Jeg håber at filmen som helhed fanger tegneseriens stemning meget bedre end traileren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/02-04 22:15, rettet 10/02-04 22:18 
RJK>
Jeg er ellers ikke så meget til amerikanske tegneserier, men efter kontakt med det nye(re) danske tegneserieforlag G. Floy Studio fik jeg deres "komplette udgivelser" til anmeldelse (*reklame* læs i nærmeste fremtid på Geek Culture *reklame*). Her i blandt først afsnit af Hellboy.

Hvor kan jeg købe deres udgivelser? (Se priser?).

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-04 23:45 
Fra G Floy's hjemmeside:

Bestilling
Send os en email over det du ønsker at købe. Vi mailer så tilbage med den samlede pris, inklusive ekspedition og porto.



Så du kan altså skrive en liste og se hvad de regner det ud til... men jeg kan ikke se pointen med mindre du slet ikke kan læse engelsk. De danske oversættelser er garanteret ikke meget billigere (måske endda dyrere) end at skulle købe originalerne fra f.eks. Fantask, Comic Express eller en anden bladbiks, som får amerikanske titler hjem.
RJKRJKSkrevet 10/02-04 23:57 
Born2Play>
Hvor kan jeg købe deres udgivelser? (Se priser?).

Hmm... Det ved jeg faktisk ikke. Skal jeg lige huske at spørge om.

Jeg kan sige at Hellboy-albummet koster 118,- hvilket er relativt normalt indenfor tegneserieudgivelser i Danmark.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig