X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodstained: Ritual of the Night


350 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:05, rettet 11/05-15 19:22 
Har ikke nået at sætte mig ind i detaljerne endnu, men rygterne talte sandt. Nyt Igavania på vej!

Pitchen:

-An exploration-focused, side-scrolling platformer featuring RPG and crafting elements.
-Koji Igarashi, the namesake of "Igavania"-style games, is leading the project, with Michiru Yamane composing the music and Inti Creates leading the development.
-If funded, the game will be developed for XBOX One, Playstation 4, and PC. For the first time on Kickstarter, backers will have the option to receive actual PS4 / XB1 / PC retail discs.

Bloodstained: Ritual of the Night

https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 11/05-15 19:12 
Shit! Troede først det var om en time!

Der er et indlæg en hel masse sider tilbage i den der NeoGAF tråd der postede detaljerne, inkl. navnet Bloodstained i starten af sidste uge, med disclaimeren "det er ubekræftede rygter og 90% sikkert fake".

Det var det åbenbart ikke!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:17, rettet 11/05-15 19:21 
Er ikke så vild med concept art'en, det er 2.5D og der er coop/multiplayer :(

Lidt forkert fokus, men omvendt er der nok erfarne folk tilknyttet konceptet og det er noget jeg bare VIL have, så det bliver støttet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:29, rettet 11/05-15 19:35 
The Kickstarter edition of Bloodstained: Ritual of the Night won't be sold at retail. It comes in an exclusive slipcase and it's preloaded with backer-exclusive content—the Swordwhip, the only weapon powerful enough to unite Teams Sword and Whip, and a super-secret boss who you'll have to foil to earn it.

Synes det er dumt at de kommer pre-order bonusser ind, selv om det ikke er uhørt på Kickstarter. For publisher-agtigt..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 11/05-15 19:40 
Jeg har ikke det store problem med 2.5D, når forbillederne er Guilty Gear og Strider.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:53 
Længere interview med IGA omkring spillet:

https://youtu.be/9TzfM6QUs6A

hvis nogen ser det otte timers twitch stream gå i gang, må i meget gerne poste det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-15 19:56 
Hold kæft hvor sejt! Det bliver 100% købt på disc :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/05-15 19:59, rettet 11/05-15 20:01 
Bede-x>
hvis nogen ser det otte timers twitch stream gå i gang, må i meget gerne poste det.

Skulle meget gerne gå i gang om ét minut
edit: Den er online, men det er bare splash screen og en jingle
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/05-15 20:02 
Så kører det
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 20:04, rettet 11/05-15 20:06 
Mange tak Sumez. Så må interviewet vente til senere.

Jim Sterling på Twitter:

Fuck it, gonna back big on #igavania for no other reason than to make a goddamn point and stick it up Konami's arsering.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 11/05-15 20:08, rettet 11/05-15 20:18 
Egoraptor i det indslag er da godt nok skudt sindssygt meget forkert. >_<
Ville have været fedt med folk som romscout eller MechaRichter, der rent faktisk har forstand på seriens gameplay.

edit: Kurt Kalata ville også have været passende, men han begår sig vist ikke meget på video.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 20:09, rettet 11/05-15 20:09 
Mon ikke de kommer på senere for at speedrunne?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-15 20:10 
Det ser mega pænt ud i de stills.
SumezSumezSkrevet 11/05-15 20:11 
Det er concept art :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-15 20:14 
Det kunne ellers være hidsigt hvis der gik helt Vanillaware i den :)
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 20:22 
Dean Dodrill har lige backed på "våben-niveau" og vil forsøge at få Dusts talende sværd ind i spillet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-15 20:22 
Funding er ENDELIG nået halvvejs... Det var også på tide!
Håber de når i mål.

Bloodstained: Ritual of the Night
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-15 20:28 
Sjovt at man kan stemme på sværd eller pisk på http://swordorwhip.com/

Jeg stemte først på pisk, og derefter to gange på sværd. Hvis man stemmer på det primære våben så tror jeg at jeg hælder en lille smule mere til sværdet. Jeg har ingen problemer med de spil hvor man bruger pisk, men sværdet er lige en tand hurtigere, så det baserede jeg mit valg på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/05-15 20:34, rettet 11/05-15 20:35 
Jeg ved ikke hvad valget afgør, og er ikke sikker på at det har nogen reelt konsekvens. På mit arbejde stemte jeg på sværd, og hjemmefra stemte jeg på pisk. :P
Den generelle konsensus lader til at være at det er en slags poll om hvorvidt man foretrækker de klassiske Castlevania-eventyr (pisk), eller de RPG-agtige hvor man har et større arsenal af forskellige våben. Der er dog ingen tvivl om at spillet bliver det sidstnævnte, og det er jo også den del af seriens historie IGA har været en del af.

Personligt elsker jeg begge to.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/05-15 20:47 
Rogue Legacy er et vildt godt spil, men det er lidt kedeligt at se IGA sidde og finde ud af alle de små detaljer i spillet mens alting skal oversættes. Håber nogen skriver hvis der pludselig sker noget spændende på streamen :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-15 20:55 
Shit, jeg ville lige se videoen, og imens steg fundingen med ca. $20.000 :D
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-15 20:55 
Jeg håber han optræder med pisk. Han rendte rundt med én i årevis, så gad vide om han ikke kan noget tricks? :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-15 21:08 
Sumez>
Rogue Legacy er et vildt godt spil, men det er lidt kedeligt at se IGA sidde og finde ud af alle de små detaljer i spillet mens alting skal oversættes. Håber nogen skriver hvis der pludselig sker noget spændende på streamen :P

Er der en grund til at de spiller det? Jeg synes Rouge Legacy er små-shitty, så jeg håber virkelig ikke han lader sig inspirere af det :P
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/05-15 21:21, rettet 11/05-15 21:23 
Tror temaet er at spille en masse forskellige spil inspireret af Metroidvania-CV-spillene. De spiller vist Shadow Complex bagefter.
Det er lidt sløvt, men de skal jo have 8 timer til at gå.....

Jeg elsker Rogue Legacy for den måde det blander et virkelig simpelt spildesign (meget simplere end nogen CV-spil) med en virkelig solid og veldesignet udfordring og giver det lang levetid uden det føles for ensformigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephSephSkrevet 11/05-15 22:37 
Så er Kickstarter-målet nået.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SumezSumezSkrevet 12/05-15 08:21 
Hvor længe tog det dem at nå en million? Det var helt vildt!

Local co-op er tilføjet som stretch goal. Kan man ikke få dem til at fjerne co-op som et andet steetch goal?
Jeg kan rigtig godt lide co-op spil, men kan slet ikke forestille mig hvordan man kan få et godt single player Castlevania-spil ud af et spil designet som et co-op spil...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-15 13:32, rettet 12/05-15 13:38 
De nåede millionen efter deres live stream stoppede, så det må have taget 9-10 timer.

Mht. coop troede jeg det ligesom multiplayer var en del af spillet fra starten af, da det nævnes i pitch videoen. På streamet gjorde de klart at mange folk så frem til og støttede pga. singleplayeren og derfor bliver coop en mode adskildt fra singleplayeren. Vel så godt det kan gøres, når det nu skal proppes ind.

Kunne man så bare få dem til at sløjfe deres in-game pre-order bonusser, ser det ikke helt tosset ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/05-15 13:47 
Jeg er heller ikke afvisende overfor co-op, det fungerer faktisk virkelig overraskende godt i Harmony of Despair.

Men det ER virkelig en helt anden form for spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 12/05-15 20:09 
Hvad er problemet med in-game preorder bonusser ved et Kickstarter spil?
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-15 20:29, rettet 12/05-15 20:31 
For mig personligt minder det om de forretnings modeller, som jeg fornemmer mange af os der støtter Kickstarter er trætte af. At lade folk få deres navn, våben, rum osv. i spillet synes jeg er helt fint, fordi alle har adgang til dem, men når de tager det skridet videre og gør et våben og en boss eksklusivt tilgængelig til dem der pre-order/støtter med $60, får jeg det på samme måde, som når Goro er pre-order content i MKX: Der bliver gjort alt for at trække hver en øre ud af folk ved at sælge spillet i bidder.

Og det er firmaerne selvfølgelig i deres gode ret til, men den goodwill der driver Kickstartere kan hurtigt fordufte, hvis måderne de trækker penge ud af folk bliver for åbenlys.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 13/05-15 00:01 
Ah havde ikke lige lagt mærke til at 28$ tier digital copy ikke har det stads med i dette tilfælde.
Ja det er lidt fesent.
Men vil de fleste samler backers ikke købe disc tier alligevel?

Og der er vel ikke noget der er mere pre-order end at kickstarte :)
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-15 00:24 
$60 og opefter versionen får boss encounter + et våben der ifølge Kickstarteren er backer-exclusive. Dvs. folk der køber spillet senere eller støtter med mindre ikke får adgang til det content. Det er ligesom Goro pre-order i MKX, bare uden mulighed for at få det, hvis man ikke øjeblikkeligt smider $60.

Jeg snakker ikke om, hvad samlere køber, men om at holde indholdet ens for alle i den endelige udgave. Samlere af MKX køber sikkert også de versioner med mest content..

Mht. om en Kickstarter er det samme som en pre-order, så var der jo en grund til jeg valgte ordet "åbenlys" i det forrige svar, for selvfølgelig handler det også om marketing og at trække penge ud af folk, ved siden af det med at kunne støtte noget, der ellers ikke ville blive lavet. Det er et spørgsmål om vægtning og desværre synes jeg, Bloodstained lander på den forkerte side af stregen.

Skal dog nok backe alligevel :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/05-15 09:26, rettet 13/05-15 09:27 
Det værste er at de ting der er backer-exclusive sikkert ikke engang er på discen (det ville jo kræve to forskellige masters og hvad ved jeg), men ryger med i en patch eller medfølgende download-kode, og dermed forsvinder for evigt så snart de servere der stiller dem til rådighed forsvinder fra æteren, eller beslutter sig for at et X år gammelt spil ikke er resourcerne værd at understøtte længere.

edit: Men selvfølgelig skal der nok være pirater derude der er med til at bevare det... det er lige før man begynder at sætte pris på den slags....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-15 14:26 
I behøver slet ikke bekymre jer om alt det med DLC og 100% digitale spil.
Moderne spil er så broken ved launch alligevel at de ikke kan spilles uden et day-1 patch, så dét med fortsat at samle på fysiske spil er helt meningsløst :P



....men jeg har også selv backet den til 60$ ;D
SumezSumezSkrevet 13/05-15 15:25 
Jeg har skrevet og spurgt om europæiske bestillinger vil blive sendt fra EU, men har ikke fået noget svar :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-15 15:34 
Det tror jeg at de gør. Den smed 5 Cowboy Monies oven i da jeg backede med 60.
SumezSumezSkrevet 13/05-15 15:38, rettet 13/05-15 15:39 
Hvordan er cowboydollars en garanti for EU? Tænker du fordi det er samme forsendelsespris i hele verden?
Kan man evt. hive sin donation tilbage hvis det inden kickstarteren udløber viser sig at der ikke sendes fra EU?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-15 15:44, rettet 13/05-15 15:44 
Der trykker man bare "Manage pledge" og så får man muligheden for a annulere... Men jeg kiggede lige og der står at de sender til hele verdnen

Bloodstained: Ritual of the Night
SumezSumezSkrevet 13/05-15 15:51 
Jeg er ikke bekymret for om de sender til hele verden, jeg er bekymret for om jeg lige skal slippe 300,- oveni i told og skat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-15 15:54 
For 10$ ekstra kan man få fragtet det med vampyrflagermus uden om de Danske blodsugere :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/05-15 20:25 
:D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 17/05-15 12:00 
Koji Igarashi says:
Hi there Morten! Understandable. We're currently planning to ship all of the rewards from the US. We are, however, looking into the logistics of shipping from within the EU, and we'll make an announcement if anything changes!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-15 19:47 
Fra fan-art sektionen i Project Update mailen

Bloodstained: Ritual of the Night
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-15 12:10, rettet 21/05-15 12:12 
I den seneste opdatering på projektet skriver de at de nu også har fået Jake "Virt" Kaufmann med på soundtracket. Han er nok én af mine ynglings spil-composers for det virker som om han virkelig har forstået designet af chiptunes og samtidig gjort det moderne.

Her er et par af hans numre:
https://youtu.be/anw6cFmR9hM
https://youtu.be/RN1eftSE9xU
https://youtu.be/TUoYI0cXIUw
https://youtu.be/4uOuLH5xKVc
SumezSumezSkrevet 21/05-15 12:23 
Yamane og Kaufmann. Det er godt nok to ret stærke modsætninger. Håber han laver lidt mere end bare chiptunes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-15 12:41, rettet 21/05-15 12:41 
Well, det er specefikt til 8-bit soundtracket, så forhåbentligt kommer det til at lyde konsistent
SumezSumezSkrevet 21/05-15 14:15 
Øh. Kommer spillet til at have to forskellige soundtracks eller hvordan? Det lyder endnu mere tosset. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-15 11:13 
Kommer også i en DRM fri udgave til Gog og det lyder til man får den automatisk, hvis man støtter med $28 eller $60:

We're huge fans of IGA and Castlevania, so when we heard that Koji Igarashi was returning to the genre we knew we wanted to work with the team to play our part in getting this amazing spiritual successor out there, completely DRM-free, with our signature kind of customer love.

That's why we're excited to announce that we'll be supporting the upcoming release with DRM-free versions to all Kickstarter backers of the game pledging $28 or more!

Everyone who backs the project at the $60 tier (or higher) will receive not only a DRM-free digital copy of the game, but also exclusive backer-only content and access to the beta, all right here on GOG.com.

http://www.gog.com/news/bloodstained_ritual_of_the_night
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 07/06-15 14:54 
Nej, du har bare valget mellem Gog eller steam når det kommer til hvilken platform du vil have det på.

But for us the really exciting part is that, thanks to their new optional gaming platform, GOG Galaxy, we'll be able to offer the beta version to GOG backers at $60 or above. GOG Galaxy offers time tracking, automatic updates, friends lists, and multiplayer features—but only if you want to use them.
Selecting the GOG version of the game will be simple: If your tier includes a copy of the game, whether it's digital or physical, you'll be able to choose between these platforms (so far!) when the survey comes:
GOG
Steam
PS4
XB1
Wii U
Like the Steam version, GOG downloads will be available for Mac, Windows, and Linux, and a beta version will be available for backers at $60 or above.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-15 16:35 
Ah ok, det lød bare sådan på Gog linket. I alle fald fedt at en DRM fri udgave er mulig. Var super skuffet over at man ikke kunne presse Playtonic til noget tilsvarende. Hos dem bliver selv den fysiske udgave pålagt Steam og hvad er så formålet med den :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
350 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig