X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Bloodstained: Ritual of the Night


Reply
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:05, rettet 11/05-15 19:22 
Har ikke nået at sætte mig ind i detaljerne endnu, men rygterne talte sandt. Nyt Igavania på vej!

Pitchen:

-An exploration-focused, side-scrolling platformer featuring RPG and crafting elements.
-Koji Igarashi, the namesake of "Igavania"-style games, is leading the project, with Michiru Yamane composing the music and ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
350 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Reply
BeanoBeanoSkrevet 01/07-19 11:20 
DF tager et kig på alle konsolversionerne. Situationen er godt nok uheldig på Switch :/

https://www.youtube.com/watch?v=LcamTEsNu8k
KTCKTCSkrevet 01/07-19 11:23 
Jeg har støvsuget spillet for achievements, og synes ikke det var så slemt, tidsmæssigt, at få de sidste items. Nogle af dem er dog gemt ret godt, så jeg måtte slå et par af dem op.

Der skal også meget til, før health er kritisk for mig, men det er nu fint nok, når man bare mangler af grinde og farme :)

Jeg er ikke kommet i gang med spillet på et sværere niveau endnu, da jeg lige ville have opgraderet mine 8-bit våben til 32-bit først (overflødigt i forhold til achievements, men jeg ville gerne have alt).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/07-19 11:50 
Du ødelægger jo ikke dit gamle save ved at starte på et sværere niveau. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 07/07-19 21:37, rettet 07/07-19 21:38 
Så fik jeg tid til det sidste push igennem spillet. Damn, jeg synes det er fedt at Iga insisterede på at dette spil skulle laves, nu hvor Konami ikke ville. Hvis man synes Symphony of the Night er et godt spil, så er man "in for a treat":-)
Jeg har ikke oplevet større problemer med bugs (spiller PS4-versionen) og har set det meste af spillet (alle endings, langt de fleste quests, upgrades, madlavning etc og det meste af mappet).

Som sagt, hvis man er til Castlevania: SotN så er det her spil et must.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07-19 23:38 
Min Switch copy er stadig ikke dukket op. Nu prøver jeg at skrive til Fangamer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-19 00:05 
Min er heller ikke :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-19 09:23 
Svaret tilbage er at det er utracket men burde dukke op inden 23. Juli.
SumezSumezSkrevet 09/07-19 09:44 
Har I fået mail om at det er afsendt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-19 10:11 
Nej men i det svar jeg lige fik står der "It looks like your physical copy was fulfilled by Shipwire on June 25th" så det er altid noget.
SumezSumezSkrevet 09/07-19 11:07 
Vildt nok at sende backerkopier ud med en shipping service der forventes at være en måned om at levere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-19 11:17 
Det haster nu ikke. Lyder ikke som om at Switch-versionen er spilbar alligevel. Så bliver nok nødt til at købe PS4-versionen i stedet.

Venter dog på en v1.0 før jeg bestiller.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-19 13:44 
Mit kom i dag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 10/07-19 01:36 
Sumez>
Vildt nok at sende backerkopier ud med en shipping service der forventes at være en måned om at levere.

Et eller andet sted måtte de nok spare for at kompensere for de dyrere medier der skal købes til Switch udgaven. ;-)
GreaseballGreaseballSkrevet 11/07-19 11:35 
Så lige at GameStop har det til 249,- (XboxOne). Så svinger nok lige forbi der senere og samler et eksemplar op.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-19 17:36, rettet 02/08-19 17:36 
Hvilke online-komponenter har spillet?

Mit internet er defekt i dag og det betyder at spillet er mange, mange gange længere om at starte op af en eller anden grund.
Når man først har loadet et save er det helt fint. Men det er da mega træls, især når hvad server det nu forbinder til lukker ned en dag :/

Spiller på PS4 og fra SSD så det er måske endnu værre med alm harddisk?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/08-19 18:15 
Det er i hvert fald voldsomt slemt med en almindelig harddisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-19 18:34, rettet 02/08-19 18:35 
Men har du prøvet det offline? :)

Spillet mangler polish en del steder. Men jeg synes det spiller vildt godt :)

Mit største kritikpunkt er de der backer-bonuser. Synes portrætterne ser forfærdelige ud og stilen er slet ikke sammenhængende. Nogen er malet rimelig realistisk, mens andre er anime. Og så er der ham der der leger Dracula... han er den værste :D

Det er en skam at det bærer præg af at være Kickstarter funded. Men “it’s better than nothing” som man siger :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 08:07 
Hos mig tager spillet ca 38 sekunder at starte op til titelskærmen uanset om konsollen er online eller ej.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-19 11:08, rettet 03/08-19 11:12 
Her tager det 1 min og 50 sekunder. Underligt.

Men tak fordi du gad tjekke :)

Mit internet er stadig nede, pga af en fejl fra min internetudbyder... >_<
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 11:14 
Prøvet at frakoble internetforbindelse på maskinen?
SumezSumezSkrevet 03/08-19 11:16 
Vi er enige om at 38 allerede er ret slemt, ikke?:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 11:21 
Nej, det er inkl. firma logoer og splash video sekvenser.
jaesjaesSkrevet 03/08-19 12:45 
Konsolkongen>
Her tager det 1 min og 50 sekunder. Underligt.

Men tak fordi du gad tjekke :)

Mit internet er stadig nede, pga af en fejl fra min internetudbyder... >_<

Har du mulighed for at dele din internetforbindelse fra din telefon - og så evt. lukke forbindelsen når spillet er startet, hvis der er risiko for stort dataforbrug?

Det kan selvfølgelig være, at spillet så stopper; jeg ved ikke hvordan lige dette spil er bygget op :)
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 12:57 
Spillet starter fint helt uden internet forbindelse - som sagt ingen forskel med eller uden her, så måske et andet issue.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-19 14:09, rettet 03/08-19 14:10 
De 1 min og 50 var fra jeg trykkede på ikonet på dash’et og til den hvide skærm med logoer dukkede frem.

Uden netkabel er tiden 20 sekunder.

Hele spillet loader markant hurtigere nu. Før var der en loadskærm fra Press Start-skærmen til menuen dukkede frem. Den er helt væk denne gang. Tak Beano :)

Gad vide hvad der foregår under hjelmen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 14:12 
Ja det er meget mystisk. Prøvet at genstarte konsollen, evt. geninstallere spillet?

Du behøver forøvrigt ikke fjerne netkabel, fjern bare "connect to internet" fluebenet i settings. Lidt nemmere :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-19 14:46 
Det går vidst ikke at geninstallere spillet når jeg ikke har net. Tør ikke spille det uden patches :D

Synes jeg prøvede at genstarte konsollen helt i går, men er ikke helt sikker. Prøver med netkabel igen senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 14:49 
Ja du har naturligvis ret, nok skidt at spille uden patches ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-19 17:59 
Det er det samme lige så snart netværksstikket er i igen.

Maskinen må lave et eller andet internetcheck som så ikke lykkedes :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-19 18:29 
Gælder det alle spil?

En mulighed er at prøve at genstarte routeren hvis det er alt på konsollen som kører sløvt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-19 18:44 
Det er nok routeren. Men det hjælper ikke at genstarte den da Fullrates geniale support af gud ved hvilken grund valgte at lukke mit internet i går, frem for at ændre mit abonnement som jeg bad om.

Håber det kan annulleres i morgen, ham jeg snakkede med i dag kunne intet gøre. Ellers hedder den nok en ventetid på 14 dage, som var jeg helt ny kunde der lige blev oprettet. Hold kæft nogle hatte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/08-19 10:56 
Jeg oplevede rigtig tit at Bloodstained bare sad fast i load-skærmene og *aldrig* kom videre indtil jeg brugte PS4'ens "rebuild databases" funktion. Efter sigende er det en god idé at køre den en gang om måneden, eller i hvert fald halvårligt?
Når man ikke har kørt den siden man fik maskinen, tager det en del tid første gang. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/08-19 11:02 
Den gør det også hver gang der er en opdatering til styresystemet, og det sker vel mindst en gang om måneden, gør det ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 04/08-19 11:16 
Det er ikke mit indtryk at den gør det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/08-19 13:42 
Det skriver den, at den gør, lige efter den genstarter efter indlæsningen af en opdatering, er jeg ret sikker på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 04/08-19 14:45 
Afhænger af opdateringen.
JmogJmogSkrevet 05/08-19 01:23 
De sidste mange systemopdateringer har kun taget et par minutter for mig
KTCKTCSkrevet 05/08-19 11:06 
Samme her, men rebuild database har heller ikke taget længere tid, end at man sagtens kan misse det, hvis man kigger væk et øjeblik.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 05/08-19 11:29 
Det tog adskillige minutter da jeg gjorde det for Bloodstained :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-19 11:30 
Så kom jeg igennem med rigtig slutning. Ikke nogen gamebreaking bugs, men måtte et par gange bruge fantasien til at komme fri hvor jeg sad fast imellem vægge og platforme.

For mig er det tre ting der gør at spillet ikke er helt på niveau med Castlevania.

1. Bosserne er ikke særlig godt designet. Når man får en bestemt evne senere i spillet kan man bare placere sig uden for rækkevidde og spamme løs på dem uden risiko.
Men også før dette er for mange af dem noget ligegyldigt pjat som ikke giver synderlig udfordring.
2. Kickstarter backer bonusser stikker fuldstændig af. Jeg blev til sidst godt træt af at hovedparten af de hemmelige rum jeg havde overset var dedikerede til en backer eller vedkommenes kat. Det går ikke særlig godt i spænd med spillets ellers gennemførte design.
3. Jeg synes det flere steder er smågrimt og monotomt. F.eks Underground Waterway eller Lava-området.

Jeg håber rigtig meget på en toer, uden Kickstarter. Jeg tror godt de kan få det her på niveau med Castlevanias bedste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/08-19 11:42, rettet 05/08-19 11:42 
ligegyldigt pjat som ikke giver synderlig udfordring

Har du prøvet spillet på Hard?
Som jeg har skrevet tidligere, vil jeg anbefale alle at starte deres første gennemspilning mindst på den indstilling, det tilføjer ret meget at man faktisk skal tænke over hvordan man spiller for at undgå at dø. :)

Ikke at det hjælper på bosserne, dog. De er stadig voldsomt dårligt designet, og meget svære at de forkerte årsager.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-19 13:28 
Jeg synes ikke jeg kunne vælge hard da jeg startede?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/08-19 13:46 
Nej, man skal indtaste en kode først. Det er ret dumt synes jeg.

Sumez>
Lidt sent nu, men jeg startede mit første spil på "HARD", og jeg vil anbefale alle at gøre det samme. Spillet er udfordrende, Og nogle fjender kan dræbe dig med kun få slag, men det virker balanceret til denne sværhedsgrad. Jeg tør slet ikke tænke på hvor nemme store dele af det må have været på normal.

Navngiver man sin fil "NIGHTMARE" åbner man op for alle tre sværhedsgrader med det samme. Vil dog ikke anbefale at starte på Nightmare.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/08-19 13:47, rettet 05/08-19 13:48 
Ah :( Det havde jeg ikke set da jeg ikke har læst tråden af frygt for spoilers.

Det er virkelig dumt ja :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 02/04-20 21:41 
Hold da op en blandet oplevelse. Jeg forstår ikke hvorfor de har følt det så nødvendigt at gentage elementer fra tidligere spil, hvor konsensus er ret negativ. Generelt er det jo egentlig super underholdende, og nær umuligt at lægge fra sig. Men designmæssigt foretages der bare underlige valg som får spillet til at flyve op og ned i tempo. Pludselig får man en ability der åbner op for 30 steder og man får flyver rundt for at åbne chests, andre perioder løber man af den forudbestemte vej tre timer i træk.
Var der måske en enkelt veldesignet boss-kamp? Kulminerer i hvert fald i den muligvis dårligste boss-kamp jeg har spillet i flere år.

SPOILER-TEKST:
Jeg fatter ikke hvordan man regner ud at månen skal slices første gang. På det tidspunkt er man så ufatteligt overpowered at fra månen skifter farve til kampen er slut går der måske to sekunder. Brugte alt, alt for lang tid før jeg måtte ty til google. Selv derefter måtte jeg fjerne familiar shard og droppe Welcome Company, for overhovedet at få chancen for at hoppe op til månen før han døde.
SumezSumezSkrevet 13/07-20 12:53 
Curse of the Moon 2 er ude på Switch, PS4, PC (steam only) osv.

https://www.youtube.com/watch?v=C5eVKsmguKY
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/07-20 13:19, rettet 13/07-20 13:20 
Og fysisk udgivelse til PS4 og NSW senere via LRG, for dem som foretrækker det :)
SumezSumezSkrevet 13/07-20 13:23 
Ja, og de har ikke nogen dato for preorder endnu... Rimelig ærgerligt at de ikke er lidt mere op på beatet med det. Der går nok meget lang tid før de bliver sendt ud, og endnu længere før de når frem. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 13/07-20 13:51 
Tja, hvis man vil have det fysisk uden at det så evt kræver en day-one patch må man ty til tålmodighed, især da LRG prøver at ikke at producere flere eksemplarer end de kan sælge.
SumezSumezSkrevet 13/07-20 14:19 
Der kommer nok til at være en alligevel :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
350 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Username
Password
Remember me