X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodstained: Ritual of the Night

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:05, rettet 11/05-15 19:22 
Har ikke nået at sætte mig ind i detaljerne endnu, men rygterne talte sandt. Nyt Igavania på vej!

Pitchen:

-An exploration-focused, side-scrolling platformer featuring RPG and crafting elements.
-Koji Igarashi, the namesake of "Igavania"-style games, is leading the project, with Michiru Yamane composing the music and Inti Creates leadin... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
314 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/07 11:20 
DF tager et kig på alle konsolversionerne. Situationen er godt nok uheldig på Switch :/

https://www.youtube.com/watch?v=LcamTEsNu8k
KTCKTCSkrevet 01/07 11:23 
Jeg har støvsuget spillet for achievements, og synes ikke det var så slemt, tidsmæssigt, at få de sidste items. Nogle af dem er dog gemt ret godt, så jeg måtte slå et par af dem op.

Der skal også meget til, før health er kritisk for mig, men det er nu fint nok, når man bare mangler af grinde og farme :)

Jeg er ikke kommet i gang med spillet på et sværere niveau endnu, da jeg lige ville have opgraderet mine 8-bit våben til 32-bit først (overflødigt i forhold til achievements, men jeg ville gerne have alt).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/07 11:50 
Du ødelægger jo ikke dit gamle save ved at starte på et sværere niveau. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
silverstarsilverstarSkrevet 07/07 21:37, rettet 07/07 21:38 
Så fik jeg tid til det sidste push igennem spillet. Damn, jeg synes det er fedt at Iga insisterede på at dette spil skulle laves, nu hvor Konami ikke ville. Hvis man synes Symphony of the Night er et godt spil, så er man "in for a treat":-)
Jeg har ikke oplevet større problemer med bugs (spiller PS4-versionen) og har set det meste af spillet (alle endings, langt de fleste quests, upgrades, madlavning etc og det meste af mappet).

Som sagt, hvis man er til Castlevania: SotN så er det her spil et must.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07 23:38 
Min Switch copy er stadig ikke dukket op. Nu prøver jeg at skrive til Fangamer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07 00:05 
Min er heller ikke :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07 09:23 
Svaret tilbage er at det er utracket men burde dukke op inden 23. Juli.
SumezSumezSkrevet 09/07 09:44 
Har I fået mail om at det er afsendt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07 10:11 
Nej men i det svar jeg lige fik står der "It looks like your physical copy was fulfilled by Shipwire on June 25th" så det er altid noget.
SumezSumezSkrevet 09/07 11:07 
Vildt nok at sende backerkopier ud med en shipping service der forventes at være en måned om at levere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07 11:17 
Det haster nu ikke. Lyder ikke som om at Switch-versionen er spilbar alligevel. Så bliver nok nødt til at købe PS4-versionen i stedet.

Venter dog på en v1.0 før jeg bestiller.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07 13:44 
Mit kom i dag :)
3of193of19Skrevet 10/07 01:36 
Sumez>
Vildt nok at sende backerkopier ud med en shipping service der forventes at være en måned om at levere.

Et eller andet sted måtte de nok spare for at kompensere for de dyrere medier der skal købes til Switch udgaven. ;-)
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
GreaseballGreaseballSkrevet 11/07 11:35 
Så lige at GameStop har det til 249,- (XboxOne). Så svinger nok lige forbi der senere og samler et eksemplar op.
314 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig