X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-15 14:49, rettet 01/05-15 19:01 
Nu hvor Kickstarteren kommer op om et par timer, er det vist på tide Playtonics kommende spil får sin egen tråd. Pitchen er super simpel: Et nyt Banjo-Kazooie spil til de nuværende maskiner med alt hvad det indebærer fra googly eyes til dobbelte bindestreger.

Platforme: Som enhver fritstillet udvikler i dag vil de gerne have spillet ud på så mange platforme som muligt. Kickstarteren ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
163 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-15 14:49, rettet 01/05-15 19:01 
Nu hvor Kickstarteren kommer op om et par timer, er det vist på tide Playtonics kommende spil får sin egen tråd. Pitchen er super simpel: Et nyt Banjo-Kazooie spil til de nuværende maskiner med alt hvad det indebærer fra googly eyes til dobbelte bindestreger.

Platforme: Som enhver fritstillet udvikler i dag vil de gerne have spillet ud på så mange platforme som muligt. Kickstarteren gør forhåbentlig klart om det automatisk kommer på alt eller om det afhænger af stretch goals.

EDIT: Fra Kickstarteren:

If funded, Yooka-Laylee will be released for Windows, Mac, Linux, Xbox One, PlayStation 4 and Wii U. However, the exact release timing and scope of each version will be determined by the success of this Kickstarter campaign and specifically, our stretch goals.

Udgives på alle platforme samtidigt hvis de når deres stretch goal på en million pund, ellers PC først og andre platforme senere.

Et kig på hvem Playtonic er og hvorfor de forlod Rare: https://www.youtube.com/watch?v=zHA-X1SzvyE#t=197

Hovedkarakterene præsenteret i et kort klip baseret på ca. tre måneders arbejde: https://www.youtube.com/watch?v=RTXBjstzwNE

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

EDIT: IGN har lidt mere gameplay: http://www.ign.com/videos/2015/05/01/why-yooka-laylee-is-basically-banjo-kazooie-3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-15 18:01, rettet 01/05-15 18:37 
Kickstarteren er oppe: https://www.kickstarter.com/projects/playtonic/yooka-laylee-a-3d-platformer-rare-vival?ref=nav_search

EDIT: Og funded!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 01/05-15 19:25 
Tidligt at bedømme spillet, men indtil videre er det lovende uden at blæse mig væk.

Deres oktober 2016-dato er vist lidt optimistisk, men det kommer nok heldigvis ikke til at gå år over tid som mange andre kickstarters :)
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-15 19:41, rettet 01/05-15 19:42 
Det ser lidt generisk ud og ligger sig meget tæt op af original spillene, det sidste helt naturligt, men jeg er ligeglad. Ønsker dem al mulig held og lykke, så andre (helst mindre) udviklere måske vil give en spiltype, man ifølge de store publishers ikke kan lave i dag, en chance. Så bare tag mine penge!

Eurogamer har mere om spillet her: http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-01-playtonic-launches-250k-yooka-laylee-kickstarter-campaign
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 00:51 
Yooka-Laylee er nu det hurtigste et spil har ramt $1000000 på Kickstarter :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 01:17 
Tror vist du har skrevet et 0 for meget ;)
Men det kan jo også godt være den når 1m på rekord tid :) Det går ihvertfald forygende for Kickstarteren.
Var faktisk den allerede der overhoved fik doneret til spillet :D Fandt den på Kickstarter 3 minuter før den var live på deres side.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JmogJmogSkrevet 02/05-15 01:21 
Den er skam på 1.072.000 dollars.

Millionen er nået :-). Imponerende hurtigt.
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 02:15 
Ahh ja. Jeg havde fuldstændig glemt at Kickstarteren jo tæller i £ og ikke $.
Så ja. Det bringer os jo næsten op på $1.150.000 lige pludselig :)
Sgu ellers godt gået på 8 timer.

Hvor meget var det nu at Tim Schafer fik til sin Kickstarter på den første dag? Var det ikke omkring en million?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 02:20, rettet 02/05-15 02:20 
Kan ikke huske hvad de fik på første dag, men Double Fine Adventure var over 17 timer om at ramme en million. YL tog seks.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 02:31 
Sgu dejligt at se udviklerne bevise at der stadig er et marked for Collectathon genren, uden at skulle tilføje biler, våben eller online deathmatches, Day-One-On-Disc-DLC og Mountain Dew.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 02:37 
Yep. Det er selvfølgelig et meget mindre marked end de store typisk går efter, men forhåbenligt er det stort nok til at vi kan få en mini-revival som vi har set det med CRPG'er på PC.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 02:39 
True, men hellere et mindre projekt som ved hvad den er og embracer det, frem for et spil hvor man bare kan se at udgiverne har stillet alle mulige krav for at det skulle appalere til flere, uden helt at tilfredstille nogen.

Så mangler vi bare en Shenmue 3 Kickstarter og så har skal jeg ikke forlange mere :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 02:45, rettet 02/05-15 02:46 
Ja, vil også hellere have et mindre spil rettet mod en bestemt målgruppe (min :)), end det sammensurium det tit bliver til, når budgettet er så højt, at de er nødt til at ramme alle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 02:48 
De får da vist også snart brug for nogle flere Stretch goals ser det ud til.
Så længe det ikke er biler :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-15 03:09 
Dejligt at et spil som dette får en chance, og endda imponerence backing. Har dog ikke selv backet da det primært er PC, men køber det gerne til PS4 når/hvis det bliver aktuelt.

Det viste ser nydeligt ud men karakterdesignet ser helt forfærdeligt imo. Håber ikke de er låst fast på det.
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 03:23 
Det kommer skam til PS4, XO, Wii U og PC ligegyldigt om de ikke når nogen mål. Det eneste der er spørgsmålet, er hvornår det kommer, men da de (næsten) med sikkerhed rammer deres nuværende mål, bliver der tale om samtidig udgivelse på alle platforme.

Så støt løs, Beano :D
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/05-15 03:24 
Læser det bare som om at det først kommer til PC :)
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 03:26 
Prøv at se deres en million stretch goal..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/05-15 03:29 
Åh... :D
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 04:00, rettet 02/05-15 04:01 
Lidt billeder og gifs jeg er stødt på fra Kickstarterens første 10 timer:

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 04:07 
Er sørgeligt at de store firmaer sådan har efterladt/svigtet deres maskotter istedet for at bruge dem til noget.
De skulle sælge/låne rettighederne tilbage til de firmaer der rent faktisk ønsker at bruge dem til noget fornuftigt.

Vildt så meget fan art der allerede er dukket op med den nye duo :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Soren47Soren47Skrevet 02/05-15 09:43 
Hvis det udgives fysisk til konsoller på et tidspunkt, så kan det da være jeg er interesseret i det :b
SumezSumezSkrevet 02/05-15 11:33 
Ditto. Er let saltet over at der overhovedet ikke har været nogen snak om en fysisk udgivelse endnu. De burde da have pengene til det nu.


Captain N>
Sgu dejligt at se udviklerne bevise at der stadig er et marked for Collectathon genren, uden at skulle tilføje biler, våben eller online deathmatches, Day-One-On-Disc-DLC og Mountain Dew.

Ja, nu må vi se.... med alle de penge KS har leveret, forpligter det jo lige pludselig til at putte en hel masse ståhej ind i spillet, så folk føler de får noget for pengene. Som jeg allerede har nævnt er jeg ikke supervild med Kickstarter som finansiering af sådan et spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-15 12:47 
Populariteten taget i betragtning tror jeg der er ret gode chancer for at det udkommer fysisk også :)

Jeg synes det ser flot og hyggeligt ud. Men jeg har aldrig været væltet bagover af nogen af Rares tidligere spil. Jeg venter og ser tiden an :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/05-15 13:20 
https://www.youtube.com/watch?v=Gvk1ZRs9IUM
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 13:32 
Sumez>
Ditto. Er let saltet over at der overhovedet ikke har været nogen snak om en fysisk udgivelse endnu.

Det har der nu også. De nævner det i FAQ delen af Kickstarteren:

Why don’t you partner with a traditional game publisher for Yooka-Laylee?

Playtonic Games was founded because our team wanted to make a certain type of game and we wanted to do it in our way, specifically the way we used to make games in the 90s – in a small, collaborative team in an environment that encourages creative autonomy. We believe these philosophies appeal not only to us, but fans of our past work, and so we are determined to ensure that they’re maintained.

However, should a publisher or distributor approach us with an offer that preserved these principles, and helped us improve the game in a specific area that benefits our fans and backers, i.e. helping us create versions for other platforms faster or release a physical edition, then we would at least be open to the possibility. Of course, we would be transparent to all of our fans and backers should this happen.

Og holder fast i det i et interview hos Nintendo Life (6.30-7.30):

https://www.youtube.com/watch?v=OavqywC1rGM&list=WL&index=113

Tror nu også der er gode chancer for en fysisk udgave på konsol, men om ikke andet kommer det i det mindste fysisk til PC.

Fanart af den slags der gør helt ondt at se på:

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 13:34 

De tweetede i går at hvis de nåede en million dollars på dag et, ville Kirkhope også komme og spille foran E3 centeret på dette års E3 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 13:35 
Det er vist allerede annonceret at det kommer fysisk. Der er ihvertfald reward tiers hvor man kan få spillet fysisk. Det er dog kun til PC.
Ville være en del mere hyped hvis den også kunne få en fysisk konsol release.

Tænkte faktisk at det kunne være en neat idé hvis de udgav den til Wii U og udgav en Yooka-Laylee Amiibo med den, som man måske kunne bruge på en eller anden måde til noget Stop'n Swop.
Også hvis de nu laver flere spil i fremtiden. En Diddy Kong Racing reboot uden Diddy f.eks.

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 13:47 
Det pose de har er næsten for (karakteristisk) Sonic-agtig i den Amiibo. Jeg kan bedre li' den her (er dog ikke specielt begejstret for hele Amiibo konceptet):

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Om end den også har mange Sonic træk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 13:55, rettet 02/05-15 13:56 
Captain N>
Det er vist allerede annonceret at det kommer fysisk. Der er ihvertfald reward tiers hvor man kan få spillet fysisk. Det er dog kun til PC.
Ville være en del mere hyped hvis den også kunne få en fysisk konsol release.

Jeg har lige spurgt dem på Gaf, hvor de har profiler, så må vi se om de svarer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-15 15:23, rettet 02/05-15 15:26 
Alle stretch goals nået og dermed er simultan udgivelse på alle platforme bekræftet.

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic

Nye mål:

Well, well, well. We went and made the audacious decision to go to sleep, and you lot smashed through all of our stretch goals! We can’t take our eyes off you for a minute, can we?

Now that we've raised an incredible £1 million ($1.5m!), Yooka-Laylee will be released day-on on PC, Mac, Linux, PS4, Xbox One and Wii U!

Obviously we would like to offer our sincere thanks to everyone who has backed the project so far. Our intention from the beginning was to use Kickstarter as a means to improve Yooka-Laylee, and you’ve helped us shape it into one fine specimen.

But we’ve not run out of ideas yet! Backers can be assured that the Playtonic team will deliver a complete and satisfying game package. However, given the opportunity and additional resources required, we have a list of additional ‘dream’ extras we’d love to incorporate.

How about a developer commentary video? N64 shader mode? Hell, we’ll even get Grant Kirkhope to record a new ‘DK Rap’ for the endgame credits.

https://www.kickstarter.com/projects/playtonic/yooka-laylee-a-3d-platformer-rare-vival/posts/1218423

Fine mål der burde være nemme at implementere uden at gøre projektet uoverskueligt. Og "DK rap" :D
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/05-15 15:33 
Bede-x>
De tweetede i går at hvis de nåede en million dollars på dag et, ville Kirkhope også komme og spille foran E3 centeret på dette års E3 :)

Jeg forstår ikke rigtig Twitter, men jeg elsker at se den entusiasme og nærhed som især Kirkhope udviser på Twitter, man kan virkelig føle at det er nogle folk der brænder for projektet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 02/05-15 17:24 
Biksede lige en et spørgeskema sammen med idéer til stretch goals til spillet for at se hvad der ville være mest populært.
Burde måske ha' added noget mere med Kirkhope men ved ikke hvor meget mere der er, da han jo allerede er ret involveret.

Yooka-Laylee Stretch Goal Ideas survey
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
jaesjaesSkrevet 02/05-15 18:32 
Hvor er muligheden "No more stretch goals!!!" ;)

Er godt nok ikke fan af stretch goals (dog giver det mening i visse sammenhænge). Men kan godt se de for det meste er et nødvendigt onde. BTW, så har de allerede lokal multiplayer.
Captain NCaptain NSkrevet 03/05-15 04:47 
Syntes nu stretch goal er ganske fine. Et eller andet skal alle de ekstra penge jo gå til, og de får jo pengene og interessen til at holde sig kørende ;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-15 11:14 
Synes også de giver god mening, når de enten holder projektet på omtrent samme niveau eller måske endda består af ting som alligevel var planlagt (som en dev kommentar video meget vel kunne være).

Vi skal have logo-præsentation som stretchgoal!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 03/05-15 16:44, rettet 03/05-15 16:45 
Der er to mulige problemer som jeg ser det:
- Designet nemt kan blive for modul-præget, hvilket næsten er ligeså galt som "design by committee". Det kommer dog an på projektet.
- Stretch goals er også lig med potentielt færre penge i hånden på udviklerne på sigt. På trods af øget interesse nu og her. De skal trods alt lave et større spil og der er færre købere bagefter.

EDIT: Justeret.
SumezSumezSkrevet 04/05-15 21:12, rettet 04/05-15 21:16 
Uanset hvordan spillet bliver, ville jeg ikke være 100% afvisende for at købe et spil UDELUKKENDE pga. et David Wise-soundtrack. Den mand er så genial at jeg ikke engang ville være skuffet hvis de fyrede Grant Kirkhope fra projektet. :P

https://d15chbti7ht62o.cloudfront.net/assets/003/706/193/94ddfad81fa522380cff941be8aed728_original.mp3]Et af de første numre fra Yooka-Laylee[/LINK]" target="blank">Et af de første numre fra Yooka-Laylee

(Ikke at https://d15chbti7ht62o.cloudfront.net/assets/003/493/721/fc505439a6691a9cefe161a0b48b70cd_original.mp3?1427212267]Kirkhope's bud[/LINK]" target="blank">Kirkhope's bud er helt skidt, men han er lidt one-note)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 04/05-15 21:18, rettet 04/05-15 21:18 
Øj, et maksimum hyggeligt nummer! Er det fra et specifikt spil? Jeg husker kun hans Donkey Kong Country-soundtracks.

[UPDATE] Ah, du rettede lige indlægget, så der har jeg mit svar.
SumezSumezSkrevet 04/05-15 21:20 
Det er meget samme stil som soundtracket til Tropical Freeze, som jeg nok ikke ville tøve med at kalde et af de 3 bedste spilsoundtracks der nogensinde er lavet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 04/05-15 21:22 
Og der fik du så lige bumpet dét spil lidt højere op på min to-play liste.
SumezSumezSkrevet 04/05-15 21:27 
Hvis du allerede har det, så kom igang. Som platformsspil er det lidt groft i kanterne, men oplevelsen er virkelig godt sat sammen, områderne er varierede og fuld af kreative idéer, især i de baner der udvikler sig dynamisk som man bevæger sig gennem dem, det er simpelthen så stor en fornøjelse at spille, at man hurtigt glemmer at styringen kan være lidt løs i det. Adskillige baner virker som om de er bygget op omkring musikken, i stedet for vice versa.
Eksempler:

https://www.youtube.com/watch?v=D8cNLoNMAIw
https://www.youtube.com/watch?v=kiQzsUfk4z0
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 04/05-15 21:38, rettet 04/05-15 21:39 
Pokkers. Jeg var helt overbevist om, at jeg allerede havde det, men checkede lige hylden og fandt ud af, at jeg kun har forgængeren, Donkey Kong Country Returns. Det ser under alle omstændigheder super hyggeligt ud.
Bede-xBede-xSkrevet 04/05-15 22:42, rettet 04/05-15 22:49 
Sumez>
Uanset hvordan spillet bliver, ville jeg ikke være 100% afvisende for at købe et spil UDELUKKENDE pga. et David Wise-soundtrack. Den mand er så genial at jeg ikke engang ville være skuffet hvis de fyrede Grant Kirkhope fra projektet. :P

Som jeg skrev flere gange på Gaf, har jeg haft det til at køre på repeat store dele af weekenden og må have hørt det mere end hundrede gange nu. Var noget der blev sagt af mange i deres tråd om spillet.

Bliver spændende at se, hvordan de får det til at passe ind med Kirkhopes musik, som umiddelbart ligger sig langt tættere op af de gamle Banjo spil, måske endda for tæt. Er ikke enig i at Kirkhope er one-note, hvilket jeg også vil mene er bevist i flere af de andre spil, han har leveret musik til. Dog lyder han således i det valgte stykke, men mon ikke det er for bevidst at appellere til fans af Banjos musik?

jaes>
Der er to mulige problemer som jeg ser det:

Rammer de ind i dem, går de så også forbi de ting jeg nævner :)

Ud fra Kickstarter updaten lyder det til de er bevidste om det:

We’ve attentively followed your feedback since the Kickstarter launched and we’re acutely aware of the concerns surrounding Kickstarter ‘bloat’. Backers can be assured that the Playtonic team is comprised of vastly experienced game developers, and we’ve carefully planned our stretch feature pledges to ensure that they won’t negatively impact on the creation of our game.

These are very ‘much’ dream extras that with additional budget we’ll be able to add to the Yooka-Laylee package with minimal disruption to our core work.

https://www.kickstarter.com/projects/playtonic/yooka-laylee-a-3d-platformer-rare-vival/posts/1219224

Captain N>
Vildt så meget fan art der allerede er dukket op med den nye duo :)

Ja, og det forsætter. Nogle eksempler:

Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Yooka-Laylee: Platformseventyr fra Playtonic
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/05-15 23:08 
Sumez>
Uanset hvordan spillet bliver, ville jeg ikke være 100% afvisende for at købe et spil UDELUKKENDE pga. et David Wise-soundtrack. Den mand er så genial at jeg ikke engang ville være skuffet hvis de fyrede Grant Kirkhope fra projektet. :P

De er fede, begge de numre, du poster. Jeg er meget stor fans af Kirkhopes stil. Jeg var helt vild med soundtracket til Donkey Kong 64.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Captain NCaptain NSkrevet 04/05-15 23:30 
Herligt fan art :) Sgu dejligt med så meget opbakning fra den kreative scene.
Hvis jeg havde haft pengene ville jeg uden tvivl ha' valgt den tier hvor man kan hjælpe med at skabe spillet. Eller ihvertfald kunne snakke med udviklerne og præsentere sine idéer.

Personligt ville jeg elske hvis de lavede et stort in-game museum eller skatte kammer hvor alt man har indsamlet fint står frem og/eller er pilet op i bunker som Joakim Von Ands pengetank.
Så kunne man gå rundt og tage et nærmere kig på det hele. Kunne så være være rigtigt fedt hvis man kunne få kommentare fra udviklerne som måske snakker om hvordan specifikke missioner man har fået sine collectables fra var blevet sat sammen.
Og så skulle der være nogle vaults dernede som man kan lukke op ved at indsamle et set af nogle ting eller en bestemt mængde, så kunne der være en power-up i hver af dem.
Lidt ligesom i det sidste rum før Gruntilda i det første Banjo spil.
Man kunne så sætte en stor dør der kræver 100% af alt samlet for at unlocke noget andet fedt og få en 101% score.

Ellers kunne man også lave et reélt museum som det der er i Ratchet and Clank serien hvor man kan lege med game mechanics og lytte til kommentarspor fra udviklerne. Har jeg altid elsket.

En Yooka-Laylee Amiibo kunne også være sjov at ha'. Især hvis man kunne integrere noget Stop'N Swop i den, måske man kunne bruge det til hvis de nu laver nye spil til WiiU'en eller 3DS'en i fremtiden :)
Ville generelt bare gerne eje en eller anden form for statuette fra spillet med de to helte.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
The DaneThe DaneSkrevet 04/05-15 23:51 
Tog den udgave til 90£, derefter blev det lidt ... pebret. Men håber da helt sikkert det bliver så godt som man umiddelbart må forvente.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 15/06-15 12:50 
Hmmm, kickstarteren er godt nok gået næsten helt i stå, og det er så tæt på, at det sidste stretch goal er nået.
Jeg tror nu stadig at det bliver nået, men det begynder at blive lidt for spændende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 15/06-15 12:59 
Jeg kunne godt undvære den sidste stretch goal. Gider ikke se DLC i den slags spil. Slet ikke day one DLC.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 15/06-15 13:18 
:P
De skriver specifikt, at de først går i gang med udvikling af DLC når hovedspillet er lavet, og siden spillet i forvejen i fysisk form, som jeg har forstået det, skal aktiveres via en kode, så er stilen jo lagt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
163 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig