X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Universitetsprojekt om game feel - hjælp mig ved at spille dette spil


Svar
WikzoWikzoSkrevet 01/05-15 10:30, rettet 01/05-15 10:30 
Hej folkens

Jeg er i øjeblikket ved at lave et universitetsprojekt om emnet game feel.

Jeg har udviklet en lille 2D-platformer, som jeg meget gerne vil have at I prøver, og dernæst besvarer nogle simple spørgsmål.

Som tak for hjælpen vil en tilfældigt valgt deltager vinde et $10 gavekort til Amazon eller Steam.

Det eneste du skal gøre er at gå til nedenstående link og spille spillet i din browser (kræver Unity web plugin) eller downloade filen til din computer (Windows only).

Universitetsprojekt om game feel - hjælp mig ved at spille dette spil

På forhånd mange tak :)

Prøv game feel-spillet her
Soren47Soren47Skrevet 01/05-15 12:30 
Jeg fik svaret på den :)
- I stedet for at lave min opgave.. :b
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/05-15 12:10, rettet 02/05-15 12:11 
Nu kværnede jeg også lige igennem den. Det tog en helvedes tid. Jeg havde super svært ved at sætte ord på tingene. IMO er det noget, der er fantastisk vigtigt, men som man sjældent tænker over. Enhver, der har forsøgt sig med at programmere en platformere, kan nok skrive under på, at det er forbløffende svært at få styringen til at føles "rigtig" :)

Og så er det bare monster pinligt, at jeg ikke har spillet Mega Man -spillene endnu :/
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-15 12:38 
Jeg har også kørt den igennem og brugte som KB meget lang tid på at sætte ord på. Kontrollen er et af de vigtigste elementer i sådan et spil, og kan smadre det fuldstændig hvis det ikke gøres rigtigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 04/05-15 17:46 
Mange tak for jeres input :)
WikzoWikzoSkrevet 22/05-15 13:39 
Projektet er ved at være slut. Tak for hjælpen, folkens :)

Video omkring projektet + game feel generelt
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig