X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yoshi's Woolly World LE


Svar
3of193of19Skrevet 09/04-15 19:33 
endnu en Amiibo LE, endnu engang udsolgt på 5 minutter.
Har ellers været ret ligeglad med Amiibos indtil videre men den der strikketøjs Yoshi er bare FOR nuttet.
Søgte lidt rundt og faldt over denne her på Amazon Italien:
http://www.amazon.it/dp/B00LGILT0U/ref=pe_386201_41597321_TE_item
Der er ikke noget billede men ift prisen BURDE det være special edition med grøn strik Yoshi?
SumezSumezSkrevet 09/04-15 19:35 
Hvilke andre LE Amiiboer er der? Har slet ikke hørt om det før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 09/04-15 19:40 
Der er vist en guldfarvet Mario (LE, naturligvis), der allerede skulle være en hel del knaster værd.
[inspirational quote here]
3of193of19Skrevet 09/04-15 19:56 
Tror ikke strikke Yoshi decideret er en limiter edition, men som mange Amiibos har de hurtigt været udsolgt for preorders på Amazon
Soren47Soren47Skrevet 09/04-15 20:41 
Jeg har ikke købt nogle amiibos men den Wooly Yoshi skal jeg have :D
Soren47Soren47Skrevet 01/07-15 14:26 
Har I set udgaven med Amiibo et sted fysisk til en ok pris?
Kan selvfølgelig købe det på nettet, men ville være federe hvis jeg bare kunne finde den her i Danmark :)
I Holbæk-Roskilde-Københavnsområdet.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 01/07-15 15:51 
Hvad er en ok pris? GsmeStop har den i hvert fald på lager:

Link...
Soren47Soren47Skrevet 01/07-15 17:04 
Kan se der skulle være en i Roskilde. Men synes ikke rigtigt de har priser på hjemmesiden?
BlumarinaBlumarinaSkrevet 01/07-15 17:50 
Nej, desværre ikke. Det er en del af deres koncept. De vil vil have folk ind i deres butikker. Du kan sikkert et nummer eller mail til butikken i Roskilde og spørge dem ad.
Soren47Soren47Skrevet 01/07-15 18:11 
Ja, må lige en tur til Ros Torv så :)
Tak for hjælpen :)
BlumarinaBlumarinaSkrevet 01/07-15 18:27 
Så lidt. Jeg håber, du får hevet den hjem til en ok pris :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 18:54 
499 koster den i GS.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 19:06 
Kan WW spilles udelukkende med Pro Controller, eller er GamePad påkrævet?
Soren47Soren47Skrevet 01/07-15 19:20 
500 er sgu fair nok når amiiboen er med. Den koster jo 200 kr for sig selv :b
BlumarinaBlumarinaSkrevet 01/07-15 19:46 
Beano>
Kan WW spilles udelukkende med Pro Controller, eller er GamePad påkrævet?

Jeps, GamePadden er ikke påkrævet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 19:50 
Soren47>
500 er sgu fair nok når amiiboen er med. Den koster jo 200 kr for sig selv :b

Det var dét jeg tænkte :) Jeg synes også at Amiiboen er rigtig sød, så det var en af dem jeg gerne ville have.

Spillet er i øvrigt skide godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 01/07-15 20:16 
Ja, synes også det er helt oppe på niveau med SMW2:YI.
Soundtracket er formidabelt.
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 20:25 
Retrolasse>
Jeps, GamePadden er ikke påkrævet.

Tak :D
Soren47Soren47Skrevet 01/07-15 22:04 
Fedt glæder mig til at få det hjem og spille det igennem co-op med kæresten.
Er også lidt forelsket i den uldAmiibo :D
Le RoofLe RoofSkrevet 02/07-15 22:52, rettet 02/07-15 22:53 
Doh! Skulle lige til at bestille Yoshi's Wolly World efter at jeg så Konsolkongen og 3of19's begejstring, men opdagede til min ærgelse at udgivelses datoen i USA, for en gang skyld, er sat flere måneder efter EU udgivelsen,
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 05/07-15 10:32 
3of19>
Ja, synes også det er helt oppe på niveau med SMW2:YI.

Kan du vitterligt 100% vouche for det? Hvad mener du om Yoshi's Island isoleret set, eller sammenlignet med de andre Mariospil? Er det virkelig på samme niveau, eller er det her lidt mere som da du sagde at Frozen var på højde med Aladdin og Løvenes Konge? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/07-15 11:06, rettet 05/07-15 11:07 
Jeg har kun spillet de første tre verdner af Yoshi's Island, men baseret på det vil jeg bestemt mene at Wooly World er på højde med det. Bare dét at man ikke har den irriterende Baby Mario er da et enormt plus :)

Jeg vil også uden tøven sige at det overgår de fleste Mario-spil.

Jeg er dog lidt splittet om hvorvidt jeg bedre kan lide Yoshi's Wooly World end Kirby's Epic Yarn. Jeg bryder mig normalt ikke så meget om Yoshi, men udført i garn er det svært ikke at holde af den. Kirby er på den anden side altid enormt elskelig, og er en af de få Nintendo-figurer der ikke får mig til at krumme tæer.

Epic Yarn er uden tvivl det bedste spil på Wii'en, men det var latterligt let. Yoshi ser ud til at holde meget det samme kvalitets-niveau, og bliver heldigvis også lidt mere udfordrende i de senere baner. Musikken er ligesom i Epic Yarn helt fantastisk! Der er nogle numre med noget enormt vellydende bass-guitar. Måske noget for Wehner :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/07-15 11:07 
Fedt :D Desværre har jeg ikke en Wii U (endnu).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
quadquadSkrevet 10/07-15 14:49 
Nogen der kender prisen på spillet (ikke LE) i Gamestop? Fonas butikker i nærheden har åbenbart fået udsolgt.
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 14:53 
Coolshop har den på lager til kr 394,- og bør levere i morgen hvis du bestiller inden kl 16.
quadquadSkrevet 10/07-15 15:03 
På vej ind til byen, for at kunne spille i aften, men ellers tak!
Soren47Soren47Skrevet 02/08-15 16:34 
For fanden hvor er den garnyoshi sød!
Spillet er også meget hyggeligt. :)
RaGeRaGeSkrevet 02/08-15 16:58 
Havde ingen specielle forventninger til spillet og nu er det blandt mine favorit 2d platform-spil. Dejligt varierende gameplay og sværhedsgrad, nuttet grafik og musikken er charmerende :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 06/08-15 14:37, rettet 06/08-15 14:38 
Hvordan er det mht. udfordring? Forventer at det nok er rimelig børnevenligt, som Nintendo er kendt for. Men er det ligesom Mario 3D World hvor alle banerne op til sidste verden nærmest føles som "fyld" (hvorefter det til gengæld begynder at blive ret godt), eller skal man stadig vide hvad man laver, mere a la Mario Galaxy og NSMBW?

Eller i værste tilfælde, ligesom 80% af Kirby spil, hvor man vælter tilfældigt ind over alle banerne uden rigtig at bemærke at der er fjender i spillet. >_<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 06/08-15 15:20 
Der er en del baner hvor man lige skal holde tungen lige i munden, især bonus banerne hvis den ene jeg har låst op for er noget at dømme ud fra.
At finde alle blomster, stempler og hjerter i en bane kan være ganske svært også.
SumezSumezSkrevet 14/10-20 13:01, rettet 14/10-20 13:03 
Fik endelig spillet Yoshi's Uldne Verden her små fem år senere, og ærgrer mig lidt over at det har taget mig så lang tid at komme i gang. :P Men sådan er det når man har så meget at spille.

Det er virkelig på alle mulige måder en direkte efterfølger til Yoshi's Island, men det der kommer rigtig meget bag på mig er helt præcis *hvor meget* spillet vitterligt at Yoshi's Island igen. Det genbruger ikke bare de mest grundlæggende mekanikker i forhold til at svæve i luften og skyde æg, men der er bittesmå detaljer overalt i spillet der virkelig er kopieret direkte fra originalen med en helt perfekt sans for hvilken rolle de spillede i det spil. Det er på en gang både nostalgisk og forfriskende, ikke mindst ovenpå tre andre forsøg på en efterfølger der allesammen var knap så heldige.
Det er heller ikke fordi spillet bare et en ren klon - der er masser af nye originale påfund overalt på banerne der typisk er baseret på "garn-konceptet", og som spiller rigtig godt sammen med de genbrugte idéer.

Den store forskel er selvfølgelig at spillet er endnu mere børnevenligt end originalen, og på de første 4-5 verdener skal man tage sig rimelig godt sammen for overhovedet at opdage hvad der sker hvis man "dør".
Fokus er i stedet på at finde de mange skjulte ting i spillet, og det er både meget bedre gemt og også meget mere tilstedeværende end de var i Yoshi's Island. Det er sjovt at lede efter, men meget henad vejen er det tæt på at blive trælst arbejde når man gerne bare vil videre på banen.
Mange af banerne er baseret på ting der bevæger sig i "cycles". Altså platforme der går frem og tilbage og den slags, så en stor del af tiden kan man ikke rigtig styre rytmen selv, og når man samtidig går og leder efter skjulte genstande alle steder på banen, havner man næsten konstant i situationer hvor man skal stå og vente på at kunne komme videre, og det går virkelig udover spillets flow.
Det føles virkelig som om banerne er designet som et mere old school platformsspil, og så har de sænket hastigheden på alting til 50% så børnene kan være med, og jeg vil spille den "originale udgave"!

Men det er så også det eneste virkelige kritikpunkt jeg har. Udviklerne viser også i spillet at når de vil, så kan de også sagtens designe en mere traditionel platform bane med både udfordring, flow og sjove originale forhindringer. Det er især de syv "Special" baner der skiller sig ud som særligt mindeværdige, og de bosskampe man låser op for efter spillets gennemførsel gør faktisk præcis det jeg savner på banerne - lader dig spille mod dem på ca. dobbelt hastighed, hvilket gør dem uendeligt mere interessante.

Det er et af de spil der efterlader mig med en lidt uforløst fornemmelse af at have spillet et rigtig godt spil, der bare kunne have været så meget bedre hvis ikke udviklerne havde været bange for at skræmme størstedelen af målgruppen væk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig